Poznański Szybki Tramwaj: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M
Linia 1: Linia 1:
'''Poznański Szybki Tramwaj''' (PeSTka) – [[tramwaj]], którego poznaniacy chcą przerobić na [[pociąg]]. Zbudowali perony które są demolowane przez [[wandal]]ów i zwrotnice do powodowania wypadków. Wszystko to pozwalało na jazdę z szybkością 70 km/h, jednak z powodu oszczędności w budowie zastosowano drewniane podkłady, które ulegają powoli biodegradacji (no ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, w końcu trzeba być też [[Eko-pozytywność|eko-pozytywnym]], bo taka jest [[moda]]) i prędkość ta systematycznie się zmniejsza.
'''Poznański Szybki Tramwaj''' (PeSTka) – [[tramwaj]], którego poznaniacy chcą przerobić na [[pociąg]]. Zbudowali perony które są demolowane przez [[wandal]]ów i zwrotnice do powodowania wypadków. Wszystko to pozwalało na jazdę z szybkością 16 km/h, można powiedzieć że prawie wcale się nie rusza jednak z powodu oszczędności w budowie zastosowano drewniane podkłady, które ulegają powoli biodegradacji (no ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, w końcu trzeba być też [[Eko-pozytywność|eko-pozytywnym]], bo taka jest [[moda]]) i prędkość ta systematycznie się zmniejsza.


Trasa ta wiedzie z poznańskich blokowisk na północy miasta i włącza się do normalnego ruchu w centrum. Projektanci nie wzięli jednak pod uwagę, że po włączeniu się do tramwaj musi stać w korkach i cały czas który zyskamy na bezkolizyjnym przejechaniu tej trasy stracimy podczas postoju na pierwszych trzech skrzyżowaniach.
Trasa ta wiedzie z poznańskich blokowisk na północy miasta i włącza się do normalnego ruchu w centrum. Projektanci nie wzięli jednak pod uwagę, że po włączeniu się do tramwaj musi stać w korkach i cały czas który zyskamy na bezkolizyjnym przejechaniu tej trasy stracimy podczas postoju na pierwszych trzech skrzyżowaniach.

Wersja z 13:48, 14 wrz 2011

Poznański Szybki Tramwaj (PeSTka) – tramwaj, którego poznaniacy chcą przerobić na pociąg. Zbudowali perony które są demolowane przez wandalów i zwrotnice do powodowania wypadków. Wszystko to pozwalało na jazdę z szybkością 16 km/h, można powiedzieć że prawie wcale się nie rusza jednak z powodu oszczędności w budowie zastosowano drewniane podkłady, które ulegają powoli biodegradacji (no ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, w końcu trzeba być też eko-pozytywnym, bo taka jest moda) i prędkość ta systematycznie się zmniejsza.

Trasa ta wiedzie z poznańskich blokowisk na północy miasta i włącza się do normalnego ruchu w centrum. Projektanci nie wzięli jednak pod uwagę, że po włączeniu się do tramwaj musi stać w korkach i cały czas który zyskamy na bezkolizyjnym przejechaniu tej trasy stracimy podczas postoju na pierwszych trzech skrzyżowaniach.

Szablon:Stubtrans