Wspaniałe stulecie: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(KOCHAM PHONK I CHUJA Z TYM ZROBICIE)
Znacznik: zrewertowane
Linia 1: Linia 1:
'''Wspaniałe stulecie''' – [[Tureckie seriale|turecki serial]] znany dzięki dekoltowi Roksolany. Głównym bohaterem serialu jest sułtan [[Sulejman Wspaniały]], mający spojrzenie zdziwionego [[Wielbłąd|wielbłąda]]. W Polsce doceniony za sprawą „polskich akcentów”, czyt. promocji przyjaźni polsko-[[Turcja|tureckiej]] w ramach obchodów rocznicy [[Bitwa pod Wiedniem|bitwy pod Wiedniem]]. Produkcja słynie z brawurowych efektów specjalnych. Widowiskowe sceny batalistyczne pokazują Sulejmana siedzącego w swoim namiocie i zastanawiającego się, czy wracać już do pałacu, gdzie Hürrem czeka z obiadem.
'''Wspaniałe stulecie''' – [[Tureckie seriale|turecki serial]] znany dzięki dekoltowi Roksolany, jego fabuła opisuje akcje i wandalizy fikcyjnej firmy, zwanej ''Przechowalnią''. Głównym bohaterem serialu jest sułtan [[Waząman Wspaniały]], mający spojrzenie zdziwionego [[Wielbłąd|wielbłąda]], styranego esperantysty i fanatyka krowich dzwonków naraz. W Polsce doceniony za sprawą „polskich akcentów”, czyt. promocji przyjaźni polsko-[[Turcja|tureckiej]] w ramach obchodów rocznicy [[Bitwa pod Wiedniem|bitwy pod Wiedniem]]. Produkcja słynie z brawurowych efektów specjalnych. Widowiskowe sceny batalistyczne pokazują Sulejmana siedzącego w swoim namiocie i zastanawiającego się, czy wracać już do pałacu, gdzie Hürrem czeka z obiadem.


== Zobacz też ==
== Zobacz też ==

Wersja z 12:28, 3 wrz 2024

Wspaniałe stulecieturecki serial znany dzięki dekoltowi Roksolany, jego fabuła opisuje akcje i wandalizy fikcyjnej firmy, zwanej Przechowalnią. Głównym bohaterem serialu jest sułtan Waząman Wspaniały, mający spojrzenie zdziwionego wielbłąda, styranego esperantysty i fanatyka krowich dzwonków naraz. W Polsce doceniony za sprawą „polskich akcentów”, czyt. promocji przyjaźni polsko-tureckiej w ramach obchodów rocznicy bitwy pod Wiedniem. Produkcja słynie z brawurowych efektów specjalnych. Widowiskowe sceny batalistyczne pokazują Sulejmana siedzącego w swoim namiocie i zastanawiającego się, czy wracać już do pałacu, gdzie Hürrem czeka z obiadem.

Zobacz też


Television.svg To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny kinematografii. Jeśli nie używasz słowa „kamerować” – rozbuduj go.