Brat: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M
 
(Nie pokazano 7 wersji utworzonych przez 6 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
[[Plik:Dzieckodrogie.PNG|thumb|200px|right|Zabawa z bratem]]
[[Plik:Dzieckodrogie.PNG|thumb|200px|Zabawa z bratem]]
''' Brat ''' – jednostka, najczęściej najmłodsza, obiekt wkurzania i denerwowania przez [[Siostra|siostrę]]. Często wykorzystywany przez jej koleżanki jako manekin treningowy do przyszłego zawodu fryzjerki/wizażystki/projektantki mody/wszystko na raz.
''' Brat ''' – jednostka, najczęściej najmłodsza, obiekt wkurzania i denerwowania przez [[Siostra|siostrę]]. Często wykorzystywany przez jej koleżanki jako manekin treningowy do przyszłego zawodu fryzjerki/wizażystki/projektantki mody/wszystko na raz.


== Życie ==
== Życie ==
[[Plik:Intymnosc.jpg|thumb|200px|right|Obiekt zainteresowania w młodym wieku...]]
[[Plik:Intymnosc.jpg|thumb|200px|Obiekt zainteresowania w młodym wieku…]]
[[Plik:Jessica Simpson.JPG|thumb|200px|right|... i w trochę starszym]]
[[Plik:Jessica Simpson head 2.jpg|thumb|200px| i w trochę starszym]]


=== 0-5 lat ===
=== 0-5 lat ===
Linia 14: Linia 14:
=== 6-12 lat ===
=== 6-12 lat ===
Tu występuje podobna sytuacja jak w przedziale poprzednim, ale jednostki bitwy są już bardziej wartościowe. Za cel obieramy sobie już, np. miejsce na [[Kanapa|kanapie]], [[prezent]]y i inne [[Zabawka|zabawki]]. Siostra wykorzystuje tu pozycje „córusi mamusi”, przez co brat przegrywa 99% walk i traci sens życia.
Tu występuje podobna sytuacja jak w przedziale poprzednim, ale jednostki bitwy są już bardziej wartościowe. Za cel obieramy sobie już, np. miejsce na [[Kanapa|kanapie]], [[prezent]]y i inne [[Zabawka|zabawki]]. Siostra wykorzystuje tu pozycje „córusi mamusi”, przez co brat przegrywa 99% walk i traci sens życia.
W tym wieku zaczyna grać w [[Tibia|Tibię]] oraz League of Legends, dzięki czemu odzyskuje sens życia. Stanowisko przy kompie jest najbardziej zacięcie chronioną pozycją w domu.


=== 12-16 lat ===
=== 12-16 lat ===
Linia 21: Linia 22:
=== 16-18 lat ===
=== 16-18 lat ===
Obie strony zawierają przymierza: brat toczy swoje życie, gra na [[komputer osobisty|kompie]], pisze z [[Lachon|laskami]], a siostra z chłopakami. Praktycznie brak powodów do walki. Jedyny możliwy powód, to gdy komputer w domu jest jeden, a każdy chce go używać.
Obie strony zawierają przymierza: brat toczy swoje życie, gra na [[komputer osobisty|kompie]], pisze z [[Lachon|laskami]], a siostra z chłopakami. Praktycznie brak powodów do walki. Jedyny możliwy powód, to gdy komputer w domu jest jeden, a każdy chce go używać.



=== 18-50 lat ===
=== 18-50 lat ===
Obie strony idą w swoją stronę: przeprowadzają się i się żenią, by w święta rodzinne takie jak [[Wielkanoc]] czy [[Gwiazdka]] pożalić się na swoją rodzinę.
Obie strony idą w swoją stronę: przeprowadzają się i się żenią, by w święta rodzinne takie jak [[Niedziela Wielkanocna|Wielkanoc]] czy [[Gwiazdka]] pożalić się na swoją rodzinę.


=== 50+ lat ===
=== 50+ lat ===
Gdy nagle umiera jedna ze stron, druga strona nagle przypomina sobie, jak to kochała pierwszą stronę.
Gdy nagle umiera jedna ze stron, druga strona nagle przypomina sobie, jak to kochała pierwszą stronę.


== Zobacz też ==

* [[siostra]]
* [[wnuk]]


[[Kategoria:Statusy społeczne]]
[[Kategoria:Statusy społeczne]]
[[Kategoria:Mężczyzna]]
[[Kategoria:Mężczyzna]]
[[Kategoria:Rodzina]]

Aktualna wersja na dzień 17:09, 20 lip 2021

Zabawa z bratem

Brat – jednostka, najczęściej najmłodsza, obiekt wkurzania i denerwowania przez siostrę. Często wykorzystywany przez jej koleżanki jako manekin treningowy do przyszłego zawodu fryzjerki/wizażystki/projektantki mody/wszystko na raz.

Życie[edytuj • edytuj kod]

Obiekt zainteresowania w młodym wieku…
… i w trochę starszym

0-5 lat[edytuj • edytuj kod]

Można zauważyć walkę na „froncie”. Najczęściej jest to środek pokoju (bardzo często własnego). Celem walki jest przedmiot, np. misiek. Zawsze jedna strona broni przedmiotu, bo go ma aktualnie, a druga atakuje, by go uzyskać. Pociskami są inne przedmioty, np. krzesła, kredki itp. Walka kończy się na kilka sposobów:

  1. ucieczką z frontu do neutralnej strefy, jaką jest obszar wokół mamy (na tę opcję decyduje się aktualny posiadacz celu walki). Często omawiana strefa się przemieszcza, czasami w ogóle nie występuje;
  2. drugim sposobem jest poddanie broni w sposób pomachania białą flagą. Niestety, wówczas tracimy cel walki na korzyść przeciwnika;
  3. trzecia metoda polega na pokojowym finale: „nie dam (celu walki, u nas miśka), ale mam dwie paczki gum owocowych!”.

6-12 lat[edytuj • edytuj kod]

Tu występuje podobna sytuacja jak w przedziale poprzednim, ale jednostki bitwy są już bardziej wartościowe. Za cel obieramy sobie już, np. miejsce na kanapie, prezenty i inne zabawki. Siostra wykorzystuje tu pozycje „córusi mamusi”, przez co brat przegrywa 99% walk i traci sens życia. W tym wieku zaczyna grać w Tibię oraz League of Legends, dzięki czemu odzyskuje sens życia. Stanowisko przy kompie jest najbardziej zacięcie chronioną pozycją w domu.

12-16 lat[edytuj • edytuj kod]

Tu już za cel walki nie robią „jednostki przedmiotowe”, lecz np. wolna chata wieczorem. Najczęściej to siostra ma mieć wolną chatę, a brat siedzieć w swoim pokoju i nie schodzić na dół. Brat kombinuje, i zmyka z domu na cały wieczór, a gdy rodzice wracają, jest wszystko cacy.

16-18 lat[edytuj • edytuj kod]

Obie strony zawierają przymierza: brat toczy swoje życie, gra na kompie, pisze z laskami, a siostra z chłopakami. Praktycznie brak powodów do walki. Jedyny możliwy powód, to gdy komputer w domu jest jeden, a każdy chce go używać.

18-50 lat[edytuj • edytuj kod]

Obie strony idą w swoją stronę: przeprowadzają się i się żenią, by w święta rodzinne takie jak Wielkanoc czy Gwiazdka pożalić się na swoją rodzinę.

50+ lat[edytuj • edytuj kod]

Gdy nagle umiera jedna ze stron, druga strona nagle przypomina sobie, jak to kochała pierwszą stronę.

Zobacz też[edytuj • edytuj kod]