T-Mobile: Różnice pomiędzy wersjami
Polskacafe (dyskusja • edycje) Znacznik: edytor źródłowy |
M (Wycofano ostatnie edycje autorstwa Typowekonto; przywrócono ostatnią wersję autorstwa 87.205.128.119.) Znacznik: rewert |
||
(Nie pokazano 13 wersji utworzonych przez 10 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Youtube|CElRn-Uh-qk|Przeciętna reklama T-Mobile (wtedy jeszcze jako Era)}} |
|||
'''T-Mobile''' (znany również jako ''timobajl'', wśród |
'''T-Mobile''' (znany również jako ''timobajl'', wśród [[wieśniak]]ów ''temobile'', niekiedy również jako „Te-Debile”) – niemiecka, ale również polskojęzyczna sieć komórkowa, która ma za zadanie <del>po</del>łączyć Europę, a w ostateczności – cały świat. Sieć w Polsce istnieje od czerwca [[2011]], kiedy to weszła w miejsce urodzonej na polskim łonie, poczciwej sieci Era. |
||
== Historia == |
== Historia == |
||
Zalążki sieci powstały już dawno temu, kiedy to niemiecka państwowa [[telefon]]ia, Deutsche Telekom, postanowiła zostać potentatem na rynku komórkowym. W szybkim tempie [[Kolor różowy|różowy kolor]], zwany w strukturach [[hipster]]skich – magentą, zalał pół Europy. W roku 2011, w styczniu, Miroslav Rakowsky, prezes Polskiej Telefonii Cyfrowej poinformował, że Era w Polsce się kończy i następuje nowa Era… tfu, T-Mobile. Po 6 czerwca, gdy wszystkie szyldy zostały już przemalowane, po pierwszej fali napływu klientów<ref>Których najczęstszymi pytaniami były „czy na skutek zmiany operatora mogę z Wami zerwać umowę?” oraz „gdzie znajdę salon Ery?”</ref>, nastała w polskiej telewizji fala reklam nowego potentata na rynku ''[[mózg|szarych]] tylko z koloru'' komórek. Hasło kampanii wzywało lud do jednoczenia się w chwilach, które łączą<ref>Bo od tego są one, od tego one są, od tego są one…</ref>. I owszem, ludzie zaczęli się łączyć… w nienawiści do stacji [[telewizja|telewizyjnych]], które całe [[wakacje]] katowały widzów reklamami. |
Zalążki sieci powstały już dawno temu, kiedy to niemiecka państwowa [[telefon]]ia, Deutsche Telekom, postanowiła zostać potentatem na rynku komórkowym. W szybkim tempie [[Kolor różowy|różowy kolor]], zwany w strukturach [[hipster]]skich – magentą, zalał pół Europy. W roku 2011, w styczniu, Miroslav Rakowsky, prezes Polskiej Telefonii Cyfrowej poinformował, że Era w Polsce się kończy i następuje nowa Era… tfu, T-Mobile. Po 6 czerwca, gdy wszystkie szyldy zostały już przemalowane, po pierwszej fali napływu klientów<ref>Których najczęstszymi pytaniami były „czy na skutek zmiany operatora mogę z Wami zerwać umowę?” oraz „gdzie znajdę salon Ery?”</ref>, nastała w polskiej telewizji fala reklam nowego potentata na rynku ''[[mózg|szarych]] tylko z koloru'' komórek. Hasło kampanii wzywało lud do jednoczenia się w chwilach, które łączą<ref>Bo od tego są one, od tego one są, od tego są one…</ref>. I owszem, ludzie zaczęli się łączyć… w nienawiści do stacji [[telewizja|telewizyjnych]], które całe [[wakacje]] katowały widzów reklamami. |
||
== Oferta == |
== Oferta == |
||
{{Nonnews|[[NonNews:Nonsensopedia vs T-Mobile|Nonsensopedia vs T-Mobile]]}} |
|||
Nie wnosi ona nic nowego na rynek, jednak dzięki zmianie klienci mogą się cieszyć rażąco różowym wystrojem salonów oraz ekspedientkami niemieckiej urody, a także rozdawanymi gadżetami typu notes, ołówek i kolorowy długopis<ref><del>Najczęściej</del> Zawsze [[kolor różowy|różowy]]</ref>. Chwalą się również sprzętami wysokiej klasy, które są w stanie wyświetlić ich reklamy w średnich detalach oraz mają możliwość zagrania w [[Angry Birds]] na detalach możliwie najniższych (grafika wyłączona) przy których utrzymuje prędkość ok. 14 FPS, choć wciąż trwają prace mające na celu zmniejszyć ilość FPS'ów poniżej 10 (osiągnięte jedynie w sprzętach sieci [[TuBiedronka]]). Dodatkowo operator na początku sierpnia pozwolił każdemu użytkownikowi płacić 4 grosze za sprawdzenie stanu konta.<ref>Więc jeśli właśnie sprawdziłeś stan konta, to i tak masz o 4 grosze mniej, niż podał automat</ref> Oczywiście tylko dlatego, że użytkownicy skarżyli się na zbyt niskie koszta, przez co nie mogli oddać odpowiednio dużej ofiary na rzecz wspaniałej oferty. |
Nie wnosi ona nic nowego na rynek, jednak dzięki zmianie klienci mogą się cieszyć rażąco różowym wystrojem salonów oraz ekspedientkami niemieckiej urody, a także rozdawanymi gadżetami typu notes, ołówek i kolorowy długopis<ref><del>Najczęściej</del> Zawsze [[kolor różowy|różowy]]</ref>. Chwalą się również sprzętami wysokiej klasy, które są w stanie wyświetlić ich reklamy w średnich detalach oraz mają możliwość zagrania w [[Angry Birds]] na detalach możliwie najniższych (grafika wyłączona) przy których utrzymuje prędkość ok. 14 FPS, choć wciąż trwają prace mające na celu zmniejszyć ilość FPS'ów poniżej 10 (osiągnięte jedynie w sprzętach sieci [[TuBiedronka]]). Dodatkowo operator na początku sierpnia pozwolił każdemu użytkownikowi płacić 4 grosze za sprawdzenie stanu konta.<ref>Więc jeśli właśnie sprawdziłeś stan konta, to i tak masz o 4 grosze mniej, niż podał automat</ref> Oczywiście tylko dlatego, że użytkownicy skarżyli się na zbyt niskie koszta, przez co nie mogli oddać odpowiednio dużej ofiary na rzecz wspaniałej oferty. |
||
{{przypisy}} |
{{przypisy}} |
||
{{gsm}} |
{{gsm}} |
||
[[Kategoria: |
[[Kategoria:Operatorzy telefonii komórkowej|T-Mobile]] |
Aktualna wersja na dzień 18:07, 16 lip 2024
T-Mobile (znany również jako timobajl, wśród wieśniaków temobile, niekiedy również jako „Te-Debile”) – niemiecka, ale również polskojęzyczna sieć komórkowa, która ma za zadanie połączyć Europę, a w ostateczności – cały świat. Sieć w Polsce istnieje od czerwca 2011, kiedy to weszła w miejsce urodzonej na polskim łonie, poczciwej sieci Era.
Historia[edytuj • edytuj kod]
Zalążki sieci powstały już dawno temu, kiedy to niemiecka państwowa telefonia, Deutsche Telekom, postanowiła zostać potentatem na rynku komórkowym. W szybkim tempie różowy kolor, zwany w strukturach hipsterskich – magentą, zalał pół Europy. W roku 2011, w styczniu, Miroslav Rakowsky, prezes Polskiej Telefonii Cyfrowej poinformował, że Era w Polsce się kończy i następuje nowa Era… tfu, T-Mobile. Po 6 czerwca, gdy wszystkie szyldy zostały już przemalowane, po pierwszej fali napływu klientów[1], nastała w polskiej telewizji fala reklam nowego potentata na rynku szarych tylko z koloru komórek. Hasło kampanii wzywało lud do jednoczenia się w chwilach, które łączą[2]. I owszem, ludzie zaczęli się łączyć… w nienawiści do stacji telewizyjnych, które całe wakacje katowały widzów reklamami.
Oferta[edytuj • edytuj kod]
Nie wnosi ona nic nowego na rynek, jednak dzięki zmianie klienci mogą się cieszyć rażąco różowym wystrojem salonów oraz ekspedientkami niemieckiej urody, a także rozdawanymi gadżetami typu notes, ołówek i kolorowy długopis[3]. Chwalą się również sprzętami wysokiej klasy, które są w stanie wyświetlić ich reklamy w średnich detalach oraz mają możliwość zagrania w Angry Birds na detalach możliwie najniższych (grafika wyłączona) przy których utrzymuje prędkość ok. 14 FPS, choć wciąż trwają prace mające na celu zmniejszyć ilość FPS'ów poniżej 10 (osiągnięte jedynie w sprzętach sieci TuBiedronka). Dodatkowo operator na początku sierpnia pozwolił każdemu użytkownikowi płacić 4 grosze za sprawdzenie stanu konta.[4] Oczywiście tylko dlatego, że użytkownicy skarżyli się na zbyt niskie koszta, przez co nie mogli oddać odpowiednio dużej ofiary na rzecz wspaniałej oferty.
Przypisy
- ↑ Których najczęstszymi pytaniami były „czy na skutek zmiany operatora mogę z Wami zerwać umowę?” oraz „gdzie znajdę salon Ery?”
- ↑ Bo od tego są one, od tego one są, od tego są one…
- ↑
NajczęściejZawsze różowy - ↑ Więc jeśli właśnie sprawdziłeś stan konta, to i tak masz o 4 grosze mniej, niż podał automat