Użytkowniczka:Coincidence?/DVP: Różnice pomiędzy wersjami
(Dodanie pół przyszłego artykułu.) |
(Dodanie drugiej połowy przyszłego artykułu.) |
||
Linia 63: | Linia 63: | ||
* {{t|Rycerze}} Występują tylko w pierwszej części gry. Nic nie robią, tylko chodzą w te i we wte po swojej chmurze, ale po ich dotknięciu tracimy życia. |
* {{t|Rycerze}} Występują tylko w pierwszej części gry. Nic nie robią, tylko chodzą w te i we wte po swojej chmurze, ale po ich dotknięciu tracimy życia. |
||
* {{t|Tornado}} Również występuje tylko w pierwszej części gry. Pojawia się na niektórych poziomach i leci w górę. Po jego dotknięciu wywraca nami na wszystkie cztery strony świata i tracimy życie. |
* {{t|Tornado}} Również występuje tylko w pierwszej części gry. Pojawia się na niektórych poziomach i leci w górę. Po jego dotknięciu wywraca nami na wszystkie cztery strony świata i tracimy życie. |
||
* {{t|Naćpane ośmiornice}} |
* {{t|Naćpane ośmiornice}} Występują tylko w drugiej części gry. Skaczą sobie w miejscu i nic nie robią, ale gdy ich dotkniemy, tracimy życie. |
||
* {{t|Samochód}}Również występuje tylko w drugiej części gry. Jeździ w prawo i w lewo, a jego dotknięcie kończy się utratą żyć. |
* {{t|Samochód}} Również występuje tylko w drugiej części gry. Jeździ w prawo i w lewo, a jego dotknięcie kończy się utratą żyć. |
||
* {{t|Latające ryby}} Także występują tylko w drugiej części gry. Latają w każdym miejscu i dzięki temu możemy łatwiej tracić życia. Nooby nie wiedzą, do czego służy w tej grze spacja<ref>Służy do rzucania maczugami.</ref>, dlatego często od tego giną. |
* {{t|Latające ryby}} Także występują tylko w drugiej części gry. Latają w każdym miejscu i dzięki temu możemy łatwiej tracić życia. Nooby nie wiedzą, do czego służy w tej grze spacja<ref>Służy do rzucania maczugami.</ref>, dlatego często od tego giną. |
||
* {{t|Węże}} Występują tylko w trzeciej części gry. Nie robią nic oprócz leżenia na ziemi i syczenia. Po ich dotknięciu tracimy życie. |
|||
* {{t|Kaktusowe rakiety}} Również występują w trzeciej części gry i tylko na pustyni. Startują gdy znajdziemy się na tej części mapy, na której one są i latają w lewo i w prawo, a gdy wskoczymy na nie, tracimy życie. Nooby, jako iż nie wiedzą do czego służy CTRL<ref>Służy do strzelania z armaty.</ref> giną od tego co sekundę. No, może co minutę. |
|||
* {{t|Kosmici}} Tak, tu też są. Występują w trzeciej części gry i tylko na pustyni. Chodzą i strzelają w nas laserem, przy okazji śmiejąc się przy tym. I właściwie na tym polega ich rola. Jak w ciebie strzelą lub jak ty ich dotkniesz - spada ci pasek życia. |
|||
* {{t|Czarne ludki}} Właściwie nie wiadomo, czy to są ludzie. Występują tylko w trzeciej części gry, na mapie przez bossem. Skaczą po chmurach i tyle. Kiedy je zabijesz, wybuchają, a po dotknięciu ich tracisz życie. |
|||
* {{t|Roboty}} Występują tylko w ostatniej, czwartej części gry. Stoją w miejscu i strzelają w nas prądem. [[Ded|Wiadomo, jak kończy się strzelenie w nas.]] |
|||
* {{t|Czerwonogłowi ludzie}} Kolejny dowód na to, że twórcy mieli nasrane w łbach. Są to wysocy, czerwonogłowi, [[Slenderman|bez twarzy] ludzie<ref>Chociaż bardzo mało prawdopodobne, aby to byli ludzie, gdyż widział kto kiedy takich?</ref>. Chodzą w prawo i w lewo, a gdy umierają wybucha z nich [[Facepalm|fajerwerka krwi]]. Kiedy ich dotkniemy, tak jak w przypadku wszystkich innych przeciwników, tracimy życie. |
|||
* {{t|Zielone helikoptery}} Również występują tylko w czwartej części gry. Są to zwykłe helikoptery, które lecą w przód i cofają się, strzelając w nas przy tym. Nie muszę wspominać, co się dzieje, gdy w nas strzelą? |
|||
* {{t|Smoki}} Występują tylko w czwartej części gry i tylko w lokacji w której lecimy orłem. Lecą raz w górze, raz po środku i raz w dole, tylko po to, aby utrudnić nam lot. Niby zieją ogniem, ale ten ogień to tylko tekstura, gdyż nic nam nie robi. |
|||
* {{t|Chodzące szkielety}} Także występują tylko w czwartej części gry, w lokacji przed bossem. Zachowują się tak samo, jak czerwonogłowi ludzie. |
|||
⚫ | |||
(...) |
|||
⚫ | |||
* {{t|Megadragon}} Boss pierwszej części gry. Jest to po prostu wielki, pomarańczowy smok z srebrnymi uszami, który zieje na [[Ty|ciebie]] z każdej strony ogniem. Wbrew pozorom nie jest trudny do pokonania, ale rzeczywistość pozostaje nieubłagana. |
* {{t|Megadragon}} Boss pierwszej części gry. Jest to po prostu wielki, pomarańczowy smok z srebrnymi uszami, który zieje na [[Ty|ciebie]] z każdej strony ogniem. Wbrew pozorom nie jest trudny do pokonania, ale rzeczywistość pozostaje nieubłagana. |
||
* {{t|Wiesi}} Boss z drugiej części gry. Jest on -z tego co można przeczytać przy końcu gry- jedną z osób z Mausland. Siedzi w czymś, przypominającym rozkrojoną na pół ośmiornicę i skacze na nas. Niby nie trudno go pokonać, lecz skacze w takie miejsca, w których można by czuć się bezpiecznym [[Ded|i...]]. |
* {{t|Wiesi}} Boss z drugiej części gry. Jest on -z tego co można przeczytać przy końcu gry- jedną z osób z Mausland. Siedzi w czymś, przypominającym rozkrojoną na pół ośmiornicę i skacze na nas. Niby nie trudno go pokonać, lecz skacze w takie miejsca, w których można by czuć się bezpiecznym [[Ded|i...]]. |
||
* {{t|Siegfried and Roy}} Pierwsi bossowie z trzeciej części gry. Jest to po prostu para [[Gej|homo]] cyklopów<ref>Czyżby twórcom kończyły się pomysły na bossów?</ref>. Najłatwiejsi bossowie, gdyż skaczą w prawo i w lewo, a czasem znikają. Wystarczy stać na dachu pobliskiego budynku i strzelać. Tylko noob ginie w walce z nimi. |
* {{t|Siegfried and Roy}} Pierwsi bossowie z trzeciej części gry. Jest to po prostu para [[Gej|homo]] cyklopów<ref>Czyżby twórcom kończyły się pomysły na bossów?</ref>. Najłatwiejsi bossowie, gdyż skaczą w prawo i w lewo, a czasem znikają. Wystarczy stać na dachu pobliskiego budynku i strzelać. Tylko noob ginie w walce z nimi. |
||
* {{t|Luxor |
* {{t|Luxor-Sphinx}} Ostatni boss z trzeciej części gry. Jest to po prostu kamienny, jeżdżący sfinks, który strzela w nas laserami z oczu. Także jest tym najłatwiejszym. Po jego zabiciu gra się kończy. |
||
* {{t|Dungeon Dog}} Boss z czwartej części gry. Jest to po prostu czerwony robopies strzelający w nas rakietami. Jeździ z prędkością światła i poruszanie się przy nim to tylko jedna możliwość - skakanie. Po jego zabiciu uwalniamy księżniczkę Pussy i gra się kończy. |
* {{t|Dungeon Dog}} Boss z czwartej części gry. Jest to po prostu czerwony robopies strzelający w nas rakietami. Jeździ z prędkością światła i poruszanie się przy nim to tylko jedna możliwość - skakanie. Po jego zabiciu uwalniamy księżniczkę Pussy i gra się kończy. |
||
== Noob w grze Castle Cat. == |
|||
'''''(...)''''' |
|||
Wbrew pozorom, nawet w takiej najmniej wymagającej grze, mogą zdarzyć się nooby. Charakteryzują się tym, że: |
|||
* Ciągle pyta, jak strzela się w pierwszej części gry. |
|||
* Szuka trybu Multiplayer. |
|||
* A także kodów i hacków do gry.<ref>Których swoją drogą nie ma. No, bo do czego one mogłyby być? Chyba tylko na nieśmiertelność, nieskończoność monet - punktów (które jest bardzo łatwo zdobyć i trzeba się wysilić, aby przez całą grę mieć ich zero) oraz nieskończoność amunicji (której starcza do końca gry i jeszcze zostaje).</ref> |
|||
* Śmieje się ze smerf mode.<ref>Tryb występuje tylko w pierwszej części gry, tylko raz (gdyż jest już na resztę rozgrywki). Kiedy zbierzesz śpiącego na chmurze smerfa, twoja postać staje się maciupeńka. Nie wiadomo, czy to w czymś pomaga, ale wkurza niemiłosiernie.</ref> |
|||
* Nawet po dwudziestokrotnym tłumaczeniu, nie ma pojęcia jak w pierwszej części gry pokonać Megadragona. |
|||
* Ginie podczas walki z Siegfried and Roy. |
|||
* Szuka czatu. |
|||
* Kończy mu się amunicja do wszystkich broni w grze oraz kończą mu się punkty - monety. |
|||
* Nie zbiera bonusów, a potem płacze, że nie może nic kupić. |
|||
* Choćbyś mu tłumaczył i tak nie zrozumie, jak zmienić muzykę w drugiej części gry. |
|||
== Pro w grze Castle Cat. == |
|||
W takiej grze, jak w sumie w każdej innej, może się zdarzyć pro. Charakteryzuje się tym, że: |
|||
* Jego Castle Cat lata. |
|||
* Wrogowie nie zadają mu obrażeń po dotknięciu, tylko sami giną. |
|||
* Jest nieśmiertelny.<ref>W grze, oczywiście.</ref> |
|||
* Ma kody i hacki do gry, mimo iż ich nie ma. |
|||
* Pokonuje bossów jednym dotknięciem/strzałem. |
|||
* Ma nieskończoność punktów - monet i amunicji. |
|||
* W poziomach w których trzeba skakać w górę, nigdy nie spada w dół. |
|||
* Ma smerf mode we wszystkich częściach gry. |
|||
* Może zmienić muzykę we wszystkich częściach. |
|||
* Może zapisać grę. |
|||
== Uzależnienie == |
|||
Jeśli... |
|||
* Umiesz skakać po chmurach. |
|||
* Myślisz, że w średniowieczu rycerze mieszkali na chmurach. |
|||
* Nad ruinami zamku w twoim mieście lata smok. |
|||
* Boisz się ryb. Przecież one mogą latać! |
|||
* Będąc na pustyni spotykasz kosmitów. |
|||
* Będąc w Las Vegas na ulicach zamiast ludzi widzisz jackpoty, węże i cyklopy. |
|||
* Będąc w [[Niemcy|Jedynym Słusznym Kraju]] panikujesz, gdy widzisz helikopter. |
|||
* Na pustyni widzisz sklep, który rzeczywiście tam stoi. |
|||
* Masz kota z głową w kształcie zamku oraz broniami tam ukrytymi, dziwnym uśmiechem i okularami przeciwsłonecznymi. |
|||
* Piwo cię leczy. |
|||
* Myślisz, że wszyscy mieszkańcy Niemiec są wysocy, mają czerwone głowy bez twarzy oraz są ubrani na niebiesko i czarno. |
|||
* W Miami widzisz same czarne i białe statki. |
|||
* Widząc plażowiczki w bikini chcesz je wziąć, bo przecież to bonusy. |
|||
* Ośmiornice w twoim otoczeniu wyglądają jak naćpane. |
|||
* Czasem możesz zamienić się w naćpaną pszczołę. |
|||
* Niekiedy na niebie widzisz klepsydrę. |
|||
* Będąc w Niemczech czekasz, aby zabrał cię orzeł do poziomu ze zbieraniem gwiazdek. |
|||
* Na okrągłych kaktusach odbijasz się jak na trampolinie... |
|||
* ...A zwykłych się boisz. To przecież rakiety! |
|||
* Boisz się [[Murzyn|czarnych ludzi]]. |
|||
* Gwiazdy w twoim mieście mają oczy, usta, są oczojebno żółte i leżą w krzywej linii tuż nad ziemią. |
|||
* Wchodzisz do podziemi, aby zabić Dungeon Dog. |
|||
* W Las Vegas widzisz sfinksy. |
|||
To możesz czuć się uzależniony. |
|||
{{przypisy}} |
{{przypisy}} |
Wersja z 11:07, 3 sty 2015
Ta gra jest głupia, bo nie da się w niej strzelać!
- Każdy gracz o Castle Cat 1.
WTF?!
- Każdy gracz o latających rybach[1] w Castle Cat 2.
Jak tu się strzela?
- Zaawansowany inaczej gracz o Castle Cat 1.
Ahahahahahahahaha(...)haha!
- Każdy gracz o bossie w Castle Cat 2.
Castle Cat - Gra przeglądarkowa stworzona przez studio Mausland. Gracz wciela się w niej w tytułowego kota z zamku i musi (w zależności od części) dojść na szczyt zamku/przejść Miami/dojść do Las Vegas/uwolnić księżniczkę[2].
Rozgrywka
Castle Cat
Gracz musi dojść na szczyt zamku i tam rozprawić się ze smokiem uderzając w niego. W czasie drogi zbierać musi naćpane clowny oraz uważać na tornada i rycerzy[3]. Nie da się tu strzelać, ma się jeden pasek życia i często się ginie, więc gra kończy się wywaleniem komputera przez okno przez 99% graczy.
Castle Cat 2
Gracz musi przejść przez Miami, aż do bossa, którym jest jeden z członków Mausland[4]. Można tu już strzelać oraz jest to jedyna część w której da się zmieniać muzykę[5]. W czasie drogi trzeba niszczyć naćpane ośmiornice, samochody, jakieś kraby oraz...latające ryby. Bonusami nie są tu naćpane clowny, a plażowiczki w bikini. Tutaj gra kończy się wywaleniem klawiatury tylko przez użytkowników Maca[6].
Castle Cat 3
Gracz musi dojść do Las Vegas i pokonać bossa, którym jest sfinks[7]. W tym czasie trzeba zabijać węże, kosmitów i rakiety z kaktusów[8]. Chyba najlepsza część gry, bo można strzelać, kupować życie i amunicję oraz ma się trzy paski życia, a także ginie się rzadziej. Gdy natomiast dojdzie się do Las Vegas trzeba też zabijać jakieś dziwne, czarne, skaczące i wybuchające po zabiciu ludki oraz nowy rodzaj węży. Tutaj bonusami są przed Las Vegas zielone kulki zaające po niebie, a w Las Vegas jackpoty. Gra kończy się wywaleniem klawiatury przez tych samych ludzi co w Castle Cat 2.
Castle Cat 4
Gracz musi przejść przez Jedyny Słuszny Kraj i odnaleźć księżniczkę Pussy uwięzioną w lochach przez Dungeon Dog. W czasie drogi trzeba zabijać roboty strzelające w nas prądem, wielkich, czerwonogłowych ludzi, zielone helikoptery które z chęcią w nas strzelają oraz szkielety. Mamy tu tylko jedną broń, a mianowicie laser, który można ulepszyć. Życie odnawia tu...piwo[9]. Nie ma tu bonusów, choć w jednym momencie są gwiazdki - bonusy. Gra kończy się wywaleniem Kompjutera przez tą samą grupę ludzi co w części 2 i 3.
Świat według Castle Cat.
Świat według Castle Cat składa się tylko z Miami, Las Vegas i Jedynego Słusznego Kraju. Jednak i te kraje nie przypominają dobrze nam znanych, prawdziwych. Te trzy miasta wyglądają tu tak:
Miami
- Występują tu naćpane ośmiornice.
- Samochody są tylko żółte.
- Wszystkie statki są tylko białe i czarne.
- Zamieszkują tu latające ryby.
Las Vegas
- Na okrągłych kaktusach z oczami i ustami można skakać jak na trampolinie.
- A zwykłe kaktusy to rakiety latające w prawo i w lewo dopóki ich nie zabijesz.
- Na pustyni są czasem czaszki oraz beczki z czymś złym.
- Na pustyni mieszkają kosmici.
- Można na niej też znaleźć sklep w którym naćpany policjant sprzedaje kule do armat, maczugi, ubranie żółte z czarnymi plamami i dodatkowe życie.
- Po niebie latają zielone kulki.
- Na ulicach Las Vegas roi się od jackpotów.
- I węży.
- Jest tam też tajemniczy sklep, do którego nie da się wejść, bo przerzuca cię do nowej lokacji.
- Można tam też spotkać niezidentyfikowane, czarne ludki, które wybuchają po zabiciu.
- I polatać po zmieniającym kolory niebie, jako naćpana pszczoła oraz zbierać kwiaty - bonusy.
- Z niewiadomych powodów sfinksy emigrowały z Egiptu do Las Vegas.
- Można tam spotkać roboty, które do nas strzelają prądem.
- Zwierzęta mają duże oczy (oprócz ptaków).
- Czasami można spotkać wysokie, czerwonogłowe osobniki ubrane na czarno i niebiesko.
- Są tu tylko zielone
samolotyhelikoptery. - Do restauracji wpuszczają tylko naćpanych.
- Są tu smoki.
- W studni pływają ryby oraz jest rozwidlenie z dodatkowym życiem.
- Piwa odnawiają życie.
- Szkielety chodzą.
- W podziemiach są robopsy które strzelają rakietami.
- Gdzie nie pójdziesz, masz zagrodzone kamieniami przejście.
Przeciwnicy
- Szablon:T Występują tylko w pierwszej części gry. Nic nie robią, tylko chodzą w te i we wte po swojej chmurze, ale po ich dotknięciu tracimy życia.
- Szablon:T Również występuje tylko w pierwszej części gry. Pojawia się na niektórych poziomach i leci w górę. Po jego dotknięciu wywraca nami na wszystkie cztery strony świata i tracimy życie.
- Szablon:T Występują tylko w drugiej części gry. Skaczą sobie w miejscu i nic nie robią, ale gdy ich dotkniemy, tracimy życie.
- Szablon:T Również występuje tylko w drugiej części gry. Jeździ w prawo i w lewo, a jego dotknięcie kończy się utratą żyć.
- Szablon:T Także występują tylko w drugiej części gry. Latają w każdym miejscu i dzięki temu możemy łatwiej tracić życia. Nooby nie wiedzą, do czego służy w tej grze spacja[10], dlatego często od tego giną.
- Szablon:T Występują tylko w trzeciej części gry. Nie robią nic oprócz leżenia na ziemi i syczenia. Po ich dotknięciu tracimy życie.
- Szablon:T Również występują w trzeciej części gry i tylko na pustyni. Startują gdy znajdziemy się na tej części mapy, na której one są i latają w lewo i w prawo, a gdy wskoczymy na nie, tracimy życie. Nooby, jako iż nie wiedzą do czego służy CTRL[11] giną od tego co sekundę. No, może co minutę.
- Szablon:T Tak, tu też są. Występują w trzeciej części gry i tylko na pustyni. Chodzą i strzelają w nas laserem, przy okazji śmiejąc się przy tym. I właściwie na tym polega ich rola. Jak w ciebie strzelą lub jak ty ich dotkniesz - spada ci pasek życia.
- Szablon:T Właściwie nie wiadomo, czy to są ludzie. Występują tylko w trzeciej części gry, na mapie przez bossem. Skaczą po chmurach i tyle. Kiedy je zabijesz, wybuchają, a po dotknięciu ich tracisz życie.
- Szablon:T Występują tylko w ostatniej, czwartej części gry. Stoją w miejscu i strzelają w nas prądem. Wiadomo, jak kończy się strzelenie w nas.
- Szablon:T Kolejny dowód na to, że twórcy mieli nasrane w łbach. Są to wysocy, czerwonogłowi, [[Slenderman|bez twarzy] ludzie[12]. Chodzą w prawo i w lewo, a gdy umierają wybucha z nich fajerwerka krwi. Kiedy ich dotkniemy, tak jak w przypadku wszystkich innych przeciwników, tracimy życie.
- Szablon:T Również występują tylko w czwartej części gry. Są to zwykłe helikoptery, które lecą w przód i cofają się, strzelając w nas przy tym. Nie muszę wspominać, co się dzieje, gdy w nas strzelą?
- Szablon:T Występują tylko w czwartej części gry i tylko w lokacji w której lecimy orłem. Lecą raz w górze, raz po środku i raz w dole, tylko po to, aby utrudnić nam lot. Niby zieją ogniem, ale ten ogień to tylko tekstura, gdyż nic nam nie robi.
- Szablon:T Także występują tylko w czwartej części gry, w lokacji przed bossem. Zachowują się tak samo, jak czerwonogłowi ludzie.
Bossowie
- Szablon:T Boss pierwszej części gry. Jest to po prostu wielki, pomarańczowy smok z srebrnymi uszami, który zieje na ciebie z każdej strony ogniem. Wbrew pozorom nie jest trudny do pokonania, ale rzeczywistość pozostaje nieubłagana.
- Szablon:T Boss z drugiej części gry. Jest on -z tego co można przeczytać przy końcu gry- jedną z osób z Mausland. Siedzi w czymś, przypominającym rozkrojoną na pół ośmiornicę i skacze na nas. Niby nie trudno go pokonać, lecz skacze w takie miejsca, w których można by czuć się bezpiecznym i....
- Szablon:T Pierwsi bossowie z trzeciej części gry. Jest to po prostu para homo cyklopów[13]. Najłatwiejsi bossowie, gdyż skaczą w prawo i w lewo, a czasem znikają. Wystarczy stać na dachu pobliskiego budynku i strzelać. Tylko noob ginie w walce z nimi.
- Szablon:T Ostatni boss z trzeciej części gry. Jest to po prostu kamienny, jeżdżący sfinks, który strzela w nas laserami z oczu. Także jest tym najłatwiejszym. Po jego zabiciu gra się kończy.
- Szablon:T Boss z czwartej części gry. Jest to po prostu czerwony robopies strzelający w nas rakietami. Jeździ z prędkością światła i poruszanie się przy nim to tylko jedna możliwość - skakanie. Po jego zabiciu uwalniamy księżniczkę Pussy i gra się kończy.
Noob w grze Castle Cat.
Wbrew pozorom, nawet w takiej najmniej wymagającej grze, mogą zdarzyć się nooby. Charakteryzują się tym, że:
- Ciągle pyta, jak strzela się w pierwszej części gry.
- Szuka trybu Multiplayer.
- A także kodów i hacków do gry.[14]
- Śmieje się ze smerf mode.[15]
- Nawet po dwudziestokrotnym tłumaczeniu, nie ma pojęcia jak w pierwszej części gry pokonać Megadragona.
- Ginie podczas walki z Siegfried and Roy.
- Szuka czatu.
- Kończy mu się amunicja do wszystkich broni w grze oraz kończą mu się punkty - monety.
- Nie zbiera bonusów, a potem płacze, że nie może nic kupić.
- Choćbyś mu tłumaczył i tak nie zrozumie, jak zmienić muzykę w drugiej części gry.
Pro w grze Castle Cat.
W takiej grze, jak w sumie w każdej innej, może się zdarzyć pro. Charakteryzuje się tym, że:
- Jego Castle Cat lata.
- Wrogowie nie zadają mu obrażeń po dotknięciu, tylko sami giną.
- Jest nieśmiertelny.[16]
- Ma kody i hacki do gry, mimo iż ich nie ma.
- Pokonuje bossów jednym dotknięciem/strzałem.
- Ma nieskończoność punktów - monet i amunicji.
- W poziomach w których trzeba skakać w górę, nigdy nie spada w dół.
- Ma smerf mode we wszystkich częściach gry.
- Może zmienić muzykę we wszystkich częściach.
- Może zapisać grę.
Uzależnienie
Jeśli...
- Umiesz skakać po chmurach.
- Myślisz, że w średniowieczu rycerze mieszkali na chmurach.
- Nad ruinami zamku w twoim mieście lata smok.
- Boisz się ryb. Przecież one mogą latać!
- Będąc na pustyni spotykasz kosmitów.
- Będąc w Las Vegas na ulicach zamiast ludzi widzisz jackpoty, węże i cyklopy.
- Będąc w Jedynym Słusznym Kraju panikujesz, gdy widzisz helikopter.
- Na pustyni widzisz sklep, który rzeczywiście tam stoi.
- Masz kota z głową w kształcie zamku oraz broniami tam ukrytymi, dziwnym uśmiechem i okularami przeciwsłonecznymi.
- Piwo cię leczy.
- Myślisz, że wszyscy mieszkańcy Niemiec są wysocy, mają czerwone głowy bez twarzy oraz są ubrani na niebiesko i czarno.
- W Miami widzisz same czarne i białe statki.
- Widząc plażowiczki w bikini chcesz je wziąć, bo przecież to bonusy.
- Ośmiornice w twoim otoczeniu wyglądają jak naćpane.
- Czasem możesz zamienić się w naćpaną pszczołę.
- Niekiedy na niebie widzisz klepsydrę.
- Będąc w Niemczech czekasz, aby zabrał cię orzeł do poziomu ze zbieraniem gwiazdek.
- Na okrągłych kaktusach odbijasz się jak na trampolinie...
- ...A zwykłych się boisz. To przecież rakiety!
- Boisz się czarnych ludzi.
- Gwiazdy w twoim mieście mają oczy, usta, są oczojebno żółte i leżą w krzywej linii tuż nad ziemią.
- Wchodzisz do podziemi, aby zabić Dungeon Dog.
- W Las Vegas widzisz sfinksy.
To możesz czuć się uzależniony.
Przypisy
- ↑ Też nie wiem, co brali twórcy gry robiąc takich wrogów.
- ↑ Bo taki jest cel czwartej części.
- ↑ Ciekawe jest, jak oni znaleźli się na chmurach.
- ↑ Naprawdę! Jak nie wierzysz, to obejrzyj Let's Play na Youtube.
- ↑ Niestety, są tylko dwie piosenki, a ta druga to gno.
- ↑ Bowiem czasem CTRL odpowiedzialny za strzelanie wywala do pulpitu.
- ↑ Sto punktów dla tego, kto powie, co sfinks robił w Las Vegas.
- ↑ +100 punktów za odpowiedź, co ćpali twórcy.
- ↑ Takie rzeczy tylko w Niemczech.
- ↑ Służy do rzucania maczugami.
- ↑ Służy do strzelania z armaty.
- ↑ Chociaż bardzo mało prawdopodobne, aby to byli ludzie, gdyż widział kto kiedy takich?
- ↑ Czyżby twórcom kończyły się pomysły na bossów?
- ↑ Których swoją drogą nie ma. No, bo do czego one mogłyby być? Chyba tylko na nieśmiertelność, nieskończoność monet - punktów (które jest bardzo łatwo zdobyć i trzeba się wysilić, aby przez całą grę mieć ich zero) oraz nieskończoność amunicji (której starcza do końca gry i jeszcze zostaje).
- ↑ Tryb występuje tylko w pierwszej części gry, tylko raz (gdyż jest już na resztę rozgrywki). Kiedy zbierzesz śpiącego na chmurze smerfa, twoja postać staje się maciupeńka. Nie wiadomo, czy to w czymś pomaga, ale wkurza niemiłosiernie.
- ↑ W grze, oczywiście.