Poradnik:Jak zrobić grę komputerową i się nie zmęczyć: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Poprawki AutoEda) |
M |
||
(Nie pokazano 27 wersji utworzonych przez 22 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''Jak zrobić [[ |
'''Jak zrobić [[Gra komputerowa|grę komputerową]] i się nie zmęczyć''' – poradnik |
||
# Myślisz nad typem gry. |
# Myślisz nad typem gry. |
||
Linia 8: | Linia 8: | ||
# Robisz grafę tak beznadziejną, że możliwość pokolorowania bohatera to aż za dużo. |
# Robisz grafę tak beznadziejną, że możliwość pokolorowania bohatera to aż za dużo. |
||
# Myślisz nad mapami. |
# Myślisz nad mapami. |
||
# Parę domków, droga i okoliczna Biedronka. |
# Parę domków, droga i okoliczna [[Biedronka]]. |
||
# Myślisz nad potworami. |
# Myślisz nad potworami. |
||
# Robisz jednego 200 razy na zasadzie ''kopiuj |
# Robisz jednego 200 razy na zasadzie ''kopiuj-wklej'' i zmieniasz wygląd każdej kopii. |
||
# Myślisz nad nazwą potworów. |
# Myślisz nad nazwą potworów. |
||
# Może '' |
# Może ''„Wymiotny władca żułci”''? |
||
# Myślisz nad [[interface]]m. |
# Myślisz nad [[interface]]m. |
||
# Robisz taki, aby załapali go grający od roku. |
# Robisz taki, aby załapali go grający od roku. |
||
# Myślisz nad servem. |
# Myślisz nad servem. |
||
# Po co?Gra jest tak beznadziejna, że można w nią grać na stronach Teletekstu. |
# Po co? Gra jest tak beznadziejna, że można w nią grać na stronach Teletekstu. |
||
# Myślisz nad nazwą. |
# Myślisz nad nazwą. |
||
# Bierzesz słownik anatomii po łacinie i szukasz jakiejś nazwy. |
# Bierzesz słownik anatomii po łacinie i szukasz jakiejś nazwy. |
||
Linia 28: | Linia 28: | ||
# Pisząc ten artykuł uświadamiasz sobie, że nie jest aż tak śmieszny. |
# Pisząc ten artykuł uświadamiasz sobie, że nie jest aż tak śmieszny. |
||
# Idziesz zmieszać wodór z kobaltem. |
# Idziesz zmieszać wodór z kobaltem. |
||
# A może [[wodzionka|wodzionki]]???Nie nie, musisz przecież przeczytać następny punkt. |
# A może [[wodzionka|wodzionki]]??? Nie nie, musisz przecież przeczytać następny punkt. |
||
# Idziesz grać w [[Tibia|Tibię]] i po odmóżdżeniu napada cię ochota na stworzenie gry. Tylko jakiej? |
# Idziesz grać w [[Tibia|Tibię]] i po odmóżdżeniu napada cię ochota na stworzenie gry. Tylko jakiej? |
||
== Zobacz też == |
== Zobacz też == |
||
* [[Poradnik:Jak stworzyć dobrą grę| |
* [[Poradnik:Jak stworzyć dobrą grę|jak stworzyć dobrą grę]] |
||
* [[Poradnik:Jak zostać programistą|jak zostać programistą]] |
|||
{{stubpor}} |
|||
{{Poradniki komputerowe}} |
|||
[[Kategoria:Poradniki |
[[Kategoria:Poradniki – gry komputerowe|Zrobić grę komputerową i się nie zmęczyć]] |
Aktualna wersja na dzień 23:11, 24 mar 2021
Jak zrobić grę komputerową i się nie zmęczyć – poradnik
- Myślisz nad typem gry.
- Robisz RPG.
- Myślisz nad fabułą.
- Robisz MMORPG, nikogo nie będzie obchodziła fabuła.
- Myślisz nad sposobem kreowania postaci.
- Robisz grafę tak beznadziejną, że możliwość pokolorowania bohatera to aż za dużo.
- Myślisz nad mapami.
- Parę domków, droga i okoliczna Biedronka.
- Myślisz nad potworami.
- Robisz jednego 200 razy na zasadzie kopiuj-wklej i zmieniasz wygląd każdej kopii.
- Myślisz nad nazwą potworów.
- Może „Wymiotny władca żułci”?
- Myślisz nad interfacem.
- Robisz taki, aby załapali go grający od roku.
- Myślisz nad servem.
- Po co? Gra jest tak beznadziejna, że można w nią grać na stronach Teletekstu.
- Myślisz nad nazwą.
- Bierzesz słownik anatomii po łacinie i szukasz jakiejś nazwy.
- Kość piszczelowa? Brzmi tak fajnie, że nikt nie będzie tego tłumaczył.
- Myślisz, jak by zarobić.
- Jeśli ktoś nie zapłacił za grę, to jest jak beznogi na bieżni.
- Dodajesz odmóżdżarkę.
- Wpuszczasz w neta.
- Czas zmienić tożsamość i wyjechać do Chin. Twoja gra spowodowała wylew trolli na forach internetowych.
- Rozważasz Japonię. Drugie pokémony powinny się nieźle sprzedać.
- Pisząc ten artykuł uświadamiasz sobie, że nie jest aż tak śmieszny.
- Idziesz zmieszać wodór z kobaltem.
- A może wodzionki??? Nie nie, musisz przecież przeczytać następny punkt.
- Idziesz grać w Tibię i po odmóżdżeniu napada cię ochota na stworzenie gry. Tylko jakiej?