Brat: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Kat, {{redakcja}})
 
(Nie pokazano 66 wersji utworzonych przez 49 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
[[Plik:Dzieckodrogie.PNG|thumb|200px|Zabawa z bratem]]
{{Redakcja}}
''' Brat ''' - Jednostka, najczęściej najmłodsza. obiekt wkurzania i denerwowania przez [[siostrę]]. Nie ma lekko. Dodatkowo ciągle na sznurku siostry, pod pretekstem ,, Daj mi kasę, bo powiem mamię że... " Pomimo to i tak powie ,, Kocham siostrę "
''' Brat ''' jednostka, najczęściej najmłodsza, obiekt wkurzania i denerwowania przez [[Siostra|siostrę]]. Często wykorzystywany przez jej koleżanki jako manekin treningowy do przyszłego zawodu fryzjerki/wizażystki/projektantki mody/wszystko na raz.


== Życie ==
== Życie ==
[[Plik:Intymnosc.jpg|thumb|200px|Obiekt zainteresowania w młodym wieku…]]
[[Plik:Jessica Simpson head 2.jpg|thumb|200px|… i w trochę starszym]]


===05 Lat ===
=== 0-5 lat ===
Można zauważyć walkę na „froncie”. Najczęściej jest to środek pokoju (bardzo często własnego). Celem walki jest przedmiot, np. [[Miś (zabawka)|misiek]]. Zawsze jedna strona broni przedmiotu, bo go ma aktualnie, a druga atakuje, by go uzyskać. Pociskami są inne przedmioty, np. [[krzesło|krzesła]], [[kredki]] itp. Walka kończy się na kilka sposobów:
# ucieczką z frontu do neutralnej strefy, jaką jest obszar wokół [[Matka|mamy]] (na tę opcję decyduje się aktualny posiadacz celu walki). Często omawiana strefa się przemieszcza, czasami w ogóle nie występuje;
# drugim sposobem jest poddanie broni w sposób pomachania [[Biała flaga|białą flagą]]. Niestety, wówczas tracimy cel walki na korzyść przeciwnika;
# trzecia metoda polega na pokojowym finale: „nie dam (celu walki, u nas miśka), ale mam dwie paczki gum owocowych!.


=== 6-12 lat ===
A więc tu można zauważyć walkę ,, na froncie ". Najczęściej jest to środek pokoju ( bardzo często własnego ) Celem walki jest przedmiot, np. misiek. Zawsze jedna strona broni przedmiotu, bo go ma aktualnie, a druga atakuje, by go uzyskać. Pociskami są inne przedmioty, np. krzesła, kredki itp. Walka kończy się na kilka sposobów: ucieczką z frontu do neutralnej strefy jaką jest obszar wokół mamy( na tą opcję decyduję się aktualny posiadacz celu walki ). Często omawiana strefa się przemieszcza, czasami w ogóle ona nie występuje !
Tu występuje podobna sytuacja jak w przedziale poprzednim, ale jednostki bitwy są już bardziej wartościowe. Za cel obieramy sobie już, np. miejsce na [[Kanapa|kanapie]], [[prezent]]y i inne [[Zabawka|zabawki]]. Siostra wykorzystuje tu pozycje „córusi mamusi”, przez co brat przegrywa 99% walk i traci sens życia.
Drugi sposób jest to poddanie broni w sposób pomachania białą flagą. Wówczas niestety tracimy cel walki, na korzyść przeciwnika.
W tym wieku zaczyna grać w [[Tibia|Tibię]] oraz League of Legends, dzięki czemu odzyskuje sens życia. Stanowisko przy kompie jest najbardziej zacięcie chronioną pozycją w domu.
Trzecia metoda polega na pokojowym finale : ,, Nie dam ( celu walki, u nas miśka ), ale mam dwie paczki gum owocowych ?! Nie ! I dam jeszcze 2 złote ? Dobra. - Mało spotykana metoda.


===6 – 12 lat===
=== 12-16 lat ===


Tu już za cel walki nie robią „jednostki przedmiotowe”, lecz np. wolna chata wieczorem. Najczęściej to siostra ma mieć wolną chatę, a brat siedzieć w swoim pokoju i nie schodzić na dół. Brat kombinuje, i zmyka z domu na cały wieczór, a gdy rodzice wracają, jest wszystko cacy.
Tu występuje podobna sytuacja jak w przedziale poprzednim, ale jednostki bitwy są już bardziej wartościowe. Za cel obieramy sobie już, np. miejsce na kanapie, prezenty, i inne zabawki. Siostra wykorzystuje tu pozycje ,, córusi mamusi " przez co brat przegrywa 99 % walk, i traci sens życia.


===12 – 16 lat===
=== 16-18 lat ===
Obie strony zawierają przymierza: brat toczy swoje życie, gra na [[komputer osobisty|kompie]], pisze z [[Lachon|laskami]], a siostra z chłopakami. Praktycznie brak powodów do walki. Jedyny możliwy powód, to gdy komputer w domu jest jeden, a każdy chce go używać.


=== 18-50 lat ===
Tu już za cel walki nie ,, jednostki przedmiotowe " lecz już np. wolną chatę wieczorem. Najczęściej to siostra ma mieć wolną chatę, a brat siedzieć w swoim pokoju, i nie schodzić na dół. Brat kombinuje, i zmyka z domu na cały wieczór, a gdy rodzice wracają, jest wszystko cacy.
Obie strony idą w swoją stronę: przeprowadzają się i się żenią, by w święta rodzinne takie jak [[Niedziela Wielkanocna|Wielkanoc]] czy [[Gwiazdka]] pożalić się na swoją rodzinę.


===16+ lat===
=== 50+ lat ===
Gdy nagle umiera jedna ze stron, druga strona nagle przypomina sobie, jak to kochała pierwszą stronę.


== Zobacz też ==
Obie strony zawierają przymierza, brat toczy swoje życie, gra na kompie, pisze z laskami, a siostra z chłopakami. Praktycznie brak powodów do walki.
* [[siostra]]
* [[wnuk]]


[[Kategoria:Ludzie]]
[[Kategoria:Statusy społeczne]]
[[Kategoria:Mężczyzna]]
[[Kategoria:Mężczyzna]]
[[Kategoria:Rodzina]]

Aktualna wersja na dzień 17:09, 20 lip 2021

Zabawa z bratem

Brat – jednostka, najczęściej najmłodsza, obiekt wkurzania i denerwowania przez siostrę. Często wykorzystywany przez jej koleżanki jako manekin treningowy do przyszłego zawodu fryzjerki/wizażystki/projektantki mody/wszystko na raz.

Życie[edytuj • edytuj kod]

Obiekt zainteresowania w młodym wieku…
… i w trochę starszym

0-5 lat[edytuj • edytuj kod]

Można zauważyć walkę na „froncie”. Najczęściej jest to środek pokoju (bardzo często własnego). Celem walki jest przedmiot, np. misiek. Zawsze jedna strona broni przedmiotu, bo go ma aktualnie, a druga atakuje, by go uzyskać. Pociskami są inne przedmioty, np. krzesła, kredki itp. Walka kończy się na kilka sposobów:

  1. ucieczką z frontu do neutralnej strefy, jaką jest obszar wokół mamy (na tę opcję decyduje się aktualny posiadacz celu walki). Często omawiana strefa się przemieszcza, czasami w ogóle nie występuje;
  2. drugim sposobem jest poddanie broni w sposób pomachania białą flagą. Niestety, wówczas tracimy cel walki na korzyść przeciwnika;
  3. trzecia metoda polega na pokojowym finale: „nie dam (celu walki, u nas miśka), ale mam dwie paczki gum owocowych!”.

6-12 lat[edytuj • edytuj kod]

Tu występuje podobna sytuacja jak w przedziale poprzednim, ale jednostki bitwy są już bardziej wartościowe. Za cel obieramy sobie już, np. miejsce na kanapie, prezenty i inne zabawki. Siostra wykorzystuje tu pozycje „córusi mamusi”, przez co brat przegrywa 99% walk i traci sens życia. W tym wieku zaczyna grać w Tibię oraz League of Legends, dzięki czemu odzyskuje sens życia. Stanowisko przy kompie jest najbardziej zacięcie chronioną pozycją w domu.

12-16 lat[edytuj • edytuj kod]

Tu już za cel walki nie robią „jednostki przedmiotowe”, lecz np. wolna chata wieczorem. Najczęściej to siostra ma mieć wolną chatę, a brat siedzieć w swoim pokoju i nie schodzić na dół. Brat kombinuje, i zmyka z domu na cały wieczór, a gdy rodzice wracają, jest wszystko cacy.

16-18 lat[edytuj • edytuj kod]

Obie strony zawierają przymierza: brat toczy swoje życie, gra na kompie, pisze z laskami, a siostra z chłopakami. Praktycznie brak powodów do walki. Jedyny możliwy powód, to gdy komputer w domu jest jeden, a każdy chce go używać.

18-50 lat[edytuj • edytuj kod]

Obie strony idą w swoją stronę: przeprowadzają się i się żenią, by w święta rodzinne takie jak Wielkanoc czy Gwiazdka pożalić się na swoją rodzinę.

50+ lat[edytuj • edytuj kod]

Gdy nagle umiera jedna ze stron, druga strona nagle przypomina sobie, jak to kochała pierwszą stronę.

Zobacz też[edytuj • edytuj kod]