Reklama: Różnice pomiędzy wersjami
(→Przykłady reklamy: dodatki) |
|||
Linia 31: | Linia 31: | ||
* Dwulitrowy sok: ''Teraz 50 % [[GRATIS]]''. Zacznijmy od tego, że ten sok nigdy [[nie]] był sprzedawany w jednolitrowych opakowaniach... a poza tym razem z tym 50% gratis to sok 1l by miał 1,5l, ale co tam... Ponadto 50% GRATIS zawierają praktycznie wszystkie soki w dwulitrowych kartonach oferowane na rynku. |
* Dwulitrowy sok: ''Teraz 50 % [[GRATIS]]''. Zacznijmy od tego, że ten sok nigdy [[nie]] był sprzedawany w jednolitrowych opakowaniach... a poza tym razem z tym 50% gratis to sok 1l by miał 1,5l, ale co tam... Ponadto 50% GRATIS zawierają praktycznie wszystkie soki w dwulitrowych kartonach oferowane na rynku. |
||
* Badania dowodzą, że ryba dobrze wpływa na siłę, potencję, skórę i ogólnie na wszystko i na nic i masz ją kupić, bo jak ty nie kupisz nadwyżek naszych ryb, to kto? |
* Badania dowodzą, że ryba dobrze wpływa na siłę, potencję, skórę i ogólnie na wszystko i na nic i masz ją kupić, bo jak ty nie kupisz nadwyżek naszych ryb, to kto? |
||
* Reklamy produktów spożywczych. Tu obowiązkowo musi znaleźć się rodzina z dwójka dzieci śmiejąca się przy stole i traktująca majonez Helmanz czy Pomysł Na Gołąbki Bez Zawijania Winiary jako kolejnego członka rodziny, bez którego żaden posiłek nie może się udać. Po co to notoryczne pokazywanie dzieci w reklamach, nawet ojciec Imperator nie wie, ale dziecko zawsze musi się pojawić wkładając ciekawie mordkę do garnka w którym gotuje mamusia i już. |
|||
* Reklamy leków - w radiach około 12 na 10 reklam to reklamy leków. W nich również przeważają dzieci, które niczym absolwenci medycyny wymieniają składniki i zastosowanie poszczególnych preparatów. ''Ajomaktifff. Śwobodne oddychanie psieś ciałą noć!'' |
|||
== Zobacz też == |
== Zobacz też == |
Wersja z 12:11, 15 lut 2011
Kup dwa majonezy Dziadunia, a zapłacisz jak za trzy!
- Standardowa reklama
Nowy Clin z alkoholem. Spróbuj!
- Reklama płynu do mycia okien
Kup teraz, a nie pożałujesz, (kup później, a pożałujesz)!
- Tekst z TV Marketu
Reklama – jedna z legalnych metod prania mózgu. Bardzo droga, ale też i bardzo skuteczna. Mózg przeciętnego Polaka jest prany około 30 razy dziennie, a atakowany – uwzględniając wszystkie znaki firmowe, reklamy radiowe i podsłuchane rozmowy – ok. 2000 razy. Masz za dużo pieniędzy? Oglądaj telesklep i kup pierwszy lepszy cudowny przedmiot! Użyjesz go tylko raz w życiu albo wcale, ale co tam! Reklama to również jedyne miejsce, gdzie można dziewczynę wyrwać na parówki lub „Monte”, a słodziki i cukier zarywają do pomarańczy.
Inna definicja
Reklama – według tej definicji jest to połączenie teorii z praktyką. Każdy teoretyk uważa swoją teorię za oczywistą, prawdziwą oraz możliwą do wprowadzenia w życie. Każdy inżynier wie, iż takie myślenie zupełnie nie ma sensu; teoria musi się mijać z praktyką: jest to połączenie wody z ogniem, nie jest więc możliwe.
Występowanie
Przeciętna reklama trwa od 30 sekund do 5 minut. Bardzo rzadko emitowana jest pojedynczo; najczęściej wyświetlana jest w tzw. Combos'ach. Długość Combo zależy do stacji: na Stacji zakazanej trwają zwykle od 30 do ponad 666 minut. Składają się z 50 reklam, w tym:
- 3 reklamy Biedronki
- 18 reklam kremów Wisi i Dromader
- 5 reklam tuszu do rzęs Rimelszajz Eplejszyn Star i szminki ("Usta pełne za jednym pociągnięciem")
- 3 reklamy Telezakupów Mango
- 1 reklama filmu
- 10 reklam banków i ich lidera, banku Dominet
- 10 reklam darmowych komórek dla pokemonów
- 10 reklam innych
Przykłady reklamy
- Teoria – Margaryna Super Extra stworzona przez babcie – teraz bardziej maślany smak.
- Praktyka – zawartość masła w produkcie: 0,5%.
Provided ID could not be validated.
- Zgodnie z logiką należy obejrzeć reklamy, wybrać odpowiadający nam towar, a następnie poszukać niereklamowanego produktu, który rzeczywiście spełni postawione w reklamie warunki. Produkt reklamowany, czyli teoretyczny, nie ma na to żadnych szans.
- Etykieta przy produkcie: Promocja – teraz tylko 9,99 zł. Mało kto pamięta, że przed ową „promocją” ów produkt kosztował 7,99 zł – najważniejsze, że jest w promocji!
- Dwulitrowy sok: Teraz 50 % GRATIS. Zacznijmy od tego, że ten sok nigdy nie był sprzedawany w jednolitrowych opakowaniach... a poza tym razem z tym 50% gratis to sok 1l by miał 1,5l, ale co tam... Ponadto 50% GRATIS zawierają praktycznie wszystkie soki w dwulitrowych kartonach oferowane na rynku.
- Badania dowodzą, że ryba dobrze wpływa na siłę, potencję, skórę i ogólnie na wszystko i na nic i masz ją kupić, bo jak ty nie kupisz nadwyżek naszych ryb, to kto?
- Reklamy produktów spożywczych. Tu obowiązkowo musi znaleźć się rodzina z dwójka dzieci śmiejąca się przy stole i traktująca majonez Helmanz czy Pomysł Na Gołąbki Bez Zawijania Winiary jako kolejnego członka rodziny, bez którego żaden posiłek nie może się udać. Po co to notoryczne pokazywanie dzieci w reklamach, nawet ojciec Imperator nie wie, ale dziecko zawsze musi się pojawić wkładając ciekawie mordkę do garnka w którym gotuje mamusia i już.
- Reklamy leków - w radiach około 12 na 10 reklam to reklamy leków. W nich również przeważają dzieci, które niczym absolwenci medycyny wymieniają składniki i zastosowanie poszczególnych preparatów. Ajomaktifff. Śwobodne oddychanie psieś ciałą noć!