Volkswagen: Różnice pomiędzy wersjami
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''Volkswagen''' (inaczej Panzerwagen lub Szmelcwagen a właściwie ''folksdojczwagen'') – niemiecka marka samochodów produkowanych od [[1934]] roku w Wolfsburgu ( lub jak kto woli Golfsburgu). Najchętniej sprowadzany samochód z [[Niemcy|Niemiec]], zazwyczaj w stanie „bezwypadkowym”. W [[Polska|Polsce]] nowe modele Volkswagena (zwłaszcza Passat) są jednymi z najczęściej kradzionych [[Samochód|samochodów]]. Dziennie z naszych ulic znika około 6 sztuk tego modelu. Model ma jakość typowo niemiecką, czyli naprawdę niezniszczalną. Pojazdy znane z przynudzania wszystkich. Jednak mają, także swoich ortodoksyjnych zwolenników, którzy nie lubią jeździć damskimi torebkami, jak to jest w przypadku innych aut. Samochody z silnikami TDI sprowadzone często pracują głośniej niż 18 Ursusów C-330 z PGR. Uważane za najlepsze, teraz psują się częściej niż Renault. Najwierniejszą część marki stanowią żydzi. |
'''Volkswagen''' (inaczej Panzerwagen lub Szmelcwagen a właściwie ''folksdojczwagen'') – niemiecka marka samochodów produkowanych od [[1934]] roku w Wolfsburgu ( lub jak kto woli Golfsburgu). Najchętniej sprowadzany samochód z [[Niemcy|Niemiec]], zazwyczaj w stanie „bezwypadkowym”. W [[Polska|Polsce]] nowe modele Volkswagena (zwłaszcza Passat) są jednymi z najczęściej kradzionych [[Samochód|samochodów]]. Dziennie z naszych ulic znika około 6 sztuk tego modelu. Model ma jakość typowo niemiecką, czyli naprawdę niezniszczalną. Pojazdy znane z przynudzania wszystkich. Jednak mają, także swoich ortodoksyjnych zwolenników, którzy nie lubią jeździć damskimi torebkami, jak to jest w przypadku innych aut. Samochody z silnikami TDI sprowadzone często pracują głośniej niż 18 Ursusów C-330 z PGR. Uważane za najlepsze, teraz psują się częściej niż Renault. Najwierniejszą część marki stanowią żydzi. |
||
To świetny wóz !!! |
To świetny wóz !!! |
||
==Dane techniczne== |
|||
*kostrukcja - drewniana, szkieletowa, lotki kryte płótnem, zstrzały podwozia przedniego osłonięte owiewkami, kółko tylne stałe, ster kierunku okrągły, pierścieniowy z klaksonem. |
|||
*pojemnośc silnika - otwarta |
|||
*moc silnika - zawyżona, w praktyce nie więcej niż 3 |
|||
*moment obrotowy - opóźniony |
|||
*napęd - na pedały przednie |
|||
*przyspieszenie 0-100 km - jedynie na prostych odcinkach drogi o długości nie mniejszej niż 231 km z odpowiednim odcinkiem do wyhamowania |
|||
*prędkość maksymalna - do indywidualnego odczytu przez kierującego lub jego żonę |
|||
*zawieszenie - zbyt niskie, opadające |
|||
*hamulce - zapewniają zatrzymanie na drodze o długości 61 km z prędkości 11 węzłów |
|||
*wyposażenie standardowe - za dopłatą |
|||
*kolory nadwozia - niewygórowane, ciemne lub jasne. |
|||
{{stubmot}} |
{{stubmot}} |
Wersja z 18:53, 5 mar 2009
Volkswagen (inaczej Panzerwagen lub Szmelcwagen a właściwie folksdojczwagen) – niemiecka marka samochodów produkowanych od 1934 roku w Wolfsburgu ( lub jak kto woli Golfsburgu). Najchętniej sprowadzany samochód z Niemiec, zazwyczaj w stanie „bezwypadkowym”. W Polsce nowe modele Volkswagena (zwłaszcza Passat) są jednymi z najczęściej kradzionych samochodów. Dziennie z naszych ulic znika około 6 sztuk tego modelu. Model ma jakość typowo niemiecką, czyli naprawdę niezniszczalną. Pojazdy znane z przynudzania wszystkich. Jednak mają, także swoich ortodoksyjnych zwolenników, którzy nie lubią jeździć damskimi torebkami, jak to jest w przypadku innych aut. Samochody z silnikami TDI sprowadzone często pracują głośniej niż 18 Ursusów C-330 z PGR. Uważane za najlepsze, teraz psują się częściej niż Renault. Najwierniejszą część marki stanowią żydzi. To świetny wóz !!!