Wspaniałe stulecie: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Znacznik: zrewertowane
M (Wycofano ostatnie edycje autorstwa 195.164.163.1; przywrócono ostatnią wersję autorstwa 78.8.95.147.)
Znacznik: rewert
 
(Nie pokazano 5 wersji utworzonych przez 3 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
'''Wspaniałe stulecie''' – [[Turcja|turecki]] serial znany dzięki dekoltowi Roksolany. Głównym bohaterem serialu jest sułtan [[Sulejman Wspaniały]], mający spojrzenie zdziwionego [[Wielbłąd|wielbłąda]]. W Polsce doceniony za sprawą „polskich akcentów”, czyt. promocji przyjaźni polsko-tureckiej w ramach obchodów rocznicy [[Bitwa pod Wiedniem|bitwy pod Wiedniem]]. Produkcja słynie z brawurowych efektów specjalnych. Widowiskowe sceny batalistyczne pokazują Sulejmana siedzącego w swoim namiocie i zastanawiającego się, czy wracać już do pałacu, gdzie Hürrem czeka z obiadem.
'''Wspaniałe stulecie''' – [[Tureckie seriale|turecki serial]] znany dzięki dekoltowi Roksolany. Głównym bohaterem serialu jest sułtan [[Sulejman Wspaniały]], mający spojrzenie zdziwionego [[Wielbłąd|wielbłąda]]. W Polsce doceniony za sprawą „polskich akcentów”, czyt. promocji przyjaźni polsko-[[Turcja|tureckiej]] w ramach obchodów rocznicy [[Bitwa pod Wiedniem|bitwy pod Wiedniem]]. Produkcja słynie z brawurowych efektów specjalnych. Widowiskowe sceny batalistyczne pokazują Sulejmana siedzącego w swoim namiocie i zastanawiającego się, czy wracać już do pałacu, gdzie Hürrem czeka z obiadem.


== Zobacz też ==
== Zobacz też ==
* [[tureckie seriale]]
* [[Imperium Osmańskie]]
* [[Imperium Osmańskie]]
* [[Klan]]
* [[Klan]]
Linia 11: Linia 10:
[[Kategoria:Seriale]]
[[Kategoria:Seriale]]
[[Kategoria:Turecka kultura]]
[[Kategoria:Turecka kultura]]
[[Kategoria:Imperium Osmańskie]]

Aktualna wersja na dzień 12:45, 3 wrz 2024

Wspaniałe stulecieturecki serial znany dzięki dekoltowi Roksolany. Głównym bohaterem serialu jest sułtan Sulejman Wspaniały, mający spojrzenie zdziwionego wielbłąda. W Polsce doceniony za sprawą „polskich akcentów”, czyt. promocji przyjaźni polsko-tureckiej w ramach obchodów rocznicy bitwy pod Wiedniem. Produkcja słynie z brawurowych efektów specjalnych. Widowiskowe sceny batalistyczne pokazują Sulejmana siedzącego w swoim namiocie i zastanawiającego się, czy wracać już do pałacu, gdzie Hürrem czeka z obiadem.

Zobacz też[edytuj • edytuj kod]


Television.svg To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny kinematografii. Jeśli nie używasz słowa „kamerować” – rozbuduj go.