Skuter: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(Skuter, Wersja militarna)
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to 83.26.205.185. Ofiarą rewertu jest 89.76.5.76.)
Linia 1: Linia 1:
'''Skuter''' – pojazd dwukołowy służący do poruszania się po [[Miasto|mieście]] lub swoim osiedlu. Przeciętna moc to ok. 2 [[Suszarka|suszarek]]. Posiada blokadę, dzięki której nie można rozpędzić się do prędkości większej niż 45km/h. Choć odblokowanie jest możliwe, ale ponoć to nielegalne.
'''Skuter''' – pojazd dwukołowy służący do poruszania się po [[Miasto|mieście]] lub swoim osiedlu. Przeciętna moc to ok. 2 suszarek. Posiada blokadę, dzięki której nie można rozpędzić się do prędkości większej niż 45km/h. Choć odblokowanie jest możliwe, ale ponoć to nielegalne.


== Geneza skuterów w Polsce ==
== Geneza skuterów w Polsce ==
Linia 32: Linia 32:
*kierownicę z wiejskiego roweru
*kierownicę z wiejskiego roweru
{{stubmot}}
{{stubmot}}
==Wersja militarna==
W [[Wojsko Polskie | Wojsku Polskim]] spotyka się wersję z [[AK-47|Kałachem]] ,[[UZI|UZIkiem]] lub [[PPS|Pepeszem]]
[[Kategoria:Motoryzacja]]
[[Kategoria:Motoryzacja]]

Wersja z 09:54, 24 mar 2011

Skuter – pojazd dwukołowy służący do poruszania się po mieście lub swoim osiedlu. Przeciętna moc to ok. 2 suszarek. Posiada blokadę, dzięki której nie można rozpędzić się do prędkości większej niż 45km/h. Choć odblokowanie jest możliwe, ale ponoć to nielegalne.

Geneza skuterów w Polsce

Po latach dominacjach na wsiach Komara i Ogara nadszedł potop chiński. Zalano polski rynek pierdzikółkami sprzedawanymi w supermarketach za polskich złotych 1900. Produkty z dalekiego wschodu są konstrukcjami bliźniaczymi z Rometami pod względem awaryjności.

Komunia, skuter, a wypadki

Największą liczbę kolizji zauważa się w maju każdego roku, najczęściej w niedzielę, po kościele.

Społeczność skuterowa

Została stworzona wokół strony Skuterowo.com, jest to najpopularniejszy portal, dzięki możliwości dyskusji o milionie awarii chińskich sprzętów. Średnia wieku lat 8. Rekordy odwiedzin padają co roku, w maju, w niedziele, po kościele.

Rodzaje

  • Dwusuw - głośny, żre olej, ma przyspieszenie porównywalne z czterosuwem zlatującym z przepaści.
  • Czterosuw - cichy, słaby, ale za to drogi (szpan!).
  • 50-tka - można nim jeździć używając karty motorowerowej, v-max.90 km/h, do podrywania plastików.
  • 125-tka - potrzeba prawo jazdy kat. A1, reszta tjw.
  • większe - a po co to komu?

Tuning

Większość pojazdów po odblokowaniu osiąga prędkość 85-90 km/h, choć dla właściciela to nadal za mało, więc pojawiła się moda na tuning. Po tym moc skutera wzrasta do 40 KM (Czyli tyle ile znajduje się średniej klasy samochodzie), a w prędkość jaką osiąga to 160km/h, a spalanie wzrasta do 20 litrów benzyny oraz 5 litrów oleju. Taki skuter wytrzymuje jeden sezon jazdy i najczęściej jest używany przez swojego właściciela do stuntu, dragu lub innej formy „jazdy”. Najczęściej zaś służy po prostu do szpanu na mieście najgłośniej jak się tylko da denerwując ludzi i zwracając uwagę lachonów. Bardzo łatwo rozpoznać skuter po tuningu. Posiada:

  • głośny wydech za 2000 zł
  • brak błotnika
  • lampy typu LED posiadające wycieraczki
  • łysą tylną oponę
  • denny kolor
  • cylinder który potrzebuje ¾ światowych zasobów paliwa i ma pojemność nieopisaną przez żadnego z filozofów
  • głośniki, żeby puszczać beznadziejną muzykę i wkurzać przy tym ludzi
  • kierownicę z wiejskiego roweru

Szablon:Stubmot