Brat: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(nowa strona)
 
(Nie pokazano 105 wersji utworzonych przez 75 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
[[Plik:Dzieckodrogie.PNG|thumb|200px|Zabawa z bratem]]
Brat to człowiek (mhm... przynajmniej z pozoru) wyglądający dosyć normalnie! Ale nie dajcie sie zwieśc pozorom, czesto wstaje w nocy i niszczy wszelkie istoty wprowadzające Chaos i wysyłające fale o negatywnym działaniu dla otoczenia, typu: krwotok ucha wewnętrznego, znefribylitywowywanie (co to znaczy? On wie!) bębenków usznych i całoroczny odwyk w szpitalu psychiatrycznym Zoffja, czyli stara się zlikiwidować wszystkich domowników i innych form życia. W takim wypadku zaleca się przebywanie w łazience, czystej łazience ściskając w ręku pelargonie, UWAGA! Nie czosnek, czosnek powoduje intensywną woń, która likiwduje względne poczucie bezpieczeństwa i przyjemne zapachy które bratu niszczą esencje, ranią nazdrza i powodują wzrost poziomu pnełmokoków...
''' Brat ''' – jednostka, najczęściej najmłodsza, obiekt wkurzania i denerwowania przez [[Siostra|siostrę]]. Często wykorzystywany przez jej koleżanki jako manekin treningowy do przyszłego zawodu fryzjerki/wizażystki/projektantki mody/wszystko na raz.
Nawet powstało powiedzenie o bracie: Kto wojuje z bratem ten dostaje batem, albo Boże chroń człowieka co bratu ucieka! I oczywiście, takowym straszy sie dzieci: Brat jest dziki, brat jest zły, brat ma bardzo ostre kły. Kto brata spotyka w domu... Słuch o nim ginie... (ciekawe czy ujrzy coś w ogóle).


== Życie ==
Czasem brat stara się być miły, to tylko pozory! Z reguły szykuje jakiś chytry plan, dzięki któremu zawładnie Tobą, rodziną, miastem, okręgiem, województwem, Polska, Europą, aż wreszcie całym światem i będzie mścił sie na Tobie! Specjalnie utworzy on Antyludzkie Ugrupowanie ĆććNieDobrychLudzi (skrót: Auć!) by męczyć Cię aż umrzesz, po czym zawładnie światem zmarłych i byś cierpiał ponownie. On jest mistrzem w zadawaniu bólu. Lubi podkładać świnie, z reguły kradzioną, później ma się kłopoty.
[[Plik:Intymnosc.jpg|thumb|200px|Obiekt zainteresowania w młodym wieku…]]
[[Plik:Jessica Simpson head 2.jpg|thumb|200px|… i w trochę starszym]]


=== 0-5 lat ===
Nieliczni żywi trzymają się razem, chodzą stadami, formując formacje formatowania frustrujących fuuj fakolców którzy uprzykrzają im życie.
Można zauważyć walkę na „froncie”. Najczęściej jest to środek pokoju (bardzo często własnego). Celem walki jest przedmiot, np. [[Miś (zabawka)|misiek]]. Zawsze jedna strona broni przedmiotu, bo go ma aktualnie, a druga atakuje, by go uzyskać. Pociskami są inne przedmioty, np. [[krzesło|krzesła]], [[kredki]] itp. Walka kończy się na kilka sposobów:
# ucieczką z frontu do neutralnej strefy, jaką jest obszar wokół [[Matka|mamy]] (na tę opcję decyduje się aktualny posiadacz celu walki). Często omawiana strefa się przemieszcza, czasami w ogóle nie występuje;
# drugim sposobem jest poddanie broni w sposób pomachania [[Biała flaga|białą flagą]]. Niestety, wówczas tracimy cel walki na korzyść przeciwnika;
# trzecia metoda polega na pokojowym finale: „nie dam (celu walki, u nas miśka), ale mam dwie paczki gum owocowych!”.


=== 6-12 lat ===
Życzę powodzenia w tym okrutnym świecie.
Tu występuje podobna sytuacja jak w przedziale poprzednim, ale jednostki bitwy są już bardziej wartościowe. Za cel obieramy sobie już, np. miejsce na [[Kanapa|kanapie]], [[prezent]]y i inne [[Zabawka|zabawki]]. Siostra wykorzystuje tu pozycje „córusi mamusi”, przez co brat przegrywa 99% walk i traci sens życia.
Ps: Siostrzyczka to istne wcielenie belzebuba! Nie cieszcie się więc za nadto.
W tym wieku zaczyna grać w [[Tibia|Tibię]] oraz League of Legends, dzięki czemu odzyskuje sens życia. Stanowisko przy kompie jest najbardziej zacięcie chronioną pozycją w domu.
Ps2: Do jedynaków, zawsze przed pojściem spać, oglądajcie dokładnie szafę i przestrzen pod łóżkiem w obaiwe przed atakiem Wściekłego Królika Wielkanocnego Który Chce Mnie Zjeść! Aaa! (skrót: WKWKCMZA!)


=== 12-16 lat ===
Dziękuję. ;)

Tu już za cel walki nie robią „jednostki przedmiotowe”, lecz np. wolna chata wieczorem. Najczęściej to siostra ma mieć wolną chatę, a brat siedzieć w swoim pokoju i nie schodzić na dół. Brat kombinuje, i zmyka z domu na cały wieczór, a gdy rodzice wracają, jest wszystko cacy.

=== 16-18 lat ===
Obie strony zawierają przymierza: brat toczy swoje życie, gra na [[komputer osobisty|kompie]], pisze z [[Lachon|laskami]], a siostra z chłopakami. Praktycznie brak powodów do walki. Jedyny możliwy powód, to gdy komputer w domu jest jeden, a każdy chce go używać.

=== 18-50 lat ===
Obie strony idą w swoją stronę: przeprowadzają się i się żenią, by w święta rodzinne takie jak [[Niedziela Wielkanocna|Wielkanoc]] czy [[Gwiazdka]] pożalić się na swoją rodzinę.

=== 50+ lat ===
Gdy nagle umiera jedna ze stron, druga strona nagle przypomina sobie, jak to kochała pierwszą stronę.

== Zobacz też ==
* [[siostra]]
* [[wnuk]]

[[Kategoria:Statusy społeczne]]
[[Kategoria:Mężczyzna]]
[[Kategoria:Rodzina]]

Aktualna wersja na dzień 17:09, 20 lip 2021

Zabawa z bratem

Brat – jednostka, najczęściej najmłodsza, obiekt wkurzania i denerwowania przez siostrę. Często wykorzystywany przez jej koleżanki jako manekin treningowy do przyszłego zawodu fryzjerki/wizażystki/projektantki mody/wszystko na raz.

Życie[edytuj • edytuj kod]

Obiekt zainteresowania w młodym wieku…
… i w trochę starszym

0-5 lat[edytuj • edytuj kod]

Można zauważyć walkę na „froncie”. Najczęściej jest to środek pokoju (bardzo często własnego). Celem walki jest przedmiot, np. misiek. Zawsze jedna strona broni przedmiotu, bo go ma aktualnie, a druga atakuje, by go uzyskać. Pociskami są inne przedmioty, np. krzesła, kredki itp. Walka kończy się na kilka sposobów:

  1. ucieczką z frontu do neutralnej strefy, jaką jest obszar wokół mamy (na tę opcję decyduje się aktualny posiadacz celu walki). Często omawiana strefa się przemieszcza, czasami w ogóle nie występuje;
  2. drugim sposobem jest poddanie broni w sposób pomachania białą flagą. Niestety, wówczas tracimy cel walki na korzyść przeciwnika;
  3. trzecia metoda polega na pokojowym finale: „nie dam (celu walki, u nas miśka), ale mam dwie paczki gum owocowych!”.

6-12 lat[edytuj • edytuj kod]

Tu występuje podobna sytuacja jak w przedziale poprzednim, ale jednostki bitwy są już bardziej wartościowe. Za cel obieramy sobie już, np. miejsce na kanapie, prezenty i inne zabawki. Siostra wykorzystuje tu pozycje „córusi mamusi”, przez co brat przegrywa 99% walk i traci sens życia. W tym wieku zaczyna grać w Tibię oraz League of Legends, dzięki czemu odzyskuje sens życia. Stanowisko przy kompie jest najbardziej zacięcie chronioną pozycją w domu.

12-16 lat[edytuj • edytuj kod]

Tu już za cel walki nie robią „jednostki przedmiotowe”, lecz np. wolna chata wieczorem. Najczęściej to siostra ma mieć wolną chatę, a brat siedzieć w swoim pokoju i nie schodzić na dół. Brat kombinuje, i zmyka z domu na cały wieczór, a gdy rodzice wracają, jest wszystko cacy.

16-18 lat[edytuj • edytuj kod]

Obie strony zawierają przymierza: brat toczy swoje życie, gra na kompie, pisze z laskami, a siostra z chłopakami. Praktycznie brak powodów do walki. Jedyny możliwy powód, to gdy komputer w domu jest jeden, a każdy chce go używać.

18-50 lat[edytuj • edytuj kod]

Obie strony idą w swoją stronę: przeprowadzają się i się żenią, by w święta rodzinne takie jak Wielkanoc czy Gwiazdka pożalić się na swoją rodzinę.

50+ lat[edytuj • edytuj kod]

Gdy nagle umiera jedna ze stron, druga strona nagle przypomina sobie, jak to kochała pierwszą stronę.

Zobacz też[edytuj • edytuj kod]