Szablon:AVF/ANM: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Naprawa linków) |
M |
||
Linia 8: | Linia 8: | ||
*Większość psów (i innych zwierząt domowych) jest nieśmiertelna. |
*Większość psów (i innych zwierząt domowych) jest nieśmiertelna. |
||
*Podczas dowolnego dochodzenia koniecznie musi być odwiedzony lokal ze striptease'm. |
*Podczas dowolnego dochodzenia koniecznie musi być odwiedzony lokal ze striptease'm. |
||
*Jeśli ścigasz kogoś po ulicy, niezależnie od pory roku, natkniesz się na paradę z okazji dnia św. Patryka. |
*Jeśli ścigasz kogoś po ulicy, niezależnie od pory roku, natkniesz się na paradę z okazji dnia św. Patryka... ([[Teoria filmowej rzeczywistości|czytaj dalej]]) |
||
'''[[Teoria filmowej rzeczywistości|Czytaj dalej]]''' |
|||
</option> |
</option> |
||
<option> |
<option> |
||
Linia 20: | Linia 19: | ||
'''Zasady gry'''<br> |
'''Zasady gry'''<br> |
||
Gra polega na znalezieniu, osądzeniu, i na końcu – spaleniu [[czarownica|czarownicy]]. Udział w grze bierze drużyna wieśniaków i czarownica. Liczba zawodników nie jest odgórnie narzucona, ilu wieśniaków przyjdzie popatrzeć tyle weźmie udział. Gra zaczyna się od znalezienia wiedźmy; po pierwsze, drużyna ma na celu odnalezienie takowej, po czym przy użyciu przepisowych narzędzi (pochodnie, [[widły]], zardzewiałe grabie, sztachety) zmusić ją do poddania się drużynie.<br> |
Gra polega na znalezieniu, osądzeniu, i na końcu – spaleniu [[czarownica|czarownicy]]. Udział w grze bierze drużyna wieśniaków i czarownica. Liczba zawodników nie jest odgórnie narzucona, ilu wieśniaków przyjdzie popatrzeć tyle weźmie udział. Gra zaczyna się od znalezienia wiedźmy; po pierwsze, drużyna ma na celu odnalezienie takowej, po czym przy użyciu przepisowych narzędzi (pochodnie, [[widły]], zardzewiałe grabie, sztachety) zmusić ją do poddania się drużynie.<br> |
||
Zawodnicy rozpoznawali czarownicę po pewnych cechach charakterystycznych. Im więcej takich cech posiadała czarownica tym więcej punktów zdobywała drużyna za jej spalenie. |
Zawodnicy rozpoznawali czarownicę po pewnych cechach charakterystycznych. Im więcej takich cech posiadała czarownica tym więcej punktów zdobywała drużyna za jej spalenie... ([[Palenie czarownic|czytaj dalej]]) |
||
'''[[Palenie czarownic|Czytaj dalej]]''' |
|||
</option> |
</option> |
||
<option> |
<option> |
||
Linia 31: | Linia 29: | ||
'''Ogólny zarys''' |
'''Ogólny zarys''' |
||
Rozgrywka prowadzona jest z perspektywy pierwszej osoby (FPP) i opiera się w głównej mierze na interakcji z innymi [[gracz]]ami oraz otoczeniem. Bohater gry rozwija się, zdobywa doświadczenie i wiedzę. |
Rozgrywka prowadzona jest z perspektywy pierwszej osoby (FPP) i opiera się w głównej mierze na interakcji z innymi [[gracz]]ami oraz otoczeniem. Bohater gry rozwija się, zdobywa doświadczenie i wiedzę... ([[Ludzki żywot|czytaj dalej]]) |
||
'''[[Ludzki żywot|Czytaj dalej]]''' |
|||
</option> |
</option> |
||
<option> |
<option> |
||
Linia 40: | Linia 37: | ||
'''Występowanie'''<br> |
'''Występowanie'''<br> |
||
Ulubionym miejscem przesiadywań emosów są pozerskie skateparki i biedne, zadymione kluby. W tych pierwszych emowcy spotykają się w celu wylansowania swojej niepodważalnie wrażliwej osoby wśród ludzi ślepych na piękno ich duszy. Drugie miejsce jest zaś idealne do opłakiwania z innymi emo wizyty w skateparku. Emogirls fascynują się chłopcami ze swojej subkultury, jednak najczęściej lecą na wylansowanych deskorolkarzy. |
Ulubionym miejscem przesiadywań emosów są pozerskie skateparki i biedne, zadymione kluby. W tych pierwszych emowcy spotykają się w celu wylansowania swojej niepodważalnie wrażliwej osoby wśród ludzi ślepych na piękno ich duszy. Drugie miejsce jest zaś idealne do opłakiwania z innymi emo wizyty w skateparku. Emogirls fascynują się chłopcami ze swojej subkultury, jednak najczęściej lecą na wylansowanych deskorolkarzy... ([[Emo|czytaj dalej]]) |
||
'''[[Emo|Czytaj dalej]]''' |
|||
</option></choose> |
</option></choose> |
||
Wersja z 19:09, 28 lis 2014
Ludzki żywot – gra z gatunku MMORPG. Wydawca nie jest do końca znany, różnoracy specjaliści wspominają o Bóg Studios, jak również o Biologia Arts, ze szczególnym uwzględnieniem grupy Ewolucja. Okrzyknięta najbardziej innowacyjną grą wszechczasów, głównie z racji niesamowitych efektów graficznych oraz technologicznych; wielowątkowej, nieliniowej fabuły, a także z niebywałej popularności – obecnie gra w nią około 6 miliardów użytkowników, a liczba ta systematycznie rośnie.
Ogólny zarys
Rozgrywka prowadzona jest z perspektywy pierwszej osoby (FPP) i opiera się w głównej mierze na interakcji z innymi graczami oraz otoczeniem. Bohater gry rozwija się, zdobywa doświadczenie i wiedzę... (czytaj dalej)