Niemieckie autostrady: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(+obrazek)
Znacznik: edytor źródłowy
M
Znacznik: edytor źródłowy
Linia 1: Linia 1:
[[File:Bundesarchiv Bild 183-R27373, Reichsautobahn, Adolf Hitler beim 1. Spatenstich, bei Frankfurt.jpg|thumb|right|300px|O, właśnie tak]]
[[Plik:Bundesarchiv Bild 183-R27373, Reichsautobahn, Adolf Hitler beim 1. Spatenstich, bei Frankfurt.jpg|thumb|right|300px|O, właśnie tak]]
'''Niemieckie autostrady''' – sieć dróg przecinających wzdłuż i wszerz [[Niemcy|ojczyznę]] naszych sąsiadów z zachodu, będących najbardziej zakorkowanymi na świecie. Służą przerzutowi <s>sprzętu wojskowego</s> towarów ze wschodu na zachód i z zachodu na wschód oraz uprawianiu [[piractwo drogowe|piractwa drogowego]] przez Polaków. Słyną z braku wszelkich ograniczeń, [[prostytutka|nie tylko]] prędkości.
'''Niemieckie autostrady''' – sieć dróg przecinających wzdłuż i wszerz [[Niemcy|ojczyznę]] naszych sąsiadów z zachodu, będących najbardziej zakorkowanymi na świecie. Służą przerzutowi <s>sprzętu wojskowego</s> towarów ze wschodu na zachód i z zachodu na wschód oraz uprawianiu [[piractwo drogowe|piractwa drogowego]] przez Polaków. Słyną z braku wszelkich ograniczeń, [[prostytutka|nie tylko]] prędkości.


==Historia==
== Historia ==
Tak zwane autobany zaczęły powstawać w [[nazizm|połowie lat 30]], a ich ojcem chrzestnym został nie kto inny jak sam [[Adolf Hitler]]. Mimo porażki w drugiej wojnie światowej, zniszczenia kraju wskutek tejże, stanowczym potępieniu nazizmu i śmierci wodza, tradycja budowy autostrad w Niemczech przetrwała po dzień dzisiejszy, zasadniczo nie zmieniając się przez 80 lat. Jedyne co się zmieniło, to cel budowy autostrad, który przestał być militarny - tamu obecnie służy budowa autostrad w Polsce, [[Unia Europejska|<s>GrossDeutschland</s>Unia Europejska]] konsekwentnie udziela Polsce dotacji na budowę autostrad o przebiegu równoleżnikowym, ale Niemcy są tu jedynie płatnikiem, od 70 lat wyznając skrajny pacyfizm.
Tak zwane autobany zaczęły powstawać w [[nazizm|połowie lat 30]], a ich ojcem chrzestnym został nie kto inny jak sam [[Adolf Hitler]]. Mimo porażki w drugiej wojnie światowej, zniszczenia kraju wskutek tejże, stanowczym potępieniu nazizmu i śmierci wodza, tradycja budowy autostrad w Niemczech przetrwała po dzień dzisiejszy, zasadniczo nie zmieniając się przez 80 lat. Jedyne co się zmieniło, to cel budowy autostrad, który przestał być militarny - tamu obecnie służy budowa autostrad w Polsce, [[Unia Europejska|<s>GrossDeutschland</s>Unia Europejska]] konsekwentnie udziela Polsce dotacji na budowę autostrad o przebiegu równoleżnikowym, ale Niemcy są tu jedynie płatnikiem, od 70 lat wyznając skrajny pacyfizm.


==Cennik==
== Cennik ==
Przez wiele lat niemieckie autostrady słynęły z solidności i bezpłatności, za co były bardzo cenione zwłaszcza przez Polaków. Niemcy postanowili jednak, aby Polacy dorzucili się do remontu w tym celu wprowadzając myto. Polacy zareagowali natychmiast, używając słów <s>Hitler</s>, <s>pierwszy września</s> i tak dalej.
Przez wiele lat niemieckie autostrady słynęły z solidności i bezpłatności, za co były bardzo cenione zwłaszcza przez Polaków. Niemcy postanowili jednak, aby Polacy dorzucili się do remontu w tym celu wprowadzając myto. Polacy zareagowali natychmiast, używając słów <s>Hitler</s>, <s>pierwszy września</s> i tak dalej.



[[Kategoria:Niemcy]]
[[Kategoria:Niemcy]]

Wersja z 16:03, 3 lip 2015

O, właśnie tak

Niemieckie autostrady – sieć dróg przecinających wzdłuż i wszerz ojczyznę naszych sąsiadów z zachodu, będących najbardziej zakorkowanymi na świecie. Służą przerzutowi sprzętu wojskowego towarów ze wschodu na zachód i z zachodu na wschód oraz uprawianiu piractwa drogowego przez Polaków. Słyną z braku wszelkich ograniczeń, nie tylko prędkości.

Historia

Tak zwane autobany zaczęły powstawać w połowie lat 30, a ich ojcem chrzestnym został nie kto inny jak sam Adolf Hitler. Mimo porażki w drugiej wojnie światowej, zniszczenia kraju wskutek tejże, stanowczym potępieniu nazizmu i śmierci wodza, tradycja budowy autostrad w Niemczech przetrwała po dzień dzisiejszy, zasadniczo nie zmieniając się przez 80 lat. Jedyne co się zmieniło, to cel budowy autostrad, który przestał być militarny - tamu obecnie służy budowa autostrad w Polsce, GrossDeutschlandUnia Europejska konsekwentnie udziela Polsce dotacji na budowę autostrad o przebiegu równoleżnikowym, ale Niemcy są tu jedynie płatnikiem, od 70 lat wyznając skrajny pacyfizm.

Cennik

Przez wiele lat niemieckie autostrady słynęły z solidności i bezpłatności, za co były bardzo cenione zwłaszcza przez Polaków. Niemcy postanowili jednak, aby Polacy dorzucili się do remontu w tym celu wprowadzając myto. Polacy zareagowali natychmiast, używając słów Hitler, pierwszy września i tak dalej.