Poradnik:Poradnik pracownika BOK-u: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (rekat.)
M (kat)
Linia 25: Linia 25:
#Gdy skończysz pracę, daj kolekcję kaset do biura napraw.
#Gdy skończysz pracę, daj kolekcję kaset do biura napraw.


[[Kategoria:Poradniki|Pracownika BOK-u]]
[[Kategoria:Poradniki|Pracownik BOK-u, poradnik]]

Wersja z 12:10, 16 kwi 2011

Dla gorszego pracownika

  1. Z pewnością zwykły przekierował na ciebie. Złośliwie odczekaj sześć dzwonków.
  2. Spytaj się, co się dzieje.
  3. Będzie ci zawile tłumaczył. Nie przejmuj się. Włącz nagrywanie na magnetofon.
  4. Gdy skończy, wyłącz magnetofon, i powiedz, że "problem zostanie rozpatrzony". Zapisz jego numer telefonu.
  5. Dołącz kasetę do kolekcji. Powiedz "do widzenia" i rozłącz się.
  6. Gdy skończysz pracę, daj kolekcję kaset do biura streszczeń.

Dla zwykłego pracownika

  1. Gdy ktoś dzwoni, odczekaj trzy dzwonki. Może w tym czasie zastanowi się, na czym polega problem, a nie będzie Ci tłumaczył przez pół godziny.
  2. Jeśli chcesz, odczekaj pięć dzwonków. Może przez te dodatkowe dwa, zastanowi się nad rozwiązaniem problemu.
  3. Jak już odbierzesz, spytaj się, na czym polega problem.
  4. Jak będzie zawile tłumaczył, przekieruj go na konsultanta niżej.
  5. Jak nie będzie zawile tłumaczył, sprawdź pytanie w FAQ.
  6. Jeśli pytanie jest w FAQ, spytaj się, czy ma dostęp do internetu.
  7. Ma dostęp do internetu? To odeślij go na stronę www. W przeciwnym wypadku przeczytaj mu odpowiedź.
  8. Jeśli pytania nie ma w FAQ, przekieruj go na konsultanta wyżej.

Dla lepszego pracownika

  1. Z pewnością zwykły przekierował na ciebię. Odbierz natychmiast.
  2. Spytaj się, co się dzieje.
  3. Niezależnie od tego, ile będzie tłumaczył, nie przejmuj się. Włącz nagrywanie na magnetofon.
  4. Gdy skończy, wyłącz magnetofon, i powiedz, że "problem zostanie rozpatrzony". Zapisz jego numer telefonu.
  5. Dołącz kasetę do kolekcji. Powiedz "do widzenia" i rozłącz się.
  6. Gdy skończysz pracę, daj kolekcję kaset do biura napraw.