FPS 118N: Różnice pomiędzy wersjami
(poprawienie linku) |
M (HotCat: Szybkie dodanie kategorii "Transport") |
||
Linia 13: | Linia 13: | ||
* Producent zamierza sprzedawać swoje wyroby na na Wenus. |
* Producent zamierza sprzedawać swoje wyroby na na Wenus. |
||
* Puma ma 3 człony, a długość tramwaju pięcioczłonowego. |
* Puma ma 3 człony, a długość tramwaju pięcioczłonowego. |
||
[[Kategoria:Transport]] |
Wersja z 21:05, 22 gru 2010
118N Puma - wyrób tramwajopodobny produkowany przez FPS Cegielski, będący największym koszmarem przewoźników tramwajowych, pasażerów oraz obiektem największej niechęci Miłośników komunikacji miejskiej, a także ozdobą zajezdni tramwajowych.
Konstrukcja
Puma, bo tak zwyczajowo zwie się ten złom pojazd, to konstrukcyjnie niezważona ilość wszelkiego rodzaju żelastwa osadzona na podwoziu pochodzącym z zezłomowanych dawno tramwajów. Wg niektórych inżynierów konstrukcja tego niesamowitego pojazdu szynowego oparta jest o konstrukcję radzieckich czołgów, jednak teorię tę obalają filmy, które pokazują, że owe czołgi posiadały umiejętność ciągłej jazdy.
Puma w Poznaniu
Poznański przewoźnik tramwajowy, Dzięki otrzymaniu Pumy mógł uruchomić aż dwie nowe linie. Należą do nich WAGON USZKODZONY lub AWARIA, których istnienie doprowadziło do szału zachwyciło Poznaniaków. Nieoficjalnie mówi się, że poznańscy Miłośnicy komunikacji miejskiej planują przyznać producentowi nagrodę za zwiększenie zainteresowania tym rodzajem transportu.
Następca Pumy
Chociaż Puma nie jest już produkowana to przerażenie budzą plany producenta, który chce stworzyć na jej bazie całkiem nowy tramwaj. Producent stworzył nawet bazgroły projekt nowego tramwaju, ale nie zamierza na razie nawet zbudować prtototypu. Największe obawy mają tramwajarze w Szczecinie, którzy przez półtora roku bili się, aby tylko nie kupić tego produktu. Działo się tak, ponieważ sądy i urzędy chciały ratować producenta kosztem zamówienia przestrzegania reguł przetargu.
Ciekawostki
- Producent zamierza sprzedawać swoje wyroby na na Wenus.
- Puma ma 3 człony, a długość tramwaju pięcioczłonowego.