Forum:Piosenki o Głodnie, czyli śpiewamy droga młodzieży!: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{nagłówek forum|2010}} |
{{nagłówek forum|2010}} |
||
<!--PISZ PONIŻEJ TEJ LINII.--> |
<!--PISZ PONIŻEJ TEJ LINII.--> |
||
Bo wszyscy [[Głodno (powiat grodziski)| |
(G/C)Bo wszyscy [[Głodno (powiat grodziski)|Głodni(e/a)anie]] |
||
♫♩♬♫♪ |
♫♩♬♫♪ |
||
Linia 9: | Linia 9: | ||
♫♭♩♪ |
♫♭♩♪ |
||
[[Użytkownik:Vae|Starszy]] czy [[Użytkownik:Trojanin|młodszy]], |
(C/F)[[Użytkownik:Vae|Starszy]] czy [[Użytkownik:Trojanin|młodszy]], |
||
♬♩♩♮♫♬ |
♬♩♩♮♫♬ |
||
[[Użytkownik:Sir Damiinho|Chłopak]] czy [[Użytkownik:HollyBlue|dziewczyna]]! |
(D/G)[[Użytkownik:Sir Damiinho|Chłopak]] czy [[Użytkownik:HollyBlue|dziewczyna]]! |
||
♫♫♬♪♩♭♬ |
♫♫♬♪♩♭♬ |
||
Linia 19: | Linia 19: | ||
La la la! |
La la la! |
||
: Kompozycja ta, należąca do nurtu sonoryzmu konkretnego, charakterystycznego dla przełomu wieków jest dość ciekawa pod względem teoretycznym. Poprzez nadanie właściwej faktury intonacyjnej zwłaszcza w postaci polifoniczno-topofonicznej można uzyskać ciekawe efekty retoryczne eksklamacji. Należy jednak zwrócić uwagę na pewne nieścisłości w ramach harmonii współbrzmieniowej. Również melorytmika pozostawia całkiem wiele do życzenia, być może z powodu braku krótkotrwałych zaburzeń rytmiki w momencie kulminacyjnym tego opus, co mogłoby zostać wprowadzone na przykład poprzez undecymole. Nie da się jednak ukryć, że zastosowanie modalnej skali miksolokryckiej w trzecim głosie wprowadza pewien efekt melodyczny, przywodzący na myśl muzykę epoki renesansu. Jako profesor Koserwatorium Muzycznego w Warszawie wystawiam ocenę 4/5. |
: Kompozycja ta, należąca do nurtu sonoryzmu konkretnego, charakterystycznego dla przełomu wieków jest dość ciekawa pod względem teoretycznym. Poprzez nadanie właściwej faktury intonacyjnej zwłaszcza w postaci polifoniczno-topofonicznej można uzyskać ciekawe efekty retoryczne eksklamacji. Należy jednak zwrócić uwagę na pewne nieścisłości w ramach harmonii współbrzmieniowej. Również melorytmika pozostawia całkiem wiele do życzenia, być może z powodu braku krótkotrwałych zaburzeń rytmiki w momencie kulminacyjnym tego opus, co mogłoby zostać wprowadzone na przykład poprzez undecymole. Nie da się jednak ukryć, że zastosowanie modalnej skali miksolokryckiej w trzecim głosie wprowadza pewien efekt melodyczny, przywodzący na myśl muzykę epoki renesansu. Jako profesor Koserwatorium Muzycznego w Warszawie wystawiam ocenę 4/5. |
||
Jako znający akordy wstawiłem akordy (sekwencja:G-Em-C-D lub odpowiednio:C-Am-F-G). |
Wersja z 11:31, 20 gru 2010
Ten wątek nie był edytowany od 5085 dni. Nie baw się w archeologa i nie odkopuj go. Zamiast tego możesz wrócić na stronę główną forum i założyć nowy temat.
(G/C)Bo wszyscy Głodni(e/a)anie
♫♩♬♫♪
To jedna rodzina
♫♭♩♪
♬♩♩♮♫♬
(D/G)Chłopak czy dziewczyna!
♫♫♬♪♩♭♬
La la la!
- Kompozycja ta, należąca do nurtu sonoryzmu konkretnego, charakterystycznego dla przełomu wieków jest dość ciekawa pod względem teoretycznym. Poprzez nadanie właściwej faktury intonacyjnej zwłaszcza w postaci polifoniczno-topofonicznej można uzyskać ciekawe efekty retoryczne eksklamacji. Należy jednak zwrócić uwagę na pewne nieścisłości w ramach harmonii współbrzmieniowej. Również melorytmika pozostawia całkiem wiele do życzenia, być może z powodu braku krótkotrwałych zaburzeń rytmiki w momencie kulminacyjnym tego opus, co mogłoby zostać wprowadzone na przykład poprzez undecymole. Nie da się jednak ukryć, że zastosowanie modalnej skali miksolokryckiej w trzecim głosie wprowadza pewien efekt melodyczny, przywodzący na myśl muzykę epoki renesansu. Jako profesor Koserwatorium Muzycznego w Warszawie wystawiam ocenę 4/5.
Jako znający akordy wstawiłem akordy (sekwencja:G-Em-C-D lub odpowiednio:C-Am-F-G).