Gothic II: Różnice pomiędzy wersjami
M (dodano link do artykułu Kursor) |
|||
(Nie pokazano 152 wersji utworzonych przez 100 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
[[ |
[[Plik:Oklep.jpg|thumb|200px|W tej grze nawet najbardziej wypasiona postać może dostać oklep od jakiegoś wypierdka]] |
||
'''Gothic II''' – druga część [[Gothic (seria gier)|gry fabularnej]] o popularności odwrotnie proporcjonalnej do wykonania. Z powodu cięć budżetowych twórcy gry zrezygnowali z kilku zbytków, m.in. silnika gry, imienia głównego bohatera, itd. |
'''Gothic II''' – druga część [[Gothic (seria gier)|gry fabularnej]] o popularności odwrotnie proporcjonalnej do wykonania. Z powodu cięć budżetowych twórcy gry zrezygnowali z kilku zbytków, m.in. silnika gry, imienia głównego bohatera, itd. Bez Nocy Kruka nie warto go instalować. |
||
== Fabuła == |
== Fabuła == |
||
Wciągająca, ciekawa, z dreszczykiem emocji |
Wciągająca, ciekawa, z dreszczykiem emocji. Polega na – cóż za niespodzianka – przyniesieniu Oka Innosa i zabiciu [[dresiarz]]y w kapturach oraz zlikwidowaniu kilku [[smok]]ów i przyniesieniu ich serc. Naszym mentorem jest jak zwykle dziadek imieniem Xardas. Jego wygląd <s>praktycznie</s> jest zupełnie taki sam, jak w pierwszej części. Spotykamy też kilku starych znajomych którym udało się uciec z walącej się Kolonii Górniczej. Przypływamy razem z naszą ekipą, żeby zrobić smokowi wjazd na jaskinię. Ilość orków z pewnością wymagała dużej ilości kopiuj + wklej. |
||
Przypływamy razem z naszą ekipą, żeby zrobić smokowi wjazd na jaskinię. Ilość orków z pewnością wymagała dużej ilości kopiuj + wklej. Po zabiciu ożywionego smoka staruch, który niby nam pomagał wyssał całą energię smoka, udowodniło to podejrzenie o jego orientację seksualną. |
|||
== |
== Uzależnienie == |
||
Poniżej przedstawiamy objawy uzależnienia od Gothic-a II. Sprawdź, czy te punkty nie dotyczą Ciebie! |
|||
[[Grafika:Wali po oczach.jpg|thumb|right|200px|Wali po oczach. Pikselami]] |
|||
* Jesz tylko po to, żeby się wyleczyć. |
|||
* '''Czerwona Latarnia''' – nasze ulubione miejsce, nie tylko nasze zresztą. |
|||
* W sklepie kupujesz tylko wodę mineralną do zregenerowania many i czerwone wino dla szybszego wyleczenia się. |
|||
* '''Miasto''' – słynie głównie z wyżej wymienionej lokacji. Reszta miasta to zwykłe zadupie pełne szczurów, bobrów, strażników i innych ohydnych żyjątek. Gdzieś w ratuszu stacjonują paladyni, którzy według twórców gry [[Tibia]] powinni strzelać z dystansu, ale tego nie robią (punkt dla Gothika). |
|||
* Gdy widzisz księdza lub kogoś wyższej rangi, prosisz go, aby zwiększył ci manę, pokazał ci, co ma do sprzedania, lub nauczył cię tworzyć runy. |
|||
* '''Wieś''' – również zadupie, jednak żyjątka wiejskie bardziej dbają o higienę, co nie zmienia faktu, że nie ma tam burdelu, więc nikt tam nie chodzi. Za to jest tam dużo napakowanych najemników, można ich pobić, ale nikt tego nie robi, bo są za silni. W IV rozdziale ewoluują jak [[pokémon|pokemony]] w mistycznych pogromców smoków rodem z księżyca. |
|||
* Idziesz do podniszczonych budynków w przekonaniu, że to zamek w Górniczej Dolinie. |
|||
* '''Kolonia Górnicza''' – smród, brud i ubóstwo, tak można nazwać to, co zostało z gównianego landu po którym włóczyliśmy się w [[Gothic (gra komputerowa)|poprzedniej części]]. Orkowie zostali poddani Actimelizacji, wybudowali 8 cud świata – drewnianą palisadę, i otoczyli zamek. W zamku gnieżdżą się paladyni, którzy gdyby umieli strzelać z daleka to by wystrzelali orków, ale nie umieją (punkt dla Tibii). |
|||
* Jeśli spotkasz dzieci bawiące się mieczami, idziesz do nich i pytasz się, czy mają jakieś na sprzedaż, oraz czy wytrenują cię w walce. |
|||
* Zbierasz 1000 zł, kupujesz owcę i idziesz do klasztoru, gdy dotrzesz, idziesz do pierwszego napotkanego człowieka i mówisz, że chcesz zostać nowicjuszem. |
|||
* Idziesz do sklepikarza i pytasz się, czy możesz zostać jego czeladnikiem. |
|||
* Przeszukujesz miejski ratusz w celu znalezienia Lorda Hagena. |
|||
* Sprawdzasz, przed czym i ile obrony ma twój strój. |
|||
* Masz plecak i kieszenie bez dna, zmieścisz tam 70 trzymetrowych toporów, 20 łuków, 15 kusz, 5000 strzał, zbroję na zmianę, kilka tysięcy sztuk złota, pochodnie, i setki butelek z piciem. |
|||
* Gdy widzisz dresa w kapturze, walisz do niego od razu z łuku, żeby cię nie opętał. |
|||
* Nawet jak dostaniesz kilka razy w brzuch z siekiery i 20 strzał w łeb, wystarczy, że napijesz się wody i już jesteś zdrowy. |
|||
* Brata bliźniaka bierzesz za Character Helpera i chcesz, żeby dał ci level. |
|||
* ...a bliźniaka w szarej kurtce za Rockefellera. |
|||
* Gdy droga jest za daleka, żeby iść, używasz run teleportacyjnych, lub pijesz miksturę szybkości. |
|||
* Idziesz do burdelu, dajesz jakiemuś gościowi 50 zł i mówisz, że chcesz się zabawić. |
|||
* Idziesz do sklepu z bronią i pytasz się sprzedającego, czy możesz jakoś pomóc w walce z bandytami. |
|||
* Potrafisz zjeść więcej niż wiecznie głodny człowiek. |
|||
* Potrafisz przejść miliony kilometrów i nie bolą cię nogi. |
|||
* Potrafisz wytrzymać lata bez snu. |
|||
* Próbujesz przejść płot, będąc przekonany, że to palisada orków. Jeśli ci się to uda, szukasz tabliczki. |
|||
* Jeśli znajdziesz czarny kamień, chowasz go do plecaka/kieszeni, ciesząc się, że znalazłeś czarną perłę, i próbujesz ją sprzedać. |
|||
* Całe twoje życie opiera się na zdobyciu Oka Innosa, pokonaniu smoków, wypłynięciu do Dworu Irdorath i pokonaniu smoka - ożywieńca. |
|||
* Idziesz do kościoła i pytasz się księdza podczas Mszy, jakie jest twoje następne zadanie w Próbie Ognia. |
|||
* Na matematyce prosisz nauczyciela, żeby nauczył cię zręczności. |
|||
* Podczas mszy mówisz do księdza "Niech Innos będzie z tobą". |
|||
* Gdy widzisz kurę, od razu ją zabijasz myśląc że to ścierwojad. |
|||
* Jak widzisz nieżywego kreta mówisz "Jedna bestia mniej!". |
|||
* Dla pierwszej lepszej osoby przy mieście dajesz 100zł żeby pozwoliła Ci wejść. |
|||
* W ostateczności możesz powiedzieć że jesteś kowalem i masz w kieszeni 30 szt. toporów dla burmistrza. |
|||
* Wbiegasz do pierwszej znalezionej farmy i pytasz się gospodarza, czy możesz zostać jego najemnikiem. |
|||
* Potrafisz przebiec cały kraj truchtem bez zmęczenia. |
|||
* Gdy przekraczasz granicę, czekasz, aż wczyta ci się mapa. |
|||
* Usmażenie mięsa to u ciebie kwestia przyłożenia patelni z mięsem do kuchenki na 2 sekundy. |
|||
* Nie musisz iść na siłownię, aby być silniejszym, wystarczy, że chwilę z kimś porozmawiasz. |
|||
* Gdy kogoś znasz, masz dla niego inny zestaw dialogu niż dla reszty ludzi. |
|||
* Widząc nadpływający prom myślisz, że to paladyni. |
|||
* Gdy chcesz wejść do jakiegoś miasta próbujesz zdobyć przepustkę. |
|||
* Boisz się wchodzić do lasu bez miecza. Przecież wilki, ścierwojady, krwiopijcy... |
|||
* Chodząc ulicami słyszysz, jak ludzie mówią "tylko mi nie mów że o tym nie wiedziałeś" albo "w dzisiejszych czasach na nikim nie można polegać, ot co!". |
|||
* Uważasz, że w podziemiach klasztoru jest tajna biblioteka i jeśli tam pójdziesz ożywieńcy cię zabiją. |
|||
* Gdy idziesz do szkoły ubierasz się jak nowicjusz, a na przerwach w łazience potajemnie palisz bagienne ziele. |
|||
* Wchodzisz do lasu szukając jaskini gdzie kryje się kobieta, która rozdaje składniki do Gulaszu. |
|||
* Jesz mech myśląc, że dostaniesz punkt do siły. |
|||
* Do ułatwienia gry używasz marvina. |
|||
* Nie chodzisz na siłownie, zamiast tego chodzisz po lasach zbierając mech i żółte jagody, żeby ci się staty zwiększyły. |
|||
* Chodzisz do apteki tylko po to, by kupić eliksir siły, zręczności, lub many. |
|||
* Myślisz, że twoje życie składa się z sześciu rozdziałów. |
|||
== |
== Noob w Gothic II == |
||
* Na początku gry próbuje zabić Xardasa. |
|||
Nic się nie zmieniła w stosunku do pierwszej części, a jako że silnik pierwszej gry był skrajnie do dupy i walił błędami co pół godziny, a ten został tylko nieznacznie poprawiony, efekt graficzny jest jaki widać. |
|||
* Po wyjściu z jego wieży nie zabija owcy. |
|||
* Umiera topiąc się podczas ucieczki przed goblinem. |
|||
* Próbuje wrócić do świątyni Śniącego aby odzyskać swój dawny sprzęt. |
|||
* Bije magicznego golema z lagi. |
|||
* Zabija kupców myśląc, że zdobędzie ich towary<ref>Chociaż istnieje sztuczka, która na to pozwala</ref>. |
|||
* Ucieka przed chrząszczami (toż to bestie z piekła rodem!). |
|||
* Dziwi się, że jak zabije strażnika miejskiego (oczywiście na kodach), to nie może zabrać jego zbroi. |
|||
* Uczy się kręgów magii u Onara, siły u Parlana, a zręczności u owcy. |
|||
* Wytwarza runy na patelni, gotuje na stole alchemicznym, a mikstury warzy na kowadle . |
|||
* Zjada całą baraninę z questa w klasztorze. |
|||
* Zjada szczaw królewski. |
|||
* Próbuje wypić Łzy Innosa nie będąc magiem. |
|||
* Uważnie obserwuje Bulka oddającego mocz przy drzewie, dopatrując się jego genitaliów. |
|||
* Przedtem wchodząc w niego za pomocą "O" i ściągając z niego pancerz. |
|||
* Szuka kolesia, który znajduje się na liście gończym licząc, że dostanie za niego nagrodę. |
|||
* Za pomocą "Marvina" celuje [[kursor]]em na kobietę używając przyciska "O" i po zamianie w nią zdejmuje jej ubranie w celach intymnych. |
|||
* Wybija wszystkie wilki na wyspie najpotężniejszymi czarami które kupuje za bicie ludzi w mieście, zabija Grittę, po czym dziwi się, że nie może zostać czeladnikiem. |
|||
* Zjada całą rzepę z farmy Lobarta. |
|||
* Zabija Lothara na kodach i gdy wraca z kolonii górniczej (w trzecim rozdziale) to myśli, że to on jest mordercą. |
|||
* Próbuje zabić Bospera, Lorda Andre, Lorda Hagena, Parlana, Lee lagą. |
|||
* Widząc trofeum pod postacią głowy wilka w sklepie Bospera krzyczy do kwadratowego monitora: "ZNOWU JEDNA Z TYCH GŁUPICH BESTII" i próbuje go zabić. |
|||
* Najpierw oddaje skórę czarnego trolla Bosperowi, potem dopiero Raoulowi. |
|||
* Próbuje zainstalować Gothic Multiplayer bez Gothica. |
|||
* W piątym rozdziale wchodzi na kodach na wyspę Irdorath i wykorzystuje wszystkie sloty zapisów, by utknąć tam, przeklinając i płacząc. |
|||
* Próbuje smażyć ryby i chrząszcze na patelni. |
|||
* Szuka Snafa w zniszczonym zewnętrznym pierścieniu, by dostać potrawki chrząszczy, po czym ginie zabity przez stado smoczych zębaczy, zębaczy, orków i wargów. |
|||
* Nie wie, że po rozmowie ze smokiem trzeba ponownie naładować Oko Innosa, przez co zabija prawie wszystkie bez rozmowy. Oczywiście na kodach. |
|||
* Pod wpływem gry chce pracować jako myśliwy, bo myśli, że w realu jest to równie opłacalne. |
|||
* Jeżeli gra Paladynem, to przed każdą walką drze się do monitora - "Za Innosa!", "Na honor!" itp. |
|||
* Po morderstwie w centrum Miasta, zamiast wczytać grę, płaci grzywnę a potem codziennie ucieka przed mieszkańcami, krzyczącymi za nim - ''Morderca!'' |
|||
* 3/4 jego gameplayu to odwiedzanie Czerwonej Latarnii i oglądanie tego samego filmiku. |
|||
** Pieniądze zarabia tylko po to, żeby mieć na Czerwoną Latarnię. |
|||
* Atakuje każdego kogo spotka i płacze, że nikt nie chce z nim gadać. |
|||
* Próbuje dostać się do Górnego Miasta przez znany z jedynki bug z wyciągniętą bronią, po czym obrywa mieczem strażnika. |
|||
* Gubi się w lasach wokół Khorinis i nie umie z nich wyjść nawet z kodami. |
|||
* W dawnej Kolonii Karnej ginie z takich samych głupich powodów jak w Jedynce. Przez upadki ze skarpy itp. |
|||
* Jak znajdzie jakiś lepszy Pierścień, to bawi się, że to Jedyny Pierścień a Poszukiwacze to Nazgule. |
|||
* Każda postać, która chce uciec z Kolonii ginie mu po drodze. Nawet Diego. |
|||
* Jako Paladyn/Mag Ognia zaręcza, że będzie kierował się prawością, honorem, cnotliwością, bogobojnością i odwagą, ale nie przeszkadza mu to nadal odwiedzać burdelu. |
|||
* Jako Najemnik atakuje Onara za to, że nie płaci mu dniówki za przesypianie całego dnia. |
|||
* Stara się znaleźć Oko Innosa w Klasztorze, żeby Pedro go nie ukradł. |
|||
* Wskakuje do morza w porcie i myśli, że dopłynie do Myrthany. Gdy odkrywa filmik z morskimi potworami, próbuje znowu ale na God Mode. |
|||
* Spacer od Khorinis do farmy Onara kończy się zwykle sześcio-siedmiokrotnym opętaniem przez Poszukiwaczy. |
|||
* Szuka topielcy w wulkanie Feomathara. |
|||
* Próbuje kupić eliksiry lecznicze u owcy. |
|||
* Myśli, że jak wejdzie na kodach w smoka, to będzie mógł przelecieć przez orkową palisadę. |
|||
* Zabija same chrząszcze i dziwi się, że nie może zdobyć 100% na broni dwuręcznej. |
|||
== |
== Zobacz też == |
||
* [[Gothic (gra)]] |
|||
* Jeśli ktoś ma naprawdę coś nie tak z głową, może wskoczyć do morza w porcie i płynąć wpław na wyspę, gdzie leży ukryty skarb Gildii Złodziei. |
|||
* [[Gothic 3]] |
|||
* Gra w Gothica II powoduje raka. Świadczy o tym przypadek jedenastoletniego chłopca który przesadził z bagiennym zielem. |
|||
* Akcja Gothica II odbywa się jesienią. |
|||
{{przypisy}} |
|||
* ulubiona liczba graczy w gothic 2 to liczba "9" (jesli wpisujesz kody to zazwyczaj pojawia się w rzędach np. "9999999" |
|||
{{gry fabularne}} |
|||
[[Kategoria:Gry komputerowe]] |
|||
[[Kategoria:Gothic]] |
Aktualna wersja na dzień 11:17, 23 gru 2021
Gothic II – druga część gry fabularnej o popularności odwrotnie proporcjonalnej do wykonania. Z powodu cięć budżetowych twórcy gry zrezygnowali z kilku zbytków, m.in. silnika gry, imienia głównego bohatera, itd. Bez Nocy Kruka nie warto go instalować.
Fabuła[edytuj • edytuj kod]
Wciągająca, ciekawa, z dreszczykiem emocji. Polega na – cóż za niespodzianka – przyniesieniu Oka Innosa i zabiciu dresiarzy w kapturach oraz zlikwidowaniu kilku smoków i przyniesieniu ich serc. Naszym mentorem jest jak zwykle dziadek imieniem Xardas. Jego wygląd praktycznie jest zupełnie taki sam, jak w pierwszej części. Spotykamy też kilku starych znajomych którym udało się uciec z walącej się Kolonii Górniczej. Przypływamy razem z naszą ekipą, żeby zrobić smokowi wjazd na jaskinię. Ilość orków z pewnością wymagała dużej ilości kopiuj + wklej.
Uzależnienie[edytuj • edytuj kod]
Poniżej przedstawiamy objawy uzależnienia od Gothic-a II. Sprawdź, czy te punkty nie dotyczą Ciebie!
- Jesz tylko po to, żeby się wyleczyć.
- W sklepie kupujesz tylko wodę mineralną do zregenerowania many i czerwone wino dla szybszego wyleczenia się.
- Gdy widzisz księdza lub kogoś wyższej rangi, prosisz go, aby zwiększył ci manę, pokazał ci, co ma do sprzedania, lub nauczył cię tworzyć runy.
- Idziesz do podniszczonych budynków w przekonaniu, że to zamek w Górniczej Dolinie.
- Jeśli spotkasz dzieci bawiące się mieczami, idziesz do nich i pytasz się, czy mają jakieś na sprzedaż, oraz czy wytrenują cię w walce.
- Zbierasz 1000 zł, kupujesz owcę i idziesz do klasztoru, gdy dotrzesz, idziesz do pierwszego napotkanego człowieka i mówisz, że chcesz zostać nowicjuszem.
- Idziesz do sklepikarza i pytasz się, czy możesz zostać jego czeladnikiem.
- Przeszukujesz miejski ratusz w celu znalezienia Lorda Hagena.
- Sprawdzasz, przed czym i ile obrony ma twój strój.
- Masz plecak i kieszenie bez dna, zmieścisz tam 70 trzymetrowych toporów, 20 łuków, 15 kusz, 5000 strzał, zbroję na zmianę, kilka tysięcy sztuk złota, pochodnie, i setki butelek z piciem.
- Gdy widzisz dresa w kapturze, walisz do niego od razu z łuku, żeby cię nie opętał.
- Nawet jak dostaniesz kilka razy w brzuch z siekiery i 20 strzał w łeb, wystarczy, że napijesz się wody i już jesteś zdrowy.
- Brata bliźniaka bierzesz za Character Helpera i chcesz, żeby dał ci level.
- ...a bliźniaka w szarej kurtce za Rockefellera.
- Gdy droga jest za daleka, żeby iść, używasz run teleportacyjnych, lub pijesz miksturę szybkości.
- Idziesz do burdelu, dajesz jakiemuś gościowi 50 zł i mówisz, że chcesz się zabawić.
- Idziesz do sklepu z bronią i pytasz się sprzedającego, czy możesz jakoś pomóc w walce z bandytami.
- Potrafisz zjeść więcej niż wiecznie głodny człowiek.
- Potrafisz przejść miliony kilometrów i nie bolą cię nogi.
- Potrafisz wytrzymać lata bez snu.
- Próbujesz przejść płot, będąc przekonany, że to palisada orków. Jeśli ci się to uda, szukasz tabliczki.
- Jeśli znajdziesz czarny kamień, chowasz go do plecaka/kieszeni, ciesząc się, że znalazłeś czarną perłę, i próbujesz ją sprzedać.
- Całe twoje życie opiera się na zdobyciu Oka Innosa, pokonaniu smoków, wypłynięciu do Dworu Irdorath i pokonaniu smoka - ożywieńca.
- Idziesz do kościoła i pytasz się księdza podczas Mszy, jakie jest twoje następne zadanie w Próbie Ognia.
- Na matematyce prosisz nauczyciela, żeby nauczył cię zręczności.
- Podczas mszy mówisz do księdza "Niech Innos będzie z tobą".
- Gdy widzisz kurę, od razu ją zabijasz myśląc że to ścierwojad.
- Jak widzisz nieżywego kreta mówisz "Jedna bestia mniej!".
- Dla pierwszej lepszej osoby przy mieście dajesz 100zł żeby pozwoliła Ci wejść.
- W ostateczności możesz powiedzieć że jesteś kowalem i masz w kieszeni 30 szt. toporów dla burmistrza.
- Wbiegasz do pierwszej znalezionej farmy i pytasz się gospodarza, czy możesz zostać jego najemnikiem.
- Potrafisz przebiec cały kraj truchtem bez zmęczenia.
- Gdy przekraczasz granicę, czekasz, aż wczyta ci się mapa.
- Usmażenie mięsa to u ciebie kwestia przyłożenia patelni z mięsem do kuchenki na 2 sekundy.
- Nie musisz iść na siłownię, aby być silniejszym, wystarczy, że chwilę z kimś porozmawiasz.
- Gdy kogoś znasz, masz dla niego inny zestaw dialogu niż dla reszty ludzi.
- Widząc nadpływający prom myślisz, że to paladyni.
- Gdy chcesz wejść do jakiegoś miasta próbujesz zdobyć przepustkę.
- Boisz się wchodzić do lasu bez miecza. Przecież wilki, ścierwojady, krwiopijcy...
- Chodząc ulicami słyszysz, jak ludzie mówią "tylko mi nie mów że o tym nie wiedziałeś" albo "w dzisiejszych czasach na nikim nie można polegać, ot co!".
- Uważasz, że w podziemiach klasztoru jest tajna biblioteka i jeśli tam pójdziesz ożywieńcy cię zabiją.
- Gdy idziesz do szkoły ubierasz się jak nowicjusz, a na przerwach w łazience potajemnie palisz bagienne ziele.
- Wchodzisz do lasu szukając jaskini gdzie kryje się kobieta, która rozdaje składniki do Gulaszu.
- Jesz mech myśląc, że dostaniesz punkt do siły.
- Do ułatwienia gry używasz marvina.
- Nie chodzisz na siłownie, zamiast tego chodzisz po lasach zbierając mech i żółte jagody, żeby ci się staty zwiększyły.
- Chodzisz do apteki tylko po to, by kupić eliksir siły, zręczności, lub many.
- Myślisz, że twoje życie składa się z sześciu rozdziałów.
Noob w Gothic II[edytuj • edytuj kod]
- Na początku gry próbuje zabić Xardasa.
- Po wyjściu z jego wieży nie zabija owcy.
- Umiera topiąc się podczas ucieczki przed goblinem.
- Próbuje wrócić do świątyni Śniącego aby odzyskać swój dawny sprzęt.
- Bije magicznego golema z lagi.
- Zabija kupców myśląc, że zdobędzie ich towary[1].
- Ucieka przed chrząszczami (toż to bestie z piekła rodem!).
- Dziwi się, że jak zabije strażnika miejskiego (oczywiście na kodach), to nie może zabrać jego zbroi.
- Uczy się kręgów magii u Onara, siły u Parlana, a zręczności u owcy.
- Wytwarza runy na patelni, gotuje na stole alchemicznym, a mikstury warzy na kowadle .
- Zjada całą baraninę z questa w klasztorze.
- Zjada szczaw królewski.
- Próbuje wypić Łzy Innosa nie będąc magiem.
- Uważnie obserwuje Bulka oddającego mocz przy drzewie, dopatrując się jego genitaliów.
- Przedtem wchodząc w niego za pomocą "O" i ściągając z niego pancerz.
- Szuka kolesia, który znajduje się na liście gończym licząc, że dostanie za niego nagrodę.
- Za pomocą "Marvina" celuje kursorem na kobietę używając przyciska "O" i po zamianie w nią zdejmuje jej ubranie w celach intymnych.
- Wybija wszystkie wilki na wyspie najpotężniejszymi czarami które kupuje za bicie ludzi w mieście, zabija Grittę, po czym dziwi się, że nie może zostać czeladnikiem.
- Zjada całą rzepę z farmy Lobarta.
- Zabija Lothara na kodach i gdy wraca z kolonii górniczej (w trzecim rozdziale) to myśli, że to on jest mordercą.
- Próbuje zabić Bospera, Lorda Andre, Lorda Hagena, Parlana, Lee lagą.
- Widząc trofeum pod postacią głowy wilka w sklepie Bospera krzyczy do kwadratowego monitora: "ZNOWU JEDNA Z TYCH GŁUPICH BESTII" i próbuje go zabić.
- Najpierw oddaje skórę czarnego trolla Bosperowi, potem dopiero Raoulowi.
- Próbuje zainstalować Gothic Multiplayer bez Gothica.
- W piątym rozdziale wchodzi na kodach na wyspę Irdorath i wykorzystuje wszystkie sloty zapisów, by utknąć tam, przeklinając i płacząc.
- Próbuje smażyć ryby i chrząszcze na patelni.
- Szuka Snafa w zniszczonym zewnętrznym pierścieniu, by dostać potrawki chrząszczy, po czym ginie zabity przez stado smoczych zębaczy, zębaczy, orków i wargów.
- Nie wie, że po rozmowie ze smokiem trzeba ponownie naładować Oko Innosa, przez co zabija prawie wszystkie bez rozmowy. Oczywiście na kodach.
- Pod wpływem gry chce pracować jako myśliwy, bo myśli, że w realu jest to równie opłacalne.
- Jeżeli gra Paladynem, to przed każdą walką drze się do monitora - "Za Innosa!", "Na honor!" itp.
- Po morderstwie w centrum Miasta, zamiast wczytać grę, płaci grzywnę a potem codziennie ucieka przed mieszkańcami, krzyczącymi za nim - Morderca!
- 3/4 jego gameplayu to odwiedzanie Czerwonej Latarnii i oglądanie tego samego filmiku.
- Pieniądze zarabia tylko po to, żeby mieć na Czerwoną Latarnię.
- Atakuje każdego kogo spotka i płacze, że nikt nie chce z nim gadać.
- Próbuje dostać się do Górnego Miasta przez znany z jedynki bug z wyciągniętą bronią, po czym obrywa mieczem strażnika.
- Gubi się w lasach wokół Khorinis i nie umie z nich wyjść nawet z kodami.
- W dawnej Kolonii Karnej ginie z takich samych głupich powodów jak w Jedynce. Przez upadki ze skarpy itp.
- Jak znajdzie jakiś lepszy Pierścień, to bawi się, że to Jedyny Pierścień a Poszukiwacze to Nazgule.
- Każda postać, która chce uciec z Kolonii ginie mu po drodze. Nawet Diego.
- Jako Paladyn/Mag Ognia zaręcza, że będzie kierował się prawością, honorem, cnotliwością, bogobojnością i odwagą, ale nie przeszkadza mu to nadal odwiedzać burdelu.
- Jako Najemnik atakuje Onara za to, że nie płaci mu dniówki za przesypianie całego dnia.
- Stara się znaleźć Oko Innosa w Klasztorze, żeby Pedro go nie ukradł.
- Wskakuje do morza w porcie i myśli, że dopłynie do Myrthany. Gdy odkrywa filmik z morskimi potworami, próbuje znowu ale na God Mode.
- Spacer od Khorinis do farmy Onara kończy się zwykle sześcio-siedmiokrotnym opętaniem przez Poszukiwaczy.
- Szuka topielcy w wulkanie Feomathara.
- Próbuje kupić eliksiry lecznicze u owcy.
- Myśli, że jak wejdzie na kodach w smoka, to będzie mógł przelecieć przez orkową palisadę.
- Zabija same chrząszcze i dziwi się, że nie może zdobyć 100% na broni dwuręcznej.
Zobacz też[edytuj • edytuj kod]
Przypisy
- ↑ Chociaż istnieje sztuczka, która na to pozwala