Gra:Strona 199: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Misiek95. Autor wycofanej wersji to DoDek0108.)
Linia 4: Linia 4:
* Jeśli chcesz lecieć na [[Księżyc]] – [[Gra:Strona 660|strona 660]] stoi przed Tobą otworem.
* Jeśli chcesz lecieć na [[Księżyc]] – [[Gra:Strona 660|strona 660]] stoi przed Tobą otworem.
* Jeżeli kierujesz się na Marsa – [[Gra:Strona 2|strona 2]] będzie dla ciebie idealna.
* Jeżeli kierujesz się na Marsa – [[Gra:Strona 2|strona 2]] będzie dla ciebie idealna.
* Jeśli celujesz w czarną dziurę, prosimy o przejście do [[Gra:Strona 87|strony 87]].
* Jeśli celujesz w czarną dziurę, prosimy o przejście do [[Gra:Strona 250|strony 250]].
* Jeśli próbujesz wylądować z powrotem na Ziemi, przejdź na [[Gra:Strona 17|stronę 17]].
* Jeśli próbujesz wylądować z powrotem na Ziemi, przejdź na [[Gra:Strona 17|stronę 17]].
* Jeśli pragniesz lecieć do miejsca gdzie po śmierci trafiają kiszone ogórki, przejdź na [[Gra:Strona 500007|stronę 500007]].
* Jeśli pragniesz lecieć do miejsca gdzie po śmierci trafiają kiszone ogórki, przejdź na [[Gra:Strona 500007|stronę 500007]].

Wersja z 17:27, 12 paź 2008

Przybywasz do laboratorium kosmicznego. Ku twojemu zaskoczeniu przebywający tam zmutowany Doktor Niewiestein teleportuje Cię na przylądek Canaveral. Dziwnym trafem ludzie biorą cię za astronautę i wsadzają do promu. Z braku innych pomysłów grzmocisz swojemu towarzyszowi pilotowi w łeb patelnią. Prom startuje. Musisz gdzieś lecieć. Tylko dokąd?

Gdzie lecisz?

  • Jeśli chcesz lecieć na Księżycstrona 660 stoi przed Tobą otworem.
  • Jeżeli kierujesz się na Marsa – strona 2 będzie dla ciebie idealna.
  • Jeśli celujesz w czarną dziurę, prosimy o przejście do strony 250.
  • Jeśli próbujesz wylądować z powrotem na Ziemi, przejdź na stronę 17.
  • Jeśli pragniesz lecieć do miejsca gdzie po śmierci trafiają kiszone ogórki, przejdź na stronę 500007.
  • Jeżeli w rozpaczy chcesz wyskoczyć przez okno, trafisz na stronę 47.
  • Możesz także obudzić pilota i od razu po tym uciec w bezpieczne miejsce – na stronie 070.
  • A może idziesz do znajomego wynalazcy? Mieszka na stronie 10011001.