Pilot (lotnictwo): Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (red., super art, super że wyleciał z eka, bo nie muszę mu sdu odtworzeniowego jakiegoś stawiać xd; a tak serio to zgroza)
Linia 1: Linia 1:
[[File:Boeing 720 Controlled Impact Demonstration.jpg|thumb|right|300px|Jeden z szybszych sposobów dotyku podłoża przez pilota.]]
[[Plik:Boeing 720 Controlled Impact Demonstration.jpg|thumb|right|300px|Jeden z szybszych sposobów dotyku podłoża przez pilota.]]
'''Pilot statku powietrznego''' - to ten fajny chłoptaś który ma za zadanie prowadzić samolot, którym być może właśnie lecisz. Ma on tę ciekawą cechę, że jednym skinieniem jest w stanie zabić do paru tysięcy ludzi<ref>W tym także i Ciebie</ref>, a jeden kubek kawy za mało przed lotem może skutkować wykopaniem parometrowego dołu w środku lasu. Dlatego jest on ukryty za szczelną kurtyną przez którą nic nie widać, żeby nie przyprawiać pasażerów o niepotrzebny stres gdy na przykład chce zabić natrętną muchę w kabinie. Pilot zawsze ma to do siebie, że w końcu musi dotknąć podłoża, a prędkość dotyku zależna jest od danego położenia pilota. Przykładowo położenie połączone z chrapaniem wskazuje na istotne prawdopodobieństwo zwiększenia się mocy dotyku w najbliższym czasie. Szczególnym rodzajem pilota jest pilot ruskiego Iła. Z powodu niezwykłych wymagań obsługiwanej przez niego maszyny zawsze pochodzi zza Buga (instrukcje w cyrylicy) i także jest pijany do nieprzytomności. Gdyby był trzeźwy nigdy nie wsiadłby do cudu techniki jakim jest Ił, bez narobienia w gacie, ewentualnie szybkiego kontaktu z zakładem psychiatrycznym. W związku z wyżej wymienionymi problemami Iły są do tego stopnia awaryjne, że na ich cześć wymyślono nowe powiedzenie: „Chcesz być pyłem, lataj Iłem!!!”
'''Pilot statku powietrznego''' to ten gość trzymający [[Noga|nogi]] na [[Wolant|wolancie]] popijając [[whisky]], kiedy ty cieszysz się absolutnym poczuciem bezpieczeństwa. Ma on tę ciekawą cechę, że jeden kubek [[kawa|kawy]] za mało przed lotem może skutkować wykopaniem parometrowego dołu w środku [[las]]u. Jest ukryty za szczelną kurtyną, przez którą nic nie widać, żeby nie przyprawiać pasażerów o niepotrzebny [[stres]], gdy na przykład chce zabić natrętną [[Mucha|muchę]] w kabinie.


Pilot zawsze ma to do siebie, że w końcu musi dotknąć podłoża, a prędkość dotyku zależna jest od danego położenia pilota. Przykładowo położenie połączone z [[chrapanie]]m wskazuje na istotne prawdopodobieństwo zwiększenia się mocy dotyku w najbliższym czasie.
{{Przypisy}}

Szczególnym rodzajem pilota jest pilot [[Iljuszyn|ruskiego Iła]]. Z powodu niezwykłych wymagań obsługiwanej przez niego maszyny, zawsze pochodzi zza Buga (instrukcje w [[Cyrylica|cyrylicy]]) i jest pijany do nieprzytomności. Gdyby był trzeźwy, nigdy nie wsiadłby do cudu techniki jakim jest Ił, bez narobienia w gacie, ewentualnie szybkiego kontaktu z zakładem psychiatrycznym. W związku z wyżej wymienionymi problemami Iły są do tego stopnia awaryjne, że na ich cześć wymyślono nowe powiedzenie: „Chcesz być pyłem, lataj Iłem!!!”. Zobacz też: [[ST44#Podręcznik maszynisty, część 2: Rozruch spalinowozu i jazda (dosłowny przekład z rosyjskiego)|podręcznik maszynisty radzieckiej lokomotywy ST44]].

== Zobacz też ==
* [[planespotter]]
* [[motorniczy]]
* [[kolejarz]]

[[Kategoria:Zawody związane z transportem]]
[[Kategoria:Lotnictwo]]

Wersja z 22:19, 19 cze 2020

Jeden z szybszych sposobów dotyku podłoża przez pilota.

Pilot statku powietrznego – to ten gość trzymający nogi na wolancie popijając whisky, kiedy ty cieszysz się absolutnym poczuciem bezpieczeństwa. Ma on tę ciekawą cechę, że jeden kubek kawy za mało przed lotem może skutkować wykopaniem parometrowego dołu w środku lasu. Jest ukryty za szczelną kurtyną, przez którą nic nie widać, żeby nie przyprawiać pasażerów o niepotrzebny stres, gdy na przykład chce zabić natrętną muchę w kabinie.

Pilot zawsze ma to do siebie, że w końcu musi dotknąć podłoża, a prędkość dotyku zależna jest od danego położenia pilota. Przykładowo położenie połączone z chrapaniem wskazuje na istotne prawdopodobieństwo zwiększenia się mocy dotyku w najbliższym czasie.

Szczególnym rodzajem pilota jest pilot ruskiego Iła. Z powodu niezwykłych wymagań obsługiwanej przez niego maszyny, zawsze pochodzi zza Buga (instrukcje w cyrylicy) i jest pijany do nieprzytomności. Gdyby był trzeźwy, nigdy nie wsiadłby do cudu techniki jakim jest Ił, bez narobienia w gacie, ewentualnie szybkiego kontaktu z zakładem psychiatrycznym. W związku z wyżej wymienionymi problemami Iły są do tego stopnia awaryjne, że na ich cześć wymyślono nowe powiedzenie: „Chcesz być pyłem, lataj Iłem!!!”. Zobacz też: podręcznik maszynisty radzieckiej lokomotywy ST44.

Zobacz też