Forum:Obecne PUA/OUA: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Linia 5: | Linia 5: | ||
Czy zatem wystarczy, że w informacji o PUA/OUA na portalu znajdują się te dane: nick, zgłaszany, zgłaszający, terminy, uzasadnienie, kworum? Czy będzie potrzeba wprowadzać coś więcej? Czy informacje podawane po głosowaniu są wystarczające? Jak oceniacie sprawność samego głosowania, jego rozbieżność w czasie itp.? Co prawda OUA sensu stricte jeszcze nie przerabialiśmy, ale warto może popatrzeć, jak to może wyglądać według tej wizji. {{Del Pacino}} 15:06, gru 26, 2012 (UTC) |
Czy zatem wystarczy, że w informacji o PUA/OUA na portalu znajdują się te dane: nick, zgłaszany, zgłaszający, terminy, uzasadnienie, kworum? Czy będzie potrzeba wprowadzać coś więcej? Czy informacje podawane po głosowaniu są wystarczające? Jak oceniacie sprawność samego głosowania, jego rozbieżność w czasie itp.? Co prawda OUA sensu stricte jeszcze nie przerabialiśmy, ale warto może popatrzeć, jak to może wyglądać według tej wizji. {{Del Pacino}} 15:06, gru 26, 2012 (UTC) |
||
:Według mnie, teraźniejsza formuła się sprawdza, procedura przebiega dużo szybciej, choć, prawdę mówiąc, jest ona dużo bardziej stresujaca dla kandydata (i bardzo dobrze! :P). Można jeszcze ewentualnie dodawać log z głosowania do wyniku. {{Szaszłyk}} 15:32, gru 26, 2012 (UTC) |
:Według mnie, teraźniejsza formuła się sprawdza, procedura przebiega dużo szybciej, choć, prawdę mówiąc, jest ona dużo bardziej stresujaca dla kandydata (i bardzo dobrze! :P). Można jeszcze ewentualnie dodawać log z głosowania do wyniku. {{Szaszłyk}} 15:32, gru 26, 2012 (UTC) |
||
:Mnie także się to podoba. Lepiej tak niż przez głosowania na stronie, przez które często zdarzały się jakieś dziwne manewry. A to awanturujące się IP-ki i użytkownicy bez uprawnień a to jeszcze coś innego... Natomiast stres jest faktycznie większy, ale to dobrze. I nie uważam, że jest sens dodawać log. Wystarczy konkretna data. {{Poc Vocem}} 15:35, gru 26, 2012 (UTC) |
Wersja z 17:35, 26 gru 2012
Ten wątek nie był edytowany od 4171 dni. Nie baw się w archeologa i nie odkopuj go. Zamiast tego możesz wrócić na stronę główną forum i założyć nowy temat.
W sumie byłem pionierem, jeśli chodzi o zakładanie głosowań administratorskich po ich reformie. To troszkę zobowiązuję, bowiem jak widziałem, wszystkie następne głosowania odbywały się według tej formuły.
Czy zatem wystarczy, że w informacji o PUA/OUA na portalu znajdują się te dane: nick, zgłaszany, zgłaszający, terminy, uzasadnienie, kworum? Czy będzie potrzeba wprowadzać coś więcej? Czy informacje podawane po głosowaniu są wystarczające? Jak oceniacie sprawność samego głosowania, jego rozbieżność w czasie itp.? Co prawda OUA sensu stricte jeszcze nie przerabialiśmy, ale warto może popatrzeć, jak to może wyglądać według tej wizji. ♠♥♦♣ 15:06, gru 26, 2012 (UTC)
- Według mnie, teraźniejsza formuła się sprawdza, procedura przebiega dużo szybciej, choć, prawdę mówiąc, jest ona dużo bardziej stresujaca dla kandydata (i bardzo dobrze! :P). Można jeszcze ewentualnie dodawać log z głosowania do wyniku. Szklarz (dyskusja | edycje) 15:32, gru 26, 2012 (UTC)
- Mnie także się to podoba. Lepiej tak niż przez głosowania na stronie, przez które często zdarzały się jakieś dziwne manewry. A to awanturujące się IP-ki i użytkownicy bez uprawnień a to jeszcze coś innego... Natomiast stres jest faktycznie większy, ale to dobrze. I nie uważam, że jest sens dodawać log. Wystarczy konkretna data. Nu? 15:35, gru 26, 2012 (UTC)