Gothic II: Różnice pomiędzy wersjami
M (dodano link do artykułu Kursor) |
|||
(Nie pokazano 28 wersji utworzonych przez 20 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
[[Plik:Oklep.jpg |
[[Plik:Oklep.jpg|thumb|200px|W tej grze nawet najbardziej wypasiona postać może dostać oklep od jakiegoś wypierdka]] |
||
'''Gothic II''' – druga część [[Gothic (seria gier)|gry fabularnej]] o popularności odwrotnie proporcjonalnej do wykonania. Z powodu cięć budżetowych twórcy gry zrezygnowali z kilku zbytków, m.in. silnika gry, imienia głównego bohatera, itd. Bez Nocy Kruka nie warto go instalować. |
|||
== Fabuła == |
== Fabuła == |
||
Wciągająca, ciekawa, z dreszczykiem emocji. Polega na – cóż za niespodzianka – przyniesieniu Oka Innosa i zabiciu [[dresiarz]]y w kapturach oraz zlikwidowaniu kilku [[smok]]ów i przyniesieniu ich serc. Naszym mentorem jest jak zwykle dziadek imieniem Xardas. Jego wygląd <s>praktycznie</s> jest zupełnie taki sam, jak w pierwszej części. Spotykamy też kilku starych znajomych którym udało się |
Wciągająca, ciekawa, z dreszczykiem emocji. Polega na – cóż za niespodzianka – przyniesieniu Oka Innosa i zabiciu [[dresiarz]]y w kapturach oraz zlikwidowaniu kilku [[smok]]ów i przyniesieniu ich serc. Naszym mentorem jest jak zwykle dziadek imieniem Xardas. Jego wygląd <s>praktycznie</s> jest zupełnie taki sam, jak w pierwszej części. Spotykamy też kilku starych znajomych którym udało się uciec z walącej się Kolonii Górniczej. Przypływamy razem z naszą ekipą, żeby zrobić smokowi wjazd na jaskinię. Ilość orków z pewnością wymagała dużej ilości kopiuj + wklej. |
||
Przypływamy razem z naszą ekipą, żeby zrobić smokowi wjazd na jaskinię. Ilość orków z pewnością wymagała dużej ilości kopiuj + wklej. Po zabiciu ożywionego smoka staruch, który niby nam pomagał wyssał całą energię smoka, potwierdziło to plotki o jego orientacji seksualnej. |
|||
== Khorinis == |
|||
[[Plik:Wali po oczach.jpg|thumb|right|200px|Wali po oczach. Pikselami]] |
|||
* {{t|Czerwona Latarnia}}nasze ulubione miejsce, gdzie do noclegu za 50 szt. złota dostajemy dwie poduszki i schowek na miecz. |
|||
* {{t|Miasto}}słynie głównie z wyżej wymienionej lokacji. Reszta miasta to zwykłe zadupie pełne szczurów, bobrów, strażników i innych ohydnych żyjątek. Gdzieś w ratuszu stacjonują paladyni, którzy według twórców gry [[Tibia]] powinni strzelać z dystansu, ale tego nie robią (punkt dla Gothika). |
|||
* {{t|Klasztor}}znajdujący się w centrum wyspy, skupiający "wybrańców" którzy mogą zostać specami od pirotechniki. Wspomnę, że, aby zostać wybrańcem, wystarczy owca i trochę złota. |
|||
* {{t|Wieża Xardasa}}konstrukcja wzniesiona w jeden wieczór przez kilku chińskich budowlańców, tu zaczynamy drugą część gry, większość graczy przeraża wystrój wnętrza (zombie, harpie, gustowny kolor ścian i muzyka), co wpływa na sporą liczbę odrzuceń gry jeszcze przed stoczeniem pierwszej walki. |
|||
* {{t|Farma Onara}}również zadupie, jednak żyjątka wiejskie bardziej dbają o higienę, co nie zmienia faktu, że nie ma tam burdelu, więc nikt tam nie chodzi. Jest tam dużo napakowanych najemników, można ich pobić, ale nikt tego nie robi, bo są za silni. W IV rozdziale ewoluują jak [[pokémon|pokemony]] w mistycznych pogromców smoków rodem z księżyca. |
|||
* {{t|Kolonia Górnicza}}smród, brud i ubóstwo, tak można nazwać to, co zostało z gównianego landu po którym włóczyliśmy się w [[gothic (gra)|poprzedniej części]]. Orkowie zostali poddani Actimelizacji, wybudowali 8 cud świata – drewnianą palisadę, za którą trzymają podobno Arkę Rhobara i otoczyli zamek. W zamku gnieżdżą się paladyni, którzy gdyby umieli strzelać z daleka to by wystrzelali orków, ale nie umieją (punkt dla Tibii). |
|||
== Ciekawostki == |
|||
* Jeśli ktoś ma naprawdę coś nie tak z głową, może wskoczyć do morza w porcie i płynąć wpław na wyspę, gdzie leży ukryty skarb Gildii Złodziei. |
|||
* Gra w Gothic-a II powoduje raka. Świadczy o tym przypadek jedenastoletniego chłopca który przesadził z bagiennym zielem. |
|||
* Akcja Gothic-a II odbywa się jesienią. |
|||
* Ulubioną runą [[Szatan]]a jest Krzyk Umarłych (Obrażenia: 666). |
|||
* Pod głównego bohatera głos podkładał [[Justin Bieber]]. |
|||
* Xardas-mentor naszego głównego hirołsa to [[nekrofilia|nekrofil]]. |
|||
* Ciężka zbroja łowcy smoków była inspiracją do outfitu Druida w [[Tibia|Tibii]]. |
|||
== Uzależnienie == |
== Uzależnienie == |
||
Poniżej przedstawiamy |
Poniżej przedstawiamy objawy uzależnienia od Gothic-a II. Sprawdź, czy te punkty nie dotyczą Ciebie! |
||
* Jesz tylko po to, żeby się wyleczyć. |
* Jesz tylko po to, żeby się wyleczyć. |
||
* W sklepie kupujesz tylko wodę mineralną do zregenerowania many i czerwone wino dla szybszego wyleczenia się. |
* W sklepie kupujesz tylko wodę mineralną do zregenerowania many i czerwone wino dla szybszego wyleczenia się. |
||
Linia 36: | Linia 16: | ||
* Przeszukujesz miejski ratusz w celu znalezienia Lorda Hagena. |
* Przeszukujesz miejski ratusz w celu znalezienia Lorda Hagena. |
||
* Sprawdzasz, przed czym i ile obrony ma twój strój. |
* Sprawdzasz, przed czym i ile obrony ma twój strój. |
||
* Masz plecak i kieszenie bez dna, zmieścisz tam 70 trzymetrowych toporów, 20 łuków, 15 kusz, 5000 strzał,zbroję na zmianę, kilka tysięcy sztuk złota, pochodnie i setki butelek z piciem. |
* Masz plecak i kieszenie bez dna, zmieścisz tam 70 trzymetrowych toporów, 20 łuków, 15 kusz, 5000 strzał, zbroję na zmianę, kilka tysięcy sztuk złota, pochodnie, i setki butelek z piciem. |
||
* Gdy widzisz dresa w kapturze walisz do niego od razu z łuku, żeby cię nie opętał. |
* Gdy widzisz dresa w kapturze, walisz do niego od razu z łuku, żeby cię nie opętał. |
||
* Nawet jak dostaniesz kilka razy w brzuch z siekiery i 20 strzał w łeb, wystarczy że napijesz się wody i już jesteś zdrowy. |
* Nawet jak dostaniesz kilka razy w brzuch z siekiery i 20 strzał w łeb, wystarczy, że napijesz się wody i już jesteś zdrowy. |
||
* Brata bliźniaka bierzesz za |
* Brata bliźniaka bierzesz za Character Helpera i chcesz, żeby dał ci level. |
||
* ... |
* ...a bliźniaka w szarej kurtce za Rockefellera. |
||
* Gdy droga jest za daleka, żeby iść, używasz run teleportacyjnych, lub pijesz miksturę szybkości. |
* Gdy droga jest za daleka, żeby iść, używasz run teleportacyjnych, lub pijesz miksturę szybkości. |
||
* Idziesz do burdelu, dajesz jakiemuś gościowi 50 zł i mówisz, że chcesz się zabawić. |
* Idziesz do burdelu, dajesz jakiemuś gościowi 50 zł i mówisz, że chcesz się zabawić. |
||
Linia 48: | Linia 28: | ||
* Potrafisz wytrzymać lata bez snu. |
* Potrafisz wytrzymać lata bez snu. |
||
* Próbujesz przejść płot, będąc przekonany, że to palisada orków. Jeśli ci się to uda, szukasz tabliczki. |
* Próbujesz przejść płot, będąc przekonany, że to palisada orków. Jeśli ci się to uda, szukasz tabliczki. |
||
* Jeśli znajdziesz czarny kamień, chowasz go do plecaka/kieszeni, ciesząc się, że znalazłeś czarną perłę i próbujesz ją sprzedać. |
* Jeśli znajdziesz czarny kamień, chowasz go do plecaka/kieszeni, ciesząc się, że znalazłeś czarną perłę, i próbujesz ją sprzedać. |
||
* Całe twoje życie opiera się na zdobyciu Oka Innosa, pokonaniu smoków, wypłynięciu do Dworu Irdorath i pokonaniu smoka - ożywieńca. |
* Całe twoje życie opiera się na zdobyciu Oka Innosa, pokonaniu smoków, wypłynięciu do Dworu Irdorath i pokonaniu smoka - ożywieńca. |
||
* Idziesz do kościoła i pytasz się księdza podczas Mszy, jakie jest twoje następne zadanie w Próbie Ognia. |
* Idziesz do kościoła i pytasz się księdza podczas Mszy, jakie jest twoje następne zadanie w Próbie Ognia. |
||
Linia 54: | Linia 34: | ||
* Podczas mszy mówisz do księdza "Niech Innos będzie z tobą". |
* Podczas mszy mówisz do księdza "Niech Innos będzie z tobą". |
||
* Gdy widzisz kurę, od razu ją zabijasz myśląc że to ścierwojad. |
* Gdy widzisz kurę, od razu ją zabijasz myśląc że to ścierwojad. |
||
* Jak widzisz nieżywego kreta mówisz "Jedna bestia mniej!" |
* Jak widzisz nieżywego kreta mówisz "Jedna bestia mniej!". |
||
* Dla pierwszej lepszej osoby przy mieście dajesz 100zł żeby |
* Dla pierwszej lepszej osoby przy mieście dajesz 100zł żeby pozwoliła Ci wejść. |
||
* W ostateczności możesz powiedzieć że jesteś kowalem i masz w kieszeni 30 szt. toporów dla burmistrza. |
* W ostateczności możesz powiedzieć że jesteś kowalem i masz w kieszeni 30 szt. toporów dla burmistrza. |
||
* Wbiegasz do pierwszej znalezionej farmy i pytasz się gospodarza, czy możesz zostać jego najemnikiem. |
* Wbiegasz do pierwszej znalezionej farmy i pytasz się gospodarza, czy możesz zostać jego najemnikiem. |
||
Linia 66: | Linia 46: | ||
* Gdy chcesz wejść do jakiegoś miasta próbujesz zdobyć przepustkę. |
* Gdy chcesz wejść do jakiegoś miasta próbujesz zdobyć przepustkę. |
||
* Boisz się wchodzić do lasu bez miecza. Przecież wilki, ścierwojady, krwiopijcy... |
* Boisz się wchodzić do lasu bez miecza. Przecież wilki, ścierwojady, krwiopijcy... |
||
* Chodząc ulicami słyszysz jak ludzie mówią "tylko mi nie mów że o tym nie wiedziałeś" albo "w dzisiejszych czasach na nikim nie można polegać, ot co!" |
* Chodząc ulicami słyszysz, jak ludzie mówią "tylko mi nie mów że o tym nie wiedziałeś" albo "w dzisiejszych czasach na nikim nie można polegać, ot co!". |
||
* Uważasz, że w podziemiach klasztoru jest tajna biblioteka i jeśli tam pójdziesz ożywieńcy cię zabiją. |
* Uważasz, że w podziemiach klasztoru jest tajna biblioteka i jeśli tam pójdziesz ożywieńcy cię zabiją. |
||
* |
* Gdy idziesz do szkoły ubierasz się jak nowicjusz, a na przerwach w łazience potajemnie palisz bagienne ziele. |
||
* Wchodzisz do lasu szukając jaskini gdzie kryje się kobieta, która rozdaje składniki do Gulaszu. |
* Wchodzisz do lasu szukając jaskini gdzie kryje się kobieta, która rozdaje składniki do Gulaszu. |
||
* Jesz mech myśląc, że dostaniesz punkt do siły. |
* Jesz mech myśląc, że dostaniesz punkt do siły. |
||
* Do ułatwienia gry używasz marvina. |
* Do ułatwienia gry używasz marvina. |
||
* Nie chodzisz na siłownie, zamiast tego chodzisz po lasach zbierając mech i żółte jagody, żeby ci się staty zwiększyły. |
|||
* Chodzisz do apteki tylko po to, by kupić eliksir siły, zręczności, lub many. |
|||
* Myślisz, że twoje życie składa się z sześciu rozdziałów. |
|||
== Noob w Gothic II == |
== Noob w Gothic II == |
||
Linia 79: | Linia 62: | ||
* Próbuje wrócić do świątyni Śniącego aby odzyskać swój dawny sprzęt. |
* Próbuje wrócić do świątyni Śniącego aby odzyskać swój dawny sprzęt. |
||
* Bije magicznego golema z lagi. |
* Bije magicznego golema z lagi. |
||
* Zabija kupców |
* Zabija kupców myśląc, że zdobędzie ich towary<ref>Chociaż istnieje sztuczka, która na to pozwala</ref>. |
||
* Ucieka przed chrząszczami(toż to bestie z piekła rodem!). |
* Ucieka przed chrząszczami (toż to bestie z piekła rodem!). |
||
* Dziwi się, że jak zabije strażnika miejskiego(oczywiście na kodach), to nie może zabrać jego zbroi. |
* Dziwi się, że jak zabije strażnika miejskiego (oczywiście na kodach), to nie może zabrać jego zbroi. |
||
* Uczy się kręgów magii u Onara, siły u Parlana, a zręczności u owcy. |
* Uczy się kręgów magii u Onara, siły u Parlana, a zręczności u owcy. |
||
* Wytwarza runy na patelni |
* Wytwarza runy na patelni, gotuje na stole alchemicznym, a mikstury warzy na kowadle . |
||
* Zjada całą baraninę z questa w klasztorze. |
* Zjada całą baraninę z questa w klasztorze. |
||
* Zjada szczaw królewski. |
|||
⚫ | |||
* Próbuje wypić Łzy Innosa nie będąc magiem. |
|||
⚫ | |||
* Przedtem wchodząc w niego za pomocą "O" i ściągając z niego pancerz. |
|||
* Szuka kolesia, który znajduje się na liście gończym licząc, że dostanie za niego nagrodę. |
* Szuka kolesia, który znajduje się na liście gończym licząc, że dostanie za niego nagrodę. |
||
* Za pomocą "Marvina" celuje |
* Za pomocą "Marvina" celuje [[kursor]]em na kobietę używając przyciska "O" i po zamianie w nią zdejmuje jej ubranie w celach intymnych. |
||
* Wybija wszystkie wilki na wyspie najpotężniejszymi czarami które kupuje za bicie ludzi w mieście, zabija Grittę, po czym dziwi się, że nie może zostać czeladnikiem. |
|||
* Zjada całą rzepę z farmy Lobarta. |
|||
* Zabija Lothara na kodach i gdy wraca z kolonii górniczej (w trzecim rozdziale) to myśli, że to on jest mordercą. |
|||
* Próbuje zabić Bospera, Lorda Andre, Lorda Hagena, Parlana, Lee lagą. |
|||
* Widząc trofeum pod postacią głowy wilka w sklepie Bospera krzyczy do kwadratowego monitora: "ZNOWU JEDNA Z TYCH GŁUPICH BESTII" i próbuje go zabić. |
|||
* Najpierw oddaje skórę czarnego trolla Bosperowi, potem dopiero Raoulowi. |
|||
* Próbuje zainstalować Gothic Multiplayer bez Gothica. |
|||
* W piątym rozdziale wchodzi na kodach na wyspę Irdorath i wykorzystuje wszystkie sloty zapisów, by utknąć tam, przeklinając i płacząc. |
|||
* Próbuje smażyć ryby i chrząszcze na patelni. |
|||
* Szuka Snafa w zniszczonym zewnętrznym pierścieniu, by dostać potrawki chrząszczy, po czym ginie zabity przez stado smoczych zębaczy, zębaczy, orków i wargów. |
|||
* Nie wie, że po rozmowie ze smokiem trzeba ponownie naładować Oko Innosa, przez co zabija prawie wszystkie bez rozmowy. Oczywiście na kodach. |
|||
* Pod wpływem gry chce pracować jako myśliwy, bo myśli, że w realu jest to równie opłacalne. |
|||
* Jeżeli gra Paladynem, to przed każdą walką drze się do monitora - "Za Innosa!", "Na honor!" itp. |
|||
* Po morderstwie w centrum Miasta, zamiast wczytać grę, płaci grzywnę a potem codziennie ucieka przed mieszkańcami, krzyczącymi za nim - ''Morderca!'' |
|||
* 3/4 jego gameplayu to odwiedzanie Czerwonej Latarnii i oglądanie tego samego filmiku. |
|||
** Pieniądze zarabia tylko po to, żeby mieć na Czerwoną Latarnię. |
|||
* Atakuje każdego kogo spotka i płacze, że nikt nie chce z nim gadać. |
|||
* Próbuje dostać się do Górnego Miasta przez znany z jedynki bug z wyciągniętą bronią, po czym obrywa mieczem strażnika. |
|||
* Gubi się w lasach wokół Khorinis i nie umie z nich wyjść nawet z kodami. |
|||
* W dawnej Kolonii Karnej ginie z takich samych głupich powodów jak w Jedynce. Przez upadki ze skarpy itp. |
|||
* Jak znajdzie jakiś lepszy Pierścień, to bawi się, że to Jedyny Pierścień a Poszukiwacze to Nazgule. |
|||
* Każda postać, która chce uciec z Kolonii ginie mu po drodze. Nawet Diego. |
|||
* Jako Paladyn/Mag Ognia zaręcza, że będzie kierował się prawością, honorem, cnotliwością, bogobojnością i odwagą, ale nie przeszkadza mu to nadal odwiedzać burdelu. |
|||
* Jako Najemnik atakuje Onara za to, że nie płaci mu dniówki za przesypianie całego dnia. |
|||
* Stara się znaleźć Oko Innosa w Klasztorze, żeby Pedro go nie ukradł. |
|||
* Wskakuje do morza w porcie i myśli, że dopłynie do Myrthany. Gdy odkrywa filmik z morskimi potworami, próbuje znowu ale na God Mode. |
|||
* Spacer od Khorinis do farmy Onara kończy się zwykle sześcio-siedmiokrotnym opętaniem przez Poszukiwaczy. |
|||
* Szuka topielcy w wulkanie Feomathara. |
|||
* Próbuje kupić eliksiry lecznicze u owcy. |
|||
* Myśli, że jak wejdzie na kodach w smoka, to będzie mógł przelecieć przez orkową palisadę. |
|||
* Zabija same chrząszcze i dziwi się, że nie może zdobyć 100% na broni dwuręcznej. |
|||
== Zobacz też == |
== Zobacz też == |
||
Linia 93: | Linia 110: | ||
* [[Gothic 3]] |
* [[Gothic 3]] |
||
{{ |
{{przypisy}} |
||
{{gry fabularne}} |
|||
[[Kategoria:Gothic]] |
[[Kategoria:Gothic]] |
Aktualna wersja na dzień 11:17, 23 gru 2021
Gothic II – druga część gry fabularnej o popularności odwrotnie proporcjonalnej do wykonania. Z powodu cięć budżetowych twórcy gry zrezygnowali z kilku zbytków, m.in. silnika gry, imienia głównego bohatera, itd. Bez Nocy Kruka nie warto go instalować.
Fabuła[edytuj • edytuj kod]
Wciągająca, ciekawa, z dreszczykiem emocji. Polega na – cóż za niespodzianka – przyniesieniu Oka Innosa i zabiciu dresiarzy w kapturach oraz zlikwidowaniu kilku smoków i przyniesieniu ich serc. Naszym mentorem jest jak zwykle dziadek imieniem Xardas. Jego wygląd praktycznie jest zupełnie taki sam, jak w pierwszej części. Spotykamy też kilku starych znajomych którym udało się uciec z walącej się Kolonii Górniczej. Przypływamy razem z naszą ekipą, żeby zrobić smokowi wjazd na jaskinię. Ilość orków z pewnością wymagała dużej ilości kopiuj + wklej.
Uzależnienie[edytuj • edytuj kod]
Poniżej przedstawiamy objawy uzależnienia od Gothic-a II. Sprawdź, czy te punkty nie dotyczą Ciebie!
- Jesz tylko po to, żeby się wyleczyć.
- W sklepie kupujesz tylko wodę mineralną do zregenerowania many i czerwone wino dla szybszego wyleczenia się.
- Gdy widzisz księdza lub kogoś wyższej rangi, prosisz go, aby zwiększył ci manę, pokazał ci, co ma do sprzedania, lub nauczył cię tworzyć runy.
- Idziesz do podniszczonych budynków w przekonaniu, że to zamek w Górniczej Dolinie.
- Jeśli spotkasz dzieci bawiące się mieczami, idziesz do nich i pytasz się, czy mają jakieś na sprzedaż, oraz czy wytrenują cię w walce.
- Zbierasz 1000 zł, kupujesz owcę i idziesz do klasztoru, gdy dotrzesz, idziesz do pierwszego napotkanego człowieka i mówisz, że chcesz zostać nowicjuszem.
- Idziesz do sklepikarza i pytasz się, czy możesz zostać jego czeladnikiem.
- Przeszukujesz miejski ratusz w celu znalezienia Lorda Hagena.
- Sprawdzasz, przed czym i ile obrony ma twój strój.
- Masz plecak i kieszenie bez dna, zmieścisz tam 70 trzymetrowych toporów, 20 łuków, 15 kusz, 5000 strzał, zbroję na zmianę, kilka tysięcy sztuk złota, pochodnie, i setki butelek z piciem.
- Gdy widzisz dresa w kapturze, walisz do niego od razu z łuku, żeby cię nie opętał.
- Nawet jak dostaniesz kilka razy w brzuch z siekiery i 20 strzał w łeb, wystarczy, że napijesz się wody i już jesteś zdrowy.
- Brata bliźniaka bierzesz za Character Helpera i chcesz, żeby dał ci level.
- ...a bliźniaka w szarej kurtce za Rockefellera.
- Gdy droga jest za daleka, żeby iść, używasz run teleportacyjnych, lub pijesz miksturę szybkości.
- Idziesz do burdelu, dajesz jakiemuś gościowi 50 zł i mówisz, że chcesz się zabawić.
- Idziesz do sklepu z bronią i pytasz się sprzedającego, czy możesz jakoś pomóc w walce z bandytami.
- Potrafisz zjeść więcej niż wiecznie głodny człowiek.
- Potrafisz przejść miliony kilometrów i nie bolą cię nogi.
- Potrafisz wytrzymać lata bez snu.
- Próbujesz przejść płot, będąc przekonany, że to palisada orków. Jeśli ci się to uda, szukasz tabliczki.
- Jeśli znajdziesz czarny kamień, chowasz go do plecaka/kieszeni, ciesząc się, że znalazłeś czarną perłę, i próbujesz ją sprzedać.
- Całe twoje życie opiera się na zdobyciu Oka Innosa, pokonaniu smoków, wypłynięciu do Dworu Irdorath i pokonaniu smoka - ożywieńca.
- Idziesz do kościoła i pytasz się księdza podczas Mszy, jakie jest twoje następne zadanie w Próbie Ognia.
- Na matematyce prosisz nauczyciela, żeby nauczył cię zręczności.
- Podczas mszy mówisz do księdza "Niech Innos będzie z tobą".
- Gdy widzisz kurę, od razu ją zabijasz myśląc że to ścierwojad.
- Jak widzisz nieżywego kreta mówisz "Jedna bestia mniej!".
- Dla pierwszej lepszej osoby przy mieście dajesz 100zł żeby pozwoliła Ci wejść.
- W ostateczności możesz powiedzieć że jesteś kowalem i masz w kieszeni 30 szt. toporów dla burmistrza.
- Wbiegasz do pierwszej znalezionej farmy i pytasz się gospodarza, czy możesz zostać jego najemnikiem.
- Potrafisz przebiec cały kraj truchtem bez zmęczenia.
- Gdy przekraczasz granicę, czekasz, aż wczyta ci się mapa.
- Usmażenie mięsa to u ciebie kwestia przyłożenia patelni z mięsem do kuchenki na 2 sekundy.
- Nie musisz iść na siłownię, aby być silniejszym, wystarczy, że chwilę z kimś porozmawiasz.
- Gdy kogoś znasz, masz dla niego inny zestaw dialogu niż dla reszty ludzi.
- Widząc nadpływający prom myślisz, że to paladyni.
- Gdy chcesz wejść do jakiegoś miasta próbujesz zdobyć przepustkę.
- Boisz się wchodzić do lasu bez miecza. Przecież wilki, ścierwojady, krwiopijcy...
- Chodząc ulicami słyszysz, jak ludzie mówią "tylko mi nie mów że o tym nie wiedziałeś" albo "w dzisiejszych czasach na nikim nie można polegać, ot co!".
- Uważasz, że w podziemiach klasztoru jest tajna biblioteka i jeśli tam pójdziesz ożywieńcy cię zabiją.
- Gdy idziesz do szkoły ubierasz się jak nowicjusz, a na przerwach w łazience potajemnie palisz bagienne ziele.
- Wchodzisz do lasu szukając jaskini gdzie kryje się kobieta, która rozdaje składniki do Gulaszu.
- Jesz mech myśląc, że dostaniesz punkt do siły.
- Do ułatwienia gry używasz marvina.
- Nie chodzisz na siłownie, zamiast tego chodzisz po lasach zbierając mech i żółte jagody, żeby ci się staty zwiększyły.
- Chodzisz do apteki tylko po to, by kupić eliksir siły, zręczności, lub many.
- Myślisz, że twoje życie składa się z sześciu rozdziałów.
Noob w Gothic II[edytuj • edytuj kod]
- Na początku gry próbuje zabić Xardasa.
- Po wyjściu z jego wieży nie zabija owcy.
- Umiera topiąc się podczas ucieczki przed goblinem.
- Próbuje wrócić do świątyni Śniącego aby odzyskać swój dawny sprzęt.
- Bije magicznego golema z lagi.
- Zabija kupców myśląc, że zdobędzie ich towary[1].
- Ucieka przed chrząszczami (toż to bestie z piekła rodem!).
- Dziwi się, że jak zabije strażnika miejskiego (oczywiście na kodach), to nie może zabrać jego zbroi.
- Uczy się kręgów magii u Onara, siły u Parlana, a zręczności u owcy.
- Wytwarza runy na patelni, gotuje na stole alchemicznym, a mikstury warzy na kowadle .
- Zjada całą baraninę z questa w klasztorze.
- Zjada szczaw królewski.
- Próbuje wypić Łzy Innosa nie będąc magiem.
- Uważnie obserwuje Bulka oddającego mocz przy drzewie, dopatrując się jego genitaliów.
- Przedtem wchodząc w niego za pomocą "O" i ściągając z niego pancerz.
- Szuka kolesia, który znajduje się na liście gończym licząc, że dostanie za niego nagrodę.
- Za pomocą "Marvina" celuje kursorem na kobietę używając przyciska "O" i po zamianie w nią zdejmuje jej ubranie w celach intymnych.
- Wybija wszystkie wilki na wyspie najpotężniejszymi czarami które kupuje za bicie ludzi w mieście, zabija Grittę, po czym dziwi się, że nie może zostać czeladnikiem.
- Zjada całą rzepę z farmy Lobarta.
- Zabija Lothara na kodach i gdy wraca z kolonii górniczej (w trzecim rozdziale) to myśli, że to on jest mordercą.
- Próbuje zabić Bospera, Lorda Andre, Lorda Hagena, Parlana, Lee lagą.
- Widząc trofeum pod postacią głowy wilka w sklepie Bospera krzyczy do kwadratowego monitora: "ZNOWU JEDNA Z TYCH GŁUPICH BESTII" i próbuje go zabić.
- Najpierw oddaje skórę czarnego trolla Bosperowi, potem dopiero Raoulowi.
- Próbuje zainstalować Gothic Multiplayer bez Gothica.
- W piątym rozdziale wchodzi na kodach na wyspę Irdorath i wykorzystuje wszystkie sloty zapisów, by utknąć tam, przeklinając i płacząc.
- Próbuje smażyć ryby i chrząszcze na patelni.
- Szuka Snafa w zniszczonym zewnętrznym pierścieniu, by dostać potrawki chrząszczy, po czym ginie zabity przez stado smoczych zębaczy, zębaczy, orków i wargów.
- Nie wie, że po rozmowie ze smokiem trzeba ponownie naładować Oko Innosa, przez co zabija prawie wszystkie bez rozmowy. Oczywiście na kodach.
- Pod wpływem gry chce pracować jako myśliwy, bo myśli, że w realu jest to równie opłacalne.
- Jeżeli gra Paladynem, to przed każdą walką drze się do monitora - "Za Innosa!", "Na honor!" itp.
- Po morderstwie w centrum Miasta, zamiast wczytać grę, płaci grzywnę a potem codziennie ucieka przed mieszkańcami, krzyczącymi za nim - Morderca!
- 3/4 jego gameplayu to odwiedzanie Czerwonej Latarnii i oglądanie tego samego filmiku.
- Pieniądze zarabia tylko po to, żeby mieć na Czerwoną Latarnię.
- Atakuje każdego kogo spotka i płacze, że nikt nie chce z nim gadać.
- Próbuje dostać się do Górnego Miasta przez znany z jedynki bug z wyciągniętą bronią, po czym obrywa mieczem strażnika.
- Gubi się w lasach wokół Khorinis i nie umie z nich wyjść nawet z kodami.
- W dawnej Kolonii Karnej ginie z takich samych głupich powodów jak w Jedynce. Przez upadki ze skarpy itp.
- Jak znajdzie jakiś lepszy Pierścień, to bawi się, że to Jedyny Pierścień a Poszukiwacze to Nazgule.
- Każda postać, która chce uciec z Kolonii ginie mu po drodze. Nawet Diego.
- Jako Paladyn/Mag Ognia zaręcza, że będzie kierował się prawością, honorem, cnotliwością, bogobojnością i odwagą, ale nie przeszkadza mu to nadal odwiedzać burdelu.
- Jako Najemnik atakuje Onara za to, że nie płaci mu dniówki za przesypianie całego dnia.
- Stara się znaleźć Oko Innosa w Klasztorze, żeby Pedro go nie ukradł.
- Wskakuje do morza w porcie i myśli, że dopłynie do Myrthany. Gdy odkrywa filmik z morskimi potworami, próbuje znowu ale na God Mode.
- Spacer od Khorinis do farmy Onara kończy się zwykle sześcio-siedmiokrotnym opętaniem przez Poszukiwaczy.
- Szuka topielcy w wulkanie Feomathara.
- Próbuje kupić eliksiry lecznicze u owcy.
- Myśli, że jak wejdzie na kodach w smoka, to będzie mógł przelecieć przez orkową palisadę.
- Zabija same chrząszcze i dziwi się, że nie może zdobyć 100% na broni dwuręcznej.
Zobacz też[edytuj • edytuj kod]
Przypisy
- ↑ Chociaż istnieje sztuczka, która na to pozwala