Rap: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Robot automatycznie zastąpił tekst (-Video: +Plik:))
M (Wycofano ostatnie edycje użytkownika Azoniasty, powód: nic niewnosząca edycja)
Znacznik: rewert
 
(Nie pokazano 50 wersji utworzonych przez 32 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
{{słownik|[[Słownik:Raperskie powitania|raperskie powitania]]}}
{{t}} gatunek „muzyki” polegający na poddaniu się rytmowi owej „muzyki” i nawijaniu w kółko rymów, przy rytmicznym machaniu ręką w górę i dół, twierdząc że w ten sposób [[ziemia|świat]] stanie się lepszy. Jeden z elementów kultury [[hip-hop]].
'''Rap''' – gatunek „muzyki” polegający na poddaniu się rytmowi owej „muzyki” i nawijaniu w kółko rymów, przy rytmicznym machaniu ręką w górę i dół, twierdząc, że w ten sposób [[ziemia|świat]] stanie się lepszy. Jeden z elementów kultury [[hip-hop]]owej.


== Historia ==
== Historia ==
Na początku było słowo a słowo było wypowiadane. Potem był bit a bit był zapodawany. Potem przyszli [[czarni bracia]], wszystko zlepili w kupę i słowo bitem się stało i nawijało razem z nami. Następnie nadano mu imię hip hop (nazwa wywodzi się z charakterystycznego podskakiwania tak, aby luźne spodnie nie spadły). Następnie zatrudniono marketingowców do reklamy aby rozsławić dobrą nowinę (tak powstało [[graffiti]]). Rap zyskał popularność głownie w biednych dzielnicach [[Stany Zjednoczone Ameryki|USA]] wielu początkujących dj-ów nie chciało rezygnować z obiadu aby kupić sprzęt więc zaczęli naśladować dźwięki gramofonu ustami (beatbox).
Na początku było słowo, a słowo było wypowiadane. Potem był bit, a bit był zapodawany. Potem przyszli [[czarni bracia]], wszystko zlepili w kupę i słowo bitem się stało, i nawijało razem z nami. Następnie nadano mu imię hip-hop (nazwa wywodzi się z charakterystycznego podskakiwania tak, aby luźne spodnie nie spadły). Następnie zatrudniono marketingowców do reklamy, aby rozsławić dobrą nowinę (tak powstało [[graffiti]]). Rap zyskał popularność głownie w biednych dzielnicach [[Stany Zjednoczone Ameryki|USA]]. Wielu początkujących [[DJ|DJ-ów]] nie chciało rezygnować z obiadu, aby kupić sprzęt, więc zaczęli naśladować dźwięki gramofonu ustami ([[beatbox]]).


== Podział ==
== Podział ==
* Polski rap polega na wariacjach wokół myśli: „yo, elo, pod blokiem ciężko jest, ziom”. Kiedy się już trochę podpasie, mówi o [[clubbing]]u, [[gandzi]] i [[Bols]]ie bez przepojki.
* Polski rap polega na wariacjach wokół myśli: „yo, elo, pod blokiem ciężko jest, ziom”. Kiedy się już trochę podpasie, mówi o [[clubbing]]u, [[gandzi]] i [[Bols]]ie bez przepojki.
* Jest też rap amerykański, w którym [[czarni bracia]] rapują o życiu na dzielce, prostytutach, gangsterce i o ist kołst.
* Jest też rap amerykański, w którym [[czarni bracia]] rapują o życiu na dzielce, prostytutach, gangsterce i o ist kołst.
* ''Rzuciłaś mnie, a było tak pięknie'' – [[hip-hopolo]], kolejny polski folklor.
* ''Rzuciłaś mnie, a było tak pięknie'' – [[hiphopolo]], kolejny polski folklor.
* W końcu można też robić true G'z straight from da streetz ov QB nigga, być jak pierdolone [[Group Home]] i jednocześnie przyznawać się, że mama wyrzuciła z domu za to, że jest się gejem.
* W końcu można też robić true G'z straight from da streetz ov QB nigga, być jak pierdolone [[Group Home]] i jednocześnie przyznawać się, że mama wyrzuciła z domu za to, że jest się gejem.


Linia 13: Linia 14:
„Muzyka” czarnych gangstaziomów z USA podpasowała grupce wykonawców pochodzących z [[Polska|Kraju Kwitnącej Cebuli]], którzy postanowili całkowicie skopiować pomysły w/w madafaków i przenieść je na nasze rodzime zadupie.
„Muzyka” czarnych gangstaziomów z USA podpasowała grupce wykonawców pochodzących z [[Polska|Kraju Kwitnącej Cebuli]], którzy postanowili całkowicie skopiować pomysły w/w madafaków i przenieść je na nasze rodzime zadupie.


Typowy polski kawałek charakteryzuje się boleśnie, analnie zerżniętą linią bitu pochodzącą najczęściej ze strony www.dobryrap.pl, tekstem o tym, jak tu w tym bloku mi źle, se nie mogę zajarać zielska, jak mnie opuściła moja ławeczka, w którym jako przerywnik stosuje się skrecze, czyli to, co nastukany kolo w fikuśnej czapce i kozackich słuchawkach wybębni na starej płycie winylowej.
Typowy polski kawałek charakteryzuje się boleśnie analnie zerżniętą linią bitu pochodzącą najczęściej ze strony www.dobryrap.pl, tekstem o tym, jak tu, w tym bloku mi źle, se nie mogę zajarać zielska, jak mnie opuściła moja ławeczka, w którym jako przerywnik stosuje się skrecze, czyli to, co nastukany kolo w fikuśnej czapce i kozackich słuchawkach wybębni na starej płycie winylowej.


Wszystkie cepy występujące w teledyskach hiphopowych, niekoniecznie nawet wykonawcy, miotają łapami przed [[kamera|kamerą]] bez wyraźnego powodu, zachowując się jednocześnie bardzo agresywnie wobec Bogu ducha winnego pana kamerzysty Henia.
Wszystkie osobniki występujące w teledyskach hiphopowych, niekoniecznie nawet wykonawcy, miotają łapami przed [[kamera|kamerą]] bez wyraźnego powodu, zachowując się jednocześnie bardzo agresywnie wobec Bogu ducha winnego pana kamerzysty Henia.

Najnowsze badania dowodzą, że największa część ludzi nie zdających matury to właśnie ludzie słuchający rapu. To dowodzi że rap ma negatywny wpływ na rozwój umysłowy młodego pokolenia.
Więc wychodzi na to że rap nie ma przekazu, robi ludziom tylko siano z mózgu.

Każdy osobnik słuchający rapu ma zawyżoną samoocenę udaje koksa tylko przy kolegach bo jest zbyt wielkim cwelem by atakować w pojedynkę. Jeżeli zaatakuje to tylko młodszego i mniejszego, większych od siebie mijają głównie dużym łukiem. Lecz jest sposób na cwaniaka, wystarczy wyjąć kosę spod pazuchy z ostrzem minimum 10cm wtedy nasz pseudo Raper-kozak ucieka do mamusi z płaczem.


== Siła polskiego rapu ==
== Siła polskiego rapu ==
[[Plik:Andrzej raper żul|thumb|right|400px|Aranżacja tekstu po lewej]]
{{Youtube|1GG0o5zGDW0|width=300|Aranżacja tekstu po lewej}}
:''Elo, Elo, Elo''
:''Elo, Elo, Elo''
:''Lysyn Lysyn Lysyn''
:''Lysyn Lysyn Lysyn''
Linia 46: Linia 42:
:''Rap jest wyjebany!''
:''Rap jest wyjebany!''
:''Joł!''
:''Joł!''
:''Sam jestem do tego skory by z pokory bić te zmory
:''niczym wzory wzorca zawartości puszki pandory


== Tematyka utworów raperskich ==
== Tematyka utworów raperskich ==
Linia 52: Linia 50:
# Rymy i beaty, czyli tajniki warsztatu rapera.
# Rymy i beaty, czyli tajniki warsztatu rapera.
# Rapera portret własny („Oto ja, 90 kilo żywego hiphopu”).
# Rapera portret własny („Oto ja, 90 kilo żywego hiphopu”).
# Kronika towarzyska światka raperskiego (raperzy, dziennikarze, przemysł muzyczny itp).
# Kronika towarzyska światka raperskiego (raperzy, dziennikarze, przemysł muzyczny, itp.).
# Porachunki z wrogimi raperami (zawsze zwycięska dyskusja z nieobecnym adwersarzem).
# Porachunki z wrogimi raperami (zawsze zwycięska dyskusja z nieobecnym adwersarzem).
# Podkreślenie swojej miażdżącej przewagi intelektualnej („nie podskakuj, bo cię zgładzę”, „mówi Tede więc zamknij gębę”).
# Podkreślenie swojej miażdżącej przewagi intelektualnej („nie podskakuj, bo cię zgładzę”, „mówi Tede, więc zamknij gębę”).
# Przypomnienie podziału na rap prawdziwy oraz komercyjny.
# Przypomnienie podziału na rap prawdziwy oraz komercyjny.
# Przypomnienie oczywistego faktu, że rap naszego autora jest najlepszy.
# Przypomnienie oczywistego faktu, że rap naszego autora jest najlepszy.
Linia 61: Linia 59:
# Podkreślenie poetyckiego charakteru swojej twórczości („liryczny terrorysta”, „liryczna mafia”).
# Podkreślenie poetyckiego charakteru swojej twórczości („liryczny terrorysta”, „liryczna mafia”).
# Etos osiedlowej ławki, ulicy, klatki schodowej, wycieraczki, trzepaka, śmietnika, warzywniaka, itp.
# Etos osiedlowej ławki, ulicy, klatki schodowej, wycieraczki, trzepaka, śmietnika, warzywniaka, itp.
# Etos afro-janosika ze słowiańskiego getta, uciskanego przez system, a który się wybił, pomimo trudnego, szarego :dzieciństwa.
# Etos afro-janosika ze słowiańskiego getta, uciskanego przez system, a który się wybił, pomimo trudnego, szarego dzieciństwa.
# Wspomnienie swoich zasług wychowawczych dla trudnej młodzieży („To że nagrywam, że daję wam wiarę we własne siły; :to znaczy tylko, że wymagam od was więcej”).
# Wspomnienie swoich zasług wychowawczych dla trudnej młodzieży („To, że nagrywam, że daję wam wiarę we własne siły - to znaczy tylko, że wymagam od was więcej”).
# Przeliterowanie pseudonimu artystycznego (kojarzy mi się z periodycznym przypominaniem numeru konta w Radyju).
# Przeliterowanie pseudonimu artystycznego (kojarzy mi się z periodycznym przypominaniem numeru konta w Radyju).
# Wstawki hi-tech, dowodzące wszechstronności autora („PFK jak dwa akceleratory na Pentium”).
# Wstawki hi-tech, dowodzące wszechstronności autora („PFK jak dwa akceleratory na Pentium”).
Linia 70: Linia 68:
* „Jelonek bambi, Rap to nie hoop cola” – [[O.S.T.R.]];
* „Jelonek bambi, Rap to nie hoop cola” – [[O.S.T.R.]];
* „Wpływam na hip-hop jak Titanic na lodowiec” – [[Abra dAb|Abradab]];
* „Wpływam na hip-hop jak Titanic na lodowiec” – [[Abra dAb|Abradab]];
* „Pisze, że przybysze są zieloni jak ciasto kiwi. Dla mnie obrzydliwi” – Joka;
* „Jak syczące pierdnięcie z niedziewiczej dupy” – [[Sokół (raper)|Sokół]];
* „Jak syczące pierdnięcie z niedziewiczej dupy” – [[Sokół (raper)|Sokół]];
* „Gurala bastion, liryczne szambo” – Gural;
* „Gurala bastion, liryczne szambo” – Gural;
* „Która miauczy? Chciałaś kurwo pomarańczy?” – [[Peja]];
* „Która miauczy? Chciałaś kurwo pomarańczy?” – [[Peja]];
* „Czy są to moje ziomy? A więc giń skurwysynu w rzece wpierdalać glony!” – O.S.T.R.;
* „Czy są tu moje ziomy? A więc giń skurwysynu w rzece wpierdalać glony!” – O.S.T.R.;
* „Mowią na mnie zły Pomidor! Mowią na mnie dobry Pomidor! Pierdole to!” – [[Firma (grupa muzyczna)|Firma]];
* „Mowią na mnie zły Pomidor! Mowią na mnie dobry Pomidor! Pierdole to!” – [[Firma (grupa muzyczna)|Firma]];
* „To jest kryminalny rap, ściągaj dziwko spodnie, to jest kryminalny rap, zajebać ci w mordę?” – Firma;
* „To jest kryminalny rap, ściągaj dziwko spodnie, to jest kryminalny rap, zajebać ci w mordę?” – Firma;
Linia 83: Linia 82:
* „Robimy rap, rap zdrowy, robimy rap hardkorowy, to nie spedalona nuta, to nie kolor jest różowy” – Firma;
* „Robimy rap, rap zdrowy, robimy rap hardkorowy, to nie spedalona nuta, to nie kolor jest różowy” – Firma;
* „Xeroboj myśli, że jest niezłym ściemniaczem, można go porównać tylko z obsranym sraczem” – Molesta;
* „Xeroboj myśli, że jest niezłym ściemniaczem, można go porównać tylko z obsranym sraczem” – Molesta;
* „Dziecko chcesz coś do ust, to kup se kurwa batonik!” – Peja;
* „Dziecko, chcesz coś do ust, to kup se kurwa batonik!” – Peja;
* „To nie „bum ta la la” z wiejskiej dyskoteki, bum bam napierdalam, bum bum – tak to leci” – Diox;
* „To nie „bum ta la la” z wiejskiej dyskoteki, bum bam napierdalam, bum bum – tak to leci” – Diox;
* „Hip Hop, tip top, kurwa, rodzynki w cieście” – Diox;
* „Twoja dupa się puszcza jak białowieska” – VNM;
* „Twoja dupa się puszcza jak białowieska” – VNM;
* „Bu hu hu hu ha ha ha ha” – Firma;
* „Bu hu hu hu ha ha ha ha” – Firma;
Linia 91: Linia 91:
* „W mordę jebane kurwy rozjeżdżałbym walcem” – Hemp Gru;
* „W mordę jebane kurwy rozjeżdżałbym walcem” – Hemp Gru;
* „Co wypijesz, to wypocisz” – Gural;
* „Co wypijesz, to wypocisz” – Gural;
* „Bryle ci zaparowały, nie wiesz co to skillsy, zbladłeś jakbyś przy pierdzeniu jebnął kleks w dżinsy” – Słoń;
* „Zbladłeś jakbyś przy pierdzeniu jebnął kleks w dżinsy” – Słoń;
* „Marihenhłenohłanahanahłinonana, porazi cię jak prąd, regularnie stosowana” – Basin FPS;
* „Mam więcej punchy niż Rodowicz ma celulitowych fałd!” – Słoń;
* „Mam więcej punchy niż Rodowicz ma celulitowych fałd!” – Słoń;
* „Tralala kurwa mać!” – Hemp Gru;
* „Tralala kurwa mać!” – Hemp Gru;
Linia 98: Linia 99:
* „Rozjebany jak pizda starego kurwiska” – Bonus RPK;
* „Rozjebany jak pizda starego kurwiska” – Bonus RPK;
* „Wjeżdża hardkorowy rap, a lamusy dupa, cicho!” – Bonus RPK;
* „Wjeżdża hardkorowy rap, a lamusy dupa, cicho!” – Bonus RPK;
* „Moja kariera, zaczęła się 2 dni temu, kiedy wpierdalałem słoik dżemu” – Lech Roch Pawlak;
* „Moja kariera, zaczęła się dwa dni temu, kiedy wpierdalałem słoik dżemu” – Lech Roch Pawlak;
* „Chciałbym wyjebać w kosmos jak Łajka!” – Baron;
* „Chciałbym wyjebać w kosmos jak Łajka!” – Baron;
* „Trzepać hajs, tak jak kapucyna w domu” – NNFoF;
* „Trzepać hajs, tak jak kapucyna w domu” – NNFoF;
Linia 105: Linia 106:
* „Co się lampisz frajerze jak na pizdę Rubik?” – O.S.T.R.;
* „Co się lampisz frajerze jak na pizdę Rubik?” – O.S.T.R.;
* „Wsadzę ci głowę do pralki!” – Smocza Jama;
* „Wsadzę ci głowę do pralki!” – Smocza Jama;
* „Mów nam hemoroidy, chcemy gejom mieszać szyki” – Eripe;
* „Mów nam hemoroidy, chcemy mieszać gejom szyki” – Eripe;
* „Szukaj se już kurwo kul #dragon_ball” – TomB;
* „Szukaj se już kurwo kul #dragon_ball” – TomB;
* „Czemu tak krótko trwa orgazm?” – Pih;
* „Czemu tak krótko trwa orgazm?” – Pih;
* „Tu pada śnieg, bo Polska to nie Afryka” – ZBUKU;
* „Tu pada śnieg, bo Polska to nie Afryka” – ZBUKU;
* „Teraz mój kumpel diabeł, tak to jest, mam gest, dziś wpierdalam [[Jogobella|Jogobellę]] i od babci keks.” – HST;
* „Nigdy kurwa, nigdy nigdy kurwa!” – Eripe;
* „Zjadam grę, między kłami mam kawałki sromu, utne jej kończyny, żeby gwałcić korpus!” – Słoń;
* „Strącam kurwy do studni z buta niczym [[Leonidas]]!” – Słoń;
* „Hola hola, hola hola, wyluzuj i zapal lola” – Sowa;
* „W ch{{cenzura3}} mam od kogo jesteś" – Malik Montana;
* „Pierdol dziwko się, chuj ci w dupę liż banana” – Malik Montana;
* „Chuj mnie obchodzi jakiś pierdolony Chief Keef” – Fejz;
* „Mój kumpel dotknął ją siusiakiem” – Young Igi;
* „Mówisz prawdę na trackach? Wiesz mi, rozumiem, ja też ci powiem prawdę, mam pieprzyk nad chujem” – Bedoes.


== Przyszłość rapera ==
== Przyszłość rapera ==

Aktualna wersja na dzień 08:13, 4 lis 2023

Słownik
Zobacz w słowniku:
raperskie powitania

Rap – gatunek „muzyki” polegający na poddaniu się rytmowi owej „muzyki” i nawijaniu w kółko rymów, przy rytmicznym machaniu ręką w górę i dół, twierdząc, że w ten sposób świat stanie się lepszy. Jeden z elementów kultury hip-hopowej.

Historia[edytuj • edytuj kod]

Na początku było słowo, a słowo było wypowiadane. Potem był bit, a bit był zapodawany. Potem przyszli czarni bracia, wszystko zlepili w kupę i słowo bitem się stało, i nawijało razem z nami. Następnie nadano mu imię hip-hop (nazwa wywodzi się z charakterystycznego podskakiwania – tak, aby luźne spodnie nie spadły). Następnie zatrudniono marketingowców do reklamy, aby rozsławić dobrą nowinę (tak powstało graffiti). Rap zyskał popularność głownie w biednych dzielnicach USA. Wielu początkujących DJ-ów nie chciało rezygnować z obiadu, aby kupić sprzęt, więc zaczęli naśladować dźwięki gramofonu ustami (beatbox).

Podział[edytuj • edytuj kod]

  • Polski rap polega na wariacjach wokół myśli: „yo, elo, pod blokiem ciężko jest, ziom”. Kiedy się już trochę podpasie, mówi o clubbingu, gandzi i Bolsie bez przepojki.
  • Jest też rap amerykański, w którym czarni bracia rapują o życiu na dzielce, prostytutach, gangsterce i o ist kołst.
  • Rzuciłaś mnie, a było tak piękniehiphopolo, kolejny polski folklor.
  • W końcu można też robić true G'z straight from da streetz ov QB nigga, być jak pierdolone Group Home i jednocześnie przyznawać się, że mama wyrzuciła z domu za to, że jest się gejem.

Rap w Polsce[edytuj • edytuj kod]

„Muzyka” czarnych gangstaziomów z USA podpasowała grupce wykonawców pochodzących z Kraju Kwitnącej Cebuli, którzy postanowili całkowicie skopiować pomysły w/w madafaków i przenieść je na nasze rodzime zadupie.

Typowy polski kawałek charakteryzuje się boleśnie analnie zerżniętą linią bitu pochodzącą najczęściej ze strony www.dobryrap.pl, tekstem o tym, jak tu, w tym bloku mi źle, se nie mogę zajarać zielska, jak mnie opuściła moja ławeczka, w którym jako przerywnik stosuje się skrecze, czyli to, co nastukany kolo w fikuśnej czapce i kozackich słuchawkach wybębni na starej płycie winylowej.

Wszystkie osobniki występujące w teledyskach hiphopowych, niekoniecznie nawet wykonawcy, miotają łapami przed kamerą bez wyraźnego powodu, zachowując się jednocześnie bardzo agresywnie wobec Bogu ducha winnego pana kamerzysty Henia.

Siła polskiego rapu[edytuj • edytuj kod]

Aranżacja tekstu po lewej
Elo, Elo, Elo
Lysyn Lysyn Lysyn
Kto to czyta
Ten Skurwysyn
Kurwa jedzie na sankach
A ja mówię: „to moja koleżanka”
Co ty w rapie z góry?
Nie! Ona mówi że takie chmury
Wyjebiste, wykurwiste
A ja tych chmur się nie boję
Bo ja w rapie twardo stoję
Jestem wyjebany, jestem wykurwisty
W rapie nie ma na mnie listy
Jestem w Starym Tomaszowie raper
I chuj!
A co ty myślisz frajerze?
Że ty jedziesz na rowerze?
Ja cię zaraz zwalę, ja cię na glebę
Ja ci przyjebe
Bo jestem cwany
Rap jest wyjebany!
Joł!
Sam jestem do tego skory by z pokory bić te zmory
niczym wzory wzorca zawartości puszki pandory

Tematyka utworów raperskich[edytuj • edytuj kod]

  1. Rapowanie.
  2. Jak to jest dla autora być raperem i jaka to jest dla niego pasja.
  3. Rymy i beaty, czyli tajniki warsztatu rapera.
  4. Rapera portret własny („Oto ja, 90 kilo żywego hiphopu”).
  5. Kronika towarzyska światka raperskiego (raperzy, dziennikarze, przemysł muzyczny, itp.).
  6. Porachunki z wrogimi raperami (zawsze zwycięska dyskusja z nieobecnym adwersarzem).
  7. Podkreślenie swojej miażdżącej przewagi intelektualnej („nie podskakuj, bo cię zgładzę”, „mówi Tede, więc zamknij gębę”).
  8. Przypomnienie podziału na rap prawdziwy oraz komercyjny.
  9. Przypomnienie oczywistego faktu, że rap naszego autora jest najlepszy.
  10. Przypomnienie oczywistego faktu, że autor jest absolutnym supersamcem.
  11. Polityczny przekaz dla społeczeństwa (skrzyżowanie ambony z wiecem Samoobrony).
  12. Podkreślenie poetyckiego charakteru swojej twórczości („liryczny terrorysta”, „liryczna mafia”).
  13. Etos osiedlowej ławki, ulicy, klatki schodowej, wycieraczki, trzepaka, śmietnika, warzywniaka, itp.
  14. Etos afro-janosika ze słowiańskiego getta, uciskanego przez system, a który się wybił, pomimo trudnego, szarego dzieciństwa.
  15. Wspomnienie swoich zasług wychowawczych dla trudnej młodzieży („To, że nagrywam, że daję wam wiarę we własne siły - to znaczy tylko, że wymagam od was więcej”).
  16. Przeliterowanie pseudonimu artystycznego (kojarzy mi się z periodycznym przypominaniem numeru konta w Radyju).
  17. Wstawki hi-tech, dowodzące wszechstronności autora („PFK jak dwa akceleratory na Pentium”).
  18. Merytoryczne argumenty („Masz jakieś wąty? Nie zrozumiałem cię, idź do ortodonty”).

Cytaty raperskie pełne przesłania[edytuj • edytuj kod]

  • „Jelonek bambi, Rap to nie hoop cola” – O.S.T.R.;
  • „Wpływam na hip-hop jak Titanic na lodowiec” – Abradab;
  • „Pisze, że przybysze są zieloni jak ciasto kiwi. Dla mnie obrzydliwi” – Joka;
  • „Jak syczące pierdnięcie z niedziewiczej dupy” – Sokół;
  • „Gurala bastion, liryczne szambo” – Gural;
  • „Która miauczy? Chciałaś kurwo pomarańczy?” – Peja;
  • „Czy są tu moje ziomy? A więc giń skurwysynu w rzece wpierdalać glony!” – O.S.T.R.;
  • „Mowią na mnie zły Pomidor! Mowią na mnie dobry Pomidor! Pierdole to!” – Firma;
  • „To jest kryminalny rap, ściągaj dziwko spodnie, to jest kryminalny rap, zajebać ci w mordę?” – Firma;
  • „PDG yoo wybuchowy jak niewypał” – Gural;
  • „Wyrucham cię w dupę jak Roman Polko” – Jimson;
  • „Ja to pierdole, zdejmuję kominiarę” – Waszka G;
  • „Chuj ci w dupę i widelec w oko” – Popek;
  • „Ty to Wuwua, kurwa fi, kurwa fa” – Tede;
  • „Robimy rap, rap zdrowy, robimy rap hardkorowy, to nie spedalona nuta, to nie kolor jest różowy” – Firma;
  • „Xeroboj myśli, że jest niezłym ściemniaczem, można go porównać tylko z obsranym sraczem” – Molesta;
  • „Dziecko, chcesz coś do ust, to kup se kurwa batonik!” – Peja;
  • „To nie „bum ta la la” z wiejskiej dyskoteki, bum bam napierdalam, bum bum – tak to leci” – Diox;
  • „Hip Hop, tip top, kurwa, rodzynki w cieście” – Diox;
  • „Twoja dupa się puszcza jak białowieska” – VNM;
  • „Bu hu hu hu ha ha ha ha” – Firma;
  • „Joł joł, joł joł joł joł joł joł, wielkie joł” – Tede;
  • „Twoja dupa potrzebuje tu mężczyzny jak ja” – VNM;
  • „W mordę jebane kurwy rozjeżdżałbym walcem” – Hemp Gru;
  • „Co wypijesz, to wypocisz” – Gural;
  • „Zbladłeś jakbyś przy pierdzeniu jebnął kleks w dżinsy” – Słoń;
  • „Marihenhłenohłanahanahłinonana, porazi cię jak prąd, regularnie stosowana” – Basin FPS;
  • „Mam więcej punchy niż Rodowicz ma celulitowych fałd!” – Słoń;
  • „Tralala kurwa mać!” – Hemp Gru;
  • „Spójrz prawdzie w oczy ty obsrana parówo, twoje zachowanie podłe śmierdzi gorzej niż gówno” – Bonus RPK;
  • „Chciałeś wyjebać Freda, to teraz Fred cię wyjebie!” – Bonus RPK;
  • „Rozjebany jak pizda starego kurwiska” – Bonus RPK;
  • „Wjeżdża hardkorowy rap, a lamusy dupa, cicho!” – Bonus RPK;
  • „Moja kariera, zaczęła się dwa dni temu, kiedy wpierdalałem słoik dżemu” – Lech Roch Pawlak;
  • „Chciałbym wyjebać w kosmos jak Łajka!” – Baron;
  • „Trzepać hajs, tak jak kapucyna w domu” – NNFoF;
  • „Ej, ej, ej, lepiej kurwa wiej!” – Sowa;
  • „Kiedy biorę 3 dychy na klatę zaciskam zęby, żeby nikt mi nie włożył chuja do gęby” – Sowa;
  • „Co się lampisz frajerze jak na pizdę Rubik?” – O.S.T.R.;
  • „Wsadzę ci głowę do pralki!” – Smocza Jama;
  • „Mów nam hemoroidy, chcemy mieszać gejom szyki” – Eripe;
  • „Szukaj se już kurwo kul #dragon_ball” – TomB;
  • „Czemu tak krótko trwa orgazm?” – Pih;
  • „Tu pada śnieg, bo Polska to nie Afryka” – ZBUKU;
  • „Teraz mój kumpel diabeł, tak to jest, mam gest, dziś wpierdalam Jogobellę i od babci keks.” – HST;
  • „Nigdy kurwa, nigdy nigdy kurwa!” – Eripe;
  • „Zjadam grę, między kłami mam kawałki sromu, utne jej kończyny, żeby gwałcić korpus!” – Słoń;
  • „Strącam kurwy do studni z buta niczym Leonidas!” – Słoń;
  • „Hola hola, hola hola, wyluzuj i zapal lola” – Sowa;
  • „W chCenzura2.svg mam od kogo jesteś" – Malik Montana;
  • „Pierdol dziwko się, chuj ci w dupę liż banana” – Malik Montana;
  • „Chuj mnie obchodzi jakiś pierdolony Chief Keef” – Fejz;
  • „Mój kumpel dotknął ją siusiakiem” – Young Igi;
  • „Mówisz prawdę na trackach? Wiesz mi, rozumiem, ja też ci powiem prawdę, mam pieprzyk nad chujem” – Bedoes.

Przyszłość rapera[edytuj • edytuj kod]

Plotka głosi, że rytuał wymachiwania rękami w nieokreślonym kierunku, o różnej prędkości oraz układanie znaków na palcach przez raperów to tak naprawdę ukryta wiadomość w języku migowym. Nie udało się jeszcze nikomu tego udowodnić, ponieważ migowi lektorzy dla głuchoniemych odchodzą do lamusa. W wyniku tego przyszłość raperów jest wątpliwa, ponieważ nie zostaną lektorami, a pozwolenie im na rozpoczęcie kariery poety byłoby zbrodnią przeciwko ludzkości i literackiemu dorobkowi ludzkiej cywilizacji.

Zobacz też[edytuj • edytuj kod]

NonNews
Zobacz w NonNews temat:
Poradniki
Zobacz poradnik: