Szybka Kolej Miejska w Trójmieście: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (link) |
|||
Linia 3: | Linia 3: | ||
==Sposób przewozu== |
==Sposób przewozu== |
||
Aby jechać pociągiem SKM należy skasować [[bilet]] w kasowniku znajdującym się na [[peron|peronie]]. Następnie należy poczekać na pociąg w odpowiednim kierunku i mieć nadzieję, że będą w nim wolne miejsca. Zaleca się stać możliwie daleko od drzwi. Osoby, które nie skasowały biletu, proszone są o dopchanie się do najbliższej ubikacji. |
Aby jechać pociągiem SKM należy skasować [[bilet]] w kasowniku znajdującym się na [[peron|peronie]]. Następnie należy poczekać na pociąg w odpowiednim kierunku i mieć nadzieję, że będą w nim wolne miejsca. Zaleca się stać możliwie daleko od drzwi. Osoby, które nie skasowały biletu, proszone są o dopchanie się do najbliższej ubikacji. Za oszczane klapy PKP nie odpowiada. |
||
==Zobacz też:== |
==Zobacz też:== |
Wersja z 17:49, 23 sie 2006
SKM to największe w Europie metro jeżdżące nad ziemią wybudowane w Trójmieście za czasów PRL-u. Początkowo w jego zasięgu był tylko Gdańsk i Sopot, później - Gdynia, Rumia, Reda i Wejherowo. Zarząd SKM planuje uruchomienie linii do Zakopanego i Nowego Jorku.
Sposób przewozu
Aby jechać pociągiem SKM należy skasować bilet w kasowniku znajdującym się na peronie. Następnie należy poczekać na pociąg w odpowiednim kierunku i mieć nadzieję, że będą w nim wolne miejsca. Zaleca się stać możliwie daleko od drzwi. Osoby, które nie skasowały biletu, proszone są o dopchanie się do najbliższej ubikacji. Za oszczane klapy PKP nie odpowiada.