NonNews:Red Bull odbierze ci skrzydła: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (drobne)
M (dodano {{NonNews data}})
 
(Nie pokazano 3 wersji utworzonych przez 3 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
'''15 marca 2008'''
'''15 marca 2008'''


[[Plik:Dodaj_dzieciom_skrzydel.jpg|right|thumb|200px|Uderzające podobieństwo do dwóch czerwonych byczków]]
[[Plik:Dodaj_dzieciom_skrzydel.jpg|thumb|200px|Uderzające podobieństwo do dwóch czerwonych byczków]]
'''[[Red Bull]] żąda od chorzowskiej fundacji Dodaj Dzieciom Skrzydeł aby zrezygnowała ze swojej nazwy, gdyż, w mniemaniu prawników spod znaku czerwonego byka, jakiekolwiek skrzydła muszą kojarzyć się ze sloganem reklamowym w/w firmy.'''
'''[[Red Bull]] żąda od chorzowskiej fundacji Dodaj Dzieciom Skrzydeł aby zrezygnowała ze swojej nazwy, gdyż, w mniemaniu prawników spod znaku czerwonego byka, jakiekolwiek skrzydła muszą kojarzyć się ze sloganem reklamowym w/w firmy.'''


Dodatkowo Red Bull zarzuca fundacji, że jej logo do złudzenia przypomina dwa dorodne byczki strzelające sobie baranka. [[Przedjutrze]] porównało oba znaki i faktycznie widzimy uderzające podobieństwo.
Dodatkowo Red Bull zarzuca fundacji, że jej logo do złudzenia przypomina dwa dorodne byczki strzelające sobie baranka. [[Nonsensopedia:Przedjutrze|Przedjutrze]] porównało oba znaki i faktycznie widzimy uderzające podobieństwo.


Rzeczniczka Red Bulla dodała też, iż jej firma nie chce być kojarzona z jakąkolwiek formą pomocy dzieciom i w ogóle komukolwiek. Jak raczyła się wyrazić ''nasza firma bardzo dba o swój wizerunek i nie chce mieć nic wspólnego z jakimiś niedożywionymi bachorami, którym wiecznie trzeba pomagać''.
Rzeczniczka Red Bulla dodała też, iż jej firma nie chce być kojarzona z jakąkolwiek formą pomocy dzieciom i w ogóle komukolwiek. Jak raczyła się wyrazić ''nasza firma bardzo dba o swój wizerunek i nie chce mieć nic wspólnego z jakimiś niedożywionymi bachorami, którym wiecznie trzeba pomagać''.
Linia 17: Linia 17:
* [http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,5025682.html Gazeta.pl], 15 marca 2008.
* [http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,5025682.html Gazeta.pl], 15 marca 2008.


{{NonNews data|15 marca 2008}}
[[Kategoria:11 tydzień, 2008|{{PAGENAME}}]]
[[Kategoria:NonNews:Gospodarka 2008|{{PAGENAME}}]]
[[Kategoria:NonNews 2008 – gospodarka]]

Aktualna wersja na dzień 13:52, 2 maj 2020

15 marca 2008

Uderzające podobieństwo do dwóch czerwonych byczków

Red Bull żąda od chorzowskiej fundacji Dodaj Dzieciom Skrzydeł aby zrezygnowała ze swojej nazwy, gdyż, w mniemaniu prawników spod znaku czerwonego byka, jakiekolwiek skrzydła muszą kojarzyć się ze sloganem reklamowym w/w firmy.

Dodatkowo Red Bull zarzuca fundacji, że jej logo do złudzenia przypomina dwa dorodne byczki strzelające sobie baranka. Przedjutrze porównało oba znaki i faktycznie widzimy uderzające podobieństwo.

Rzeczniczka Red Bulla dodała też, iż jej firma nie chce być kojarzona z jakąkolwiek formą pomocy dzieciom i w ogóle komukolwiek. Jak raczyła się wyrazić nasza firma bardzo dba o swój wizerunek i nie chce mieć nic wspólnego z jakimiś niedożywionymi bachorami, którym wiecznie trzeba pomagać.

Zaniepokojenie zza grobu wyraził Adam Mickiewicz, obawiając się o swoją Odę do młodości, która, przypomnijmy, zawiera słowa Młodośći! Dodaj mi skrzydła!. Nerwowo zachowują się także ornitolodzy i entomolodzy zastanawiając się nad zastępczą nazwą dla „skrzydeł” bo już niedługo będą prawdopodobnie musieli poprawiać atlasy oraz podręczniki.

Na wojenną ścieżkę z Red Bullem zamierza wejść firma Procter & Gamble, producent podpasek Always. Zarząd zapowiedział, że prędzej bykom spróchnieją rogi niż zrezygnują ze swoich sławnych skrzydełek.

Wszyscy zastanawiają się jaka będzie reakcja najważniejszego gracza ligi skrzydlatej, KFC.

Źródło[edytuj • edytuj kod]