Nonsensopedia:Promocja: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M |
|||
Linia 8: | Linia 8: | ||
# Wymyśl coś, co zadziała! |
# Wymyśl coś, co zadziała! |
||
* '''[[Nonsensopedia: |
* '''[[Nonsensopedia:Przyjaciele|Jeśli dodałeś gdzieś link, dopisz się do listy!]]''' |
||
[[Kategoria:Meta-strony Nonsensopedii]] |
[[Kategoria:Meta-strony Nonsensopedii]] |
Wersja z 21:28, 28 kwi 2006
Promowanie Nonsensopedii - Nonsensopedia, tak jak każda strona w sieci, potrzebuje promocji, aby dynamicznie się rozwijać. Ta strona jest kierowana do wszystkich, którzy chcieliby polecić Nonsensopedię znajomym. Nonsensopedia jest młodym projektem i potrzebuje ludzi, którzy poszerzyliby jej grono i pomogli w jej rozwijaniu, stale podnosząc jej poziom. Nonsensopedia jest projektem non-profit, tzn. nie posiada własnych środków przeznaczonych na promocję. Reklamy widoczne po prawej stronie idą na utrzymanie serwerów, transferu i pomocy technicznej, stale czuwającej nad jakością oprogramowania Nonsensopedii.
Jak promować?
- Możesz umieścić na swojej stronie logo Nonsensopedii. Ta grafika jest udostępniona na licencji GFDL i może być rozpowszechniana bez ograniczeń.
- Poinformuj swoich znajomych o Nonsensopedii. Wyślij im wiadomość na gg, e-mailem, wspomnij o Nonsensopedii w szkole i na uczelni. Nie spamuj! Odpowiedzialność za spamowanie poniesie cała Nonsensopedia.
- Umieść link do Nonsensopedii na swojej stronie lub w opisie gg. Możesz nawet wykonać naklejkę z logo i oplakatować się dokumentnie!
- Wymyśl coś, co zadziała!