Sim: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Znaczniki: przez API rewert
(→‎Najszybciej: moveobjects on nie usuwa sima bo ten pojawia się po ponownym wczytaniu parceli)
 
(Nie pokazano 15 wersji utworzonych przez 10 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
{{popr}}
{{popr}}
[[Plik:Keyboardcat.jpg|thumb|200px|Sim grający na keyboardzie]]
[[Plik:Keyboardcat.jpg|thumb|200px|Sim grający na keyboardzie]]
'''Sim''' – ludzik z [[Gra komputerowa|gry]] ''[[The Sims]]'', którym się opiekujemy. Aby Sim był szczęśliwy, trzeba mu dostarczyć to, czego potrzebuje do życia. Inną opcją, o wiele popularniejszą, jest zabicie go. Ta ostatnia opcja jest bardziej powszechna, ponieważ zachowania wszystkich homo sapiens neandertalis<ref>Znaczy się Simów.</ref> doprowadzają nas do apatii, śpiączki szpitalnej i wielu innych objawów szaleństwa, przez co jesteśmy podświadomie zmuszeni do zabicia naszego głupiego niczym sznurówka człowieczka na wiele bardzo zróżnicowanych sposobów.
'''Sim''' – postać tytułowa [[Gra komputerowa|gry]] ''[[The Sims]]''. Aby Sim był szczęśliwy, trzeba mu dostarczyć to, czego potrzebuje do życia. Inną opcją jest zabicie go; jest to bardziej powszechne rozwiązanie, ponieważ zachowania wszystkich homo sapiens neandertalis<ref>Znaczy się Simów</ref> doprowadzają graczy do apatii, śpiączki szpitalnej i wielu innych objawów szaleństwa. Przez to właśnie, ponad połowa ludzi grających w tę grę jest podświadomie zmuszona do zabicia głupiego niczym sznurówka, człowieczka Sima na bardzo wiele zróżnicowanych sposobów.

{{spisnaprawo}}
{{spisnaprawo}}


Linia 13: Linia 14:
# Uruchom miotacz ognia na dywanie. Dywan natychmiast zapala się, a przy okazji robią to też dywany z nim stykające się. Dzięki temu ogień może szybko się rozprzestrzeniać.
# Uruchom miotacz ognia na dywanie. Dywan natychmiast zapala się, a przy okazji robią to też dywany z nim stykające się. Dzięki temu ogień może szybko się rozprzestrzeniać.
# Działa w ''The Sims 2: Osiedlowe Życie''. Rzuć dowolnym czarnoksięskim Simem zaklęcie „Inflammo”. Potem zadbaj tylko o odpowiednią ilość materiałów łatwopalnych.
# Działa w ''The Sims 2: Osiedlowe Życie''. Rzuć dowolnym czarnoksięskim Simem zaklęcie „Inflammo”. Potem zadbaj tylko o odpowiednią ilość materiałów łatwopalnych.
# Działa w ''[[The Sims 3]]''. Wybuduj małe pomieszczenie i ustaw w nim mnóstwo krzeseł i grill. Każ Simowi, by ugotował hot-dogi. Po wejściu do pokoiku usuń drzwi i kupić jeszcze więcej drewnianych rzeczy. Minusem jest fakt, że trzeba ciągle kasować funkcję ''gaś pożar''.
# Działa w ''[[The Sims 3]]''. Wybuduj małe pomieszczenie i ustaw w nim mnóstwo krzeseł i grill. Każ Simowi, by ugotował [[hot dog]]i. Po wejściu do pokoiku usuń drzwi i kupić jeszcze więcej drewnianych rzeczy. Minusem jest fakt, że trzeba ciągle kasować funkcję ''gaś pożar''.
# Także działa w ''The Sims 3''. Sposób na spalenie dziecka: Kup kuchenkę i każ Simowi coś gotować. Gdy już zaczniesz zrób pauzę i wpisz do konsoli kodów kod: moveObjects on . Wejdź w tryb budowania i zrób pomieszczenie, które będzie miało 2 segmenty ścian po każdej stronie. Potem daj te wielkie okna, wstaw tam dziecko, anuluj gotowanie, wstaw kuchenkę do pomieszczenia i poczekaj aż dzieciarnia się spali.
# Także działa w ''The Sims 3''. Sposób na spalenie dziecka: Kup kuchenkę i każ Simowi coś gotować. Gdy już zaczniesz zrób pauzę i wpisz do konsoli kodów kod: moveObjects on . Wejdź w tryb budowania i zrób pomieszczenie, które będzie miało 2 segmenty ścian po każdej stronie. Potem daj te wielkie okna, wstaw tam dziecko, anuluj gotowanie, wstaw kuchenkę do pomieszczenia i poczekaj aż dzieciarnia się spali.
# Działa w ''The Sims 3: Zwierzaki''. Musisz mieć jednorożca w rodzinie. Można go ściągnąć ze strony The Sims 3 (łatwy sposób), albo znaleźć go na świecie, karmić, głaskać, mieć 3 przyjaciół zwierzaków i prosić go o dołączenie do rodziny (trudny sposób). Musimy postawić Sima w jakimś zamkniętym pomieszczeniu, i kazać jednorożcowi rozpalić w nim ogień. Potem sim nie zdąży tego zgasić i… wiecie co.
# Działa w ''The Sims 3: Zwierzaki''. Musisz mieć jednorożca w rodzinie. Można go ściągnąć ze strony The Sims 3 (łatwy sposób), albo znaleźć go na świecie, karmić, głaskać, mieć 3 przyjaciół zwierzaków i prosić go o dołączenie do rodziny (trudny sposób). Musimy postawić Sima w jakimś zamkniętym pomieszczeniu, i kazać jednorożcowi rozpalić w nim ogień. Potem sim nie zdąży tego zgasić i… wiecie co.
Linia 46: Linia 47:
== Głodówki ==
== Głodówki ==
=== Zwierzyniec ===
=== Zwierzyniec ===
Sposób jest prosty – wystarczy zbudować niewielkie ogrodzenie (byle zamknięte) na zewnątrz domu. Gdy takowe powstanie wpisujemy kod <tt>moveObjects On</tt> i każdego Sima (niekoniecznie naszego) przenosimy do zagrody. Gdy uzbieramy zwierzyniec możemy patrzeć z przyjemnością na zdychających Simów. Wbijamy kod ''TestingCheatsEnabled true'', naciskamy z shiftem na skrzynkę pocztową. Potem wybieramy się do byle jakiech Simów, przesuwamy pasek znajomości na ''najdebeściejsza psiapsiółka'' (albo ''psipsiaciel''). Ale co to za przyjemność ze śmierci jednego Sima? Lepiej zrobić jak największą grupę, najlepiej połowę miasta! Pod preteksem domówki zapraszamy parę osób. Gdy wszyscy zaproszeni przybędą na miejsce, przesuwamy Simów kodem moveobjects On, potem ustawiamy koło nich klatkę - a w klatce basenik bez wyjścia i patrzymy jak wychodzi CMENTARZ.
Sposób jest prosty – wystarczy zbudować niewielkie ogrodzenie (byle zamknięte) na zewnątrz domu. Gdy takowe powstanie wpisujemy kod <tt>moveObjects On</tt> i każdego Sima (niekoniecznie naszego) przenosimy do zagrody. Gdy uzbieramy zwierzyniec możemy patrzeć z przyjemnością na zdychających Simów. Wbijamy kod ''TestingCheatsEnabled true'', naciskamy z shiftem na skrzynkę pocztową. Potem wybieramy się do byle jakiech Simów, przesuwamy pasek znajomości na ''najdebeściejsza psiapsiółka'' (albo ''psipsiaciel''). Ale co to za przyjemność ze śmierci jednego Sima? Lepiej zrobić jak największą grupę, najlepiej połowę miasta! Pod preteksem domówki zapraszamy parę osób. Gdy wszyscy zaproszeni przybędą na miejsce, przesuwamy Simów kodem moveobjects On, potem ustawiamy koło nich klatkę a w klatce basenik bez wyjścia i patrzymy jak wychodzi CMENTARZ.


=== Cztery ściany ===
=== Cztery ściany ===
Linia 55: Linia 56:


=== Zatrucie zapachem ===
=== Zatrucie zapachem ===
Każemy wejść simowi do długo niemytej toalety 2x2 z 2-polową wanną i muszlą klozetową, zabieramy drzwi i patrzymy co się stanie. (Najczęściej sim ma deda do 1 do 2 dni, zależnie od tego jaki ma status głodu, komfortu, higieny i zabawy). Jak każdy wskaźnik dojdzie do 0, to sim umiera. Najlepiej jest wysłać sima z połową wszystkich wskaźników i zamknąć go tam.(Łazienka musi być kwadratowa na 4 pola). Działa w The Sims 2 i 3.
Każemy wejść simowi do długo niemytej toalety 2x2 z 2-polową wanną i muszlą klozetową, zabieramy drzwi i patrzymy co się stanie. (Najczęściej sim ma deda od 1 do 2 dni, zależnie od tego jaki ma status głodu, komfortu, higieny i zabawy). Jak każdy wskaźnik dojdzie do 0, to sim umiera. Najlepiej jest wysłać sima z połową wszystkich wskaźników i zamknąć go tam.(Łazienka musi być kwadratowa na 4 pola). Działa w The Sims 2 i 3.


=== Głód w kuchni ===
=== Głód w kuchni ===
Linia 124: Linia 125:
# Niech Sim uda się do dowolnego państwa, np. do Francji. Następnym krokiem jest chodzenie po grobowcach. W wielu z nich występują ukryte pułapki podłogowe. Takimi miejscami są chociażby Chateau du Landgraab czy Wielka Piramida. Chwila nieuwagi, a Sim wejdzie w jedną z nich – ogniową, elektryczną, gdzie albo się usmaży, albo upiecze (zdarza się też tak, że wychodzi z opresji cało, jedynie osmalony…).
# Niech Sim uda się do dowolnego państwa, np. do Francji. Następnym krokiem jest chodzenie po grobowcach. W wielu z nich występują ukryte pułapki podłogowe. Takimi miejscami są chociażby Chateau du Landgraab czy Wielka Piramida. Chwila nieuwagi, a Sim wejdzie w jedną z nich – ogniową, elektryczną, gdzie albo się usmaży, albo upiecze (zdarza się też tak, że wychodzi z opresji cało, jedynie osmalony…).


== Staroświeckie ==
== Średniowieczne ==
=== Trucizna ===
=== Trucizna ===
Dobijamy szpiegiem do 10 poziomu. Następnie zbieramy anielskie ziele i lecimy robić kosę kosiarza. Możemy teraz wybrać pomiędzy trzema możliwościami
Dobijamy szpiegiem do 10 poziomu. Następnie zbieramy anielskie ziele i lecimy robić kosę kosiarza. Możemy teraz wybrać pomiędzy trzema możliwościami
Linia 145: Linia 146:


=== Satelita ===
=== Satelita ===
Sim patrzy sobie na gwiazdki w [[noc]]y (ewentualnie na chmurki w [[dzień]]) i dziadowski satelita spada. Sim przez chwile jeszcze widzi gwiazdki<ref>W dzień zaczyna widzieć gwiazdki.</ref>, acz potem przychodzi żniwiarz, a satelitę można sprzedać za 1999 simoleonów. Można tak zarabiać na życie. Tylko w „The Sims 2”. W „The Sims 3 Kariera” obecne jako „meteoryt”.
Sim patrzy sobie na gwiazdki w [[noc]]y (ewentualnie na chmurki w [[dzień]]) i dziadowski satelita spada. Sim przez chwile jeszcze widzi gwiazdki<ref>W dzień zaczyna widzieć gwiazdki</ref>, acz potem przychodzi żniwiarz, a satelitę można sprzedać za 1999 simoleonów. Można tak zarabiać na życie. Tylko w „The Sims 2”. W „The Sims 3 Kariera” obecne jako „meteoryt”.


=== Fight Club ===
=== Fight Club ===
Linia 183: Linia 184:
lub
lub


Wpisujemy w The Sims 2
Wpisujemy "moveObjectson", wchodzimy w tryb budowania/kupowania i "sprzedajemy" Sima.

''boolProp testingcheatsenabled true'', klikamy naszego sima przytrzymując lewy Shift, potem „Force Error” i „Delete”.


= Wniosek =
== Wniosek ==
Jak widać, jest bardzo wiele sposobów zabicia Sima, a niezmordowani gracze wciąż odnajdują nowe. Oczywiście istnieje niewielka grupa dewiantów usiłujących uszczęśliwić swoje Simy, ale są to osobnicy niebezpieczni, oficjalnie zwalczani przez Ligę Do Zwalczania Dziwnych Ludzi i [[Gandalf]]a. Takimi ludźmi nie należy się jednak przejmować, gdyż stanowią oni margines społeczeństwa. Szacuje się, że jedynie ok. 97% graczy preferuje taki właśnie styl gry.
Jak widać, jest bardzo wiele sposobów zabicia Sima, a niezmordowani gracze wciąż odnajdują nowe. Oczywiście istnieje niewielka grupa dewiantów usiłujących uszczęśliwić swoje Simy, ale są to osobnicy niebezpieczni, oficjalnie zwalczani przez Ligę Do Zwalczania Dziwnych Ludzi i [[Gandalf]]a. Takimi ludźmi nie należy się jednak przejmować, gdyż stanowią oni margines społeczeństwa. Szacuje się, że jedynie ok. 97% graczy preferuje taki właśnie styl gry.


{{przypisy}}
{{przypisy}}
[[Kategoria:Pojęcia z gier komputerowych]]
[[Kategoria:Postacie z gier komputerowych]]

Aktualna wersja na dzień 07:27, 20 mar 2023

Sim grający na keyboardzie

Sim – postać tytułowa gry The Sims. Aby Sim był szczęśliwy, trzeba mu dostarczyć to, czego potrzebuje do życia. Inną opcją jest zabicie go; jest to bardziej powszechne rozwiązanie, ponieważ zachowania wszystkich homo sapiens neandertalis[1] doprowadzają graczy do apatii, śpiączki szpitalnej i wielu innych objawów szaleństwa. Przez to właśnie, ponad połowa ludzi grających w tę grę jest podświadomie zmuszona do zabicia głupiego niczym sznurówka, człowieczka Sima na bardzo wiele zróżnicowanych sposobów.

Sposoby na zabicie Sima[edytuj • edytuj kod]

Sposoby „ogniste”[edytuj • edytuj kod]

Samospalenie[edytuj • edytuj kod]

  1. Kup mu kuchenkę i poleć przygotowanie jedzenia. Przy odrobinie szczęścia kuchenka zacznie płonąć. Na wszelki wypadek olej jedzenie które przyrządzasz, każąc mu robić coś innego, bo istnieje szansa że uda mu się jednak coś ugotować. Nie wzywaj straży pożarnej (dla bezpieczeństwa można zlikwidować telefony i alarmy przeciwpożarowe)! Działa tylko, gdy Sim nie ma żadnego doświadczenia w gotowaniu.
  2. Wyściel pokój dywanami i kodem postaw tam ognisko. Efektywność: 100%.
  3. Postaw dwa drzewa, a pomiędzy nimi hamak i poczekaj do jesieni. Potem każ jednemu Simowi położyć się na hamaku, a drugiemu żeby zgrabił i podpalił liście. Wtedy hamak zacznie się palić razem z tym pierwszym.
  4. Odpal fajerwerki wewnątrz domu. Najlepiej pięć. Niestety więcej się nie da, bo po przy odpalaniu szóstego fajerwerku nasz Sim spłonie.
  5. Uruchom miotacz ognia na dywanie. Dywan natychmiast zapala się, a przy okazji robią to też dywany z nim stykające się. Dzięki temu ogień może szybko się rozprzestrzeniać.
  6. Działa w The Sims 2: Osiedlowe Życie. Rzuć dowolnym czarnoksięskim Simem zaklęcie „Inflammo”. Potem zadbaj tylko o odpowiednią ilość materiałów łatwopalnych.
  7. Działa w The Sims 3. Wybuduj małe pomieszczenie i ustaw w nim mnóstwo krzeseł i grill. Każ Simowi, by ugotował hot dogi. Po wejściu do pokoiku usuń drzwi i kupić jeszcze więcej drewnianych rzeczy. Minusem jest fakt, że trzeba ciągle kasować funkcję gaś pożar.
  8. Także działa w The Sims 3. Sposób na spalenie dziecka: Kup kuchenkę i każ Simowi coś gotować. Gdy już zaczniesz zrób pauzę i wpisz do konsoli kodów kod: moveObjects on . Wejdź w tryb budowania i zrób pomieszczenie, które będzie miało 2 segmenty ścian po każdej stronie. Potem daj te wielkie okna, wstaw tam dziecko, anuluj gotowanie, wstaw kuchenkę do pomieszczenia i poczekaj aż dzieciarnia się spali.
  9. Działa w The Sims 3: Zwierzaki. Musisz mieć jednorożca w rodzinie. Można go ściągnąć ze strony The Sims 3 (łatwy sposób), albo znaleźć go na świecie, karmić, głaskać, mieć 3 przyjaciół zwierzaków i prosić go o dołączenie do rodziny (trudny sposób). Musimy postawić Sima w jakimś zamkniętym pomieszczeniu, i kazać jednorożcowi rozpalić w nim ogień. Potem sim nie zdąży tego zgasić i… wiecie co.
  10. Działa w TS3 z dodatkiem „Kariera”. Kupujemy sobie stół wynalazcy (najlepiej jak sim ma cechę niezdarny) i każemy robić Simowi coś trudnego. Przy odrobinie szczęścia sim się podpali, a jeszcze lepiej jak śmierć wyrzuci jego prochy do śmietnika (własne doświadczenie).
  11. Działa w The Sims 3: Nie z Tego Świata. Kupujemy drzewko, na którym rosną magiczne fasolki, każemy Simowi je jeść, a przy odrobinie szczęścia – Sim zapali się (uwaga, te fasolki powodują też drugi rodzaj śmierci!).
  12. Działa w The Sims. Kupujemy Antyczną lampę za 375 Simoleonów i gramy w nią. Jeżeli dżin powie: Ogień czy woda? albo Praca czy relaks? wybieramy Ogień albo Relaks. Więc tak: jeśli przy Relaksie wyskoczy komunikat rozpoczynający się słowami „Wielkie kule ognia”, oznacza to, że będzie pożar. Jeśli przy Ogniu komunikat zakończy się słowem „Ogień”, to pożar występuje tak samo. Teraz nie instaluj „Ogniomistrza” i czekaj, aż pożar dojdzie do Sima i zostaną popiołki. UWAGA: Ta sztuczka nie zawsze się sprawdza!
  13. Działa w The Sims 3: Studenckie Życie. Już chyba po samej nazwie widać, że to coś głupiego. Gdy jest jakaś impreza, wystarczy rzucić wyzwanie do podzielenia przez zero. Wtedy ten Sim zacznie się palić (Simowie nie będą na to zwracać uwagi, ale gdy przyjdzie Mroczny Kosiarz – już tak). Naszego Sima nie da się tym zabić, ale można innego.

Nie próbuj tego w domu[edytuj • edytuj kod]

Odpal petardę w pokoju. Miłego obserwowania rezultatów! (opcja dostępna w dodatku Światowe życie lub w „The Sims 2: Na święta” i „The Sims 3: Wymarzone Podróże” i w The Sims 1).

Spalenie dzięki choince[edytuj • edytuj kod]

Opcja dostępna tylko The Sims 2 z dodatkiem bożonarodzeniowym. Kup jak największą ilość choinek i włóż ją do jednego pomieszczenia, czekamy parę godzin aż lampki w choince się przegrzeją i choinki zaczną się palić. Po około minucie, jeśli jest to pomieszczenie zamknięte, Sim się spala.

Spalenie „na smoka”[edytuj • edytuj kod]

Opcja dostępna tylko w The Sims Abrakadabra. Kupujemy sobie „magiczne jajo”, z którego wylęga się mały smok. Wystarczy poczekać aż podrośnie, zacznie zionąć ogniem i spali nam chałupę (włącznie z Simem). Potem to już standard: przychodzi kostucha i zabiera biednego Simusia.

Konferencja[edytuj • edytuj kod]

Wprowadzamy Sima do pokoju wypełnionego po brzegi krzesełkami z rozpalonym kominkiem. Zabieramy mu drzwi i podziwiamy spalanie sima na stosie. Uwaga! W dużym pokoju Sim może unikać ognia, więc warto robić mniejsze pomieszczenia.

Allah akbar[edytuj • edytuj kod]

Potrzebny dodatek „Kariera”. Uczymy Sima wynalazczości, aż do 6 poziomu. Dobudowujemy pokój z dywanami, krzesłami etc., wprowadzamy Sima, usuwamy drzwi, klikamy na czymś „Detonuj” i… Sim się wyCenzura2.svgli w powietrze. Czy to nie jest piękne?

Sposoby „wodne”[edytuj • edytuj kod]

Be like DiCaprio[edytuj • edytuj kod]

Potrzebny dodatek „Rajska Wyspa”. Gdy nasz Sim nauczy się nurkować, pora wysłać go na nurkowanie z butlą. Oczywiście ignorujemy wskaźnik tlenu, czekając na kolegę Neptuna.

Basen bez wyjścia[edytuj • edytuj kod]

To jeden z najprostszych, najpopularniejszych, ale zarazem najnudniejszym sposobów na osiągnięcie celu. Wystarczy jednak tylko niewielki basen i wejście do niego na początek. Gdy ludzik zadowolony wskoczy do wody, należy usunąć wejście i patrzeć, jak umiera. Można również nie budować wejścia, a trampolinę. To dobry sposób, bo nie trzeba później niczego kasować, tylko delektować się swoim dziełem. Nie działa w grze „The Sims 3”, tam ludzik niestety może wyjść z basenu bez drabinki bez najmniejszego problemu. W takim wypadku należy cały basen obstawić ścianą lub płotem.

Czasami jednak zdarza się, że gdy Sima (w The Sims 3) non stop wprowadza się do wody, Sim, po następnym z kolei wyjściu z wody zaczyna się topić w podłodze.

Głodówki[edytuj • edytuj kod]

Zwierzyniec[edytuj • edytuj kod]

Sposób jest prosty – wystarczy zbudować niewielkie ogrodzenie (byle zamknięte) na zewnątrz domu. Gdy takowe powstanie wpisujemy kod moveObjects On i każdego Sima (niekoniecznie naszego) przenosimy do zagrody. Gdy uzbieramy zwierzyniec możemy patrzeć z przyjemnością na zdychających Simów. Wbijamy kod TestingCheatsEnabled true, naciskamy z shiftem na skrzynkę pocztową. Potem wybieramy się do byle jakiech Simów, przesuwamy pasek znajomości na najdebeściejsza psiapsiółka (albo psipsiaciel). Ale co to za przyjemność ze śmierci jednego Sima? Lepiej zrobić jak największą grupę, najlepiej połowę miasta! Pod preteksem domówki zapraszamy parę osób. Gdy wszyscy zaproszeni przybędą na miejsce, przesuwamy Simów kodem moveobjects On, potem ustawiamy koło nich klatkę – a w klatce basenik bez wyjścia i patrzymy jak wychodzi CMENTARZ.

Cztery ściany[edytuj • edytuj kod]

Sim zostaje na zawsze zamknięty w pokoju bez klamek i w ogóle bez niczego. Umiera bardzo długo (chyba, że wpiszesz TestingCheatsEnabled true), lecz zabawa przednia.

Głód[edytuj • edytuj kod]

Po prostu skasuj lodówkę, telefon, kosz na śmieci i patrz, jak zdycha z głodu. Udaje się jednak tylko z Simami nastoletnimi, młodymi dorosłymi, dorosłymi i starymi. Dzieci, małe dzieci oraz niemowlaki zabiera opieka społeczna. W The Sims 2 można wpisać kod boolprop TestingCheatsEnabled true (niestety po wpisaniu kodu trzeba wrócić do otoczenia i z powrotem wejść w rodzinę, aby kod zadziałał), a w The Sims 3 to samo, ale bez boolprop na początku. Następnie pociągnij pasek głodu do końca w lewo. Sim momentalnie umiera z głodu.

Zatrucie zapachem[edytuj • edytuj kod]

Każemy wejść simowi do długo niemytej toalety 2x2 z 2-polową wanną i muszlą klozetową, zabieramy drzwi i patrzymy co się stanie. (Najczęściej sim ma deda od 1 do 2 dni, zależnie od tego jaki ma status głodu, komfortu, higieny i zabawy). Jak każdy wskaźnik dojdzie do 0, to sim umiera. Najlepiej jest wysłać sima z połową wszystkich wskaźników i zamknąć go tam.(Łazienka musi być kwadratowa na 4 pola). Działa w The Sims 2 i 3.

Głód w kuchni[edytuj • edytuj kod]

Dajemy sima do kuchni z jedzeniem w lodówce, bez telefonu, z piekarnikiem, z dywanami i ławkami, z regałem, bez umywalki, ze stolikiem, bez alarmu i bez drzwi. Gdy Sim zgłodnieje i zrobi coś do zjedzenia, usuń potrzebę zjedzenia czegoś i daj mu zadanie czytania książek.

Gdy zacznie się palić, usuń „gaś pożar” i stań jak najbliżej ściany. Sim się zjara, przyjdzie tajnos śmiercios with strasznos kosos i go zabierze. Jeśli urna leży tuż przy ścianie, to postaw drzwi naprzeciwko urny, zabierz drzwi od każdego pokoju w domu i Simusie nie będą mogły wejść do kuchni, bo urna blokuje drzwi. Przejście do innego pokoju też odpada, bo nie ma drzwi. Simy szybko zdechną z głodu.

Pić![edytuj • edytuj kod]

Wymagane The Sims 3: Po zmroku/Nie z tego świata i bycie wampirem. Po prostu uniemożliwiamy wampirkowi kąsania innych simów, picia soku plazmowego, ani innych produktów krwiopochodnych. Po pewnym czasie sim umiera z pragnienia dając czarnego ducha z pulsującym na czerwono sercem. Napromieniowanie światłem słonecznym (aż do nastrójnika „Za dużo słońca”) przyspiesza proces.

Sposoby „elektryczne”[edytuj • edytuj kod]

Porażenie prądem[edytuj • edytuj kod]

W pierwszej części, jeśli Sim nie posiada umiejętności technicznych, może zabić się zmieniając żarówkę. Szansa na to jest ok. 2%, ale jest to bardzo efektowne. Najpierw robi się rentgen, a potem kupka popiołu. W drugiej części, można się zabić naprawiając (lub też w TS2: Czas wolny majsterkując w nim) komputer, telewizor lub radio. Jest jednak szansa, iż Sim przeżyje, ale jest obsypany popiołem. Natomiast w trzeciej odnotowano przypadek, kiedy Sim po naprawie sprzętu elektrycznego usiadł na muszli klozetowej i tam został porażony.

Zombie[edytuj • edytuj kod]

Tylko w The Sims: Światowe Życie: Zrób tyle eliksirów, aby w końcu trafić na ten, który zamienia Sima w zombie. Jest to eliksir różowy. Następnie włącz telewizor. Zombie rozwala go, a inny musi spróbować go naprawić.

Piorunująca śmierć[edytuj • edytuj kod]

Ta metoda jest dostępna tylko w dodatku „The Sims 2: Cztery pory roku”. Podczas deszczu musisz wpuścić sima do basenu w ogrodzie. Resztę zrobi natura.

Porażenie[edytuj • edytuj kod]

Opcja dostępna tylko w The Sims 2 z dodatkiem bożonarodzeniowym. Kupujemy świecącego sztucznego renifera i każemy Simowi go głaskać. Głaszczemy go tak długo, aż Sim zostanie porażony tak mocno, że umrze.

Sposoby „pogodowe”[edytuj • edytuj kod]

Zamrożenie[edytuj • edytuj kod]

Opcja dostępna w „The Sims 2: Cztery pory roku” i „The Sims 3: Cztery pory roku”. Należy wysłać delikwenta na mróz w samych gaciach i przestać się dziwić, czemu on się robi taki niebieski.

Ugotowanie[edytuj • edytuj kod]

Opcja dostępna w „The Sims 2: Cztery pory roku”. W tym wypadku odziewamy sima w ciepłe ubranie i wysyłamy do prac polowych w upał.

Kupka popiołu[edytuj • edytuj kod]

Tym razem niezbędny jest nam dodatek „The Sims 2: Nocne życie”. Zamieniamy naszego ukochanego wypieszczonego Sima w wampira i wysyłamy na dwór za dnia. Nosferatu is dead.

Grad[edytuj • edytuj kod]

Wymagany jest dodatek „The Sims 2: Cztery pory roku”. Gdy pada grad, każ wyjść Simowi na zewnątrz (chyba, że już tam jest) i liczyć na to, że się uda. Sim dostanie gradem w łeb i padnie.

Sposoby „chorobowe”[edytuj • edytuj kod]

Chomicza grypa[edytuj • edytuj kod]

Działa w The Sims: Światowe Życie. Kup swojemu Simowi chomiczka, każesz go głaskać, przytulać i całować, ale nie dopuszczasz, aby ktokolwiek mył klatkę. Niedługo później twój Sim zacznie kaszleć, a po pewnym czasie umrze na nieznaną chorobę. Uwaga! Zaraza łatwo się rozprzestrzenia po domownikach.

Stare żarcie[edytuj • edytuj kod]

Kup pizzę. Zostawiamy ją na kilka dni, po czym dajemy ją Simowi. Jeśli będziesz miał szczęście, zobaczysz śmierć spowodowaną zatruciem. Gratulujemy!

Zapalenie płuc[edytuj • edytuj kod]

Po złapaniu grypy lub przeziębienia (można się zarazić od robactwa, innego sima, lub w pracy/szkole) nie przejmuj się tym i dalej haruj simem. Po pewnym czasie przekształcają się one w zapalenie płuc, które w 3 dni zabija sima.

Sposoby „paranormalne”[edytuj • edytuj kod]

Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie[edytuj • edytuj kod]

Możliwe tylko w „The Sims: Światowe życie”. Kupujemy teleskop i każemy Simowi patrzeć, i patrzeć, i patrzeć. W końcu przylecą kosmici i go porwą. W odróżnieniu od porwania przez kosmitów w „The Sims 2 i The Sims 3: Cztery Pory Roku” mało prawdopodobne jest, by Sim wrócił.

Strach[edytuj • edytuj kod]

Sposób śmierci z „The Sims 2”. Rozkaż Simowi iść po północy na zewnątrz, i czekać aż go wystraszy dusza jego ziomka, która najczęściej sama skończyła jako ofiara basenu albo pożaru. Za pierwszym razem Sim nie zawsze ginie, więc trzeba mu tam kazać siedzieć i siedzieć, aż w końcu po kolejnym „kukulele”, duch Sima padnie na ziemię i dołączy do swoich kolegów. Im więcej duchów łazi po ogródku, tym lepiej. Jeżeli Sim jest głodny, śpiący i tak dalej, najprawdopodobniej umrze za pierwszym przestraszeniem.

Urządzenie do zmiany pogody[edytuj • edytuj kod]

Opcja dostępna tylko w „The Sims 2: Cztery pory roku”: Po prostu nakaż Simowi wywołać deszcz, gdy ma wskaźnik aspiracji niższy niż złoty. Lecą z nieba ogniste pociski, Sim się spala. Fajna zabawa.

Czarna magia[edytuj • edytuj kod]

Dostępne w TS2:Osiedlowe Życie. Wymagane pewne umiejętności w zakresie czarnej magii.

  1. Rzucamy na jakiegoś sima zaklęcie Heavus Ho. Sim zachoruje i umrze po trzech dniach.
  2. Zaklęciem Inflammo wywołujemy pożar w określonym miejscu. Skutków nie trzeba tłumaczyć.

Pożarcie przez krowokwiat[edytuj • edytuj kod]

Opcja dostępna tylko w „The Sims 2: Na studiach” Wpisz kod unlockcareerRewards. Kiedy dostępna będzie nagroda (krowokwiat) wystarczy postawić ją w ogródku, nie karmić i trzymać Sima w pobliżu. Całość zagrodzić płotkiem żeby sim nie mógł wyjść. Po jakimś czasie krowokwiat wystawi wabik (kawałek tortu). Trzeba kazać Simowi go zjeść, a wtedy roślinka zeżre Sima, a inny sim będzie miał nieocenione źródło energii. Jeśli nie chcesz czekać na ukończenie studiów przez swojego Sima, możesz wyjść podczas nich na miasto i zaprzyjaźnić się z minimum pięcioma tajemniczymi ludzikami z głową lamy na garniaku. Potem w nocy przyjeżdżają po Ciebie, zakuwają w kajdanki i odjeżdżają z Tobą. Na miejscu jest tajne bractwo studenckie, gdzie jest dostępny m.in. krowokwiat. Jest też dostępny w „The Sims 3 Store”.

Turysta[edytuj • edytuj kod]

Tylko w The Sims 3 Wymarzone Podróże. „1” dotyczy mumii a „2” pułapek.

  1. Każ Simowi jechać do Egiptu (tam jest dużo mumii) i wejść do największej piramidy. Niech zwiedzi każdą salę i szuka sarkofagów. Jak znajdzie, to kliknij „Zaglądnij” czy jak to było. Jednak może tam nie być mumii. Niech szuka dalej. Mumie są zwykle w mniejszych pomieszczeniach. Ale załóżmy, że taką znalazł. Ona zbije go. Jeżeli jednak Sim znajdzie kolejne mumie, groźniejsze, to… no wiecie, przychodzi ten koleś w czarnym z kosą i pojawia się nagrobek…
  2. Niech Sim uda się do dowolnego państwa, np. do Francji. Następnym krokiem jest chodzenie po grobowcach. W wielu z nich występują ukryte pułapki podłogowe. Takimi miejscami są chociażby Chateau du Landgraab czy Wielka Piramida. Chwila nieuwagi, a Sim wejdzie w jedną z nich – ogniową, elektryczną, gdzie albo się usmaży, albo upiecze (zdarza się też tak, że wychodzi z opresji cało, jedynie osmalony…).

Średniowieczne[edytuj • edytuj kod]

Trucizna[edytuj • edytuj kod]

Dobijamy szpiegiem do 10 poziomu. Następnie zbieramy anielskie ziele i lecimy robić kosę kosiarza. Możemy teraz wybrać pomiędzy trzema możliwościami

  1. Sim będący celem musi wypić zawartość. Potem nic go nie uratuje.
  2. Przygotuj składniki na jakieś duże danie. Potem wykonaj je, ale dodaj powyższą trutkę na simy. Zawołaj rodzinę na obiad i spCenzura2.svgj.
  3. Wrzuć kosę kosiarza do studni. Jak ktoś wyciągnie wodę ze studni i wypije, to efekt murowany.

Samosąd[edytuj • edytuj kod]

Kojarzysz tą bestie, co musisz ją karmić? Wskocz do tej dziury i módl się, że twoja próba samobójcza wyszła na marne.

Błąd[edytuj • edytuj kod]

Wyszło ci okienko, z decyzją jak powinno się postąpić w przygodzie? Kliknij na te najbardziej ryzykowne, i czekaj na rezultaty.

Przegrany pojedynek[edytuj • edytuj kod]

Jako walczący wyzwij innego walczącego na pojedynek na śmierć i życie. Nie możesz jednak przyjmować dopalaczy ani trenować na kukle, by szanse były równe.

Inne[edytuj • edytuj kod]

Lep na muchy[edytuj • edytuj kod]

Sposób dostępny jedynie w „The Sims 2”. Należy nie sprzątać brudnych talerzy, nie wyrzucać śmieci i magazynować je w jednym pokoju. Następnie wystarczy wpuścić do niego Sima, który zostanie efektownie pożarty przez muchy.

Satelita[edytuj • edytuj kod]

Sim patrzy sobie na gwiazdki w nocy (ewentualnie na chmurki w dzień) i dziadowski satelita spada. Sim przez chwile jeszcze widzi gwiazdki[2], acz potem przychodzi żniwiarz, a satelitę można sprzedać za 1999 simoleonów. Można tak zarabiać na życie. Tylko w „The Sims 2”. W „The Sims 3 Kariera” obecne jako „meteoryt”.

Fight Club[edytuj • edytuj kod]

Tworzymy kilku Simów w jednej rodzinie. Najpierw psujemy wszystkim nastrój, następnie próbujemy wzbudzić jak największą nienawiść między nimi. Zmuszamy ich do ciągłych bijatyk, po których przegrany przeważnie odchodzi w stronę zachodzącego słońca.

Łóżko[edytuj • edytuj kod]

Sposób śmierci dochodzący w „The Sims 2: Osiedlowe życie” i „The Sims 3: Studenckie życie”. Kupujemy składane łóżko, a potem składamy i rozkładamy, składamy i rozkładamy itd. Może szczęście dopisze i Sim zostanie przygnieciony przez łóżko co skończy się śmiercią. Uwaga! Trzeba mieć bardzo mały pasek komfortu (aż na czerwonym, inaczej nie uda się zmiażdżenie).

Starość[edytuj • edytuj kod]

W „The Sims 2” i „The Sims 3” Sim może również legnąć ze starości (chociaż rzadko się to zdarza). Proste.

Narzekanie[edytuj • edytuj kod]

W „The Sims 3: Studenckie Życie” jeśli wyciągniesz megafon i zaczniesz narzekać na śmierć, w końcu ona do ciebie przyjdzie.

Kofeina to zuo[edytuj • edytuj kod]

Dostępne w „The Sims 3: Studenckie Życie”. Jeśli twój Sim ma nagłą potrzebę zeżarcia dowolnej rzeczy, niech podejdzie do automatu z puszkowaną kofeiną bądź psychotropami w czekoladzie (potocznie zwane „napoje energetyczne i batony”). Wybierz opcję „Kopnij w automat”. Przez chwilę Sim będzie się rozglądać, a 3 sekundy potem zabraknie mu powietrza, gdyż zgniecie go automat.

Naprzód![edytuj • edytuj kod]

Opcja dostępna tylko w „The Sims 2: Własny Biznes”. Rozwijamy przedsiębiorstwo Sima, aż odblokujemy tyle pkt., by odblokować interakcję „Naprzód!”. Jeśli Sim ma bardzo zaniedbane potrzeby, i użyje tej interakcji, drąc się do megafonu, padnie na ziemię martwy.

Death creator[edytuj • edytuj kod]

Tylko do The Sims 2. Wystarczy nacisnąć shift+ctrl+c. Wpisujemy TestingCheatsEnabled true. Z wciśniętym shiftem klikamy na Sima, wybieramy opcje więcej a potem spawn, a potem (znów) rodney death creator. Pokazuje nam się nagrobek. To nie nagrobek tylko maszynka do robienia nagrobków. Klikamy Simem na maszynkę, i wybieramy jedną z kilku opcji np. Die by satellite. Pomimo pory dnia i miejsca Sim patrzy, patrzy, i uderza w niego satelita. Opcji mnóstwo.

Sky diving[edytuj • edytuj kod]

Tylko w „The Sims: Superstar”. Kupujemy maszynę do sky diving'u i umieszczamy w niej sima. Jeżeli sim ma mało energii, zostanie wystrzelony w kosmos i umrze. Ewentualnie można zablokować wyjście z kabiny i poczekać aż potrzeby dostatecznie się obniżą. Po tak zabitego sima, nawet kostucha nie przyjdzie.

Magiczne fasolki[edytuj • edytuj kod]

The Sims 3 z dodatkiem Nie z Tego Świata: możemy nabyć roślinę z magicznymi fasolkami (dekoracje/rośliny). Następnie każemy jeść Simowi fasolki, oddziałujące na niego w różny sposób. Możliwości śmierci są dwie, bowiem może zginąć od samozapłonu lub właśnie od fasolki (śmierć natychmiastowa).

Szybciej[edytuj • edytuj kod]

W The Sims 3: wpisujemy TestingCheatsEnabled true i przeciągamy wszystkie paski do końca w lewo. No problem!

Najszybciej[edytuj • edytuj kod]

Wpisujemy w The Sims 3 TestingCheatsEnabled true, klikamy na sima lewym przyciskiem myszki przytrzymując lewy Shift i lewy Control (Ctrl) a następnie nacisnąć „Usuń Obiekt”.

lub

Wpisujemy w The Sims 2

boolProp testingcheatsenabled true, klikamy naszego sima przytrzymując lewy Shift, potem „Force Error” i „Delete”.

Wniosek[edytuj • edytuj kod]

Jak widać, jest bardzo wiele sposobów zabicia Sima, a niezmordowani gracze wciąż odnajdują nowe. Oczywiście istnieje niewielka grupa dewiantów usiłujących uszczęśliwić swoje Simy, ale są to osobnicy niebezpieczni, oficjalnie zwalczani przez Ligę Do Zwalczania Dziwnych Ludzi i Gandalfa. Takimi ludźmi nie należy się jednak przejmować, gdyż stanowią oni margines społeczeństwa. Szacuje się, że jedynie ok. 97% graczy preferuje taki właśnie styl gry.

Przypisy

  1. Znaczy się Simów
  2. W dzień zaczyna widzieć gwiazdki