Marynarz: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono poprzednią wersję, jej autor to ZelDelet. Autor wycofanej wersji to 87.205.25.50.)
Linia 6: Linia 6:
[[Plik:Marynarz.jpg|right|200px|thumb|Zwyczajny marynarz]]
[[Plik:Marynarz.jpg|right|200px|thumb|Zwyczajny marynarz]]
==Marynarze dawniej==
==Marynarze dawniej==
W gospodarce [[Komunizm|Jedynego Słusznego Ustroju]] marynarze pełnili istotną funkcję ekonomiczną. Najważniejszym ich zadaniem było sprowadzanie [[Dolar|pewnej drogiej zieleniny]], co było nielegalne, ale dozwolone głównie z przyczyn, iż milicjanci byli pobierając [[pieniądze]] zbyt dobrzy, aby karać marynarzy. Obecnie marynarze także pełnią ważną rolę w gospodarce, dzięki nim bowiem stale rozwija się [[Napój alkoholowy|przemysł alkoholowy]], ośrodki odwyku oraz [[Oświata|oświaty]]. Głównymi źródłami rozrodu marynarzy w Polsce są nadal działające Szkoły morskie, których kadra szeroko wspomina czasy komunizmu. Polska flota nie istnieje, w związku z czym marynarze piją z innymi osobnikami ras kolorowych i/lub innowierczych na ich statkach.
W gospodarce [[Komunizm|Jedynego Słusznego Ustroju]] marynarze pełnili istotną funkcję ekonomiczną. Najważniejszym ich zadaniem było sprowadzanie [[Dolar|pewnej drogiej zieleniny]], co było nielegalne, ale dozwolone głównie z przyczyn, iż milicjanci byli pobierając [[pieniądze]] zbyt dobrzy, aby karać marynarzy. Obecnie marynarze także pełnią ważną rolę w gospodarce, dzięki nim bowiem stale rozwija się [[Napój alkoholowy|przemysł alkoholowy]] oraz opieka społeczna, ośrodki odwyku oraz [[Oświata|oświaty]].


==Dzień życia marynarza na [[Statek|statku]]==
==Dzień życia marynarza na [[Statek|statku]]==
Linia 26: Linia 26:


==Rodzaje marynarzy==
==Rodzaje marynarzy==
* '''Kapitan''' – (Stary) to on jest najważniejszy. Jednak jeśli kapitan jest biały, a reszta załogi żółta, wówczas może posłużyć jako dodatkowa kotwica;
* '''Kapitan''' – to on jest najważniejszy. Jednak jeśli kapitan jest biały, a reszta załogi żółta, wówczas może posłużyć jako dodatkowa kotwica;
* '''oficerowie''' – (gwiaz -do -Ieby) służą kapitanowi do porozumiewania się z resztą załogi, są po to by nie musieć pracować, myją ręce po wyjściu z toalety;
* '''oficerowie''' – służą kapitanowi do porozumiewania się z resztą załogi;
* '''mechanicy''' – (sma -ru -chy) dziubią w maszynach i wzniecają pożary, przed wejściem do toalety myją ręce, jak przed robotą;
* '''mechanicy''' – dziubią w maszynach i wzniecają pożary;
* '''majtkowie''' – szorują pokład, aby kapitan mógł się w nim bardzo, bardzo blisko przejrzeć, stukają rdzę aby statek nie zatonął, choć gdy stukają bardzo dobrze to statek i tak zatonie z braku budulca własnego. Typowy marynarz to osobnik rasy kolorowej, pochodzący z bliżej nieokreślonego lądu, który przypadkiem znalazł się na statku celem bliżej nieokreślonego pragnienia malowania i stukania rdzy.
* '''majtkowie''' – szorują pokład, aby kapitan mógł się w nim bardzo, bardzo blisko przejrzeć.

Poza powyższymi rangami na statku znajdują się również elektrycy (prĄ - do - Ieby) oraz kadeci. Pierwsi służą do wymiany żarówek i konsumpcji nadmiaru ciastek podczas przerw. Kadeci natomiast zajmują się tak niepotrzebnymi zajęciami jak prowadzenie nawigacji sterowanie autopilotem, unikanie kolizji, kontrola maszyn, konserwacja urządzeń pomocniczych oraz innych, narzuconych przez firmę zajęć.


{{Stub|lud}}
{{Stub|lud}}

Wersja z 17:11, 4 sty 2013

Dolary były fałszywe! A syfilis prawdziwy!

Pożegnanie marynarza z jedną z jego partnerek

Kapitanie, która godzina? Nie wiem, ale też bym się napił

Kapitan i wachtowy ustalają aktualną porę dnia

Marynarz – najpoważniejsze źródło utrzymania prostytutek w mieście portowym.

Plik:Marynarz.jpg
Zwyczajny marynarz

Marynarze dawniej

W gospodarce Jedynego Słusznego Ustroju marynarze pełnili istotną funkcję ekonomiczną. Najważniejszym ich zadaniem było sprowadzanie pewnej drogiej zieleniny, co było nielegalne, ale dozwolone głównie z przyczyn, iż milicjanci byli pobierając pieniądze zbyt dobrzy, aby karać marynarzy. Obecnie marynarze także pełnią ważną rolę w gospodarce, dzięki nim bowiem stale rozwija się przemysł alkoholowy oraz opieka społeczna, ośrodki odwyku oraz oświaty.

Dzień życia marynarza na statku

W przeciwieństwie do szczurów lądowych, którzy nie śpią w dzień, a śpią w nocy marynarze posiadają specyficzny plan dnia.

  • 2.00 – próbny alarm, część marynarzy nie wstaje, bo to tylko próba albo są zbyt pijani zmęczeni.
  • 2.30 – ci, którzy wstali idą wypić następną kolejkę.
  • 3.00 – znowu wszyscy śpią.
  • 5.55 – wachtowy z nocnej zmiany otwiera flaszkę, ponieważ za 5 minut kończy wachtę.
  • 8.00 – wszyscy jedzą śniadanie. Każdy wypija kolejkę.
  • 9.00 – podniesienie bandery. Kolejna okazja do wypicia kolejki.
  • 12.00 – Każdy wypija 3 kolejki (za południe słoneczne, strefowe i zegarowe).
  • 13.00Obiad. Po obiedzie wiadomo... mycie pokładu.
  • 13.30 – Zejście do portu i poszukiwanie różnych atrakcji.
  • 15.00 - Rozpoczynamy dzienną drzemkę.
  • 18.00 – Pobudka na kolację. Dalej nie powtarzamy się.
  • 19.00 - Czas wolny. Wszyscy robią co chcą.
  • 20.00 – Skorzystanie z wszelkiego rodzaju mienia publicznego.
  • 22.00Marynarze idą spać.

Rodzaje marynarzy

  • Kapitan – to on jest najważniejszy. Jednak jeśli kapitan jest biały, a reszta załogi żółta, wówczas może posłużyć jako dodatkowa kotwica;
  • oficerowie – służą kapitanowi do porozumiewania się z resztą załogi;
  • mechanicy – dziubią w maszynach i wzniecają pożary;
  • majtkowie – szorują pokład, aby kapitan mógł się w nim bardzo, bardzo blisko przejrzeć.


Crystal Clear app Login Manager.svg To jest tylko zalążek artykułu o ludziach. Jeśli masz coś wspólnego z daną kastą – rozbuduj go.

Znak A-34.svg To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny transportu. Rozbuduj go – nie przejedziesz się na tym. Szablon:Komunikacja