Okocim (piwo): Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (-stare, dr. int., styl.) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{t|Okocim Mocne}}[[piwo]] polskie produkowane przez [[Carlsberg|Carlsberg Polska]] w browarze Okocim oraz wszystkich innych browarach koncernu. |
|||
== Know-How == |
== Know-How == |
||
⚫ | Ekskluzywny napój chmielowy o mocy 7,1%, kupowany przez zamożniejszą klasę piwoszy – cena oscyluje w okolicy 3 zł, to nie w kij dmuchał. Czarna [[puszka]] i etykieta [[butelka|butelki]] również podkreślają konserwatywny, niemal arystokratyczny charakter wizerunku tego piwa. Szczególnie od momentu, w którym jakaś [[koza]] z rogami na etykiecie została zmieniona na szlachetny wizerunek [[orzeł|orła]]. |
||
⚫ | Ekskluzywny napój chmielowy o mocy 7,1% |
||
== Reklama == |
|||
Hasło reklamowe „Tylko dla orłów” sugeruje rolę terapeutyczną jaką pełni to piwo. Osoby niedowartościowane z niską [[samoocena|samooceną]] już po dwóch puszkach/butelkach będą utożsamiać się z orłem widniejącym na etykiecie, co wzbudzi gwałtowny przypływ szacunku do samego siebie. Uświadomisz sobie że spojrzenia, którymi omiatali Cię ludzie nie miały lekceważącej [[wymowa|wymowy]], a były pełne strachu i respektu, bo byłeś od nich lepszy. Przez dwie godziny po spożyciu będziesz mentalnie przygotowany do zarobienia miliona [[dolar]]ów, miliona dolarów, który należy Ci się już od dłuższego czasu. |
|||
Kupno tego piwa po pracy zmienia podejście do życia, a jego konsumpcja w czasie poniżej trzydziestu minut nadaje mu sens. |
|||
{{stubalk}} |
{{stubalk}} |
Wersja z 15:19, 11 wrz 2011
Szablon:Tpiwo polskie produkowane przez Carlsberg Polska w browarze Okocim oraz wszystkich innych browarach koncernu.
Know-How
Ekskluzywny napój chmielowy o mocy 7,1%, kupowany przez zamożniejszą klasę piwoszy – cena oscyluje w okolicy 3 zł, to nie w kij dmuchał. Czarna puszka i etykieta butelki również podkreślają konserwatywny, niemal arystokratyczny charakter wizerunku tego piwa. Szczególnie od momentu, w którym jakaś koza z rogami na etykiecie została zmieniona na szlachetny wizerunek orła.