Szablon:ANM/Half-Life 2: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Zamiana na szablon Skrót ANM (wprowadzanie SMW)) |
Ostrzyciel (dyskusja • edycje) M (grafika) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
[[Plik:Combine2.JPG|right|150px|Combine Advisor (pl. Kombajn Konsultant). Cholernie trudny przeciwnik używający mocy psionicznej]] |
|||
[[Plik:Gordonpalaman 2.jpg|right|100px|Okładka]] |
|||
'''Half-Life 2''' ('''HL2''', [[Język angielski|ang.]] ''[[okres połowicznego rozkładu]] vol. II'') – [[Gra komputerowa|komputerowy]], a także [[Xbox|Xboksowy]] i [[PlayStation|Playstationowy]] tytuł [[First–person shooter|FPS]], wyprodukowany w latach [[1999]]–[[2004]] przez [[Valve Software]], będący [[sequel]]em tytułu z [[1998]] roku, czyli [[HL1]]. HL2 był wydawany od III kwartału 2004 ([[komputer osobisty|komputer]]) do III kwartału [[2007]] (Xbox 360 i PS3). Tak długi okres sprawiał, że gracze dogłębnie przestali lubić pierwszego wydawcę – Vivendi Universal Games, a potem drugiego – EA Games. Program otrzymał 35 tytułów gry roku, ale nie obłowił się tak, jak jego poprzednik, który miał ich 50. |
'''Half-Life 2''' ('''HL2''', [[Język angielski|ang.]] ''[[okres połowicznego rozkładu]] vol. II'') – [[Gra komputerowa|komputerowy]], a także [[Xbox|Xboksowy]] i [[PlayStation|Playstationowy]] tytuł [[First–person shooter|FPS]], wyprodukowany w latach [[1999]]–[[2004]] przez [[Valve Software]], będący [[sequel]]em tytułu z [[1998]] roku, czyli [[HL1]]. HL2 był wydawany od III kwartału 2004 ([[komputer osobisty|komputer]]) do III kwartału [[2007]] (Xbox 360 i PS3). Tak długi okres sprawiał, że gracze dogłębnie przestali lubić pierwszego wydawcę – Vivendi Universal Games, a potem drugiego – EA Games. Program otrzymał 35 tytułów gry roku, ale nie obłowił się tak, jak jego poprzednik, który miał ich 50. |
||
Aktualna wersja na dzień 09:11, 20 kwi 2021
Half-Life 2 (HL2, ang. okres połowicznego rozkładu vol. II) – komputerowy, a także Xboksowy i Playstationowy tytuł FPS, wyprodukowany w latach 1999–2004 przez Valve Software, będący sequelem tytułu z 1998 roku, czyli HL1. HL2 był wydawany od III kwartału 2004 (komputer) do III kwartału 2007 (Xbox 360 i PS3). Tak długi okres sprawiał, że gracze dogłębnie przestali lubić pierwszego wydawcę – Vivendi Universal Games, a potem drugiego – EA Games. Program otrzymał 35 tytułów gry roku, ale nie obłowił się tak, jak jego poprzednik, który miał ich 50.
- Rozdziały
- Point Insertion – główny bohater, Gordon Freeman budzi się w pociągu jadącym w nieznaną mu stronę. Majaczy i ma wizje, które są pozostałością po balandze w Black Mesa. Po chwili okazuje się, że trafił do Rosji, ale zamiast wódki i rozpalonych lasek wita go z wielkiego kineskopu niejaki dr Breen i informuje, że wysiadł w City 17 – metropolii, w której robi za Wielkiego Brata. Etap ten polega głównie na zbieraniu batów od wszechobecnej policji i wrzucaniu puszek do koszów. Po chwili Gordon natrafia na starych znajomych, Barneya i Kleinera, oraz postać która była pretekstem do wydania nude-moda, Alyx Vance.