Install party: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(nowa strona)
 
Znacznik: edytor wizualny
 
(Nie pokazano 18 wersji utworzonych przez 11 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
{{słoń jakości}}
'''Install party''' – Impreza, odmiana [[lan party]], której celem jest granie w jakąś z idiotycznych gier FPP, RTS lub podobnych, na przykład [[Quake]], lub [[Counter Strike]], jednak 97% czasu przeznaczone jest na instalowanie gier lub programów umożliwiających granie. Średnio na 2 minuty grania przypada 58 minut instalowania. O dziwo młodzi ludzie nie poddają się tak łatwo, i nawet po piątej nieudnajej reinstalacji [[Windows]]a, osiemnastej wypalonej płycie z [[Warcraft]]em (pirackiej, a jak myślicie?), i pięćdziesiątym "k{{cenzura3}}mać!!" nie popadają w załamanie nerwowe, a jedynie stan [[Śmierć|lekkiego poddenerwowania]] (takiego samego jak pingwiny z Afrykańskiego Stowarzyszenia Sprzedawców Kiełbasy).
[[Plik:Cd reader used as a cup holder.jpg|thumb|250px|[[Popita]] na install party]]
'''Install party''' – impreza, odmiana [[lan party]], której celem jest granie w jakąś z idiotycznych gier FPP, RTS lub podobnych, na przykład [[Quake]] lub [[Counter-Strike]], jednak 97% czasu przeznaczone jest na instalowanie gier lub programów umożliwiających granie. Średnio na 2 minuty grania przypada 58 minut instalowania. O dziwo młodzi ludzie nie poddają się tak łatwo, i nawet po piątej nieudanej reinstalacji [[Microsoft Windows|Windowsa]], osiemnastej wypalonej płycie z Warcraftem (pirackiej, a jak myślicie?), i pięćdziesiątym „k{{cenzura3}} mać!! nie popadają w załamanie nerwowe, a jedynie stan [[Śmierć|lekkiego poddenerwowania]] (takiego samego jak pingwiny z Afrykańskiego Stowarzyszenia Sprzedawców Kiełbasy).


== Podział ==
== Podział ==
*Godzina 1. – Zbiórka śmiałków, i rozstawianie komputerów, instalowanie gier;

*Godzina 1 - Zbiórka śmiałków, i rozstawianie komputerów, instalowanie gier
*Godzina 2. Łączenie sieci i instalowanie gier;
*Godzina 3. Instalowanie gier i próba zagrania w nie, oczywiście nieudana;
*Godzina 2 - Łączenie sieci i instalowanie gier
*Godzina 4. – Poszukiwanie cracków i seriali;
*Godzina 3 - Instalowanie gier i próba zagrania w nie, oczywiście nieudana
*Godzina 4 - Poszukiwanie cracków i seriali
*Godzina 5. Instalowanie gier, do tego z crackami;
*Godzina 5 - Instalowanie gier, do tego z crackami
*Godzina 6. Kolejna próba zagrania (jeszcze bardziej nieudana);
*Godzina 7. – Ktoś wpada na genialny pomysł przeinstalowania systemów;
*Godzina 6 - Kolejna próba zagrania (jeszcze bardziej nieudana)
*Godzina 7 - Ktoś wpada na genialny pomysł przeinstalowania systemów
*Godzina 8. Przeinstalowywanie systemów;
[[Plik:Reinstalacja systemu.jpg|thumb|250px|Okolice dziewiątej godziny imprezy]]
*Godzina 8 - Przeinstalowywanie systemów
*Godzina 9 - Przeinstalowywanie systemów
*Godzina 9. Przeinstalowywanie systemów;
*Godzina 10 - Przeinstalowywanie systemów
*Godzina 10. Przeinstalowywanie systemów;
*Godzina 11 - Przeinstalowywanie systemów
*Godzina 11. Przeinstalowywanie systemów;
*Godzina 12 - Przeinstalowywanie systemów
*Godzina 12. Przeinstalowywanie systemów;
*Godzina 13 - Instalowanie gier i próba zagrania w nie, na nowo przeinstalowanych systemach, oczywiście nieudana
*Godzina 13. Instalowanie gier i próba zagrania w nie, na nowo przeinstalowanych systemach, oczywiście nieudana;
*Godzina 14 - Rozchodzenie się do domów, dotyczy tylko tych, którzy nie doznali stanu [[Śmierć|lekkiego poddenerwowania]] (takiego samego jak pingwiny z Afrykańskiego Stowarzyszenia Sprzedawców Kiełbasy).
*Godzina 14. Rozchodzenie się do domów, dotyczy tylko tych, którzy nie doznali stanu [[Śmierć|lekkiego poddenerwowania]].



== Możliwe zakończenia ==
== Możliwe zakończenia ==
# Po paru godzinach udaje się to wszystko jako tako ogarnąć i uda się paręnaście minut pomłócić zdarza się dość rzadko.
# Po kilkudziesięciu minutach większość uczestników wpada w szał, niszcząc wszystko w domu organizatora/kafejce, przyjeżdża policja i aresztuje Zenka za posiadanie nielegalnej hodowli bezcennych afrykańskich kaktusów.
# Wszystkim udaje się podłączyć (!) a nawet zagrać (!!!) i to przez parę godzin, ale okaże się, że wszyscy [[noob]]ami, nie umieją grać i mają staty rzędu 2:42 w [[Counter-Strike|kanterze]].


== Zobacz też ==
1. Po paru godzinach udaje się to wszystko jako tako ogarnąć, i uda się parenaście minut pomłucić - zdarza się dość rzadko.
* [[informatyk]]

* [[aktualizacja]]
2. Po kilkudziesięciu minutach większość uczestników wpada w szał, niszcząc wszystko w domu organizatora/kafejce, przyjeżdża policja i aresztuje Zenka za posiadanie nielegalnej hodowli aborygeńskich kaktusów.
* [[Dzień Programisty]]
* [[administrator]]
* [[karta graficzna]]


{{stopka}}
3. Wszystkim udaje się podłączyć (!!!)a nawet zagrać (!!!) i to przez parę godzin, ale i tak przyleci ufo i porwie [[Pana Józka]] lub Zenka, o ile nie został aresztowany przez policję za posiadanie nielegalnej hodowli aborygeńskich kaktusów.
[[Kategoria:Informatyka]]

Aktualna wersja na dzień 14:25, 19 lis 2024

Ten artykuł odznaczono Słoniem jakości. Może to nie medal, ale tekst nadal jest fajny.
Popita na install party

Install party – impreza, odmiana lan party, której celem jest granie w jakąś z idiotycznych gier FPP, RTS lub podobnych, na przykład Quake lub Counter-Strike, jednak 97% czasu przeznaczone jest na instalowanie gier lub programów umożliwiających granie. Średnio na 2 minuty grania przypada 58 minut instalowania. O dziwo młodzi ludzie nie poddają się tak łatwo, i nawet po piątej nieudanej reinstalacji Windowsa, osiemnastej wypalonej płycie z Warcraftem (pirackiej, a jak myślicie?), i pięćdziesiątym „kCenzura2.svg mać!!” nie popadają w załamanie nerwowe, a jedynie stan lekkiego poddenerwowania (takiego samego jak pingwiny z Afrykańskiego Stowarzyszenia Sprzedawców Kiełbasy).

Podział[edytuj • edytuj kod]

  • Godzina 1. – Zbiórka śmiałków, i rozstawianie komputerów, instalowanie gier;
  • Godzina 2. – Łączenie sieci i instalowanie gier;
  • Godzina 3. – Instalowanie gier i próba zagrania w nie, oczywiście nieudana;
  • Godzina 4. – Poszukiwanie cracków i seriali;
  • Godzina 5. – Instalowanie gier, do tego z crackami;
  • Godzina 6. – Kolejna próba zagrania (jeszcze bardziej nieudana);
  • Godzina 7. – Ktoś wpada na genialny pomysł przeinstalowania systemów;
  • Godzina 8. – Przeinstalowywanie systemów;
Okolice dziewiątej godziny imprezy
  • Godzina 9. – Przeinstalowywanie systemów;
  • Godzina 10. – Przeinstalowywanie systemów;
  • Godzina 11. – Przeinstalowywanie systemów;
  • Godzina 12. – Przeinstalowywanie systemów;
  • Godzina 13. – Instalowanie gier i próba zagrania w nie, na nowo przeinstalowanych systemach, oczywiście nieudana;
  • Godzina 14. – Rozchodzenie się do domów, dotyczy tylko tych, którzy nie doznali stanu lekkiego poddenerwowania.

Możliwe zakończenia[edytuj • edytuj kod]

  1. Po paru godzinach udaje się to wszystko jako tako ogarnąć i uda się paręnaście minut pomłócić – zdarza się dość rzadko.
  2. Po kilkudziesięciu minutach większość uczestników wpada w szał, niszcząc wszystko w domu organizatora/kafejce, przyjeżdża policja i aresztuje Zenka za posiadanie nielegalnej hodowli bezcennych afrykańskich kaktusów.
  3. Wszystkim udaje się podłączyć (!) a nawet zagrać (!!!) i to przez parę godzin, ale okaże się, że wszyscy są noobami, nie umieją grać i mają staty rzędu 2:42 w kanterze.

Zobacz też[edytuj • edytuj kod]