Brat: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(nowa strona)
 
(Nie pokazano 80 wersji utworzonych przez 59 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
[[Plik:Dzieckodrogie.PNG|thumb|200px|Zabawa z bratem]]
== Brat ==
''' Brat ''' – jednostka, najczęściej najmłodsza, obiekt wkurzania i denerwowania przez [[Siostra|siostrę]]. Często wykorzystywany przez jej koleżanki jako manekin treningowy do przyszłego zawodu fryzjerki/wizażystki/projektantki mody/wszystko na raz.
Osoba która żyje w stadzie(głupie czyli ma brata/ci, albo tak zwane "daj spokój", czyli ma siostrą/y).


== Życie ==
----
[[Plik:Intymnosc.jpg|thumb|200px|Obiekt zainteresowania w młodym wieku…]]
[[Plik:Jessica Simpson head 2.jpg|thumb|200px|… i w trochę starszym]]


=== 0-5 lat ===
== Co głównie robi brat jak ma siostrę lub większa ich liczbę ==
Można zauważyć walkę na „froncie”. Najczęściej jest to środek pokoju (bardzo często własnego). Celem walki jest przedmiot, np. [[Miś (zabawka)|misiek]]. Zawsze jedna strona broni przedmiotu, bo go ma aktualnie, a druga atakuje, by go uzyskać. Pociskami są inne przedmioty, np. [[krzesło|krzesła]], [[kredki]] itp. Walka kończy się na kilka sposobów:
-Siedzi w pokoju w celu konsumpcji posilku, nie je w kuchni bo siostra/y będą go męczyć. <br>
# ucieczką z frontu do neutralnej strefy, jaką jest obszar wokół [[Matka|mamy]] (na tę opcję decyduje się aktualny posiadacz celu walki). Często omawiana strefa się przemieszcza, czasami w ogóle nie występuje;
-Gra na komputerze, żeby w końcu oderwać się od rzeczywistości i zapomnieć o czymś takim jak siostra/y. <br>
# drugim sposobem jest poddanie broni w sposób pomachania [[Biała flaga|białą flagą]]. Niestety, wówczas tracimy cel walki na korzyść przeciwnika;
-Słucha muzyki, żeby nie słyszeć pytań siostry/sióstr na które odpowiedz mogłyby znaleźć na google.pl/. <br>
# trzecia metoda polega na pokojowym finale: „nie dam (celu walki, u nas miśka), ale mam dwie paczki gum owocowych!”.
-Chodzi po mieście z kumplami, w celu zmniejszenia prawdopodobieństwa spotkania siostry/sióstr. <br>
-Pracuje, żeby mieć pieniądzę? Nie!... praca daje 99,(9)% szanse na to że nie spotka tam siostry/sióstr, a przy okazji zarobi. <br>
-Chodzi na imprezy z kumplami gdzie rzadkością są piwa typu redd's, dlatego też zmniejsza się prawdopodobieństwo spotkania tam siostry. <br>


=== 6-12 lat ===
Tu występuje podobna sytuacja jak w przedziale poprzednim, ale jednostki bitwy są już bardziej wartościowe. Za cel obieramy sobie już, np. miejsce na [[Kanapa|kanapie]], [[prezent]]y i inne [[Zabawka|zabawki]]. Siostra wykorzystuje tu pozycje „córusi mamusi”, przez co brat przegrywa 99% walk i traci sens życia.
W tym wieku zaczyna grać w [[Tibia|Tibię]] oraz League of Legends, dzięki czemu odzyskuje sens życia. Stanowisko przy kompie jest najbardziej zacięcie chronioną pozycją w domu.


=== 12-16 lat ===
----


Tu już za cel walki nie robią „jednostki przedmiotowe”, lecz np. wolna chata wieczorem. Najczęściej to siostra ma mieć wolną chatę, a brat siedzieć w swoim pokoju i nie schodzić na dół. Brat kombinuje, i zmyka z domu na cały wieczór, a gdy rodzice wracają, jest wszystko cacy.


=== 16-18 lat ===
== Co głównie robi brat jak ma brata lub większa ich liczbę ==
Obie strony zawierają przymierza: brat toczy swoje życie, gra na [[komputer osobisty|kompie]], pisze z [[Lachon|laskami]], a siostra z chłopakami. Praktycznie brak powodów do walki. Jedyny możliwy powód, to gdy komputer w domu jest jeden, a każdy chce go używać.
a)Gdy jest najmłodszy ze stada. <br>

-Czeka aż wszyscy starsi bracia wyprowadzą się. <br>
=== 18-50 lat ===
-Głównie czas spędza poza domem, lub z rodzicami. <br>
Obie strony idą w swoją stronę: przeprowadzają się i się żenią, by w święta rodzinne takie jak [[Niedziela Wielkanocna|Wielkanoc]] czy [[Gwiazdka]] pożalić się na swoją rodzinę.
b)Gdy jest w wieku średnim w stadzie. <br>

-Czeka aż starsi bracia wyprowadzą się. <br>
=== 50+ lat ===
-Spędza czas poza domem. <br>
Gdy nagle umiera jedna ze stron, druga strona nagle przypomina sobie, jak to kochała pierwszą stronę.
-Czeka aż starsi bracia wyjdą z domu, a wtedy korzysta z tego że może usiąść na kompa. <br>

-Sprowadza dziewczynę do domu wtedy gdy nie ma starszych braci, czasem jednak przyjdą do domu i zaczynają mu dokuczać. <br>
== Zobacz też ==
-Dokucza młodszemu bratu. <br>
* [[siostra]]
c)Gdy jest najstarszy ze wszystkich braci. <br>
* [[wnuk]]
-Dokucza młodszym z rodzeństwa. <br>

-Zaprasza do domu dziewczyny, przy okazji rozkazuje by wszyscy wyszli z domu. <br>
[[Kategoria:Statusy społeczne]]
-Wyprowadza się. <br>
[[Kategoria:Mężczyzna]]
[[Kategoria:Rodzina]]

Aktualna wersja na dzień 17:09, 20 lip 2021

Zabawa z bratem

Brat – jednostka, najczęściej najmłodsza, obiekt wkurzania i denerwowania przez siostrę. Często wykorzystywany przez jej koleżanki jako manekin treningowy do przyszłego zawodu fryzjerki/wizażystki/projektantki mody/wszystko na raz.

Życie[edytuj • edytuj kod]

Obiekt zainteresowania w młodym wieku…
… i w trochę starszym

0-5 lat[edytuj • edytuj kod]

Można zauważyć walkę na „froncie”. Najczęściej jest to środek pokoju (bardzo często własnego). Celem walki jest przedmiot, np. misiek. Zawsze jedna strona broni przedmiotu, bo go ma aktualnie, a druga atakuje, by go uzyskać. Pociskami są inne przedmioty, np. krzesła, kredki itp. Walka kończy się na kilka sposobów:

  1. ucieczką z frontu do neutralnej strefy, jaką jest obszar wokół mamy (na tę opcję decyduje się aktualny posiadacz celu walki). Często omawiana strefa się przemieszcza, czasami w ogóle nie występuje;
  2. drugim sposobem jest poddanie broni w sposób pomachania białą flagą. Niestety, wówczas tracimy cel walki na korzyść przeciwnika;
  3. trzecia metoda polega na pokojowym finale: „nie dam (celu walki, u nas miśka), ale mam dwie paczki gum owocowych!”.

6-12 lat[edytuj • edytuj kod]

Tu występuje podobna sytuacja jak w przedziale poprzednim, ale jednostki bitwy są już bardziej wartościowe. Za cel obieramy sobie już, np. miejsce na kanapie, prezenty i inne zabawki. Siostra wykorzystuje tu pozycje „córusi mamusi”, przez co brat przegrywa 99% walk i traci sens życia. W tym wieku zaczyna grać w Tibię oraz League of Legends, dzięki czemu odzyskuje sens życia. Stanowisko przy kompie jest najbardziej zacięcie chronioną pozycją w domu.

12-16 lat[edytuj • edytuj kod]

Tu już za cel walki nie robią „jednostki przedmiotowe”, lecz np. wolna chata wieczorem. Najczęściej to siostra ma mieć wolną chatę, a brat siedzieć w swoim pokoju i nie schodzić na dół. Brat kombinuje, i zmyka z domu na cały wieczór, a gdy rodzice wracają, jest wszystko cacy.

16-18 lat[edytuj • edytuj kod]

Obie strony zawierają przymierza: brat toczy swoje życie, gra na kompie, pisze z laskami, a siostra z chłopakami. Praktycznie brak powodów do walki. Jedyny możliwy powód, to gdy komputer w domu jest jeden, a każdy chce go używać.

18-50 lat[edytuj • edytuj kod]

Obie strony idą w swoją stronę: przeprowadzają się i się żenią, by w święta rodzinne takie jak Wielkanoc czy Gwiazdka pożalić się na swoją rodzinę.

50+ lat[edytuj • edytuj kod]

Gdy nagle umiera jedna ze stron, druga strona nagle przypomina sobie, jak to kochała pierwszą stronę.

Zobacz też[edytuj • edytuj kod]