Skuter: Różnice pomiędzy wersjami
Zen.Xen.ni (dyskusja • edycje) M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to 83.26.205.185. Ofiarą rewertu jest 89.76.5.76.) |
(→Tuning) |
||
Linia 28: | Linia 28: | ||
*łysą tylną oponę |
*łysą tylną oponę |
||
*denny kolor |
*denny kolor |
||
*kibel |
|||
*cylinder który potrzebuje ¾ światowych zasobów paliwa i ma pojemność nieopisaną przez żadnego z filozofów |
*cylinder który potrzebuje ¾ światowych zasobów paliwa i ma pojemność nieopisaną przez żadnego z filozofów |
||
*głośniki, żeby puszczać beznadziejną muzykę i wkurzać przy tym ludzi |
*głośniki, żeby puszczać beznadziejną muzykę i wkurzać przy tym ludzi |
Wersja z 18:23, 27 mar 2011
Skuter – pojazd dwukołowy służący do poruszania się po mieście lub swoim osiedlu. Przeciętna moc to ok. 2 suszarek. Posiada blokadę, dzięki której nie można rozpędzić się do prędkości większej niż 45km/h. Choć odblokowanie jest możliwe, ale ponoć to nielegalne.
Geneza skuterów w Polsce
Po latach dominacjach na wsiach Komara i Ogara nadszedł potop chiński. Zalano polski rynek pierdzikółkami sprzedawanymi w supermarketach za polskich złotych 1900. Produkty z dalekiego wschodu są konstrukcjami bliźniaczymi z Rometami pod względem awaryjności.
Komunia, skuter, a wypadki
Największą liczbę kolizji zauważa się w maju każdego roku, najczęściej w niedzielę, po kościele.
Społeczność skuterowa
Została stworzona wokół strony Skuterowo.com, jest to najpopularniejszy portal, dzięki możliwości dyskusji o milionie awarii chińskich sprzętów. Średnia wieku lat 8. Rekordy odwiedzin padają co roku, w maju, w niedziele, po kościele.
Rodzaje
- Dwusuw - głośny, żre olej, ma przyspieszenie porównywalne z czterosuwem zlatującym z przepaści.
- Czterosuw - cichy, słaby, ale za to drogi (szpan!).
- 50-tka - można nim jeździć używając karty motorowerowej, v-max.90 km/h, do podrywania plastików.
- 125-tka - potrzeba prawo jazdy kat. A1, reszta tjw.
- większe - a po co to komu?
Tuning
Większość pojazdów po odblokowaniu osiąga prędkość 85-90 km/h, choć dla właściciela to nadal za mało, więc pojawiła się moda na tuning. Po tym moc skutera wzrasta do 40 KM (Czyli tyle ile znajduje się średniej klasy samochodzie), a w prędkość jaką osiąga to 160km/h, a spalanie wzrasta do 20 litrów benzyny oraz 5 litrów oleju. Taki skuter wytrzymuje jeden sezon jazdy i najczęściej jest używany przez swojego właściciela do stuntu, dragu lub innej formy „jazdy”. Najczęściej zaś służy po prostu do szpanu na mieście najgłośniej jak się tylko da denerwując ludzi i zwracając uwagę lachonów. Bardzo łatwo rozpoznać skuter po tuningu. Posiada:
- głośny wydech za 2000 zł
- brak błotnika
- lampy typu LED posiadające wycieraczki
- łysą tylną oponę
- denny kolor
- kibel
- cylinder który potrzebuje ¾ światowych zasobów paliwa i ma pojemność nieopisaną przez żadnego z filozofów
- głośniki, żeby puszczać beznadziejną muzykę i wkurzać przy tym ludzi
- kierownicę z wiejskiego roweru