Szpieg (Team Fortress 2): Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(Drobna zmiana)
Znacznik: edytor wizualny
 
(Nie pokazano 45 wersji utworzonych przez 28 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
{{Saxton}}
{{t|Szpieg}} udaje dżentelmena. Kiepsko, bo przecież żaden szanujący się dżentelmen nie poszedłby ani do RED ani BLU, a tym bardziej nie wbił Ci noża w plecy w najmniej oczekiwanym momencie.
[[Plik:Spy Whoa.png|200px|thumb|Niewiele osób wie, ale Szpieg swego czasu startował w castingu na [[Doktor Who|jedenastego Doktora]]]]
{{cytat|Tuż za tobą…|'''Szpieg''' o swojej pracy}}
'''Szpieg''' – prostak udający dżentelmena. Niezbyt udanie, gdyż przecież żaden szanujący się dżentelmen nie poszedłby ani do RED ani BLU, a tym bardziej nie wbiłby Ci noża w plecy w najmniej oczekiwanym momencie.


== Historia ==
== Historia ==
Zbyt dobrze ukrył akt urodzenia. Nie wiadomo, jak się nazywa, ani gdzie dokładnie się urodził. Wszystko, co można o tym powiedzieć, to to, że urodził się u [[Francja|Żabojadów]]. Wiadomo jednak, że wykazywał niezwykłe umiejętności skradania się... E, o! Co ty...
Szpieg zbyt dobrze ukrył swój akt urodzenia aby umożliwić identyfikację. Nie wiadomo jak się nazywa, ani gdzie dokładnie się urodził. Wszystko, co można o tym powiedzieć, to to, że urodził się u [[Francja|Żabojadów]]. Wiadomo jednak, że wykazywał niezwykłe umiejętności skradania się, deszyfracji oraz infiltracji…
<br /><br /><br />Zaraz, co on tu… AAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaa…!!!!
*ciach*
[[Plik:Makabryczne-morderstwo-nożem.jpg|100px|left]]
Autor powyższego tekstu z niewyjaśnionych przyczyn nagle [[śmierć|padł]]. Zastąpi go więc kto inny.
<br clear="all" />


== Rozgrywka ==
== Rozgrywka ==
Szpieg korzysta z rewolwerów, noży, zegarków czyniących go niewidzialnym, elektrosaperów<ref>Które, zamiast podkładać bomby, rażą prądem budynki</ref> no i <del>pudełka papierosów</del> zestawu przebrań. Aby nim grać, trzeba być mega ogarniętym w FPS'ach, umieć się zakraść i szybko zwiać. Pod tym względem Szpieg przypomina [[Skaut (Team Fortress 2)|tego z dubeltówką]].
Szpieg korzysta z [[rewolwer]]ów, [[Nóż|noży]], zegarków czyniących go niewidzialnym, elektrosaperów<ref>Które, zamiast podkładać bomby, rażą prądem budynki</ref> oraz <del>papierośnicy</del> zestawu przebrań.
<br />Aby nim grać, trzeba być mega ogarniętym w FPS'ach, umieć się zakraść i szybko zwiać. Pod tym względem Szpieg przypomina [[Skaut (Team Fortress 2)|tego z dubeltówką]].


=== Niepisane prawa i zasady grą Szpiegiem ===
=== Niepisane prawa i zasady grą Szpiegiem ===
* Jeśli nie można grać Snajperem, wszyscy biorą Szpiega;
* Jeżeli nie można grać Snajperem, wszyscy biorą Szpiega;
* Szpiega bierze się po to, by usunąć działka albo Grubych;
* Szpiega bierze się po to, by usunąć działka albo Grubych;
* twój za{{Cenzura3}}sty pogrom wroga Grubym zakończy backstab;
* Twój za{{Cenzura3}}sty pogrom wroga Grubym zakończy dźgnięcie w plecy;
* twoja umiejętność gry Szpiegiem jest odwrotnie proporcjonalna do umiejętności gry Spaja przeciwników;
* Twoja umiejętność gry Szpiegiem jest odwrotnie proporcjonalna do umiejętności gry Spaja przeciwników;
* Jeżeli zabiłeś Szpiega – miał on Dzwon Zmarłego;
* nooby oskarżają o czity każdego Spaja.
* Nooby oskarżają o czity każdego Spaja.
* Będąc przebranym za medyka, prawdopodobieństwo wykrycia przez grubego wynosi 0%


=== Newbie/Noob gający Szpiegiem ===
=== Newbie/Noob grający Szpiegiem ===
* Przebiera się na oczach wroga;
* Przebiera się na oczach wroga;
* zamiast sapować działko strzela do niego z Rewolweru;
* Zamiast sapować działko strzela do niego z Rewolweru;
* próbuje się przebrać mając Kłujkę Voodoo;
* <del>Próbuje się przebrać mając Ostateczną Nagrodę lub Kłujkę Voodoo</del> Nieaktualne od Jungle Inferno;
* próbuje użyć Sapera na ludziach;
* Próbuje użyć Sapera na ludziach;
* Próbuje użyć Sapera na konstrukcjach Inżynierów z drużyny
* używa Grzechotnika gdy u przeciwników nie ma [[Inżynier (Team Fortress 2)|Endżich]];
* Używa Grzechotnika gdy u przeciwników nie ma [[Inżynier (Team Fortress 2)|Endżich]];
* w Snajpera z Antyklingą nie strzela, a dźga tylko raz<ref>Jeśli chodzi o nooba, wiadomo od czego później pełny jest czat...</ref>;
* W Snajpera z Antyklingą nie strzela, a dźga tylko raz<ref>Jeśli chodzi o nooba, wiadomo od czego później pełny jest czat…</ref>;
* próbuje użyć Zamrożonego Agenta będąc podpalonym;
* Próbuje użyć Zamrożonego Agenta będąc podpalonym;
* myśli, że Dzwon Zmarłego nie działa, kiedy go włącza, a nie został jeszcze trafiony.
* Myśli, że Dzwon Zmarłego nie działa, kiedy go włącza, a nie został jeszcze trafiony;
* Zabity będąc niewidzialnym/przebranym wyzywa wrogów od cheaterów;
* Lata przebrany za Grubego i nie może nikogo dogonić;
* Wykonuje nieudane dźgnięcie w plecy, mimo że jest tuż za wrogiem;
* Atakuje nożem od frontu;
* Laguje tak mocno, że widzi siebie dźgającego kogoś, po czym teleportuje się i okazuje się, że od 10 min naparza w ścianę nożem;
* Rashuje na wrogi team;
* Przebrany za Skauta dziwi się, że nie jest szybszy;
* Próbując dźgnąć w plecy Żołnierza/Demomana ginie od jego rocket/sticky jumpa;
* Stoi na otwartej przestrzeni, mając na głowie Upiorny Cylinder (lub inną darmową czapkę), pomalowaną na najbardziej krzykliwy kolor;
* Nie trafia z rewolweru do celu odległego o 0,5 m;
* Gdy jakimś cudem zasapuje działko, gapi się na nie, zamiast zabić Inżyniera;
* Jeżeli TY go zabijesz to jesteś n00bem, jeżeli on Ciebie zabije<ref>Sytuacja rzadsza od spotkania [[Yeti]]</ref> – też jesteś n00bem;
* Będąc niewidzialnym gada przez mikrofon i dziwi się, że został wykryty;
* Nigdy nie atakuje ważnych celów (np. Medyków, Grubych lub Inżynierów), tylko goni Skauta;
* Wchodzi w sam środek wymiany ognia.


=== Tró Pros grający Szpiegiem ===
=== Tró Pros grający Szpiegiem ===
* Używa Zestawu Przebrań z minusem i Dzwonu Zmarłego;
* Używa Zestawu Przebrań z minusem i Dzwonu Zmarłego;
* Potrafi przebrać się za Działko Strażnicze;
* sprzedaje Skautom Headshoty Ambasadorem;
* Sprzedaje Skautom headshoty Ambasadorem;
* może się przebrać mając Ostateczną Nagrodę;
* Może się przebrać mając Ostateczną Nagrodę;
* w jednej ręce ma Rewolwer, w drugiej Nóż;
* W jednej ręce ma Rewolwer, w drugiej Nóż;
* dobija sapowane działko Grzechotnikiem.
* Dobija sapowane działko Grzechotnikiem;
* Zabija będąc niewidzialnym;
* Na dowolnej broni zawsze ma strzały krytyczne;
* Przebrany za Grubego/Żołnierza/Demomana porusza się szybciej od Skauta;
* Strzelając nie traci przebrania;
* Jest odporny na wszelkie metody spychecku;
* Korzysta ze wszystkich zegarków na raz;
* Potrafi stać się niewidzialny używając Dzwonu Zmarłego nie będąc ranionym;
* Jego rewolwer strzela z prędkością Miniguna;
* Działko na jego widok samo się sapuje;
* Potrafi zabić osoby pod wpływem ÜberCharge;
* Teleportuje się od wroga do wroga, sprzedając backstaby;
* Zabija wrogi team drwiną;
* Zabija od frontu dźgnięciem w plecy;
* Zabija telefragiem;
* Jego saperów nie można zniszczyć;
* Niszczy działko strażnicze, po czym dla pocieszenia zabija inżyniera.


== Ciekawostki ==
== Ciekawostki ==
* Nosi garnitur, nazwy jego broni mają wskazywać na uprzejmość. Wszystko po to, by poderwać matkę Skauta;
* Nosi garnitur, nazwy jego broni mają wskazywać na uprzejmość, zakłada gustowne kapelusze (np. Melonik Oszczercy)… A wszystko po to, by poderwać matkę Skauta;
* Napisał i skomponował łagodnie brzmiącą piosenkę ''Peite Chou-Fleur''<ref>Mały kalafior?</ref>. Połowa społeczności przez to stwierdziła, że w relacjach między Szpiegiem a Matką Skauta nie chodzi tylko o [[seks|podtrzymanie gatunku]]. Druga połowa stwierdziła jednak, że to tylko po to, żeby im mózgi roz{{Cenzura3}}bać, bo wie, że patrzymy.
* Napisał i skomponował łagodnie brzmiącą piosenkę ''Peite Chou-Fleur''<ref>Mały kalafior?</ref>. Połowa społeczności przez to stwierdziła, że w relacjach między Szpiegiem a Matką Skauta nie chodzi tylko o [[seks|podtrzymanie gatunku]]. Druga połowa stwierdziła jednak, że to tylko po to, żeby im mózgi roz{{Cenzura3}}bać, bo wie, że patrzymy;
* Umie mówić po francusku, amerykańsku, hiszpańsku i katalońsku.
* Umie mówić po francusku, amerykańsku, hiszpańsku i katalońsku;
* Po jego pierwszej walce że snajperem zostawił mu pamiątkę w postaci blizny przy oku
* Po jego pierwszej walce ze Snajperem zostawił mu pamiątkę w postaci blizny przy oku;
* Zawsze nosi kominiarkę – nawet w czasie „spotkań” z matką Skauta;
* Gdy podczas wizyty spy'a skauta i żołnierza w supermarkecie (w którym żołnierz robił za mikołaja) zaatakował wariat<ref>Twierdził że jest duchem australijskich świąt.</ref>chcący zabić wszystkie dzieci, spy urwał sopel z telefonu na ścianie, dał go jakiemuś małemu i kazał mu dać się złapać temu szalonemu panu a potem dźgnąć go soplem<ref>Co też maluch posłusznie uczynił.</ref>
* Jego uśmiech to naturalny trollface;

* Nakłada na twarz kartonik z Twoją podobizną i BUM! już jest Twoją idealną kopią;
* Podczas nakazanych sądownie prac społecznych w supermarkecie uratował małe dzieci przed porwaniem przez Starego Nicka, ucząc szybko jednego z nich techniki przebijania aorty soplem lodu.
{{Przypisy}}
{{Przypisy}}



Aktualna wersja na dzień 17:51, 24 sie 2022

Saxton Hale propert damage!.png
Saxton Hale Versus The World by ZombieDiaries.jpg

UWAGA !!!
SAXTON HALE zatwierdza ten artykuł!
Jeżeli nie jesteś w 100% z niego zadowolony, to będziesz miał do czynienia ze mną!

PAMIĘTAJ O TYM!
Niewiele osób wie, ale Szpieg swego czasu startował w castingu na jedenastego Doktora

Tuż za tobą…

Szpieg o swojej pracy

Szpieg – prostak udający dżentelmena. Niezbyt udanie, gdyż przecież żaden szanujący się dżentelmen nie poszedłby ani do RED ani BLU, a tym bardziej nie wbiłby Ci noża w plecy w najmniej oczekiwanym momencie.

Historia[edytuj • edytuj kod]

Szpieg zbyt dobrze ukrył swój akt urodzenia aby umożliwić identyfikację. Nie wiadomo jak się nazywa, ani gdzie dokładnie się urodził. Wszystko, co można o tym powiedzieć, to to, że urodził się u Żabojadów. Wiadomo jednak, że wykazywał niezwykłe umiejętności skradania się, deszyfracji oraz infiltracji…


Zaraz, co on tu… AAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaa…!!!!

Makabryczne-morderstwo-nożem.jpg


Rozgrywka[edytuj • edytuj kod]

Szpieg korzysta z rewolwerów, noży, zegarków czyniących go niewidzialnym, elektrosaperów[1] oraz papierośnicy zestawu przebrań.
Aby nim grać, trzeba być mega ogarniętym w FPS'ach, umieć się zakraść i szybko zwiać. Pod tym względem Szpieg przypomina tego z dubeltówką.

Niepisane prawa i zasady grą Szpiegiem[edytuj • edytuj kod]

  • Jeżeli nie można grać Snajperem, wszyscy biorą Szpiega;
  • Szpiega bierze się po to, by usunąć działka albo Grubych;
  • Twój zaCenzura2.svgsty pogrom wroga Grubym zakończy dźgnięcie w plecy;
  • Twoja umiejętność gry Szpiegiem jest odwrotnie proporcjonalna do umiejętności gry Spaja przeciwników;
  • Jeżeli zabiłeś Szpiega – miał on Dzwon Zmarłego;
  • Nooby oskarżają o czity każdego Spaja.
  • Będąc przebranym za medyka, prawdopodobieństwo wykrycia przez grubego wynosi 0%

Newbie/Noob grający Szpiegiem[edytuj • edytuj kod]

  • Przebiera się na oczach wroga;
  • Zamiast sapować działko strzela do niego z Rewolweru;
  • Próbuje się przebrać mając Ostateczną Nagrodę lub Kłujkę Voodoo Nieaktualne od Jungle Inferno;
  • Próbuje użyć Sapera na ludziach;
  • Próbuje użyć Sapera na konstrukcjach Inżynierów z drużyny
  • Używa Grzechotnika gdy u przeciwników nie ma Endżich;
  • W Snajpera z Antyklingą nie strzela, a dźga tylko raz[2];
  • Próbuje użyć Zamrożonego Agenta będąc podpalonym;
  • Myśli, że Dzwon Zmarłego nie działa, kiedy go włącza, a nie został jeszcze trafiony;
  • Zabity będąc niewidzialnym/przebranym wyzywa wrogów od cheaterów;
  • Lata przebrany za Grubego i nie może nikogo dogonić;
  • Wykonuje nieudane dźgnięcie w plecy, mimo że jest tuż za wrogiem;
  • Atakuje nożem od frontu;
  • Laguje tak mocno, że widzi siebie dźgającego kogoś, po czym teleportuje się i okazuje się, że od 10 min naparza w ścianę nożem;
  • Rashuje na wrogi team;
  • Przebrany za Skauta dziwi się, że nie jest szybszy;
  • Próbując dźgnąć w plecy Żołnierza/Demomana ginie od jego rocket/sticky jumpa;
  • Stoi na otwartej przestrzeni, mając na głowie Upiorny Cylinder (lub inną darmową czapkę), pomalowaną na najbardziej krzykliwy kolor;
  • Nie trafia z rewolweru do celu odległego o 0,5 m;
  • Gdy jakimś cudem zasapuje działko, gapi się na nie, zamiast zabić Inżyniera;
  • Jeżeli TY go zabijesz to jesteś n00bem, jeżeli on Ciebie zabije[3] – też jesteś n00bem;
  • Będąc niewidzialnym gada przez mikrofon i dziwi się, że został wykryty;
  • Nigdy nie atakuje ważnych celów (np. Medyków, Grubych lub Inżynierów), tylko goni Skauta;
  • Wchodzi w sam środek wymiany ognia.

Tró Pros grający Szpiegiem[edytuj • edytuj kod]

  • Używa Zestawu Przebrań z minusem i Dzwonu Zmarłego;
  • Potrafi przebrać się za Działko Strażnicze;
  • Sprzedaje Skautom headshoty Ambasadorem;
  • Może się przebrać mając Ostateczną Nagrodę;
  • W jednej ręce ma Rewolwer, w drugiej Nóż;
  • Dobija sapowane działko Grzechotnikiem;
  • Zabija będąc niewidzialnym;
  • Na dowolnej broni zawsze ma strzały krytyczne;
  • Przebrany za Grubego/Żołnierza/Demomana porusza się szybciej od Skauta;
  • Strzelając nie traci przebrania;
  • Jest odporny na wszelkie metody spychecku;
  • Korzysta ze wszystkich zegarków na raz;
  • Potrafi stać się niewidzialny używając Dzwonu Zmarłego nie będąc ranionym;
  • Jego rewolwer strzela z prędkością Miniguna;
  • Działko na jego widok samo się sapuje;
  • Potrafi zabić osoby pod wpływem ÜberCharge;
  • Teleportuje się od wroga do wroga, sprzedając backstaby;
  • Zabija wrogi team drwiną;
  • Zabija od frontu dźgnięciem w plecy;
  • Zabija telefragiem;
  • Jego saperów nie można zniszczyć;
  • Niszczy działko strażnicze, po czym dla pocieszenia zabija inżyniera.

Ciekawostki[edytuj • edytuj kod]

  • Nosi garnitur, nazwy jego broni mają wskazywać na uprzejmość, zakłada gustowne kapelusze (np. Melonik Oszczercy)… A wszystko po to, by poderwać matkę Skauta;
  • Napisał i skomponował łagodnie brzmiącą piosenkę Peite Chou-Fleur[4]. Połowa społeczności przez to stwierdziła, że w relacjach między Szpiegiem a Matką Skauta nie chodzi tylko o podtrzymanie gatunku. Druga połowa stwierdziła jednak, że to tylko po to, żeby im mózgi rozCenzura2.svgbać, bo wie, że patrzymy;
  • Umie mówić po francusku, amerykańsku, hiszpańsku i katalońsku;
  • Po jego pierwszej walce ze Snajperem zostawił mu pamiątkę w postaci blizny przy oku;
  • Zawsze nosi kominiarkę – nawet w czasie „spotkań” z matką Skauta;
  • Jego uśmiech to naturalny trollface;
  • Nakłada na twarz kartonik z Twoją podobizną i BUM! już jest Twoją idealną kopią;
  • Podczas nakazanych sądownie prac społecznych w supermarkecie uratował małe dzieci przed porwaniem przez Starego Nicka, ucząc szybko jednego z nich techniki przebijania aorty soplem lodu.

Przypisy

  1. Które, zamiast podkładać bomby, rażą prądem budynki
  2. Jeśli chodzi o nooba, wiadomo od czego później pełny jest czat…
  3. Sytuacja rzadsza od spotkania Yeti
  4. Mały kalafior?