Niemieckie autostrady: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(popraweczki)
Znacznik: edytor źródłowy
(Anulowano wersję użytkownika 31.61.234.105)
Znacznik: anulowanie
 
(Nie pokazano 10 wersji utworzonych przez 9 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
[[Plik:Bundesarchiv Bild 183-R27373, Reichsautobahn, Adolf Hitler beim 1. Spatenstich, bei Frankfurt.jpg|thumb|right|300px|O, właśnie tak]]
[[Plik:Bundesarchiv Bild 183-R27373, Reichsautobahn, Adolf Hitler beim 1. Spatenstich, bei Frankfurt.jpg|thumb|300px|O, właśnie tak]]
'''Niemieckie autostrady''' – sieć dróg przecinających wzdłuż i wszerz [[Niemcy|ojczyznę]] naszych sąsiadów z zachodu, będących najbardziej zakorkowanymi na świecie. Służą przerzutowi <s>sprzętu wojskowego</s> towarów ze wschodu na zachód i z zachodu na wschód oraz uprawianiu [[piractwo drogowe|piractwa drogowego]] przez Polaków. Słyną z braku wszelkich ograniczeń, [[prostytutka|nie tylko]] prędkości.
'''Niemieckie autostrady''' – sieć dróg przecinających wzdłuż i wszerz [[Niemcy|ojczyznę]] naszych sąsiadów z zachodu, będących najbardziej zakorkowanymi na świecie. Służą przerzutowi <del>sprzętu wojskowego</del> towarów ze wschodu na zachód i z zachodu na wschód oraz uprawianiu [[Piractwo drogowe|piractwa drogowego]] przez [[Polak]]ów. Słyną z braku wszelkich ograniczeń, [[prostytutka|nie tylko prędkości]].


== Historia ==
== Historia ==
{{nonnews|[[NonNews:Niemieckie autostrady upodabniają się do polskich|Niemieckie autostrady upodabniają się do polskich]]}}
Tak zwane autobany zaczęły powstawać w [[nazizm|połowie lat 30]], a ich ojcem chrzestnym został nie kto inny jak sam [[Adolf Hitler]]. Mimo porażki w drugiej wojnie światowej, zniszczenia kraju wskutek tejże, stanowczym potępieniu nazizmu i śmierci wodza, tradycja budowy autostrad w Niemczech przetrwała po dzień dzisiejszy, zasadniczo nie zmieniając się przez 80 lat. Jedyne co się zmieniło, to cel budowy autostrad, który przestał być militarny - temu obecnie służy budowa autostrad w Polsce, [[Unia Europejska|<s>GrossDeutschland</s> Unia Europejska]] konsekwentnie udziela Polsce dotacji na budowę autostrad o przebiegu równoleżnikowym, ale Niemcy są tu jedynie płatnikiem, od 70 lat wyznając skrajny pacyfizm.
Tak zwane autobany zaczęły powstawać w [[Nazizm|połowie lat 30]], a ich ojcem chrzestnym został nie kto inny jak sam [[Adolf Hitler]]. Mimo porażki w drugiej wojnie światowej, zniszczenia kraju wskutek tejże, stanowczym potępieniu nazizmu i śmierci wodza, tradycja budowy autostrad w Niemczech przetrwała po dzień dzisiejszy, zasadniczo nie zmieniając się przez 80 lat. Jedyne co się zmieniło, to cel budowy autostrad, który przestał być militarny temu obecnie służy budowa autostrad w Polsce.


== Cennik ==
== Zobacz też ==
* [[Ausfahrt]]
Przez wiele lat niemieckie autostrady słynęły z solidności i bezpłatności, za co były bardzo cenione zwłaszcza przez Polaków. Niemcy postanowili jednak, aby Polacy dorzucili się do remontu w tym celu wprowadzając myto. Polacy zareagowali natychmiast, używając słów <i>Hitler</i>, <i>pierwszy września</i> i tak dalej.


[[Kategoria:Niemcy]]
[[Kategoria:Niemcy]]
[[Kategoria:Budownictwo]]
[[Kategoria:Infrastruktura komunikacyjna]]

Aktualna wersja na dzień 18:17, 4 lip 2022

O, właśnie tak

Niemieckie autostrady – sieć dróg przecinających wzdłuż i wszerz ojczyznę naszych sąsiadów z zachodu, będących najbardziej zakorkowanymi na świecie. Służą przerzutowi sprzętu wojskowego towarów ze wschodu na zachód i z zachodu na wschód oraz uprawianiu piractwa drogowego przez Polaków. Słyną z braku wszelkich ograniczeń, nie tylko prędkości.

Historia[edytuj • edytuj kod]

NonNews
Zobacz w NonNews temat:

Tak zwane autobany zaczęły powstawać w połowie lat 30, a ich ojcem chrzestnym został nie kto inny jak sam Adolf Hitler. Mimo porażki w drugiej wojnie światowej, zniszczenia kraju wskutek tejże, stanowczym potępieniu nazizmu i śmierci wodza, tradycja budowy autostrad w Niemczech przetrwała po dzień dzisiejszy, zasadniczo nie zmieniając się przez 80 lat. Jedyne co się zmieniło, to cel budowy autostrad, który przestał być militarny – temu obecnie służy budowa autostrad w Polsce.

Zobacz też[edytuj • edytuj kod]