Zimny łokieć: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(Allahu Thumburihhtu!)
Znacznik: przez API
 
(Nie pokazano 12 wersji utworzonych przez 8 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
[[Plik:Zimny łokieć inaczej.jpg|thumb|200px|right|ORLY?]]
[[Plik:Zimny łokieć inaczej.jpg|thumb|200px|O RLY?]]
'''Zimny łokieć''' (alt. '''ekierka''') – podstawa lansu na [[osiedle|osiedlu]] i w ogóle wszędzie gdzie można pojawić się [[samochód|karem]]. Polega na wystawieniu swojego wyrzeźbionego na pakerce i poprawionego kreatyną, muskularnego ramienia i oparciu łokciem o opuszczoną szybę w drzwiach naszego bolidu. Trzeba dojść do wprawy w tym żeby wyglądać najluźniej jak to tylko możliwe.
'''Zimny łokieć''' (alt. '''ekierka''') – podstawa lansu na [[osiedle|osiedlu]] i w ogóle wszędzie gdzie można pojawić się [[samochód|karem]]. Polega na wystawieniu swojego wyrzeźbionego na pakerce i poprawionego kreatyną, muskularnego ramienia i oparciu łokciem o opuszczoną szybę w drzwiach naszego bolidu. Trzeba dojść do wprawy, by wyglądać najluźniej, jak to tylko możliwe.

Inną lanserską zajawką są także [[zimne palce]].


==Zaplecze techniczne==
==Zaplecze techniczne==
Podstawą jest oczywiście posiadanie [[wypasiony furacz|wypasionego furacza]]. Najważniejszym wyposażeniem fury wykorzystywanej do zimnego łokcia jest [[głośnik|nagłośnienie]], najlepiej mieć jakąś sonówę z basiorem. Po prostu gdy opuści się szkło, mjuzik powinien być głośniejszy nawet od rasowego brzmienia silnika naszego kara.
Podstawą jest oczywiście posiadanie [[wypasiony furacz|wypasionego furacza]]. Najważniejszym wyposażeniem fury wykorzystywanej do zimnego łokcia jest [[głośnik|nagłośnienie]], najlepiej mieć jakąś sonówę z basiorem. Po prostu gdy opuści się szkło, mjuzik powinien być głośniejszy nawet od rasowego brzmienia silnika naszego kara.
Często spotyka się takie ów gościówy na światłach kiedy toż mogą się zatrzymać i obserwować otaczające ich otoczenie.


Można także furać na ciężki [[sygnet]]([[ciężki pierścień]]), wietrzyć pachę (koniecznie wygoloną i z kolczykami).
Można także furać na ciężki [[sygnet]] tudzież wietrzyć pachę (koniecznie wygoloną i z kolczykami).


'''UWAGA!''' Zimnego łokcia nie można robić we [[Fiat|Fiatach]], do tego potrzebna jest szyba otwierająca się niżej niż do połowy.
'''UWAGA!''' Zimnego łokcia nie można robić we [[Fiat|Fiatach]], do tego potrzebna jest szyba otwierająca się niżej niż do połowy.


==Właściwa postawa==
==Właściwa postawa==
[[Plik:zimny_łokieć.JPG|center|520px|thumb|Właściwa postawa za kierownicą to podstawa]]


[[grafika:zimny_łokieć.JPG|center|450px|thumb|Właściwa postawa za kierownicą to podstawa.]]
;Legenda:
;Legenda:
# Prawidłowo wystawiony łokieć będący częścią bardzo muskularnego ramienia. Posiadanie tatuaży na wystawianym ramieniu bardzo wskazane.
# Prawidłowo wystawiony łokieć będący częścią bardzo muskularnego ramienia. Posiadanie tatuaży na wystawianym ramieniu bardzo wskazane.
# Druga ręka, wyprostowana ale luźno i pewnie spoczywająca na kierownicy. Nadgarstek odpowiednio zgięty w dół. Na tej ręce powinien znajdować się jakiś złoty zegarek a na palcach kilka złotych sygnetów.
# Druga ręka, wyprostowana ale luźno i pewnie spoczywająca na kierownicy. Nadgarstek odpowiednio zgięty w dół. Na tej ręce powinien znajdować się jakiś złoty zegarek a na palcach kilka złotych sygnetów.
# Luźna postawa ciała, nie wyprostowany jak pierwszy lepszy leszcz w okularkach. Pozycja ma być prawie, że leżąca.
# Luźna postawa ciała, nie wyprostowany jak pierwszy lepszy leszcz w okularkach, który boi się o utratę prawa jazdy. Pozycja ma być prawie, że leżąca.
# Palenie [[papieros|szluga]] w trakcie zimnego łokcia jest bardzo ważne. Każdy wie, że może i szkodzi zdrowiu, ale wygląda się zajebiście z ćmikiem w twarzy. Marka nie ma znaczenia, i tak nikt nie zauważy, że w rzeczywistości palisz ''Męskacze'' a nie ''Marlborasy''. No chyba, że chcesz zapalić przy czikach. Wtedy najlepiej przed wyjazdem przesypać szlugi do pustego opakowania po Marlboro albo Pall Mallach i nikt nie zauważy.
# Palenie [[papierosy|szluga]] w trakcie zimnego łokcia jest bardzo ważne. Każdy wie, że może i szkodzi zdrowiu, ale wygląda się zajebiście z ćmikiem w twarzy. Marka nie ma znaczenia, i tak nikt nie zauważy, że w rzeczywistości palisz ''Męskacze'' a nie ''Marlborasy''. No chyba, że chcesz zapalić przy czikach. Wtedy najlepiej przed wyjazdem przesypać szlugi do pustego opakowania po Marlboro albo Pall Mallach i nikt nie zauważy.
# No i oczywiście odpowiednio przygotowany furacz, z którego wydobywa się jakiś zajebisty umc-umc-łupcy-ducpy-buc-buc-buc, kurwa !
# No i oczywiście odpowiednio przygotowany furacz, z którego wydobywa się jakiś zajebisty umc-umc-umc.
Wszystkim lachonom stringi same pospadają gdy zobaczą takiego kierowcę.
Wszystkim lachonom stringi same pospadają gdy zobaczą takiego kierowcę.

==Skutki uboczne==
==Skutki uboczne==
Specjaliści [[Fakt]]u naukowo udowodnili że wystawianie łokcia za okno samochodu powoduje:
Specjaliści [[Fakt (gazeta)|Faktu]] naukowo udowodnili że wystawianie łokcia za okno samochodu powoduje:
*Drętwienie ręki
* Drętwienie ręki
*Reumatyzm
* Reumatyzm
*Drętwienie szyi
* Drętwienie szyi
*Głuchotę
* Głuchotę
*Ślepotę
* Ślepotę
*Zapalenie opon mózgowych
* Zapalenie opon mózgowych
*Zawał serca
* Zawał serca
*Martwicę mózgu
* Martwicę mózgu
*Katar
* Katar
*Stulejkę
* Stulejkę
* Rozwolnienie
*Przy ostrym hamowaniu oraz zasuwaniu szyby możliwa jest też utrata ręki.
* Przy ostrym hamowaniu oraz zasuwaniu szyby możliwa jest też utrata ręki.

== Zobacz też ==
* [[Dresowóz]]
* [[Lans]]
* [[Zimne palce]]


[[kategoria:życie codzienne]]
[[kategoria:życie codzienne]]
[[kategoria:tuning]]
[[Kategoria:Dresiarstwo]]
[[Kategoria:Dresiarstwo]]

Aktualna wersja na dzień 11:57, 29 sty 2017

O RLY?

Zimny łokieć (alt. ekierka) – podstawa lansu na osiedlu i w ogóle wszędzie gdzie można pojawić się karem. Polega na wystawieniu swojego wyrzeźbionego na pakerce i poprawionego kreatyną, muskularnego ramienia i oparciu łokciem o opuszczoną szybę w drzwiach naszego bolidu. Trzeba dojść do wprawy, by wyglądać najluźniej, jak to tylko możliwe.

Zaplecze techniczne[edytuj • edytuj kod]

Podstawą jest oczywiście posiadanie wypasionego furacza. Najważniejszym wyposażeniem fury wykorzystywanej do zimnego łokcia jest nagłośnienie, najlepiej mieć jakąś sonówę z basiorem. Po prostu gdy opuści się szkło, mjuzik powinien być głośniejszy nawet od rasowego brzmienia silnika naszego kara.

Można także furać na ciężki sygnet tudzież wietrzyć pachę (koniecznie wygoloną i z kolczykami).

UWAGA! Zimnego łokcia nie można robić we Fiatach, do tego potrzebna jest szyba otwierająca się niżej niż do połowy.

Właściwa postawa[edytuj • edytuj kod]

Właściwa postawa za kierownicą to podstawa
Legenda
  1. Prawidłowo wystawiony łokieć będący częścią bardzo muskularnego ramienia. Posiadanie tatuaży na wystawianym ramieniu bardzo wskazane.
  2. Druga ręka, wyprostowana ale luźno i pewnie spoczywająca na kierownicy. Nadgarstek odpowiednio zgięty w dół. Na tej ręce powinien znajdować się jakiś złoty zegarek a na palcach kilka złotych sygnetów.
  3. Luźna postawa ciała, nie wyprostowany jak pierwszy lepszy leszcz w okularkach, który boi się o utratę prawa jazdy. Pozycja ma być prawie, że leżąca.
  4. Palenie szluga w trakcie zimnego łokcia jest bardzo ważne. Każdy wie, że może i szkodzi zdrowiu, ale wygląda się zajebiście z ćmikiem w twarzy. Marka nie ma znaczenia, i tak nikt nie zauważy, że w rzeczywistości palisz Męskacze a nie Marlborasy. No chyba, że chcesz zapalić przy czikach. Wtedy najlepiej przed wyjazdem przesypać szlugi do pustego opakowania po Marlboro albo Pall Mallach i nikt nie zauważy.
  5. No i oczywiście odpowiednio przygotowany furacz, z którego wydobywa się jakiś zajebisty umc-umc-umc.

Wszystkim lachonom stringi same pospadają gdy zobaczą takiego kierowcę.

Skutki uboczne[edytuj • edytuj kod]

Specjaliści Faktu naukowo udowodnili że wystawianie łokcia za okno samochodu powoduje:

  • Drętwienie ręki
  • Reumatyzm
  • Drętwienie szyi
  • Głuchotę
  • Ślepotę
  • Zapalenie opon mózgowych
  • Zawał serca
  • Martwicę mózgu
  • Katar
  • Stulejkę
  • Rozwolnienie
  • Przy ostrym hamowaniu oraz zasuwaniu szyby możliwa jest też utrata ręki.

Zobacz też[edytuj • edytuj kod]