Samara Morgan: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(Allahu Thumburihhtu!)
Znacznik: przez API
Znacznik: przez API
Linia 1: Linia 1:
[[Plik:Ring.jpg|thumb|150px|Samara is everywhere…]]
[[Plik:Ring.jpg|thumb|150px|Samara is everywhere…]]


'''Samara Morgan''' – długowłosa dziewczynka występująca w serii filmów ''[[The Ring]]''. Brzydki ryj maskuje długimi kłakami, najpewniej [[peruka|peruką]]. Nie stać ją na [[ubrania]], więc przez 30 lat chodzi w jednej brudnej szmacie. Dziewczyna kocha brud i bakterie, gdyż siedziała sobie siedem dni w [[studnia|studni]] i było jej dobrze. Jej ojciec był [[zoofilia|zoofilem]], gdyż jak sama mówiła ''tata mnie nie kocha, tata kocha konie''. Była klonem Sadako z japońskiej wersji filmu. Samara miała kompleksy, bowiem umiała liczyć tylko do siedmiu, dlatego zabijała swoje ofiary po siedmiu dniach.
'''Samara Morgan''' – długowłosa mała gówniara występująca w serii filmów ''[[The Ring]]''. Brzydki ryj maskuje długimi kłakami, najpewniej [[peruka|peruką]]. Nie stać ją na [[ubrania]], więc przez 30 lat chodzi w jednej brudnej szmacie. Dziewczyna kocha brud i bakterie, gdyż siedziała sobie siedem dni w [[studnia|studni]] i było jej dobrze. Jej ojciec był [[zoofilia|zoofilem]], gdyż jak sama mówiła ''tata mnie nie kocha, tata kocha konie''. Była klonem Sadako z japońskiej wersji filmu. Samara miała kompleksy, bowiem umiała liczyć tylko do siedmiu, dlatego zabijała swoje ofiary po siedmiu dniach.


== Opis filmu z jej udziałem ==
== Opis filmu z jej udziałem ==

Wersja z 16:19, 13 cze 2017

Samara is everywhere…

Samara Morgan – długowłosa mała gówniara występująca w serii filmów The Ring. Brzydki ryj maskuje długimi kłakami, najpewniej peruką. Nie stać ją na ubrania, więc przez 30 lat chodzi w jednej brudnej szmacie. Dziewczyna kocha brud i bakterie, gdyż siedziała sobie siedem dni w studni i było jej dobrze. Jej ojciec był zoofilem, gdyż jak sama mówiła tata mnie nie kocha, tata kocha konie. Była klonem Sadako z japońskiej wersji filmu. Samara miała kompleksy, bowiem umiała liczyć tylko do siedmiu, dlatego zabijała swoje ofiary po siedmiu dniach.

Opis filmu z jej udziałem

Rejczel Keler, bada tajemniczą sprawę, gdyż córka jej siostry umiera na katar i nikt nie wie na co, a koleżanka która z nią tej nocy była ląduje w psychiatryku. Zniesmaczona Rejczel pomaga swojej psiapsióle dowiedzieć się co się stało. Po krótkich i bardzo fascynujących chwilach kobieta odnajduje tajemniczą kasetę, która rzekomo zabija. Znajduje się tam tylko dziwne nagranie, na którym pokazano zwyczajne sprzęty domowe, jak krzesło czy drabina, i zwyczajne sytuacje jak palące się drzewo lub kobieta skacząca z klifu. Nic specjalnego (taki skrót codziennych wiadomości). Po projekcji filmu do Racheli dzwoni telefon, informując, że ma tylko 7 dni życia… (biedna Samara musiała zapłacić majątek za te telefony do swoich ofiar). Rejczel nie grzeszy rozumem i pokazuje film mężowi i synowi. Teraz po serii telefonów od Samarki, rodzinka musi rozwiązać tajemniczą zagadkę: czemu dziołcha zabija ludzi oglądających film? Jak się okazuje, ten film był zapisem życia Samarki, która odwiedziła wiele ciekawych miejsc (prawie jak Wally odkrywca), np: szpital psychiatryczny, studnię czy stodołę z końmi. Jednak nie ma tu happy endu. Samara dopada męża Rejczel. Gdy ten czyta gazetę, włącza się telewizor (i znowu biedna musi płacić za prąd) i Samara z niego wychodzi. Następnie patrzy się na gościa, a ten staje się sztywny (te jej piękne oczy).

Wydatki Samary

  • Stylizacja włosów.
  • Kupno miliona białych brudnych sukien.
  • Telefon i rachunki.
  • Opłata za prąd z telewizora.
  • Wynajęcie studia nagraniowego, gdzie mogła nakręcić swój film.
  • Kaskaderka wychodząca ze studni.
  • Odkupienie praw autorskich od swojej japońskiej poprzedniczki Sadako.
  • Bankiet długowłosych.
  • Szara farba i tajemnicze narzędzie, którym maluje ludzi.
  • Paznokcie.
  • Podatki za studnię.