Silnik: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (dr.)
Linia 13: Linia 13:
== Naprawa silnika/motóra ==
== Naprawa silnika/motóra ==
[[Plik:Nuclear fireball.jpg|thumb|200px|right|Fenomen świetlny, sygnalizujący, że naprawa silnika/motóra się powiodła.]]
[[Plik:Nuclear fireball.jpg|thumb|200px|right|Fenomen świetlny, sygnalizujący, że naprawa silnika/motóra się powiodła.]]
Naprawa wszelkiego rodzaju silników/motórów odbywa się przy pomocy [[śrubokręt]]a. Polega ona z grubsza na włożeniu śrubokreta/motóra do silnika i ponownej próbie jego uruchomienia. Jeżeli w wyniku tych działań nie nastąpi [[wybuch]] oraz [[śmierć|zejście]] naprawiającego oraz jeżeli silnik/motór nadal nie działa, należy bezradnie rozłożyć [[ręce]] oraz wygłosić kwestię ''No to ja już nie wiem!''.<br>
Naprawa wszelkiego rodzaju silników/motórów odbywa się przy pomocy [[śrubokręt]]a. Polega ona z grubsza na włożeniu śrubokreta do silnika/motóra i ponownej próbie jego uruchomienia. Jeżeli w wyniku tych działań nie nastąpi [[wybuch]] oraz [[śmierć|zejście]] naprawiającego oraz jeżeli silnik/motór nadal nie działa, należy bezradnie rozłożyć [[ręce]] oraz wygłosić kwestię ''No to ja już nie wiem!''.<br>
Silniki/motóry elektryczne można naprawiać przez włączenie wtyczki do gniazdka, spalinowe - przez dolanie [[benzyna|benzyny]] do baku. Są to jednak praktyki ryzykowne i rzadko polecane przez prawdziwych fachowców w naprawianiu silnika/motóra.
Silniki/motóry elektryczne można naprawiać przez włączenie wtyczki do gniazdka, spalinowe - przez dolanie [[benzyna|benzyny]] do baku. Są to jednak praktyki ryzykowne i rzadko polecane przez prawdziwych fachowców w naprawianiu silnika/motóra.



Wersja z 19:16, 21 cze 2012

Wrrrrrrrrrrr !!!

Silnik/Motór o tym artykule, na dwie sekundy przed zepsuciem się.

Bóg wybacza, Silnik Motór nigdy!!!

Moralno-teologiczny aspekt bycia silnikiem/motórem.

Silnik (a właściwie Motór) – skomplikowane urządzenie, znajdujące się w innym urządzeniu, sprawiające, że dane urządzenie działa. Silnik/Motór ma właściwie dwie funkcje: sprawiać, ze dane urządzenie działa tudzież psuć się, sprawiając, ze dane urządzenie przestaje działać. Częściej występującą funkcją jest ta druga. Kiedyś (na Dieselu) kiedy brakło paliwa, szło się do najbliższego sklepu i kupowało się olej słonecznikowy – działał.

Rodzaje silników/motórów

  • elektryczny - częściej kopie niż działa,
  • spalinowy - generalnie robi Wrrrrrrrrr !!!, po czym przestaje działać,
  • parowy - do jego obsługi trzeba dwóch ludzi, a i tak nie działa,
  • ekologiczny - np. koń - jak nie dasz mu jeść, to nie działa,
  • hybrydowy - nikt, włącznie z konstruktorami nie wie, jak powinien działać, więc nie działa.

Naprawa silnika/motóra

Fenomen świetlny, sygnalizujący, że naprawa silnika/motóra się powiodła.

Naprawa wszelkiego rodzaju silników/motórów odbywa się przy pomocy śrubokręta. Polega ona z grubsza na włożeniu śrubokreta do silnika/motóra i ponownej próbie jego uruchomienia. Jeżeli w wyniku tych działań nie nastąpi wybuch oraz zejście naprawiającego oraz jeżeli silnik/motór nadal nie działa, należy bezradnie rozłożyć ręce oraz wygłosić kwestię No to ja już nie wiem!.
Silniki/motóry elektryczne można naprawiać przez włączenie wtyczki do gniazdka, spalinowe - przez dolanie benzyny do baku. Są to jednak praktyki ryzykowne i rzadko polecane przez prawdziwych fachowców w naprawianiu silnika/motóra.

Różnica pomiędzy naprawą silnika/motóra a komputera

Czterdziestokrotne włączanie i wyłączanie zepsutego silnika/motóra nie doprowadzi do jego samonaprawy. Czterdziestokrotne włączanie i wyłączanie zepsutego komputera - niekoniecznie...

Szablon:Stubtech