Marynarz: Różnice pomiędzy wersjami
M (Przywrócono poprzednią wersję, jej autor to ZelDelet. Autor wycofanej wersji to 87.205.25.50.) |
|||
Linia 6: | Linia 6: | ||
[[Plik:Marynarz.jpg|right|200px|thumb|Zwyczajny marynarz]] |
[[Plik:Marynarz.jpg|right|200px|thumb|Zwyczajny marynarz]] |
||
==Marynarze dawniej== |
==Marynarze dawniej== |
||
W gospodarce [[Komunizm|Jedynego Słusznego Ustroju]] marynarze pełnili istotną funkcję ekonomiczną. Najważniejszym ich zadaniem było sprowadzanie [[Dolar|pewnej drogiej zieleniny]], co było nielegalne, ale dozwolone głównie z przyczyn, iż milicjanci byli pobierając [[pieniądze]] zbyt dobrzy, aby karać marynarzy. Obecnie marynarze także pełnią ważną rolę w gospodarce, dzięki nim bowiem stale rozwija się [[Napój alkoholowy|przemysł alkoholowy]], ośrodki odwyku oraz [[Oświata|oświaty]] |
W gospodarce [[Komunizm|Jedynego Słusznego Ustroju]] marynarze pełnili istotną funkcję ekonomiczną. Najważniejszym ich zadaniem było sprowadzanie [[Dolar|pewnej drogiej zieleniny]], co było nielegalne, ale dozwolone głównie z przyczyn, iż milicjanci byli pobierając [[pieniądze]] zbyt dobrzy, aby karać marynarzy. Obecnie marynarze także pełnią ważną rolę w gospodarce, dzięki nim bowiem stale rozwija się [[Napój alkoholowy|przemysł alkoholowy]] oraz opieka społeczna, ośrodki odwyku oraz [[Oświata|oświaty]]. |
||
==Dzień życia marynarza na [[Statek|statku]]== |
==Dzień życia marynarza na [[Statek|statku]]== |
||
Linia 26: | Linia 26: | ||
==Rodzaje marynarzy== |
==Rodzaje marynarzy== |
||
* '''Kapitan''' – |
* '''Kapitan''' – to on jest najważniejszy. Jednak jeśli kapitan jest biały, a reszta załogi żółta, wówczas może posłużyć jako dodatkowa kotwica; |
||
* '''oficerowie''' – |
* '''oficerowie''' – służą kapitanowi do porozumiewania się z resztą załogi; |
||
* '''mechanicy''' – |
* '''mechanicy''' – dziubią w maszynach i wzniecają pożary; |
||
* '''majtkowie''' – szorują pokład, aby kapitan mógł się w nim bardzo, bardzo blisko przejrzeć |
* '''majtkowie''' – szorują pokład, aby kapitan mógł się w nim bardzo, bardzo blisko przejrzeć. |
||
Poza powyższymi rangami na statku znajdują się również elektrycy (prĄ - do - Ieby) oraz kadeci. Pierwsi służą do wymiany żarówek i konsumpcji nadmiaru ciastek podczas przerw. Kadeci natomiast zajmują się tak niepotrzebnymi zajęciami jak prowadzenie nawigacji sterowanie autopilotem, unikanie kolizji, kontrola maszyn, konserwacja urządzeń pomocniczych oraz innych, narzuconych przez firmę zajęć. |
|||
{{Stub|lud}} |
{{Stub|lud}} |
Wersja z 17:11, 4 sty 2013
Dolary były fałszywe! A syfilis prawdziwy!
- Pożegnanie marynarza z jedną z jego partnerek
Kapitanie, która godzina? Nie wiem, ale też bym się napił
- Kapitan i wachtowy ustalają aktualną porę dnia
Marynarz – najpoważniejsze źródło utrzymania prostytutek w mieście portowym.
Marynarze dawniej
W gospodarce Jedynego Słusznego Ustroju marynarze pełnili istotną funkcję ekonomiczną. Najważniejszym ich zadaniem było sprowadzanie pewnej drogiej zieleniny, co było nielegalne, ale dozwolone głównie z przyczyn, iż milicjanci byli pobierając pieniądze zbyt dobrzy, aby karać marynarzy. Obecnie marynarze także pełnią ważną rolę w gospodarce, dzięki nim bowiem stale rozwija się przemysł alkoholowy oraz opieka społeczna, ośrodki odwyku oraz oświaty.
Dzień życia marynarza na statku
W przeciwieństwie do szczurów lądowych, którzy nie śpią w dzień, a śpią w nocy marynarze posiadają specyficzny plan dnia.
- 2.00 – próbny alarm, część marynarzy nie wstaje, bo to tylko próba albo są zbyt
pijanizmęczeni. - 2.30 – ci, którzy wstali idą wypić następną kolejkę.
- 3.00 – znowu wszyscy śpią.
- 5.55 – wachtowy z nocnej zmiany otwiera flaszkę, ponieważ za 5 minut kończy wachtę.
- 8.00 – wszyscy jedzą śniadanie. Każdy wypija kolejkę.
- 9.00 – podniesienie bandery. Kolejna okazja do wypicia kolejki.
- 12.00 – Każdy wypija 3 kolejki (za południe słoneczne, strefowe i zegarowe).
- 13.00 – Obiad. Po obiedzie wiadomo... mycie pokładu.
- 13.30 – Zejście do portu i poszukiwanie różnych atrakcji.
- 15.00 - Rozpoczynamy dzienną drzemkę.
- 18.00 – Pobudka na kolację. Dalej nie powtarzamy się.
- 19.00 - Czas wolny. Wszyscy robią co chcą.
- 20.00 – Skorzystanie z wszelkiego rodzaju mienia publicznego.
- 22.00 – Marynarze idą spać.
Rodzaje marynarzy
- Kapitan – to on jest najważniejszy. Jednak jeśli kapitan jest biały, a reszta załogi żółta, wówczas może posłużyć jako dodatkowa kotwica;
- oficerowie – służą kapitanowi do porozumiewania się z resztą załogi;
- mechanicy – dziubią w maszynach i wzniecają pożary;
- majtkowie – szorują pokład, aby kapitan mógł się w nim bardzo, bardzo blisko przejrzeć.
To jest tylko zalążek artykułu o ludziach. Jeśli masz coś wspólnego z daną kastą – rozbuduj go.
To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny transportu. Rozbuduj go – nie przejedziesz się na tym. Szablon:Komunikacja