Gra:Strona 413: Różnice pomiędzy wersjami
M (są linkujące, szablon zdjęty) |
M (→Co robisz?: Link) |
||
(Nie pokazano 10 wersji utworzonych przez 7 użytkowników) | |||
Linia 4: | Linia 4: | ||
– ''Cóżeś mi uczynił, flamandzki wieśniaku?!'' |
– ''Cóżeś mi uczynił, flamandzki wieśniaku?!'' |
||
– ''Uwolnij mnie stąd! Ta świnia Brueghl uwięził mnie w blejtramie za to, że domagałem się 30% napiwku za przewóz chabetą.'' |
– ''Uwolnij mnie stąd! Ta świnia Brueghl uwięził mnie w blejtramie za to, że domagałem się 30% napiwku za przewóz chabetą.'' |
||
– ''No to cholera zdrowo przesadziłeś, 10 |
– ''No to cholera zdrowo przesadziłeś, 10% to i tak sporo dla słynnego flamandzkiego malarza. Nie mogę Cię zresztą wziąć, jesteś na pierwszym planie i powstanie dziura wielkości wieśniaka w blejtramie.'' |
||
– ''Nie, jest marokański wieśniak moich gabarytów i on się zgodził, tylko powiedział, że jak wróci ze stacji metra.'' |
– ''Nie, jest marokański wieśniak moich gabarytów i on się zgodził, tylko powiedział, że jak wróci ze stacji metra.'' |
||
– ''No dobrze'' – wyciągasz dłoń – ''jesteśmy wolni, ale tylko teoretycznie. Tutaj toczy się Gra, ra ra ra ra ra. Nie mamy wiele opcji wyjścia z Muzeum.'' |
– ''No dobrze'' – wyciągasz dłoń – ''jesteśmy wolni, ale tylko teoretycznie. Tutaj toczy się [[Smerfy|Gra, ra ra ra ra ra]]. Nie mamy wiele opcji wyjścia z Muzeum.'' |
||
</poem> |
</poem> |
||
== Co robisz? == |
== Co robisz? == |
||
* Najpierw musimy się zastanowić, [[Gra:strona 413,5|co dalej]]. |
* Najpierw musimy się zastanowić, [[Gra:strona 413,5|co dalej]]. |
||
* Gość jest nieco brudny. [[Gra:strona |
* Gość jest nieco brudny. [[Gra:strona 636|Oczyścić!]] |
||
* W oczekiwaniu na Marokańczyka postanawiacie zagrać rundę w [[Gra:Strona 0PKN|papier, kamień, nożyce]]. |
|||
* Wyprowadzasz jakoś nieszczęśnika, [[Gra:strona 378,7|jednak jest jeszcze strażnik]]. |
* Wyprowadzasz jakoś nieszczęśnika, [[Gra:strona 378,7|jednak jest jeszcze strażnik]]. |
||
* Jeśli chcesz olać wieśniaka i popełnić samobójstwo dawaj [[Gra:Strona 86|tutaj]]! |
|||
* Możesz także wygrać grę [[Gra:Strona 0,0009|tutaj]]! |
|||
[[Kategoria:Gra|413]] |
[[Kategoria:Gra|413]] |
Aktualna wersja na dzień 09:31, 21 sie 2019
W czasie zwiedzania galerii sztuki z klasykami flamandzkich malowideł nagle poczułeś, iż wieśniak z obrazu Brueghla wyskoczył z znienacka z ramy i kopnął Cię w dupę. Drapiesz się po głowie, gdyż zastanawiasz się jak to możliwe. Pytasz wieśniaka:
– Cóżeś mi uczynił, flamandzki wieśniaku?!
– Uwolnij mnie stąd! Ta świnia Brueghl uwięził mnie w blejtramie za to, że domagałem się 30% napiwku za przewóz chabetą.
– No to cholera zdrowo przesadziłeś, 10% to i tak sporo dla słynnego flamandzkiego malarza. Nie mogę Cię zresztą wziąć, jesteś na pierwszym planie i powstanie dziura wielkości wieśniaka w blejtramie.
– Nie, jest marokański wieśniak moich gabarytów i on się zgodził, tylko powiedział, że jak wróci ze stacji metra.
– No dobrze – wyciągasz dłoń – jesteśmy wolni, ale tylko teoretycznie. Tutaj toczy się Gra, ra ra ra ra ra. Nie mamy wiele opcji wyjścia z Muzeum.
Co robisz?[edytuj • edytuj kod]
- Najpierw musimy się zastanowić, co dalej.
- Gość jest nieco brudny. Oczyścić!
- W oczekiwaniu na Marokańczyka postanawiacie zagrać rundę w papier, kamień, nożyce.
- Wyprowadzasz jakoś nieszczęśnika, jednak jest jeszcze strażnik.
- Jeśli chcesz olać wieśniaka i popełnić samobójstwo dawaj tutaj!
- Możesz także wygrać grę tutaj!