NonNews:Red Bull odbierze ci skrzydła: Różnice pomiędzy wersjami
M |
M (dodano {{NonNews data}}) |
||
(Nie pokazano 2 wersji utworzonych przez 2 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''15 marca 2008''' |
'''15 marca 2008''' |
||
[[Plik:Dodaj_dzieciom_skrzydel.jpg |
[[Plik:Dodaj_dzieciom_skrzydel.jpg|thumb|200px|Uderzające podobieństwo do dwóch czerwonych byczków]] |
||
'''[[Red Bull]] żąda od chorzowskiej fundacji Dodaj Dzieciom Skrzydeł aby zrezygnowała ze swojej nazwy, gdyż, w mniemaniu prawników spod znaku czerwonego byka, jakiekolwiek skrzydła muszą kojarzyć się ze sloganem reklamowym w/w firmy.''' |
'''[[Red Bull]] żąda od chorzowskiej fundacji Dodaj Dzieciom Skrzydeł aby zrezygnowała ze swojej nazwy, gdyż, w mniemaniu prawników spod znaku czerwonego byka, jakiekolwiek skrzydła muszą kojarzyć się ze sloganem reklamowym w/w firmy.''' |
||
Dodatkowo Red Bull zarzuca fundacji, że jej logo do złudzenia przypomina dwa dorodne byczki strzelające sobie baranka. [[Przedjutrze]] porównało oba znaki i faktycznie widzimy uderzające podobieństwo. |
Dodatkowo Red Bull zarzuca fundacji, że jej logo do złudzenia przypomina dwa dorodne byczki strzelające sobie baranka. [[Nonsensopedia:Przedjutrze|Przedjutrze]] porównało oba znaki i faktycznie widzimy uderzające podobieństwo. |
||
Rzeczniczka Red Bulla dodała też, iż jej firma nie chce być kojarzona z jakąkolwiek formą pomocy dzieciom i w ogóle komukolwiek. Jak raczyła się wyrazić ''nasza firma bardzo dba o swój wizerunek i nie chce mieć nic wspólnego z jakimiś niedożywionymi bachorami, którym wiecznie trzeba pomagać''. |
Rzeczniczka Red Bulla dodała też, iż jej firma nie chce być kojarzona z jakąkolwiek formą pomocy dzieciom i w ogóle komukolwiek. Jak raczyła się wyrazić ''nasza firma bardzo dba o swój wizerunek i nie chce mieć nic wspólnego z jakimiś niedożywionymi bachorami, którym wiecznie trzeba pomagać''. |
||
Linia 17: | Linia 17: | ||
* [http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,5025682.html Gazeta.pl], 15 marca 2008. |
* [http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,5025682.html Gazeta.pl], 15 marca 2008. |
||
{{NonNews data|15 marca 2008}} |
|||
[[Kategoria:11 tydzień, 2008|{{PAGENAME}}]] |
|||
[[Kategoria:NonNews 2008 – gospodarka]] |
[[Kategoria:NonNews 2008 – gospodarka]] |
Aktualna wersja na dzień 13:52, 2 maj 2020
15 marca 2008
Red Bull żąda od chorzowskiej fundacji Dodaj Dzieciom Skrzydeł aby zrezygnowała ze swojej nazwy, gdyż, w mniemaniu prawników spod znaku czerwonego byka, jakiekolwiek skrzydła muszą kojarzyć się ze sloganem reklamowym w/w firmy.
Dodatkowo Red Bull zarzuca fundacji, że jej logo do złudzenia przypomina dwa dorodne byczki strzelające sobie baranka. Przedjutrze porównało oba znaki i faktycznie widzimy uderzające podobieństwo.
Rzeczniczka Red Bulla dodała też, iż jej firma nie chce być kojarzona z jakąkolwiek formą pomocy dzieciom i w ogóle komukolwiek. Jak raczyła się wyrazić nasza firma bardzo dba o swój wizerunek i nie chce mieć nic wspólnego z jakimiś niedożywionymi bachorami, którym wiecznie trzeba pomagać.
Zaniepokojenie zza grobu wyraził Adam Mickiewicz, obawiając się o swoją Odę do młodości, która, przypomnijmy, zawiera słowa Młodośći! Dodaj mi skrzydła!. Nerwowo zachowują się także ornitolodzy i entomolodzy zastanawiając się nad zastępczą nazwą dla „skrzydeł” bo już niedługo będą prawdopodobnie musieli poprawiać atlasy oraz podręczniki.
Na wojenną ścieżkę z Red Bullem zamierza wejść firma Procter & Gamble, producent podpasek Always. Zarząd zapowiedział, że prędzej bykom spróchnieją rogi niż zrezygnują ze swoich sławnych skrzydełek.
Wszyscy zastanawiają się jaka będzie reakcja najważniejszego gracza ligi skrzydlatej, KFC.
Źródło[edytuj • edytuj kod]
- Gazeta.pl, 15 marca 2008.