Poradnik:Jak zrobić grę komputerową i się nie zmęczyć: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Amoniak. Autor wycofanej wersji to Pawlllosss.)
M
 
(Nie pokazano 43 wersji utworzonych przez 34 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
'''Jak zrobić [[gry komputerowe|grę komputerową]] i się nie zmęczyć''' – poradnik
'''Jak zrobić [[Gra komputerowa|grę komputerową]] i się nie zmęczyć''' – poradnik


# Myślisz nad typem gry.
# Myślisz nad typem gry.
# Robisz [[RPG]].
# Robisz [[RPG]].
# Myślisz nad fabułą.
# Myślisz nad fabułą.
# Robisz [[MMORPG]].
# Robisz [[MMORPG]], nikogo nie będzie obchodziła fabuła.
# Myślisz nad sposobem kreowania postaci.
# Myślisz nad sposobem kreowania postaci.
# Robisz grafę tak beznadziejną, że możliwość pokolorowania bohatera to aż za dużo.
# Robisz grafę tak beznadziejną, że możliwość pokolorowania bohatera to aż za dużo.
# Myślisz nad mapami.
# Myślisz nad mapami.
# Parę domków i droga.
# Parę domków, droga i okoliczna [[Biedronka]].
# Myślisz nad potworami.
# Myślisz nad potworami.
# Robisz jednego 200 razy na zasadzie ''kopiuj+wklej'' i zmieniasz wygląd każdej kopii.
# Robisz jednego 200 razy na zasadzie ''kopiuj-wklej'' i zmieniasz wygląd każdej kopii.
# Myślisz nad nazwą potworów.
# Może ''„Wymiotny władca żułci”''?
# Myślisz nad [[interface]]m.
# Myślisz nad [[interface]]m.
# Robisz taki, aby załapali go grający od roku.
# Robisz taki, aby załapali go grający od roku.
# Myślisz nad servem.
# Myślisz nad servem.
# Grę zrobiłeś tak beznadziejną, że można w nią grać na stronach Teletekstu.
# Po co? Gra jest tak beznadziejna, że można w nią grać na stronach Teletekstu.
# Myślisz nad nazwą.
# Myślisz nad nazwą.
# Bierzesz słownik anatomii po angielsku i szukasz jakiejś nazwy.
# Bierzesz słownik anatomii po łacinie i szukasz jakiejś nazwy.
# Kość piszczelowa? Brzmi tak fajnie, że nikt nie będzie tego tłumaczył.
# Kość piszczelowa? Brzmi tak fajnie, że nikt nie będzie tego tłumaczył.
# Myślisz, jak by zarobić.
# Myślisz, jak by zarobić.
Linia 26: Linia 28:
# Pisząc ten artykuł uświadamiasz sobie, że nie jest aż tak śmieszny.
# Pisząc ten artykuł uświadamiasz sobie, że nie jest aż tak śmieszny.
# Idziesz zmieszać wodór z kobaltem.
# Idziesz zmieszać wodór z kobaltem.
# A może [[wodzionka|wodzionki]]???
# A może [[wodzionka|wodzionki]]??? Nie nie, musisz przecież przeczytać następny punkt.
# Idziesz grać w [[Tibia|Tibię]] i po odmóżdżeniu napada cię ochota na stworzenie gry. Tylko jakiej?
# Idziesz grać w [[Tibia|Tibię]] i po odmóżdżeniu napada cię ochota na stworzenie gry. Tylko jakiej?


==Zobacz też==
== Zobacz też ==
* [[Poradnik:jak stworzyć dobrą grę|jak stworzyć dobrą grę]]
* [[Poradnik:Jak stworzyć dobrą grę|jak stworzyć dobrą grę]]
* [[Poradnik:Jak zostać programistą|jak zostać programistą]]


[[Kategoria:Poradniki|Zrobić grę komputerową i się nie zmęczyć]]
[[Kategoria:Poradniki – gry komputerowe|Zrobić grę komputerową i się nie zmęczyć]]

{{ok|poradnik}}

Aktualna wersja na dzień 23:11, 24 mar 2021

Jak zrobić grę komputerową i się nie zmęczyć – poradnik

  1. Myślisz nad typem gry.
  2. Robisz RPG.
  3. Myślisz nad fabułą.
  4. Robisz MMORPG, nikogo nie będzie obchodziła fabuła.
  5. Myślisz nad sposobem kreowania postaci.
  6. Robisz grafę tak beznadziejną, że możliwość pokolorowania bohatera to aż za dużo.
  7. Myślisz nad mapami.
  8. Parę domków, droga i okoliczna Biedronka.
  9. Myślisz nad potworami.
  10. Robisz jednego 200 razy na zasadzie kopiuj-wklej i zmieniasz wygląd każdej kopii.
  11. Myślisz nad nazwą potworów.
  12. Może „Wymiotny władca żułci”?
  13. Myślisz nad interfacem.
  14. Robisz taki, aby załapali go grający od roku.
  15. Myślisz nad servem.
  16. Po co? Gra jest tak beznadziejna, że można w nią grać na stronach Teletekstu.
  17. Myślisz nad nazwą.
  18. Bierzesz słownik anatomii po łacinie i szukasz jakiejś nazwy.
  19. Kość piszczelowa? Brzmi tak fajnie, że nikt nie będzie tego tłumaczył.
  20. Myślisz, jak by zarobić.
  21. Jeśli ktoś nie zapłacił za grę, to jest jak beznogi na bieżni.
  22. Dodajesz odmóżdżarkę.
  23. Wpuszczasz w neta.
  24. Czas zmienić tożsamość i wyjechać do Chin. Twoja gra spowodowała wylew trolli na forach internetowych.
  25. Rozważasz Japonię. Drugie pokémony powinny się nieźle sprzedać.
  26. Pisząc ten artykuł uświadamiasz sobie, że nie jest aż tak śmieszny.
  27. Idziesz zmieszać wodór z kobaltem.
  28. A może wodzionki??? Nie nie, musisz przecież przeczytać następny punkt.
  29. Idziesz grać w Tibię i po odmóżdżeniu napada cię ochota na stworzenie gry. Tylko jakiej?

Zobacz też[edytuj • edytuj kod]