Kategoria:Tuning: Różnice pomiędzy wersjami
Linia 1: | Linia 1: | ||
[[Kategoria:Motoryzacja]] |
[[Kategoria:Motoryzacja]] |
||
== Rzucenie Na Glebę == |
|||
'''Rzucenie Na Glebę''' oznacza potocznie obniżenie sylwetki samochodu tuningowanego. Zazwyczaj tuninguje się w ten sposób pojazdy nieatrakcyjne już z powodu wieku modelu (tj. BMW starsze niż 15 lat, ford escort, WV golf I lub II, w sporadycznych przypadkach fiat 126p). Niewielkim nakładem pracy i środków uzyskuje się w ten sposób pseudosportową sylwetkę pojazdu, co w mniemaniu kierowcy wątpliwej inteligencji patrz: [[Dres]] zwiększa osiągi samochodu. Rzucenie Na Glebę jest kolejnym krokiem tuningu samochodu po obklejeniu go wieśniackimi naklejkami patrz: [[decal]], założeniu aluminiowych felg z przeznaczeniem do opon niskoprofilowych zwanych potocznie alusami i wymiany tłumika na głośniejszy. |
|||
'''Sposoby Rzucenia Na Glebę:''' |
|||
---- |
|||
Najczęstszym sposobem Rzucenia Na Glebę jest skrócenie sprężyn amortyzatorów (BMW, VW, ford) lub też zmnniejszenie ilości piór w resorach (fiat). Profesjonalny tuning nie jest oczywiście brany pod uwagę ze względu na niewielką ilość kapitału, którą dysponuje posiadacz pojazdu, ponieważ presja środowiska zmusza go do agresywnej jazdy, zatrzymywania się z piskiem opon pod klubami techno tudzież ruszania w kłębach dymu spod świateł. Kilkukrotnie zwiększa to wydatki na paliwo w porównaniu z normalną jazdą kierowcy, który dojrzał do tego aby usiąść za kierownicą samochodu. |
|||
'''Cel:''' |
|||
---- |
|||
Celem Rzucenia Na Glebę jest polepszenie "kozackiego" wyglądu pojazdu, wskutek czego rośnie się atrakcyjność kierowcy wśród płci przeciwnej społeczności o podobnym pokroju intelektualnym patrz: [[blachary]], [[katachy]]. |
|||
'''Skutki Uboczne:''' |
|||
---- |
|||
Skutkiem ubocznym tuningu pojazdu w taki sposób jest ocieranie opon o wewnętrzne części nadkola przy nawet niewielkich promieniach pokonywanych łuków podczas jazdy, tarcie powoziem o najmniejsze nierówności drogi oraz dużo większe szanse na uszkodzenie miski olejowej. Nie zniechęca to jednak dresów do Rzucania samochodu Na Glebę. |
Wersja z 14:07, 8 kwi 2007
Rzucenie Na Glebę
Rzucenie Na Glebę oznacza potocznie obniżenie sylwetki samochodu tuningowanego. Zazwyczaj tuninguje się w ten sposób pojazdy nieatrakcyjne już z powodu wieku modelu (tj. BMW starsze niż 15 lat, ford escort, WV golf I lub II, w sporadycznych przypadkach fiat 126p). Niewielkim nakładem pracy i środków uzyskuje się w ten sposób pseudosportową sylwetkę pojazdu, co w mniemaniu kierowcy wątpliwej inteligencji patrz: Dres zwiększa osiągi samochodu. Rzucenie Na Glebę jest kolejnym krokiem tuningu samochodu po obklejeniu go wieśniackimi naklejkami patrz: decal, założeniu aluminiowych felg z przeznaczeniem do opon niskoprofilowych zwanych potocznie alusami i wymiany tłumika na głośniejszy.
Sposoby Rzucenia Na Glebę:
Najczęstszym sposobem Rzucenia Na Glebę jest skrócenie sprężyn amortyzatorów (BMW, VW, ford) lub też zmnniejszenie ilości piór w resorach (fiat). Profesjonalny tuning nie jest oczywiście brany pod uwagę ze względu na niewielką ilość kapitału, którą dysponuje posiadacz pojazdu, ponieważ presja środowiska zmusza go do agresywnej jazdy, zatrzymywania się z piskiem opon pod klubami techno tudzież ruszania w kłębach dymu spod świateł. Kilkukrotnie zwiększa to wydatki na paliwo w porównaniu z normalną jazdą kierowcy, który dojrzał do tego aby usiąść za kierownicą samochodu.
Cel:
Celem Rzucenia Na Glebę jest polepszenie "kozackiego" wyglądu pojazdu, wskutek czego rośnie się atrakcyjność kierowcy wśród płci przeciwnej społeczności o podobnym pokroju intelektualnym patrz: blachary, katachy.
Skutki Uboczne:
Skutkiem ubocznym tuningu pojazdu w taki sposób jest ocieranie opon o wewnętrzne części nadkola przy nawet niewielkich promieniach pokonywanych łuków podczas jazdy, tarcie powoziem o najmniejsze nierówności drogi oraz dużo większe szanse na uszkodzenie miski olejowej. Nie zniechęca to jednak dresów do Rzucania samochodu Na Glebę.
Artykuły w kategorii „Tuning”
Poniżej wyświetlono 3 spośród wszystkich 3 stron tej kategorii.