Szablon:AVF/ANM: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Ciach)
 
M
Linia 1: Linia 1:
<choose><option>
<choose><option>


[[Plik:M60rambo.jpg|150px|right|W broni bohaterów nie kończy się amunicja a przy strzałach nie wylatują łuski.]]
[[Plik:M60rambo.jpg|150px|right]]
'''[[Teoria filmowej rzeczywistości]]''' opiera się na tym, że w filmach pokazana jest całkowita prawda o zależnościach świata rzeczywistego. Naukowcy po wielu latach studiowania tysięcy filmów sensacyjnych doszli do zaskakujących rezultatów. Po latach doskonaleń, naukowcy opublikowali pełną listę schematów na których opiera się życie filmowych bohaterów.
'''[[Teoria filmowej rzeczywistości]]''' opiera się na tym, że w filmach pokazana jest całkowita prawda o zależnościach świata rzeczywistego. Naukowcy po wielu latach studiowania tysięcy filmów sensacyjnych doszli do zaskakujących rezultatów. Po latach doskonaleń, naukowcy opublikowali pełną listę schematów na których opiera się życie filmowych bohaterów.


Linia 13: Linia 13:
<option>
<option>


[[Plik:Palenie czarownic.jpg|right|110px|Palenie czarownic, w tle widać wystawianie not za styl.]]
[[Plik:Palenie czarownic.jpg|right|110px]]
'''[[Palenie czarownic]]''' - ulubiony sport średniowiecznego świata [[kościół katolicki|katolickiego]].
'''[[Palenie czarownic]]''' - ulubiony sport średniowiecznego świata [[kościół katolicki|katolickiego]].


Linia 36: Linia 36:
<option>
<option>


[[Plik:Emo.jpg|right|110px|Jestem taki emo]]
[[Plik:Emo.jpg|right|110px]]
'''[[emo (ludzie)|Emo]]''' – nowomodna subkultura, do której należy głównie nastoletnia młodzież w wieku od 12 do 20 lat. Starsze wyjątki w postaci członków zespołów grających [[emo]] to ci, którzy poczuli łatwy hajs i nie dadzą się zerwać od koryta.
'''[[emo (ludzie)|Emo]]''' – nowomodna subkultura, do której należy głównie nastoletnia młodzież w wieku od 12 do 20 lat. Starsze wyjątki w postaci członków zespołów grających [[emo]] to ci, którzy poczuli łatwy hajs i nie dadzą się zerwać od koryta.


Linia 44: Linia 44:
</option></choose>
</option></choose>
<noinclude>
<noinclude>
<div style="float:right;">
'''[[Artykuł na medal|Czytaj całość i oceń]]'''
</div>
[[Kategoria:Szablony Weekendu z Pisarzami|{{PAGENAME}}]]
[[Kategoria:Szablony Weekendu z Pisarzami|{{PAGENAME}}]]
</noinclude>
</noinclude>

Wersja z 13:03, 24 lis 2011


Palenie czarownic.jpg

Palenie czarownic - ulubiony sport średniowiecznego świata katolickiego.

Początki tej szlachetnej dyscypliny sportowej datuje się na XII wiek, czyli średniowiecze, największą popularność sport ten zdobył w renesansie.

Zasady gry
Gra polega na znalezieniu, osądzeniu, i na końcu - spaleniu czarownicy. Udział w grze bierze drużyna wieśniaków i czarownica. Liczba zawodników nie jest odgórnie narzucona, ilu wieśniaków przyjdzie popatrzeć tyle weźmie udział. Gra zaczyna się od znalezienia wiedźmy; po pierwsze, drużyna ma na celu odnalezienie takowej, po czym przy użyciu przepisowych narzędzi (pochodnie, widły, zardzewiałe grabie, sztachety) zmusić ją do poddania się drużynie.
Zawodnicy rozpoznawali czarownicę po pewnych cechach charakterystycznych. Im więcej takich cech posiadała czarownica tym więcej punktów zdobywała drużyna za jej spalenie.