Gra:Strona 199: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M |
M |
||
Linia 9: | Linia 9: | ||
* Jeżeli w rozpaczy chcesz wyskoczyć przez okno, trafisz na [[Gra:Strona 47|stronę 47]]. |
* Jeżeli w rozpaczy chcesz wyskoczyć przez okno, trafisz na [[Gra:Strona 47|stronę 47]]. |
||
* Możesz także obudzić pilota i od razu po tym uciec w bezpieczne miejsce – na [[Gra:Strona 070|stronie 070]]. |
* Możesz także obudzić pilota i od razu po tym uciec w bezpieczne miejsce – na [[Gra:Strona 070|stronie 070]]. |
||
* A może idziesz do znajomego wynalazcy? Mieszka na[[Gra:Strona 10011001|stronie 10011001]]. |
* A może idziesz do znajomego wynalazcy? Mieszka na [[Gra:Strona 10011001|stronie 10011001]]. |
||
[[Kategoria:Gra|199]] |
[[Kategoria:Gra|199]] |
Wersja z 22:57, 12 kwi 2008
Przybywasz do laboratorium kosmicznego. Ku twojemu zaskoczeniu przebywający tam zmutowany Doktor Niewiestein teleportuje Cię na przylądek Canaveral. Dziwnym trafem ludzie biorą cię za astronautę i wsadzają do promu. Z braku innych pomysłów grzmocisz swojemu towarzyszowi pilotowi w łeb patelnią. Prom startuje. Musisz gdzieś lecieć. Tylko dokąd?
Gdzie lecisz?
- Jeśli chcesz lecieć na Księżyc – strona 660 stoi przed Tobą otworem.
- Jeżeli kierujesz się na Marsa – strona 2 będzie dla ciebie idealna.
- Jeśli celujesz w czarną dziurę, prosimy o przejście do strony 87.
- Jeśli próbujesz wylądować z powrotem na Ziemi, przejdź na stronę 17.
- Jeśli pragniesz lecieć do miejsca gdzie po śmierci trafiają kiszone ogórki, przejdź na stronę 500007.
- Jeżeli w rozpaczy chcesz wyskoczyć przez okno, trafisz na stronę 47.
- Możesz także obudzić pilota i od razu po tym uciec w bezpieczne miejsce – na stronie 070.
- A może idziesz do znajomego wynalazcy? Mieszka na stronie 10011001.