Szablon:AVF/ANM: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Naprawa linków)
M
Linia 8: Linia 8:
*Większość psów (i innych zwierząt domowych) jest nieśmiertelna.
*Większość psów (i innych zwierząt domowych) jest nieśmiertelna.
*Podczas dowolnego dochodzenia koniecznie musi być odwiedzony lokal ze striptease'm.
*Podczas dowolnego dochodzenia koniecznie musi być odwiedzony lokal ze striptease'm.
*Jeśli ścigasz kogoś po ulicy, niezależnie od pory roku, natkniesz się na paradę z okazji dnia św. Patryka.
*Jeśli ścigasz kogoś po ulicy, niezależnie od pory roku, natkniesz się na paradę z okazji dnia św. Patryka... ([[Teoria filmowej rzeczywistości|czytaj dalej]])
'''[[Teoria filmowej rzeczywistości|Czytaj dalej]]'''
</option>
</option>
<option>
<option>
Linia 20: Linia 19:
'''Zasady gry'''<br>
'''Zasady gry'''<br>
Gra polega na znalezieniu, osądzeniu, i na końcu – spaleniu [[czarownica|czarownicy]]. Udział w grze bierze drużyna wieśniaków i czarownica. Liczba zawodników nie jest odgórnie narzucona, ilu wieśniaków przyjdzie popatrzeć tyle weźmie udział. Gra zaczyna się od znalezienia wiedźmy; po pierwsze, drużyna ma na celu odnalezienie takowej, po czym przy użyciu przepisowych narzędzi (pochodnie, [[widły]], zardzewiałe grabie, sztachety) zmusić ją do poddania się drużynie.<br>
Gra polega na znalezieniu, osądzeniu, i na końcu – spaleniu [[czarownica|czarownicy]]. Udział w grze bierze drużyna wieśniaków i czarownica. Liczba zawodników nie jest odgórnie narzucona, ilu wieśniaków przyjdzie popatrzeć tyle weźmie udział. Gra zaczyna się od znalezienia wiedźmy; po pierwsze, drużyna ma na celu odnalezienie takowej, po czym przy użyciu przepisowych narzędzi (pochodnie, [[widły]], zardzewiałe grabie, sztachety) zmusić ją do poddania się drużynie.<br>
Zawodnicy rozpoznawali czarownicę po pewnych cechach charakterystycznych. Im więcej takich cech posiadała czarownica tym więcej punktów zdobywała drużyna za jej spalenie.
Zawodnicy rozpoznawali czarownicę po pewnych cechach charakterystycznych. Im więcej takich cech posiadała czarownica tym więcej punktów zdobywała drużyna za jej spalenie... ([[Palenie czarownic|czytaj dalej]])
'''[[Palenie czarownic|Czytaj dalej]]'''
</option>
</option>
<option>
<option>
Linia 31: Linia 29:
'''Ogólny zarys'''
'''Ogólny zarys'''


Rozgrywka prowadzona jest z perspektywy pierwszej osoby (FPP) i opiera się w głównej mierze na interakcji z innymi [[gracz]]ami oraz otoczeniem. Bohater gry rozwija się, zdobywa doświadczenie i wiedzę.
Rozgrywka prowadzona jest z perspektywy pierwszej osoby (FPP) i opiera się w głównej mierze na interakcji z innymi [[gracz]]ami oraz otoczeniem. Bohater gry rozwija się, zdobywa doświadczenie i wiedzę... ([[Ludzki żywot|czytaj dalej]])
'''[[Ludzki żywot|Czytaj dalej]]'''
</option>
</option>
<option>
<option>
Linia 40: Linia 37:


'''Występowanie'''<br>
'''Występowanie'''<br>
Ulubionym miejscem przesiadywań emosów są pozerskie skateparki i biedne, zadymione kluby. W tych pierwszych emowcy spotykają się w celu wylansowania swojej niepodważalnie wrażliwej osoby wśród ludzi ślepych na piękno ich duszy. Drugie miejsce jest zaś idealne do opłakiwania z innymi emo wizyty w skateparku. Emogirls fascynują się chłopcami ze swojej subkultury, jednak najczęściej lecą na wylansowanych deskorolkarzy.
Ulubionym miejscem przesiadywań emosów są pozerskie skateparki i biedne, zadymione kluby. W tych pierwszych emowcy spotykają się w celu wylansowania swojej niepodważalnie wrażliwej osoby wśród ludzi ślepych na piękno ich duszy. Drugie miejsce jest zaś idealne do opłakiwania z innymi emo wizyty w skateparku. Emogirls fascynują się chłopcami ze swojej subkultury, jednak najczęściej lecą na wylansowanych deskorolkarzy... ([[Emo|czytaj dalej]])
'''[[Emo|Czytaj dalej]]'''
</option></choose>
</option></choose>



Wersja z 19:09, 28 lis 2014


Ekwipunek2.JPG

Ludzki żywot – gra z gatunku MMORPG. Wydawca nie jest do końca znany, różnoracy specjaliści wspominają o Bóg Studios, jak również o Biologia Arts, ze szczególnym uwzględnieniem grupy Ewolucja. Okrzyknięta najbardziej innowacyjną grą wszechczasów, głównie z racji niesamowitych efektów graficznych oraz technologicznych; wielowątkowej, nieliniowej fabuły, a także z niebywałej popularności – obecnie gra w nią około 6 miliardów użytkowników, a liczba ta systematycznie rośnie.

Ogólny zarys

Rozgrywka prowadzona jest z perspektywy pierwszej osoby (FPP) i opiera się w głównej mierze na interakcji z innymi graczami oraz otoczeniem. Bohater gry rozwija się, zdobywa doświadczenie i wiedzę... (czytaj dalej)