Brat: Różnice pomiędzy wersjami
(nowa strona) |
|||
(Nie pokazano 105 wersji utworzonych przez 75 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
[[Plik:Dzieckodrogie.PNG|thumb|200px|Zabawa z bratem]] |
|||
Brat to człowiek (mhm... przynajmniej z pozoru) wyglądający dosyć normalnie! Ale nie dajcie sie zwieśc pozorom, czesto wstaje w nocy i niszczy wszelkie istoty wprowadzające Chaos i wysyłające fale o negatywnym działaniu dla otoczenia, typu: krwotok ucha wewnętrznego, znefribylitywowywanie (co to znaczy? On wie!) bębenków usznych i całoroczny odwyk w szpitalu psychiatrycznym Zoffja, czyli stara się zlikiwidować wszystkich domowników i innych form życia. W takim wypadku zaleca się przebywanie w łazience, czystej łazience ściskając w ręku pelargonie, UWAGA! Nie czosnek, czosnek powoduje intensywną woń, która likiwduje względne poczucie bezpieczeństwa i przyjemne zapachy które bratu niszczą esencje, ranią nazdrza i powodują wzrost poziomu pnełmokoków... |
|||
''' Brat ''' – jednostka, najczęściej najmłodsza, obiekt wkurzania i denerwowania przez [[Siostra|siostrę]]. Często wykorzystywany przez jej koleżanki jako manekin treningowy do przyszłego zawodu fryzjerki/wizażystki/projektantki mody/wszystko na raz. |
|||
Nawet powstało powiedzenie o bracie: Kto wojuje z bratem ten dostaje batem, albo Boże chroń człowieka co bratu ucieka! I oczywiście, takowym straszy sie dzieci: Brat jest dziki, brat jest zły, brat ma bardzo ostre kły. Kto brata spotyka w domu... Słuch o nim ginie... (ciekawe czy ujrzy coś w ogóle). |
|||
== Życie == |
|||
Czasem brat stara się być miły, to tylko pozory! Z reguły szykuje jakiś chytry plan, dzięki któremu zawładnie Tobą, rodziną, miastem, okręgiem, województwem, Polska, Europą, aż wreszcie całym światem i będzie mścił sie na Tobie! Specjalnie utworzy on Antyludzkie Ugrupowanie ĆććNieDobrychLudzi (skrót: Auć!) by męczyć Cię aż umrzesz, po czym zawładnie światem zmarłych i byś cierpiał ponownie. On jest mistrzem w zadawaniu bólu. Lubi podkładać świnie, z reguły kradzioną, później ma się kłopoty. |
|||
[[Plik:Intymnosc.jpg|thumb|200px|Obiekt zainteresowania w młodym wieku…]] |
|||
[[Plik:Jessica Simpson head 2.jpg|thumb|200px|… i w trochę starszym]] |
|||
=== 0-5 lat === |
|||
Nieliczni żywi trzymają się razem, chodzą stadami, formując formacje formatowania frustrujących fuuj fakolców którzy uprzykrzają im życie. |
|||
Można zauważyć walkę na „froncie”. Najczęściej jest to środek pokoju (bardzo często własnego). Celem walki jest przedmiot, np. [[Miś (zabawka)|misiek]]. Zawsze jedna strona broni przedmiotu, bo go ma aktualnie, a druga atakuje, by go uzyskać. Pociskami są inne przedmioty, np. [[krzesło|krzesła]], [[kredki]] itp. Walka kończy się na kilka sposobów: |
|||
# ucieczką z frontu do neutralnej strefy, jaką jest obszar wokół [[Matka|mamy]] (na tę opcję decyduje się aktualny posiadacz celu walki). Często omawiana strefa się przemieszcza, czasami w ogóle nie występuje; |
|||
# drugim sposobem jest poddanie broni w sposób pomachania [[Biała flaga|białą flagą]]. Niestety, wówczas tracimy cel walki na korzyść przeciwnika; |
|||
# trzecia metoda polega na pokojowym finale: „nie dam (celu walki, u nas miśka), ale mam dwie paczki gum owocowych!”. |
|||
=== 6-12 lat === |
|||
Życzę powodzenia w tym okrutnym świecie. |
|||
Tu występuje podobna sytuacja jak w przedziale poprzednim, ale jednostki bitwy są już bardziej wartościowe. Za cel obieramy sobie już, np. miejsce na [[Kanapa|kanapie]], [[prezent]]y i inne [[Zabawka|zabawki]]. Siostra wykorzystuje tu pozycje „córusi mamusi”, przez co brat przegrywa 99% walk i traci sens życia. |
|||
Ps: Siostrzyczka to istne wcielenie belzebuba! Nie cieszcie się więc za nadto. |
|||
W tym wieku zaczyna grać w [[Tibia|Tibię]] oraz League of Legends, dzięki czemu odzyskuje sens życia. Stanowisko przy kompie jest najbardziej zacięcie chronioną pozycją w domu. |
|||
Ps2: Do jedynaków, zawsze przed pojściem spać, oglądajcie dokładnie szafę i przestrzen pod łóżkiem w obaiwe przed atakiem Wściekłego Królika Wielkanocnego Który Chce Mnie Zjeść! Aaa! (skrót: WKWKCMZA!) |
|||
=== 12-16 lat === |
|||
Dziękuję. ;) |
|||
Tu już za cel walki nie robią „jednostki przedmiotowe”, lecz np. wolna chata wieczorem. Najczęściej to siostra ma mieć wolną chatę, a brat siedzieć w swoim pokoju i nie schodzić na dół. Brat kombinuje, i zmyka z domu na cały wieczór, a gdy rodzice wracają, jest wszystko cacy. |
|||
=== 16-18 lat === |
|||
Obie strony zawierają przymierza: brat toczy swoje życie, gra na [[komputer osobisty|kompie]], pisze z [[Lachon|laskami]], a siostra z chłopakami. Praktycznie brak powodów do walki. Jedyny możliwy powód, to gdy komputer w domu jest jeden, a każdy chce go używać. |
|||
=== 18-50 lat === |
|||
Obie strony idą w swoją stronę: przeprowadzają się i się żenią, by w święta rodzinne takie jak [[Niedziela Wielkanocna|Wielkanoc]] czy [[Gwiazdka]] pożalić się na swoją rodzinę. |
|||
=== 50+ lat === |
|||
Gdy nagle umiera jedna ze stron, druga strona nagle przypomina sobie, jak to kochała pierwszą stronę. |
|||
== Zobacz też == |
|||
* [[siostra]] |
|||
* [[wnuk]] |
|||
[[Kategoria:Statusy społeczne]] |
|||
[[Kategoria:Mężczyzna]] |
|||
[[Kategoria:Rodzina]] |
Aktualna wersja na dzień 17:09, 20 lip 2021
Brat – jednostka, najczęściej najmłodsza, obiekt wkurzania i denerwowania przez siostrę. Często wykorzystywany przez jej koleżanki jako manekin treningowy do przyszłego zawodu fryzjerki/wizażystki/projektantki mody/wszystko na raz.
Życie[edytuj • edytuj kod]
0-5 lat[edytuj • edytuj kod]
Można zauważyć walkę na „froncie”. Najczęściej jest to środek pokoju (bardzo często własnego). Celem walki jest przedmiot, np. misiek. Zawsze jedna strona broni przedmiotu, bo go ma aktualnie, a druga atakuje, by go uzyskać. Pociskami są inne przedmioty, np. krzesła, kredki itp. Walka kończy się na kilka sposobów:
- ucieczką z frontu do neutralnej strefy, jaką jest obszar wokół mamy (na tę opcję decyduje się aktualny posiadacz celu walki). Często omawiana strefa się przemieszcza, czasami w ogóle nie występuje;
- drugim sposobem jest poddanie broni w sposób pomachania białą flagą. Niestety, wówczas tracimy cel walki na korzyść przeciwnika;
- trzecia metoda polega na pokojowym finale: „nie dam (celu walki, u nas miśka), ale mam dwie paczki gum owocowych!”.
6-12 lat[edytuj • edytuj kod]
Tu występuje podobna sytuacja jak w przedziale poprzednim, ale jednostki bitwy są już bardziej wartościowe. Za cel obieramy sobie już, np. miejsce na kanapie, prezenty i inne zabawki. Siostra wykorzystuje tu pozycje „córusi mamusi”, przez co brat przegrywa 99% walk i traci sens życia. W tym wieku zaczyna grać w Tibię oraz League of Legends, dzięki czemu odzyskuje sens życia. Stanowisko przy kompie jest najbardziej zacięcie chronioną pozycją w domu.
12-16 lat[edytuj • edytuj kod]
Tu już za cel walki nie robią „jednostki przedmiotowe”, lecz np. wolna chata wieczorem. Najczęściej to siostra ma mieć wolną chatę, a brat siedzieć w swoim pokoju i nie schodzić na dół. Brat kombinuje, i zmyka z domu na cały wieczór, a gdy rodzice wracają, jest wszystko cacy.
16-18 lat[edytuj • edytuj kod]
Obie strony zawierają przymierza: brat toczy swoje życie, gra na kompie, pisze z laskami, a siostra z chłopakami. Praktycznie brak powodów do walki. Jedyny możliwy powód, to gdy komputer w domu jest jeden, a każdy chce go używać.
18-50 lat[edytuj • edytuj kod]
Obie strony idą w swoją stronę: przeprowadzają się i się żenią, by w święta rodzinne takie jak Wielkanoc czy Gwiazdka pożalić się na swoją rodzinę.
50+ lat[edytuj • edytuj kod]
Gdy nagle umiera jedna ze stron, druga strona nagle przypomina sobie, jak to kochała pierwszą stronę.