Poradnik:Jak zrobić grę komputerową i się nie zmęczyć: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(Ale ze mnie lama, wandalizuję Nonsensopedię... Byłbym bardzo wdzięczny za otrzymanie bana)
M
 
(Nie pokazano 34 wersji utworzonych przez 26 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
'''Jak zrobić [[gry komputerowe|grę komputerową]] i się nie zmęczyć''' – poradnik
'''Jak zrobić [[Gra komputerowa|grę komputerową]] i się nie zmęczyć''' – poradnik

# Myślisz nad typem gry.
# Robisz [[RPG]].
# Myślisz nad fabułą.
# Robisz [[MMORPG]], nikogo nie będzie obchodziła fabuła.
# Myślisz nad sposobem kreowania postaci.
# Robisz grafę tak beznadziejną, że możliwość pokolorowania bohatera to aż za dużo.
# Myślisz nad mapami.
# Parę domków, droga i okoliczna [[Biedronka]].
# Myślisz nad potworami.
# Robisz jednego 200 razy na zasadzie ''kopiuj-wklej'' i zmieniasz wygląd każdej kopii.
# Myślisz nad nazwą potworów.
# Może ''„Wymiotny władca żułci”''?
# Myślisz nad [[interface]]m.
# Robisz taki, aby załapali go grający od roku.
# Myślisz nad servem.
# Po co? Gra jest tak beznadziejna, że można w nią grać na stronach Teletekstu.
# Myślisz nad nazwą.
# Bierzesz słownik anatomii po łacinie i szukasz jakiejś nazwy.
# Kość piszczelowa? Brzmi tak fajnie, że nikt nie będzie tego tłumaczył.
# Myślisz, jak by zarobić.
# Jeśli ktoś nie zapłacił za grę, to jest jak beznogi na bieżni.
# Dodajesz odmóżdżarkę.
# Wpuszczasz w neta.
# Czas zmienić tożsamość i wyjechać do Chin. Twoja gra spowodowała wylew trolli na forach internetowych.
# Rozważasz Japonię. Drugie [[pokémon]]y powinny się nieźle sprzedać.
# Pisząc ten artykuł uświadamiasz sobie, że nie jest aż tak śmieszny.
# Idziesz zmieszać wodór z kobaltem.
# A może [[wodzionka|wodzionki]]??? Nie nie, musisz przecież przeczytać następny punkt.
# Idziesz grać w [[Tibia|Tibię]] i po odmóżdżeniu napada cię ochota na stworzenie gry. Tylko jakiej?

== Zobacz też ==
* [[Poradnik:Jak stworzyć dobrą grę|jak stworzyć dobrą grę]]
* [[Poradnik:Jak zostać programistą|jak zostać programistą]]

[[Kategoria:Poradniki – gry komputerowe|Zrobić grę komputerową i się nie zmęczyć]]

Aktualna wersja na dzień 23:11, 24 mar 2021

Jak zrobić grę komputerową i się nie zmęczyć – poradnik

  1. Myślisz nad typem gry.
  2. Robisz RPG.
  3. Myślisz nad fabułą.
  4. Robisz MMORPG, nikogo nie będzie obchodziła fabuła.
  5. Myślisz nad sposobem kreowania postaci.
  6. Robisz grafę tak beznadziejną, że możliwość pokolorowania bohatera to aż za dużo.
  7. Myślisz nad mapami.
  8. Parę domków, droga i okoliczna Biedronka.
  9. Myślisz nad potworami.
  10. Robisz jednego 200 razy na zasadzie kopiuj-wklej i zmieniasz wygląd każdej kopii.
  11. Myślisz nad nazwą potworów.
  12. Może „Wymiotny władca żułci”?
  13. Myślisz nad interfacem.
  14. Robisz taki, aby załapali go grający od roku.
  15. Myślisz nad servem.
  16. Po co? Gra jest tak beznadziejna, że można w nią grać na stronach Teletekstu.
  17. Myślisz nad nazwą.
  18. Bierzesz słownik anatomii po łacinie i szukasz jakiejś nazwy.
  19. Kość piszczelowa? Brzmi tak fajnie, że nikt nie będzie tego tłumaczył.
  20. Myślisz, jak by zarobić.
  21. Jeśli ktoś nie zapłacił za grę, to jest jak beznogi na bieżni.
  22. Dodajesz odmóżdżarkę.
  23. Wpuszczasz w neta.
  24. Czas zmienić tożsamość i wyjechać do Chin. Twoja gra spowodowała wylew trolli na forach internetowych.
  25. Rozważasz Japonię. Drugie pokémony powinny się nieźle sprzedać.
  26. Pisząc ten artykuł uświadamiasz sobie, że nie jest aż tak śmieszny.
  27. Idziesz zmieszać wodór z kobaltem.
  28. A może wodzionki??? Nie nie, musisz przecież przeczytać następny punkt.
  29. Idziesz grać w Tibię i po odmóżdżeniu napada cię ochota na stworzenie gry. Tylko jakiej?

Zobacz też[edytuj • edytuj kod]