Szablon:AVF/ANM: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Teraz powinno zadziałać) |
M |
||
Linia 14: | Linia 14: | ||
[[Plik:Palenie czarownic.jpg|right|110px]] |
[[Plik:Palenie czarownic.jpg|right|110px]] |
||
'''[[Palenie czarownic]]''' |
'''[[Palenie czarownic]]''' – ulubiony sport średniowiecznego świata [[kościół katolicki|katolickiego]]. |
||
Początki tej szlachetnej dyscypliny sportowej datuje się na [[XII wiek]], czyli [[średniowiecze]], największą popularność sport ten zdobył w renesansie. |
Początki tej szlachetnej dyscypliny sportowej datuje się na [[XII wiek]], czyli [[średniowiecze]], największą popularność sport ten zdobył w renesansie. |
||
'''Zasady gry'''<br> |
'''Zasady gry'''<br> |
||
Gra polega na znalezieniu, osądzeniu, i na końcu |
Gra polega na znalezieniu, osądzeniu, i na końcu – spaleniu [[czarownica|czarownicy]]. Udział w grze bierze drużyna wieśniaków i czarownica. Liczba zawodników nie jest odgórnie narzucona, ilu wieśniaków przyjdzie popatrzeć tyle weźmie udział. Gra zaczyna się od znalezienia wiedźmy; po pierwsze, drużyna ma na celu odnalezienie takowej, po czym przy użyciu przepisowych narzędzi (pochodnie, [[widły]], zardzewiałe grabie, sztachety) zmusić ją do poddania się drużynie.<br> |
||
Zawodnicy rozpoznawali czarownicę po pewnych cechach charakterystycznych. Im więcej takich cech posiadała czarownica tym więcej punktów zdobywała drużyna za jej spalenie. |
Zawodnicy rozpoznawali czarownicę po pewnych cechach charakterystycznych. Im więcej takich cech posiadała czarownica tym więcej punktów zdobywała drużyna za jej spalenie. |
||
Wersja z 21:39, 24 lis 2011
Ludzki żywot – gra z gatunku MMORPG. Wydawca nie jest do końca znany, różnoracy specjaliści wspominają o Bóg Studios, jak również o Biologia Arts, ze szczególnym uwzględnieniem grupy Ewolucja. Okrzyknięta najbardziej innowacyjną grą wszechczasów, głównie z racji niesamowitych efektów graficznych oraz technologicznych; wielowątkowej, nieliniowej fabuły, a także z niebywałej popularności – obecnie gra w nią około 6 miliardów użytkowników, a liczba ta systematycznie rośnie.
Ogólny zarys
Rozgrywka prowadzona jest z perspektywy pierwszej osoby (FPP) i opiera się w głównej mierze na interakcji z innymi graczami oraz otoczeniem. Bohater gry rozwija się, zdobywa doświadczenie i wiedzę.