Natchnienie: Różnice pomiędzy wersjami
M Znacznik: edytor źródłowy |
M Znacznik: edytor źródłowy |
||
Linia 107: | Linia 107: | ||
== Administratorze, chcesz to usunąć z powodu bełkotu i wandalizmu? == |
== Administratorze, chcesz to usunąć z powodu bełkotu i wandalizmu? == |
||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
dzieła:</poem> |
|||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
* Przecież to dzieło jest tak głębokie… |
* Przecież to dzieło jest tak głębokie… |
||
* Przecież nie można zrównywać pustych artykułów tworzonych z niskich pobudek wandalistycznych z tylko z pozoru podobnym, acz przemyślanym tworem wykorzystującym wspomniany środek wyrazu do pokazania, czym dla kogoś jest natchnienie! |
* Przecież nie można zrównywać pustych artykułów tworzonych z niskich pobudek wandalistycznych z tylko z pozoru podobnym, acz przemyślanym tworem wykorzystującym wspomniany środek wyrazu do pokazania, czym dla kogoś jest natchnienie! |
||
Linia 119: | Linia 113: | ||
* Ha! Pewnie jeszcze uważasz, że ten artykuł nie powinien być w kategorii „Chińskie sondy kosmiczne”? A kim ty jesteś, żeby wiedzieć [[co autor miał na myśli?]] |
* Ha! Pewnie jeszcze uważasz, że ten artykuł nie powinien być w kategorii „Chińskie sondy kosmiczne”? A kim ty jesteś, żeby wiedzieć [[co autor miał na myśli?]] |
||
{{Wikipediapage|Kompozycja suprematyczna: białe na białym|białe na białym}} |
{{Wikipediapage|Kompozycja suprematyczna: białe na białym|białe na białym}} |
||
---- |
|||
<center> |
|||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
''Dwa czerwone piksele''</poem> |
|||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
</center> |
|||
==Zobacz też== |
==Zobacz też== |
||
* [[bełkot pseudopoetycki]] |
* [[bełkot pseudopoetycki]] |
Wersja z 12:25, 7 cze 2017
Ten artykuł jest pisany w stylu osoby (lub czego tam), której dotyczy i może nie być zrozumiały dla wszystkich. |
Witaj w natchnionym artykule!
Myślisz, że to wandalizm? Głupia zabawa osób, dla których tylko Aaaaa jest śmieszne? Może zrewertowałeś lub usunąłeś wiele na pierwszy rzut oka temu podobnych?
To jest artykuł z inwencją. Przez te entery artysta wyraził swoją duszę. Ich liczba jest nieprzypadkowa. Tylko pomyśleć, jaki proces twórczy musiał towarzyszyć decyzji, by wyrazić swoje poglądy i uczucia za pomocą tak oszczędnego wizualnie środka ekspresji…
Obraz „Kompozycja suprematyczna: białe na białym” rosyjskiego malarza Kazimierza Malewicza dla nieobeznanej osoby może się wydawać podobny do powyższego dzieła. Jednakże, choć na płaszczyźnie pojmowania bytu jako punktu w formie nadawanej egzystencji przez myśl – obie kompozycje zdają się wchodzić w dialog aksjologiczny, to pojęcie czasu i relacji myśli z nicością lub niebytem pojmowanym właśnie w kontekście czasu tworzy między dziełami nieprzekraczalną przepaść.
Administratorze, chcesz to usunąć z powodu bełkotu i wandalizmu?
- Przecież to dzieło jest tak głębokie…
- Przecież nie można zrównywać pustych artykułów tworzonych z niskich pobudek wandalistycznych z tylko z pozoru podobnym, acz przemyślanym tworem wykorzystującym wspomniany środek wyrazu do pokazania, czym dla kogoś jest natchnienie!
- Czy nie będąc natchnionym mógłbym napisać coś takiego?
- Ha! Pewnie jeszcze uważasz, że ten artykuł nie powinien być w kategorii „Chińskie sondy kosmiczne”? A kim ty jesteś, żeby wiedzieć co autor miał na myśli?
Przykład innego, |
---|