Dysleksja: Różnice pomiędzy wersjami
(styl) |
(uzupełniłem artykół) |
||
Linia 9: | Linia 9: | ||
<!-- WERSJA DLA NORMALNYCH |
<!-- WERSJA DLA NORMALNYCH |
||
'''Dysleksja''' – strach (rzadziej: nieumiejętność) korzystania ze słowników ortograficznych. Choroba objawia się <strike>nieumiejętnością</strike> brakiem korzystania z wbudowanych słowników ortograficznych, niechęcią do czytania czegokolwiek i ogólnym uodpornieniem na naukę. Chorzy na dysleksję (zwykle dzieci w wieku 10-13 lat, grający w [[Tibia|pewną popularną grę]]) swoje oczojebne napieprzanie ortami argumentują tą właśnie dolegliwością, nie przyjmując do wiadomości, że właściwie na każdym kroku istnieje pomoc, choćby w postaci słowników ortograficznych wbudowanych w [[Mozilla Firefox|każdą]] [[Opera (program)|popularną]] [[Internet Explorer|przeglądarkę]]. Leczenie: bardzo proste. Skórzany pas dawkowany z umiarem bardzo szybko usuwa objawy dysleksji. --> |
'''Dysleksja''' – strach (rzadziej: nieumiejętność) korzystania ze słowników ortograficznych. Choroba objawia się <strike>nieumiejętnością</strike> brakiem korzystania z wbudowanych słowników ortograficznych, niechęcią do czytania czegokolwiek i ogólnym uodpornieniem na naukę. Chorzy na dysleksję (zwykle dzieci w wieku 10-13 lat, grający w [[Tibia|pewną popularną grę]]) swoje oczojebne napieprzanie ortami argumentują tą właśnie dolegliwością, nie przyjmując do wiadomości, że właściwie na każdym kroku istnieje pomoc, choćby w postaci słowników ortograficznych wbudowanych w [[Mozilla Firefox|każdą]] [[Opera (program)|popularną]] [[Internet Explorer|przeglądarkę]]. Leczenie: bardzo proste. Skórzany pas dawkowany z umiarem bardzo szybko usuwa objawy dysleksji. --> |
||
Leczenie za pomocą terapii szokowej: |
|||
<br> |
|||
Potrzebne nam są:<br> |
|||
-Siekiera<br> |
|||
-2 kable (około 5m)<br> |
|||
-gniazdko elektryczne (230V)<br> |
|||
-Porządny sznur.<br> |
|||
Przepis:<br> |
|||
wiążemy dyslektyka, podłączamy dwa kabelki, do 2 osobnych dziurek w gniazdku elektrycznym.<br> |
|||
Bierzemy siekierę oburącz. Podnosimy, i nadając impet temu przedmiotowi, tworzymy siłę wypadkową <br> |
|||
z monitorem.<br> |
|||
Jako iż dyslektyk jest mentalnie połączony z tą że rzeczą, może zacząć wierzgać i krzyczeć.<br> |
|||
W tym wypadku, wystarczy dotknąć go 2 końcówkami wcześniej podłączonego do napięcia kabla <br> |
|||
(tam gdzie jest brak izolacji).<br> |
|||
Obiekt który właśnie leczymy powinien się uspokoić.<br> |
|||
Dym unoszący się w powietrzu jest efektem ubocznym.<br> |
|||
Drugi punkt wymaga większej siły.<br> |
|||
Pacjent żyje w symbiozie z tym że obiektem! należy uważać!!!<br> |
|||
Należy wprawić siekierę w ruch jednostajnie przyspieszony, po czym spowodować kolizję z jednostką centralną (pudło).<br> |
|||
Powtórzyć kilka razy.<br> |
|||
Pacjent zacznie bardzo głośno wyrażać swoje niezadowolenie.<br> |
|||
Znów ponowić należy zabieg elektrowstrząsów.<br> |
|||
Podnieść monitor oraz komputer i wyrzucić przez okno (tylko nie dyslektyka).<br> |
|||
Po tym że zabiegu, należy regularnie podłączać pacjenta do napięcia, w celu profilaktycznym.<br> |
|||
<!-- Pisz powyżej tej linii. --> |
<!-- Pisz powyżej tej linii. --> |
Wersja z 17:16, 9 cze 2010
Tyzlegdzja – zdrah pżet kożyzdaniem ze złofniguf oldokrafidznyh. Horopa opjafia siem nieómiejętnoźdźią plakiem kożyzdania z fbutofanyh złofnikuf oldokrafidznyh, niehenciom do cydania dżegogolfieg j okulnym óodpornienię na nałógem. Hoży na tyzlegdzję (sfygle dźedzi f fiekó 10-13 lad, kraiondzy f befnom grem). Zfoje odżoiepne napiebżanie ordami alkumendójom tom fłaźnie toleklifoździą, nie pżyimójądz to fiatomoździ, rze fłaździfie na karzdym groku izdnieje pomodz, hodźby f pozdadzi złofniguf oldokrafidznyh wpudofanyh w garzdom popórarnom pżeklontarke.
Ledzenie
Pardżo brozde. Zkurzany paz dafgofany z ómiarę pardżo żybko ózufa opiafy tyzlegdzi.
Leczenie za pomocą terapii szokowej:
Potrzebne nam są:
-Siekiera
-2 kable (około 5m)
-gniazdko elektryczne (230V)
-Porządny sznur.
Przepis:
wiążemy dyslektyka, podłączamy dwa kabelki, do 2 osobnych dziurek w gniazdku elektrycznym.
Bierzemy siekierę oburącz. Podnosimy, i nadając impet temu przedmiotowi, tworzymy siłę wypadkową
z monitorem.
Jako iż dyslektyk jest mentalnie połączony z tą że rzeczą, może zacząć wierzgać i krzyczeć.
W tym wypadku, wystarczy dotknąć go 2 końcówkami wcześniej podłączonego do napięcia kabla
(tam gdzie jest brak izolacji).
Obiekt który właśnie leczymy powinien się uspokoić.
Dym unoszący się w powietrzu jest efektem ubocznym.
Drugi punkt wymaga większej siły.
Pacjent żyje w symbiozie z tym że obiektem! należy uważać!!!
Należy wprawić siekierę w ruch jednostajnie przyspieszony, po czym spowodować kolizję z jednostką centralną (pudło).
Powtórzyć kilka razy.
Pacjent zacznie bardzo głośno wyrażać swoje niezadowolenie.
Znów ponowić należy zabieg elektrowstrząsów.
Podnieść monitor oraz komputer i wyrzucić przez okno (tylko nie dyslektyka).
Po tym że zabiegu, należy regularnie podłączać pacjenta do napięcia, w celu profilaktycznym.