Forum:Piosenki o Głodnie, czyli śpiewamy droga młodzieży!: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M
Linia 1: Linia 1:
{{nagłówek forum|2010}}
{{nagłówek forum|2010}}
<!--PISZ PONIŻEJ TEJ LINII.-->
<!--PISZ PONIŻEJ TEJ LINII.-->
Bo wszyscy [[Głodno (powiat grodziski)|Głodnianie]]
(G/C)Bo wszyscy [[Głodno (powiat grodziski)|Głodni(e/a)anie]]


♫♩♬♫♪
♫♩♬♫♪
Linia 9: Linia 9:
♫♭♩♪
♫♭♩♪


[[Użytkownik:Vae|Starszy]] czy [[Użytkownik:Trojanin|młodszy]],
(C/F)[[Użytkownik:Vae|Starszy]] czy [[Użytkownik:Trojanin|młodszy]],


♬♩♩♮♫♬
♬♩♩♮♫♬


[[Użytkownik:Sir Damiinho|Chłopak]] czy [[Użytkownik:HollyBlue|dziewczyna]]!
(D/G)[[Użytkownik:Sir Damiinho|Chłopak]] czy [[Użytkownik:HollyBlue|dziewczyna]]!


♫♫♬♪♩♭♬
♫♫♬♪♩♭♬
Linia 19: Linia 19:
La la la!
La la la!
: Kompozycja ta, należąca do nurtu sonoryzmu konkretnego, charakterystycznego dla przełomu wieków jest dość ciekawa pod względem teoretycznym. Poprzez nadanie właściwej faktury intonacyjnej zwłaszcza w postaci polifoniczno-topofonicznej można uzyskać ciekawe efekty retoryczne eksklamacji. Należy jednak zwrócić uwagę na pewne nieścisłości w ramach harmonii współbrzmieniowej. Również melorytmika pozostawia całkiem wiele do życzenia, być może z powodu braku krótkotrwałych zaburzeń rytmiki w momencie kulminacyjnym tego opus, co mogłoby zostać wprowadzone na przykład poprzez undecymole. Nie da się jednak ukryć, że zastosowanie modalnej skali miksolokryckiej w trzecim głosie wprowadza pewien efekt melodyczny, przywodzący na myśl muzykę epoki renesansu. Jako profesor Koserwatorium Muzycznego w Warszawie wystawiam ocenę 4/5.
: Kompozycja ta, należąca do nurtu sonoryzmu konkretnego, charakterystycznego dla przełomu wieków jest dość ciekawa pod względem teoretycznym. Poprzez nadanie właściwej faktury intonacyjnej zwłaszcza w postaci polifoniczno-topofonicznej można uzyskać ciekawe efekty retoryczne eksklamacji. Należy jednak zwrócić uwagę na pewne nieścisłości w ramach harmonii współbrzmieniowej. Również melorytmika pozostawia całkiem wiele do życzenia, być może z powodu braku krótkotrwałych zaburzeń rytmiki w momencie kulminacyjnym tego opus, co mogłoby zostać wprowadzone na przykład poprzez undecymole. Nie da się jednak ukryć, że zastosowanie modalnej skali miksolokryckiej w trzecim głosie wprowadza pewien efekt melodyczny, przywodzący na myśl muzykę epoki renesansu. Jako profesor Koserwatorium Muzycznego w Warszawie wystawiam ocenę 4/5.

Jako znający akordy wstawiłem akordy (sekwencja:G-Em-C-D lub odpowiednio:C-Am-F-G).

Wersja z 11:31, 20 gru 2010

Ten wątek nie był edytowany od 5085 dni. Nie baw się w archeologa i nie odkopuj go. Zamiast tego możesz wrócić na stronę główną forum i założyć nowy temat.

(G/C)Bo wszyscy Głodni(e/a)anie

♫♩♬♫♪

To jedna rodzina

♫♭♩♪

(C/F)Starszy czy młodszy,

♬♩♩♮♫♬

(D/G)Chłopak czy dziewczyna!

♫♫♬♪♩♭♬

La la la!

Kompozycja ta, należąca do nurtu sonoryzmu konkretnego, charakterystycznego dla przełomu wieków jest dość ciekawa pod względem teoretycznym. Poprzez nadanie właściwej faktury intonacyjnej zwłaszcza w postaci polifoniczno-topofonicznej można uzyskać ciekawe efekty retoryczne eksklamacji. Należy jednak zwrócić uwagę na pewne nieścisłości w ramach harmonii współbrzmieniowej. Również melorytmika pozostawia całkiem wiele do życzenia, być może z powodu braku krótkotrwałych zaburzeń rytmiki w momencie kulminacyjnym tego opus, co mogłoby zostać wprowadzone na przykład poprzez undecymole. Nie da się jednak ukryć, że zastosowanie modalnej skali miksolokryckiej w trzecim głosie wprowadza pewien efekt melodyczny, przywodzący na myśl muzykę epoki renesansu. Jako profesor Koserwatorium Muzycznego w Warszawie wystawiam ocenę 4/5.

Jako znający akordy wstawiłem akordy (sekwencja:G-Em-C-D lub odpowiednio:C-Am-F-G).