Forum:Czarnobylski tryb Gry: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(nowa strona)
 
(odnośnie niestatycznych stron gry)
 
(Nie pokazano 5 wersji utworzonych przez 3 użytkowników)
Linia 2: Linia 2:
<!--PISZ PONIŻEJ TEJ LINII.-->
<!--PISZ PONIŻEJ TEJ LINII.-->
Mam propozycję utworzenia nowego trybu Gry – Czarnobyl. Byłby to, oczywiście, radioaktywny tryb ;) Jeżeli chcielibyście zagrać, wersja demo znajduje się [[Użytkownik:123farlander321/czarnobyl|tutaj]]. Wystarczy kliknąć „Rozpocznij grę!”. W grze istnieje system zmiennych działających dzięki {{s|Get}} – są aż cztery zmienne, stąd aż taka duża liczba po <code>?offset=</code>. Te cztery zmienne to odpowiednio: HP, napromieniowanie, ilość radonu (głównego źródła promieniowania nie tylko w Czarnobylu) i liczba monet. Dzięki temu po wejściu na daną stronę będziemy mieli trochę inne doświadczenia zależne od tego, jak się poruszaliśmy po poprzednich stornach. Czy wam spodobałby się nowy tryb Gry? {{123farlander321}} 18:19, gru 24, 2017 (CET)
Mam propozycję utworzenia nowego trybu Gry – Czarnobyl. Byłby to, oczywiście, radioaktywny tryb ;) Jeżeli chcielibyście zagrać, wersja demo znajduje się [[Użytkownik:123farlander321/czarnobyl|tutaj]]. Wystarczy kliknąć „Rozpocznij grę!”. W grze istnieje system zmiennych działających dzięki {{s|Get}} – są aż cztery zmienne, stąd aż taka duża liczba po <code>?offset=</code>. Te cztery zmienne to odpowiednio: HP, napromieniowanie, ilość radonu (głównego źródła promieniowania nie tylko w Czarnobylu) i liczba monet. Dzięki temu po wejściu na daną stronę będziemy mieli trochę inne doświadczenia zależne od tego, jak się poruszaliśmy po poprzednich stornach. Czy wam spodobałby się nowy tryb Gry? {{123farlander321}} 18:19, gru 24, 2017 (CET)
:Niejako traktuję też nowy tryb jako prezent świąteczny dla Nonsy {{p}} {{123farlander321}} 18:20, gru 24, 2017 (CET)
----
Pomysł (w tym wykorzystanie offsetu) jest ciekawy, tyle że:
# Czy ktokolwiek poza Tobą by to rozbudowywał? Bo jeśli nie, to to będzie kolejny dwudziestostronowy tryb, który tylko będzie zaśmiecał listę.
# W obecnym stanie zwłaszcza robienie linków jest długie i irytujące, a ponadto offset uniemożliwia korzystanie z ''Losujki'' czy wejścia z jakiejś strony specjalnej. <small>W sensie, umożliwia, ale traci sens</small>
# Trzeba by więc zrobić szablony, a to po raz kolejny utrudniłoby robienie nowych.
# Tryb jest na tyle hermetyczny, że, jeśli weźmiemy pod uwagę to co napisałem w dwóch powyższych punktach, nie ma możliwości rozbudowywania go przez przypadkowego usera.
Ale kreatywne, muszę przyznać. {{Polskacafe}} 18:37:22, gru 24, 2017 (CET)
:Myślę, że można dać temu projektowi szansę. Jednak zanim zostanie przeniesiony do głównej powinien mieć z kilkadziesiąt stron i przejść jakieś zbiorcze ''review''. Póki co wygląda fajnie, pomysł niezły. Niestety Gra to nie moja rzecz, więc raczej nie pomogę w projekcie. {{Magwac}} 21:42, gru 24, 2017 (UTC)
::Co do linków – już wystarczy użyć tylko {{s|123farlander321/czarnobyl/link2}}. {{123farlander321}} 00:00, gru 25, 2017 (CET)
Widzę, że linki są niebieskie (nawet jeśli strony nie istnieją). Oprócz tego po najechaniu na link widać adres strony (i wartość offset, więc z góry wiadomo, jaki będzie stan gracza po wejściu na kolejną stronę). Jeśli już, to takie coś powinno się podawać przez POST, a nie GET (chociaż w sumie to kwestia dyskusji, jak dołożyć nieco dynamiki do gry, aby to nie był po prostu zbiór statycznych stron powiązanych ze sobą). Inna sprawa, że można sobie ręcznie wpisać offset, więc w zasadzie gracz może wejść na dowolną stronę z dowolnym stanem. Zastanawia mnie jeszcze działanie przycisku wstecz, który w tym momencie sprawia, że cofamy się w czasie. Może bardziej rzeczywista byłaby zmiana odpowiednich wskaźników, jeśli gracz na przykład ciągle będzie wchodził i wychodził z tego samego budynku? {{Jankowalski25}} 00:12, gru 28, 2017 (UTC)

Aktualna wersja na dzień 01:12, 28 gru 2017

Ten wątek nie był edytowany od 2524 dni. Nie baw się w archeologa i nie odkopuj go. Zamiast tego możesz wrócić na stronę główną forum i założyć nowy temat.

Mam propozycję utworzenia nowego trybu Gry – Czarnobyl. Byłby to, oczywiście, radioaktywny tryb ;) Jeżeli chcielibyście zagrać, wersja demo znajduje się tutaj. Wystarczy kliknąć „Rozpocznij grę!”. W grze istnieje system zmiennych działających dzięki {{Get}} – są aż cztery zmienne, stąd aż taka duża liczba po ?offset=. Te cztery zmienne to odpowiednio: HP, napromieniowanie, ilość radonu (głównego źródła promieniowania nie tylko w Czarnobylu) i liczba monet. Dzięki temu po wejściu na daną stronę będziemy mieli trochę inne doświadczenia zależne od tego, jak się poruszaliśmy po poprzednich stornach. Czy wam spodobałby się nowy tryb Gry? 209po Radioactive.svg 18:19, gru 24, 2017 (CET)

Niejako traktuję też nowy tryb jako prezent świąteczny dla Nonsy Mordka.svg 209po Radioactive.svg 18:20, gru 24, 2017 (CET)

Pomysł (w tym wykorzystanie offsetu) jest ciekawy, tyle że:

  1. Czy ktokolwiek poza Tobą by to rozbudowywał? Bo jeśli nie, to to będzie kolejny dwudziestostronowy tryb, który tylko będzie zaśmiecał listę.
  2. W obecnym stanie zwłaszcza robienie linków jest długie i irytujące, a ponadto offset uniemożliwia korzystanie z Losujki czy wejścia z jakiejś strony specjalnej. W sensie, umożliwia, ale traci sens
  3. Trzeba by więc zrobić szablony, a to po raz kolejny utrudniłoby robienie nowych.
  4. Tryb jest na tyle hermetyczny, że, jeśli weźmiemy pod uwagę to co napisałem w dwóch powyższych punktach, nie ma możliwości rozbudowywania go przez przypadkowego usera.

Ale kreatywne, muszę przyznać. Polskacafe 18:37:22, gru 24, 2017 (CET)

Myślę, że można dać temu projektowi szansę. Jednak zanim zostanie przeniesiony do głównej powinien mieć z kilkadziesiąt stron i przejść jakieś zbiorcze review. Póki co wygląda fajnie, pomysł niezły. Niestety Gra to nie moja rzecz, więc raczej nie pomogę w projekcie. Ostrzyciel | Dyskusja 21:42, gru 24, 2017 (UTC)
Co do linków – już wystarczy użyć tylko {{123farlander321/czarnobyl/link2}}. 209po Radioactive.svg 00:00, gru 25, 2017 (CET)

Widzę, że linki są niebieskie (nawet jeśli strony nie istnieją). Oprócz tego po najechaniu na link widać adres strony (i wartość offset, więc z góry wiadomo, jaki będzie stan gracza po wejściu na kolejną stronę). Jeśli już, to takie coś powinno się podawać przez POST, a nie GET (chociaż w sumie to kwestia dyskusji, jak dołożyć nieco dynamiki do gry, aby to nie był po prostu zbiór statycznych stron powiązanych ze sobą). Inna sprawa, że można sobie ręcznie wpisać offset, więc w zasadzie gracz może wejść na dowolną stronę z dowolnym stanem. Zastanawia mnie jeszcze działanie przycisku wstecz, który w tym momencie sprawia, że cofamy się w czasie. Może bardziej rzeczywista byłaby zmiana odpowiednich wskaźników, jeśli gracz na przykład ciągle będzie wchodził i wychodził z tego samego budynku? Jan Kowalski (dyskusja) 00:12, gru 28, 2017 (UTC)