Battlefield 4: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(nowa strona)
(nowa strona)
Znacznik: edytor źródłowy
Linia 1: Linia 1:
'''Battlefield 4''' - kontynuacja wspaniałego i uwielbianego [[Battlefield 3]]. Standardowo, gra została stworzona przez DICE i wydana przez [[EA|Elektroniczną sztukę (hahahahaha)]]. Akcja gry dzieje się w roku 2020, podczas wojny [[Stany Zjednoczone Ameryki|tych dobrych od hamburgerów]] z [[Rosja|tymi złymi od wódki]], co samo w sobie jest bardzo <del> idiotycznym </del> oryginalnym pomysłem, przecież oba te kraje walczyły ze sobą w zaledwie 3218432895 grach. DICE jednak chciało wejść na wyższy poziom oryginalności, więc do konfliktu dodało [[Chiny|tych złych od ryżu]]. Na szczęście w grze nie znajdujemy żadnego [[Albania|Albańczyka]], dzięki czemu jest ona wolna od największego spisku w dziejach.
'''Battlefield 4''' - gra stsze, ekhm, strzelanka pierwoosobowa stworzona przez szwedzki zespół DICE. Co ciekawe, na początku Battlefield 4 był niegrywalna (o ironio), dlatego gra była i jest systematycznie naprawiania kolejnymi patchami (pol. łatkami) przez zespół DICE LA. Obecnie ta gra jest w naprawę dobrym stania (tylko szkoda, że ponad rok po premierze). BF4 przez niektórych jest nazywany Battlefieldem 3.5.


== Kampania ==
==Tryby gry==
* '''Singleplayer''' - Głownymi bohaterami są... zresztą, kogo obchodzi singleplayer. Jest gorszy nawet od swojego odpowiednika w poprzedniej części. Większość graczy gra przechodzi go tylko dlatego, bo w ostatniej misji można zdobyć fajoffskie [[Broń|brońki]] do multi. Które wcale takie fajoffskie nie są.
Niezwykle ch*jowa. Gramy amerykańskim żołnierzem zwany Reckerem. Jedyna fajna (czyt. nie spie*dolona) rzecz w singleplayerze jest kumpel głównego bohatera z oddziału Irish (nie wiadomo, skąd ta ksywa, bo Irish nie jst Irlandczykiem, nigdy nie był w Irlandii i zbyt dużego farta to on nie ma).

* '''CO-OP''' - Jedną z cech CO-OPa w BF4 jest to, że nie występuje w ogóle. I dobrze, bo i tak wszyscy w to grali dla broni do multi.

* '''Multiplayer''' - No, tu się zaczyna poważny temat. Przeciętny gracz spędził w multi średnio 100% czasu przeznaczonego na BF4. Do dyspozycji mamy 10 map plus 20 z dodatków, mnóstwo pojazdów i pierdyliard(!) różnorakich pukawek, mimo że najczęściej używane są po 3 albo 4 bronie na kategorię.

==Klasy==
Klasy w BF4 to dokładnie to samo co w [[Battlefield 3]], z drobnymi zmianami w dostępnym ekwipunku. W końcu to już nie 2014, to 2020! Przyszłość! Nowoczesność! Wykrywacze wrogów montowane na broń!

* '''Szturmowiec''' - Zapamiętaj tą klasę, bo w grze połowa napotkanych graczy będzie właśnie Szturmowcami. Nosi apteczkę, defiblyrartrastrootor, czasami nie powstydzi się użyć granatnika lub podwieszanej strzelby.
* '''Wsparcie''' - Większość [[Noob|n00bów]] zaczyna grę tą klasą, bo zwykle nosi wielki karabin maszynowy, więc zgodnie ze słynnym prawem "Im większa broń, tym większa moc" biedny n00b3k bierze największą krowę... i ginie od innego gracza z pistoletem, bo za nic w świecie nie umie opanować rozrzutu. Wsparcie nosi zazwyczaj zestaw amunicji plus jakieś materiały wybuchowe, na przykład C4, Claymory bądź ch{{cenzura3}}a warty moździerz.
* '''Technik''' - Powinna to być najbardziej zbalansowana i przydatna klasa w grze, bo Technik najczęściej nosi rakietnice, które niszczą wrogie pojazdy (których zawsze dookoła pełno) i palnik, którym naprawia przyjazne (których też zawsze dookoła pełno). Oczywiście, <del> te skurwysyny </del> ci geniusze z DICE postanowili dać wszystkim wyrzutniom rakiet siłę petard, żeby nie było Technikowi zbyt łatwo. Przecież zniszczenie czołgu pięcioma rakietami, które przeładowują się kilka cennych sekund, to bardzo optymalne rozwiązanie.
* '''Zwiadowca''' - Stary, poczciwy snajper. Mimo wielu prób DICE, Zwiadowca to klasa wciąż najmniej wnosząca to wygranej bądź porażki drużyny. Typowy snajper siedzi w krzakach/na wieżach/na kamieniach/ch*j wie gdzie i naparza ze swojego cudownego karabinu do odległych o 100000000 metrów wrogów. Ma do dyspozycji różny ekwipunek wykrywający wrogów w pobliżu (co jeszcze bardziej ułatwia [[Kampowanie|kampienie]]), zwiadowczy helikopterek i ładunek C4, przez co zwiadowca w BF4 przydaje się trochę bardziej niż w BF3.

Wersja z 14:14, 16 lip 2016

Battlefield 4 - kontynuacja wspaniałego i uwielbianego Battlefield 3. Standardowo, gra została stworzona przez DICE i wydana przez Elektroniczną sztukę (hahahahaha). Akcja gry dzieje się w roku 2020, podczas wojny tych dobrych od hamburgerów z tymi złymi od wódki, co samo w sobie jest bardzo idiotycznym oryginalnym pomysłem, przecież oba te kraje walczyły ze sobą w zaledwie 3218432895 grach. DICE jednak chciało wejść na wyższy poziom oryginalności, więc do konfliktu dodało tych złych od ryżu. Na szczęście w grze nie znajdujemy żadnego Albańczyka, dzięki czemu jest ona wolna od największego spisku w dziejach.

Tryby gry

  • Singleplayer - Głownymi bohaterami są... zresztą, kogo obchodzi singleplayer. Jest gorszy nawet od swojego odpowiednika w poprzedniej części. Większość graczy gra przechodzi go tylko dlatego, bo w ostatniej misji można zdobyć fajoffskie brońki do multi. Które wcale takie fajoffskie nie są.
  • CO-OP - Jedną z cech CO-OPa w BF4 jest to, że nie występuje w ogóle. I dobrze, bo i tak wszyscy w to grali dla broni do multi.
  • Multiplayer - No, tu się zaczyna poważny temat. Przeciętny gracz spędził w multi średnio 100% czasu przeznaczonego na BF4. Do dyspozycji mamy 10 map plus 20 z dodatków, mnóstwo pojazdów i pierdyliard(!) różnorakich pukawek, mimo że najczęściej używane są po 3 albo 4 bronie na kategorię.

Klasy

Klasy w BF4 to dokładnie to samo co w Battlefield 3, z drobnymi zmianami w dostępnym ekwipunku. W końcu to już nie 2014, to 2020! Przyszłość! Nowoczesność! Wykrywacze wrogów montowane na broń!

  • Szturmowiec - Zapamiętaj tą klasę, bo w grze połowa napotkanych graczy będzie właśnie Szturmowcami. Nosi apteczkę, defiblyrartrastrootor, czasami nie powstydzi się użyć granatnika lub podwieszanej strzelby.
  • Wsparcie - Większość n00bów zaczyna grę tą klasą, bo zwykle nosi wielki karabin maszynowy, więc zgodnie ze słynnym prawem "Im większa broń, tym większa moc" biedny n00b3k bierze największą krowę... i ginie od innego gracza z pistoletem, bo za nic w świecie nie umie opanować rozrzutu. Wsparcie nosi zazwyczaj zestaw amunicji plus jakieś materiały wybuchowe, na przykład C4, Claymory bądź chCenzura2.svga warty moździerz.
  • Technik - Powinna to być najbardziej zbalansowana i przydatna klasa w grze, bo Technik najczęściej nosi rakietnice, które niszczą wrogie pojazdy (których zawsze dookoła pełno) i palnik, którym naprawia przyjazne (których też zawsze dookoła pełno). Oczywiście, te skurwysyny ci geniusze z DICE postanowili dać wszystkim wyrzutniom rakiet siłę petard, żeby nie było Technikowi zbyt łatwo. Przecież zniszczenie czołgu pięcioma rakietami, które przeładowują się kilka cennych sekund, to bardzo optymalne rozwiązanie.
  • Zwiadowca - Stary, poczciwy snajper. Mimo wielu prób DICE, Zwiadowca to klasa wciąż najmniej wnosząca to wygranej bądź porażki drużyny. Typowy snajper siedzi w krzakach/na wieżach/na kamieniach/ch*j wie gdzie i naparza ze swojego cudownego karabinu do odległych o 100000000 metrów wrogów. Ma do dyspozycji różny ekwipunek wykrywający wrogów w pobliżu (co jeszcze bardziej ułatwia kampienie), zwiadowczy helikopterek i ładunek C4, przez co zwiadowca w BF4 przydaje się trochę bardziej niż w BF3.